Kellään kokemuksia vastaavasta. Webasto ei pyöritä puhallinta eli sisätila ei lämpene. Sama homma toistuu, kun ajon aikana on puhallin päällä ja webaston kytkee päälle, niin puhallin sammuu. Mistä mahtaa olla kyse? Webastonhan pitäisi toimia myös sisätilanlämmittimenä ja ajonaikaisena lisälämmittimenä...Kiitos vastauksista!!!
Webaston toiminta
5
6458
Vastaukset
- tarkemmin
Selvästikin tuo on väärin kytketty. Pitäisi tietää mistä autosta on kyse.
- Tumpelo
Renault Laguna RT 2.9 vuoden 1997 mallia...
- Tumpelo
Tumpelo kirjoitti:
Renault Laguna RT 2.9 vuoden 1997 mallia...
siis RT 2.0 :-)
- Hihhuli
Webaston puhaltimen päälle kytkevä rele voi olla rikki. Se löytyy yleensä webaston sulakkeiden vierestä.
Toinen vaihtoehto on, että Webaston sulake on palanut. Webastossa on oma sulake auton sisätilan puhallinta varten. Virta kulkee tämän sulakkeen kautta puhaltimelle, kun Webaston kytkee päälle.
Jos Webasto on toiminut aikaisemmin moitteetta, niin tarkastaisin em. asait ensiksi.
Vielä yksi vaihtoehto on, että Webaston releelle menevä virtajohto on vioittunut.- Tumpelo
muuten kyllä oikein hyvin. Täytyypä tarkistaa noi releet ja sulakkeet. Kiitos vastauksesta todella paljon!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244