juups et mul on nyt IIISSOOOO ONGELMA!!!
ku mä pelasin simssii (2) nii yht äkkiä koko tietokonen sekos.. se tapahtus nii et ku tein talon perustuksii, ja sit yhtäkkiä siihen tuli sellanen kun telkkareis on lumipyry, nii vähän sen tapanen mut värillinen sellanen. ja nyt ku aukasen simssin (2) nii se on silti sama... ja nyt ilmeni et koko kone meni sekasin...
nyt mun konees on sellanen et: täs konees on vaalean sinisiä raitoja (poikki viivaisia) mut silti pystyy tekemään jotain... joten osaisko joku neuvoo ja onks jollekki toisel käyny näin???
mun vanhemmat on kovin vihasii mulle... mut mää nyt vain kysyin.. vaik kyl täs konees on viel takuut ja tän pystyis palauttaa, mut...
IIISOOO ONGELMA!!!
10
589
Vastaukset
- nikkemania
Mulla kävi vähän samantapanen homma toisen pelin kanssa... mutta se peli on DOS-pohjanen joten se olikin vähän hankala sovittaa XP:n kanssa..
Mut mut... takuuseen vaan. :)Sims 2 dos pohjanen? Ja hankala sovittaa xp:n kanssa?
Mun mielestä ei pidä paikkaansa. Mut iha sama.- Yks vaa......
lammas-jr kirjoitti:
Sims 2 dos pohjanen? Ja hankala sovittaa xp:n kanssa?
Mun mielestä ei pidä paikkaansa. Mut iha sama.Ei kai sims mikää dos pohjanen oo... Se sopii ihan hyvin xp hen... Kummaa :O
- pulla
lammas-jr kirjoitti:
Mun mielestä ei pidä paikkaansa. Mut iha sama.Kirjottaja ilmeisesti tarkoitti jotain aivan muuta peliä kuten kirjoittikin.
- Mortimer
pulla kirjoitti:
Kirjottaja ilmeisesti tarkoitti jotain aivan muuta peliä kuten kirjoittikin.
Niin tarkopitti, mutta ihan ekassa viestissä sanottiin että kone sekosi pelatessa simssiä... JA SITTEN ESITETTIIN EPÄILYS ETTÄ SE OLISI VOINUT AIHEUTUA ¨SIITÄ!!! xD
- *lumina*
Mortimer kirjoitti:
Niin tarkopitti, mutta ihan ekassa viestissä sanottiin että kone sekosi pelatessa simssiä... JA SITTEN ESITETTIIN EPÄILYS ETTÄ SE OLISI VOINUT AIHEUTUA ¨SIITÄ!!! xD
Ei se sanonu että sekoaminen vois johtua simssin dos-pohjasuudesta, vaan että se peli mitä oli yrittäny asentaa oli dos-pohjanen ja siten muutenkin hankala.
Okei, kukaan ei varmaan enää tajua mistä puhutaan :D - Mortimer
*lumina* kirjoitti:
Ei se sanonu että sekoaminen vois johtua simssin dos-pohjasuudesta, vaan että se peli mitä oli yrittäny asentaa oli dos-pohjanen ja siten muutenkin hankala.
Okei, kukaan ei varmaan enää tajua mistä puhutaan :DNo kumminki kone näyttää seonneen totaallisesti...
- nikkemania
lammas-jr kirjoitti:
Mun mielestä ei pidä paikkaansa. Mut iha sama.No nyt käsitit AIVAN väärin!
Tuossa puhuin TOISESTA pelistä jossa koin samantapaisia ongelmia, ja se TOINEN peli oli dos-pohjainen !!!
Anteeksi pyyntöni jos en annoin ymmärtää itseni väärin :)
- .....
jotenkin epäilisin tuon johtuvan näytönohjaimesta, mutta sen tarkemmin en osaa arvailla... kenties ajurit seonneet, kenties jotenkin muuten levinnyt, kenties vika löytyy jostain aivan muualta
hankala sanoa mikä tuon oikein on loppu viimein aiheuttanut, mutta tuskin tuolla itse sims2 pelillä järinsuurta osuutta voi asiaan olla... harvemmin ne pelit konetta tuossa määrin sekoittaa, ainakaan silloin kun peli ei ole päällä...- simsi
huomen joku lähetti vie tän koneen pois. ja korjaa sen... se ei johdu nöytästä vaan se sims2 oli vaihtanut joitain asetuksia... PÖH!!
se tulee 3-5 päivän sisäl takas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303