Eli asensin uuden emon ja prossun! Käynnistä n koneen ja hetken pyörittyä (menee hiyukan eteenpäin) se heittää valikon josta valitse --käynnistä tietokone normaalisti-- siinä on myös nämä safe moudit ym ,heti valinna jälkeen tulee ---- NO VALID SINGAL ----- MITÄ TUO TARKOITTAA ?? en ole kerinnyt edes emon asetuksia asentaa niin se itkee jo jotain....hermot menee just!
VIELÄ!!!!!
3
196
Vastaukset
- pkele
Niin, onkos Kosonen lukenut keskustelujen ohjeita? Siellä ihan selvästi sanotaan, että SAMANSISÄLTÖISEN VIESTIN LÄHETTÄMINEN USEALLE ERI PALSTALLE ON KIELLETTY! Yksi threadi aiheesta riittää, älä kysy samaa asiaa moneen kertaan! Jos joku osaa sinua auttaa, hän kyllä vastaa siihen alkuperäiseen viestiin. Lopeta se floodaus. Piste.
Eikö se mene hermoon että tällä palstalla ei osata auttaa. Olet ite säheltäny jotain ja jokin menny pieleen. Vie se konees johonki liikeeseen niin ne kattoo ja laittaa kuntoon. Pahimmassa tapauksessa se ei enää koskaan toimi. Oman räpellyksen ja uteliaisuuden tulos.
Eikö se mene hermoon että tällä palstalla ei osata auttaa. Olet ite säheltäny jotain ja jokin menny pieleen. Vie se konees johonki liikeeseen niin ne kattoo ja laittaa kuntoon. Pahimmassa tapauksessa se ei enää koskaan toimi. Oman räpellyksen ja uteliaisuuden tulos.
(Toivottavasti ei tullu kahteen kertaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247