Minulla on virustentorjunta ohjelma F-Secure ja ostin uuden Sims2:n. Nyt mietityttää kuitenki pitääkö virustetorjunta olla pois pääältä kun pelaan peliä. Jos virustentorjunta on päällä peli on hidas ja jos torjunta ei ole päällä koneeseemme tulee viruksia. Olenko tehnyt jotain väärin vai piitäkö asian ollakkin näin? Kiitos avusta.
apua miten pelata tätä peliä?
moksutus
3
304
Vastaukset
Otat ensin nettijohdon irti ja sitten suljet palomuurit ja virustorjunnat niin ei tule viiruksia eikä mitään. Mutta kun laitat johdon takasin niin sitä ennen softat päälle ettei ehdi viruksia tuleen. Ne on nopeita epeleitä joissakin tapauksissa.
- Jos
No jos se peli pyörii paremmin ilman virustorjuntaohjelmaa,niin repäse ensin nettipiuha irti ja sitte sammutat virustorjuntaohjelman ja taas toisinpäin ku lopetat pelaamisen.
- itsellä
käytössä ilmainen AVG ja Sims 2 pyörii vallan mainiosti tuon kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257