Ihmiset ostavat uuden/ vähän käytetyn asuntovaunun. Sitten ne vuokraa sitä erittäin kalliilla hinnalla eteenpäin. Lähes takuuvarmasti viikon vuokrauksella hän maksaa isommankin osamaksun rahoitusyhtiölle. Eli, laita sinäkin muut maksamaan asuntoautosi ja nauti kesästä ilmaiseksi :-)
Ihan satavarmasti 13 7=22 :-(
Nyt mennään näin!
6
54
Vastaukset
- hullun hommaa
Osta itse oma asuntoauto. Ja vuokraa sitä toisille. Kun saat lommosen, likaisen ja rääkätyn auton takaisin, nauti sitten niistä pienistä rahoistasi, eli n. 300-400/vko. Eihän sillä rahalla tehdä edes pintä korjausta ed. vuokraajien jäljiltä. Ensi kerroilla sitten saat vuokraa vähemmän ja vähemmän, kun auto on entistä huonommassa kunnossa.
- Late Lapista
Minäpä lopetin karavaanihomman,Matkaajan veivät kaatopaikalle.Hyvä kuiva huone mulla täällä Oulun "piirillä".Sama talo missä Pääherkkokin oli.Late Lapista SSSS Ry!
- joskus lainassa
Tässä taas on puurot ja vellit sekaisin.
Auton viikkovuokra on n. 1000€/vko, keskikesällä jopa enemmän.
Vaunu on n. 500/vko, jotkut vanhemmat halvemmalla.
Vuokratessa on omat riskinsä ja vuokraajalla pitää olla jo alkaessa sen verran alkupääomaa sekä kalustoa, että on laittaa sijalle joku toinen , jos kalusto rikkoutuu tai jää palauttamatta tai ei ole muuten vuokrauskunnossa.
- juu juu
ymmärretään kyllä että vaikeeta on mutta parempi piirillä kuin hirressä
- Palstavahti Joksu
Oletteko ystävät huomioineet Reinon ja minun läheinen " ystävyys"?
- Palstavahtijoksulta?
Palstavahti Joksu kirjoitti:
Oletteko ystävät huomioineet Reinon ja minun läheinen " ystävyys"?
Reinostahöpötys sikseen,mutta kysyisin Palstavahtijoksulta,että tuotanoin vieläkö näillä keleillä Rumatikillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117