Tapio Nousiainen kirjoittaa kirjassaan "Yksi ainoa elämä", että itsetyydytys on syntiä, koska tällöin nuori mies tekee ajattelemastaan alastomasta naisesta itselle jumalankuvan. Pitäisi kuitenkin kysyä, eikö ihminen ajattele sitä, mistä on puute? Kun on nälkä, ihminen ajattelee ruokaa. Onko ruoankin ajatteleminen syntiä?
Jos itsetyydytystä harjoittava nuori mies (tai miksei nainenkin) ajattelisi seksikumppanin sijasta vaikka ikkunalaudalla olevaa kukkapurkkia, silloin kyllä hänen asiansa olisivat todella huonosti...
Eikö Jumala ole luonut ihmisille seksuaalivietin? Sen tähden itsetyydytystä harjoittaessa ajatellaan sänkyhommia! Tämä on täysin normaalia eikä mitään syntiä! Olen huomannut, että Tapio Nousiaisen kirjaa jaetaan uskosta osattomille tarkoituksella, että he tulisivat uskoon. Vaikutus voi kuitenkin olla päinvastainen. Kirjalla voi olla jopa vahingollinen vaikutus nuoren ihmisen mielenterveyteen! Poistin itse Nousiaisen kirjan hengellisten kirjojeni joukosta jo vuosia sitten heittäen sen surutta roskakoriin.
Yksi ainoa elämä
12
267
Vastaukset
- JonesHenry
Harhaoppia! Raamatussa ei erikseen mainita että itsetyydytys olisi syntiä!
- Mazdels (ei kirj.)
Yksi ainoa elämä -kirjaa ei todellakaan voi suositella 'evankelioivaksi' kirjaksi. Se on täynnä lakihenkisyyttä. Nousiainen oli lähtöisin Vapaakirkon piiristä, mutta helluntailaiset ovat pääasiassa jakaneet tuota kirjaa, jopa ilmaiseksi evankelioivassa tarkoituksessa. Olen sitä mieltä, että vain erittäin harvat ovat saattaneet tulla uskoon tuon kirjan luettuaan. Kirja saa enemmän uhmaa aikaan ja herkille ihmisille kirja ei sovi ollenkaan. Itse tulin kiukkuiseksi luettuani kirjan ja myöhemmin hävitin sen.
- parasta elämässä
Antaa käden vispata ja siemenen syöksyä.
On synti ajatella naista kun onanoi. Pitää ajatella Jeesusta. - hellari...
En muista tarkkaan tuon kirjan sisältöä. Olen taitanut lukea viimeksi sen venäjäksi. Minun tietämäni mukaan, ihmisiä on tullut herätykseen ja uskoon tuon kirjan kautta. Venäläiset ovat antaneet erittäin hyvää palautetta tuosta kirjasta.
- Hei Haloo !
Ei itsetyydyttävä mies siitä naisesta mitään Jumalaa todellakaan tee !!!
Se nainen on vain himon kohde !
Käsittämätöntä sekoilua, minun mielestäni ! :(
Matt. 5:28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.
Tuossa ei puhuta Jumalasta yhtään mitään, vaan himosta vain !- homo ja hellari
eräs helluntalainen piti todistuspuheen jossa sanoi että jos mies ei himoitse toisen vaimoa niin sellainen mies on homo
- Ei syntiä
Kyllä Nousiainen sekoilee kirjassaan, joka tosiaan joutaa roskakoriin.
- KTS (Ei kirj.)
"tällöin nuori mies tekee ajattelemastaan alastomasta naisesta itselle jumalankuvan"
Entäs jos se nainen on konkreettisesti siinä läsnä touhuamassa. Onko siinäkin jumalakuva?
Nousiasella ei ehkä ollut ihan kaikki inkkarit kanootissa. - yllättävä tieto
Voik otehdä portosta jumalan?
Niinkä helposti Jumala korvataan? - Miten on?
No kertokaapa te oikeat uskovaiset, miten sen itsetyydytyksen laita nyt sitten on, syntiä vai ei? On se nyt aika rankkaa varsinki nuorelle naimattomalle miehelle, jos ei saa edes itse omaa oloaan helpottaa... Ja entäs pienten lasten itsetyydytys, niin kutsuttu unnuttaminen? Miten siihen suhtaudutaan? Kyselen siis ihan vilpittömästi, koska tämä asia on vaikea ja aina tässä vain kierrellään ja kaarrellaan.
- Miten on tosiaan?
Minäkin odotan kannanottoa.
No ei varmasti ole väärin,
ihmiselle Jumalan luontaisesti annettu tunne!
Aloittajalle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770