Oon hakenu netistä sims2 tavaraa,
mut ei löydy download kansiota.
mitä teen???
Jos ei oo downloads kansiota nii mihin tavarat
7
334
Vastaukset
- Mortimer
No oikeastaan jos olet ostanut sen pelin siellä pitäisi olla se kansio... Oletko katsonut tarkkaan? :O En tiedä mistä johtuisi...
Lisää se sit ite xD Ei varmaa toimi mut ainaha voi koittaa! *- sims2 pelaaja
Oon jo yrittäny luoda sellasen kansion,
mut ei toimi. - Mortimer
sims2 pelaaja kirjoitti:
Oon jo yrittäny luoda sellasen kansion,
mut ei toimi.Sitten asennuksessa on tullut virhe... :( Ehdottaisin että poistaisit ja asentaisit simssin uusiksi... Vois auttaa....
- sgshh
Mortimer kirjoitti:
Sitten asennuksessa on tullut virhe... :( Ehdottaisin että poistaisit ja asentaisit simssin uusiksi... Vois auttaa....
Jos lataisit sellasia itselatautuvia juttuja simssiin ja sit "purkasit" ne, vaikka niitä ei kylläkään tarvii itse purkaa mut siis kaksoisklikkaat niitä, niin sitten pitäisi se Downloads kansio ilmestyä, kai.
Mistä sitten muka etit? Ei ole sims kansiossa (Program filesh/EA Games/The Sims 2) vaan Käynnistä > Omat tiedostot > EA Games > The Sims 2. Siis Windows Xp:ssä tälleen.
- sims2 pelaaja
Kyllä oon ettiny omista tiedostoista,
mut ei ollu.
No ei pari uutta tavaraa oo nii tärkeitä,
et asentaisinsen uudelleen.
Menis kaikki perheetki.:( - sims2 pelaaja
sims2 pelaaja kirjoitti:
Kyllä oon ettiny omista tiedostoista,
mut ei ollu.
No ei pari uutta tavaraa oo nii tärkeitä,
et asentaisinsen uudelleen.
Menis kaikki perheetki.:(Testasin sitä simsin omaa purku ohjelmaa
ja se toimi!
Se loi ite download kansion.
Jeee jeee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303