Käsittämätöntä puhetta mamulta tv:ssä !

Onko tämä totta !?

http://www.katsomo.fi/?progId=398392

Aloitti tapahtumien vähättelyn heti alussa ja toteaa kohdassa 1.40, että "Suomi on rasistinen maa"

Nyt on vaikea löytää sanoja, tuo on jotenkin niin käsittämätöntä. Tulevat tänne ja valittavat tuollaistenkin mamujengien teoista että suomalaiset ovat rasisteja.

Eiköhän aleta ajamaan ulos maasta tuo sakkia, hellvetti täällä menee oikeasti hermot kohta ja minä en ole mikään nuori, heikkohermoinen mies, vaan töissä käyvä 50-kymppinen mies.

Kuunnelkaa tuota ristiriitaista höpinää ja sanokaa mitä mieltä te olette.

Sitten totean vielä sen, että eivätpä nuo muslimit pahemmin tuomitse Isistä tai muitakaan heidän omia rikollisiaan. Saaatana tänne tulevat loisimaan ja soittamaan turpaansa vaan !

118

1694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen valmis istumaan

Oikeassa tuo on, kukaan kunnon suomalainen ei halua noita maahamme. Kun kapina alkaa, niin tiedän kyllä kenet etsin käsiini...

• Nyt meni hermot

Sanos muuta, saavat kaikenlaista apua verovaroista, heidät elätetään, kurssitetaan jne, mutta sekään ei riitä. Sitten kun ei pärjätä, niin keksitään, että jossain kirjoitetaan ilkeästi sitä, kun kaduilla rötöstellään. Viittttuuu !, Halla-aho saisi mun puolesta päättää vaikka yksinvaltiaana koko maahanmuuttopolitiikasta ja sen tooimimisesta kans.

afrikan ja lähi-idän mamuja hyysätään enemmän kuin niitä, jotka oikeasti ovat yksin, eli syrjäytyneet yksinäiset suomalaiset, jotka makaavat nurkissan täysin yksin kenenkään välittämättä. Hyvä kun uskaltavat kauppaan mennä.

Ja helvettii kiitos on se noilta musumamuilta, että haukutaan Suomea rasistiseksi. Ei tuu mittään nyt kyllä alkaa kiehumaan itse kukanenkin jo ja tuo perrkeleen suomen hyysärimedia miksi se edes enää ottaa muslumaaneja tuonne kommentoimaan ? Muslimimyönteisyys on käsittämätöntä ottaen huomion, että kyseessä on naisen vapautta alistava kulttuuri.

• Istumaan vaan

• Selvä homma

Niin eikä ole suomalaisillakaan töitä. Jos sen vuoksi aletaan tuolla tavalla käyttäytymään, sisällissota on selviö silloin !

Jos eivät osaa hyvin tavoin elää, saavat mennä takaisin sinn, missä se oma rotu ja kansa on.

• Töitä tosimiehille!

Minareetit kumoon !

• kirveslinja:.

.

Minareetit katki ja pinoon!

.

• alas moskeijat heti

Samoin mosleijat kaikki on tuhottava....eihän kristitytkään saa rakentaa omia kirkkojaan ja rukoushuoneitaa esi, Saudeihin....se on pää poikki popeasti! Miksi me sallimme "moskeijoita" Suomen kamaralla, kuitenkin niissä kiihotetaan islmin opin mukaiseti vihaamaan vääräuskoisia eli meitä ja juutalaisia!
        tässä esimerkki:
        Sheikki Iljan, Gazan Moskeijassa

Siunaus sille, joka antautuu Jihadiin Allahin tehden!
        Siunaus sille, joka iskee Allahin tähden!
        Siunaus sille, joka panee räjähdevyön ylleen tai poikansa/tyttärensä ylle syöksyen sinne missä on juutalaisia huutaen Allah Akbar= Ylistys Allahille.
        Ei ole muuta Jumalaa kuin Allah ja Muhammd on hänen profeettansa.

• Jussuf (se sama)

Ei lainkaan käsittämätöntä. Suomen maaseudulla vain ei ole totuttu vieraaseen aksenttiin. Sen siitä saa kun pönttövaaralainen kieltäytyy ymmärtämästä edes Turun murretta, koska se on erilaista.

Ei ihme että maahanmuuttajien on vaikea sopeutua kun maalaisille jopa noin hyvä suomi on täysin käsittämätöntä.

• Jasser (joku muu)

Joillain "maahanmuuttajilla" on tosiaan vaikea sopeutua, koska he eivät edes halua sopeutua. Jussuf (se sama) on malliesimerkki isäntäyhteiskuntaansa vihamielisesti suhtautuvasta pummista, joka mielellään korvaisi Suomen lait ja tavat muslimien keskiaikaisilla heimokulttuureilla.

