Ruotsi sai hyvän hallituksen, milloin me?

lounastauko

Se on avoimesti vihervasemmistolainen ja feministinen, se on ihmisten hallitus eikä pääoman. Milloin mekin saadaan samanlainen? Minua sylettää tämä kokkareiden ja muiden vastenmielisten minäminäminä -meno. Oikeistolaisuus pähkinänkuoressa on ahneutta, itsekkyyttä, pahansuopuutta, väkivaltaa ja välinpitämättömyyttä. Tulevaisuuden ihmiskuntaa ei rakenneta oikeiston eväillä.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kokoomusta

Mä en kuvailis sit ihan noilla sanoilla, vaan: ne sai hyvän sekahallituksen.

Ja tärkeintä siinä oli se, että kerran ne kyllästyivät vanhaan (oikeisto ajoi maan kehityksen alas), he saivat äänestämällä aikaan muutoksen.

SE ON VALTAVA juttu.
      Eli demokratia toimii - hallitus vaihtuu äänestämällä.

Hallituksen pitää olla oman maan asialla eikä nuolla eu:n pecettä, oman maan hyvinvoinnin kustannuksella.
      Siellä ei minä- minä tyyppejä katsella kuten täällä.

MUISTAKAA ÄÄNESTÄÄ
      MITÄ TAHANSA
      MUTTA EI KOKOOMUSTA

• -o-

Toivottavasti ensi kerralla ruotsidemokraatit saavat vähintään 50 %, niin valtio ei tuhoudu kokonaan.

• härskivä

Tuli mieleen se yksi naisminister, joka sotki valtion ja omat rahansa. Vähän aikaa se oli piilossa ennen ilmestymistään takaisin johtotehtäviin. Lahden tuolla puolella osataan veljeillä Suomen malliin.

• Se oli

Mona "jokainen kunnon demari rakastaa veroja" Sahlin...

• ainakin...

Ruotsi sai avoimesti islamilaista valtiota ajavan hallituksen.

• lnlnlkököjöpo

ruotsi jatkaa avoimet ovet-politiikkaa. feministi-hallitukseksi itseään kutsuva vähemmistöhallitus päästää maahan vuosittain kymmeniä tuhansia äärisovinistisia muslimeita

• Suomen hallituksessa

olivat molemmat Vasemmistoliitto ja Vihreät ja menivät sinne ainoastaan omien johtajien ahneuden takia.

• Sekoomus

Kokoomus pois hallituksesta,ainoa keino saada kansantaloutta moiseen.

• Jäitä hattuun

Mikä siinä niin hyvää on? Tiedämme vasta sen muutaman vuoden kuluttua, oliko se hyvä vai ei? Pelkkä aatteellinen linja ei tee autuaaksi.

Toisaalta, jos se sopii Ruotsille, ei se välttämättä sopisi Suomelle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      177
      2153
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      315
      1825
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      1479
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1278
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1101
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    Aihe