Hei!
Tekisitkö päivän hyvän teon, joka vie aikaasi alle minuutin ja takuulla tekee sinut iloiseksi?
Olen mukana lokakuun 2014 Hyviatekoja.fi -kampanjassa, jossa haen rahoitusta unelmalleni. Kampanjassa saa tarvitsemansa rahoituksen se hanke, joka saa 31.10.2014 mennessä eniten ääniä sosiaalisessa mediassa. Äänestämällä hankettani voit siis auttaa minua toteuttamaan monen vuoden aikaisen unelmani!
Hanke, johon haen rahoitusta ko. kampanjassa, on osallistuminen elinsiirtourheilun MM-kisoihin vuonna 2015. Kisat ovat Argentiinassa, ja kustannuksia muodostuu mm. valmennuksen, varusteiden ja matkakulujen muodossa. Lajejani ovat lyhyet juoksumatkat: 100m, 200m, 400m ja 4x100m viesti.
Kisojen nimi paljastanee, että olen elinsiirtopotilas. Elinsiirto pelasti henkeni 4 vuotta sitten, 26-vuotiaana. Elämä muuttui kertaheitolla, ja opettelin mm. kävelemään uudelleen. Urheilu ja erityisesti juoksu olivat olleet rakkaita harrastuksia jo ennen elinsiirtoon johtanutta sairastumistani, ja vuoden verran kuntouduttuani syttyi uusi kipinä liikkumiseen - sekä samalla haave päästä kisaamaan MM-kisoissa. Näin neljä vuotta myöhemmin ei kunto ole enää esteenä, mutta rahoitus on turvattava.
Kisoihin osallistumisessa on kyse paitsi kilpaurheilusta, myös syvästä kiitollisuudesta ja kunnioituksesta saamaani uutta elämää kohtaan. Kisat ovat iloinen tapahtuma, jossa yhteisöllisyydellä ja kokemusten jakamisella on myös suuri merkitys.
Autathan minua toteuttamaan tämän haaveen, ja juoksemaan kilpaa Argentiinassa elokuussa 2015?
Löydät hankkeeni täältä:
http://hyviatekoja.fi/fi/projekti/juoksujalkaa-argentiinaan-elinsiirtourheilun-mm-kisat-2015
Äänestys on käynnissä 31.10.2014 asti. Äänestää voit klikkaamalla kuvani oikealla puolella Facebook-kuvakkeen vieressä olevaa oranssia Äänestä-nappia (tai vastaavasti Twitter-äänestys toimii myös) ja kirjautumalla sitä kautta Facebookiin. Hyviatekoja.fi ei postaa mitään puolestasi Facebookiin, eli sivusto ainoastaan rekisteröi äänesi. Toki sinulla itselläsi on mahdollisuus halutessasi jakaa hankkeeni Facebookiisi, jotta ystäväsi voivat myös äänestää :)
Kiitän tuhannesti jo etukäteen, ja toivotan ihanaa syksyä!
Pinja
Hyviatekoja.fi kampanjassa Elinsiirtourheilun MM-kisat 2015
Happy Feet Pinja
0
56
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52564
- 60544