mul on nyt tällänen ongelma et mä en pysty rakentamaan ollenkaan ku peli ei anna ennen se anto mut ei enää miten mä saisin sen tas toimimaan?
ONGELMA sims 2
5
365
Vastaukset
- pansku
Onks sulla se peli netistä ladattu tai ehkä poltettu cd? Mulla on ja siinä on just sama onkelma, en tiiä miten sen sais korjattua.. mut jos se on kaupasta ostettu peli nii varmaa se on vaa joku bugi ja lähtee pois..?
- nikkemania
Jos on netistä ladattu ni se muistaakseni tarvii erillisen 'rakennus' crackin O_o
Tai ainakaan siinä ei normaalisti toimi se muuten.. - ....
nikkemania kirjoitti:
Jos on netistä ladattu ni se muistaakseni tarvii erillisen 'rakennus' crackin O_o
Tai ainakaan siinä ei normaalisti toimi se muuten..imutettu sims2 toimii ilman crackia.. ei tarvitse sitä
- nikkemania
.. suosittelisin uudelleen asennusta.. se toimii useimmiten.. poistat vanhan ja asennat uudelleen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303