• Jussuf (se sama)

Ja aksentilla tarkoitan joukolla tehtäviä pahoinpitelyjä. Helsinki on maaseutua.

• ei totukaan

Lampaita raiskailevat sompanssit eivät ole todellakaan tervetulleita maaseudulle, eikä sinun lampaan raiskailuun kellarin verkkokopissa ole suopeasti suhtauduttu hesassakaan ))

• keimbv
        ei totukaan kirjoitti:

Lampaita raiskailevat sompanssit eivät ole todellakaan tervetulleita maaseudulle, eikä sinun lampaan raiskailuun kellarin verkkokopissa ole suopeasti suhtauduttu hesassakaan ))

Tosi on. lampaita ei ole Suomessa riittävästi sota-aikana.
        Lampaathan ajettiin hyökkäyksen edellä miinakenttään laukaisemaan miinat.
        Mamut sopisivat tähän hommaan oikein hyvin.

• V-isoE

Edelliseen viestiin. Eväthän maahanmuuttajat viihdy maalla. Miksi siis solvalvaat maalaisväestöä.

Kun bosnian sota oli ja bosovolaisii otettettiin. Sijoituspaikka oli esim Uimaharju tai Ilomantsi. Olivat noin puoli vuotta. Paikka ei kelvannut.
        Ei tarvinnut enempää, vaikka olisimme pitäneet heitä.

Vaimoni oli ruokahuollossa, piti olla sianlihanta ruoka ja sen sen sellaista erilaisuutta.
        Mielellämme teimme sen, mutta paikkakunta oli liian pieni, kysymys miksi he yleensä tulevat tänne

• Jussuf Eläinrakas
        Jussuf (se sama) kirjoitti:

Ja aksentilla tarkoitan joukolla tehtäviä pahoinpitelyjä. Helsinki on maaseutua.

Jospa vain jatkat lampaan pumppaamista kun ei sinusta muuhunkaan ole.

• Pöntöt kuntoon

Mitäs haukut pönttövaaralaisia, MINÄ olen sieltä kotoisin enkä tarvitse edes turunmurretta.....minula on kaikkea liiaksikin ja pärjään hyvin täällä Pönttövaarassa!

• Ville Niinistö
        Pöntöt kuntoon kirjoitti:

Mitäs haukut pönttövaaralaisia, MINÄ olen sieltä kotoisin enkä tarvitse edes turunmurretta.....minula on kaikkea liiaksikin ja pärjään hyvin täällä Pönttövaarassa!

Miten teen tällä rahaa?

• Gnutilla

Maaseutu onkin ehtymätön voimavara ja viisauden tyyssija. Mahtavaa, että meillä on maaseutu.

• Joten en katsonut

Firefoxilla se sanoi , että ohjelma ei käynnysty.

• JJSS

Ota Adblock pois päältä.................

• Uskaltaako poistaa
        JJSS kirjoitti:

Ota Adblock pois päältä.................

Ei ole.

• Peruskuvio oli se, ettei rikosaallon uhreista mainittu ainakaan alkupuoliskolla mitään, vaan rikosaallon tekijät uhriutettiin.

Joka tapauksessa kävi ilmi, etteivät kaikki ole sopeutuneet. Olikohan se tant-Astrid, kun vakuutti, ettei tätä tapahdu Suomessa?

• Melkoiset kuviot on

Uhriutumistaktiikalla saavat porskuttaa media tukenaan äärimmäisyyteen asti-näköjään.

Suomi ja suomalaiset tässä uhreja ovat, kun tuolta tänne lappaa sosiaalivonkujaa ja rikosten tehtailijoita..

• pöllölässä tapahtuu

Mietippä oikeesti, tumma mies sanoi, että eikö maahanmuuttaja nuorilla saisi olla samanlaisia ongelmia kuin kantasuomalaisille?! Oleppa nyt rehellinen kun vastaat itsellesi, jos katsoit TV2 KOulukiusaaminen ohjelman, huomasit varmaan miten pe rkeleellisiä tekoja tekvät kanatsuomalaiste nuoret ....kiusaavat suomalaisia koulukaveritaan räikeästi...ja suuri "pöllö"yleisö saattaa vain katsella kun toista piinataan eikä puolusta yksin jätetyä?! Kumpi on pahempi suomalainen koulukiusaaja, joka sanoo ettei itsekään tiennyt miksi kiusasi ....vai se maahanmuuttaja joka hakkaa kadulla vastaantulevia? Nuo suomalaiset nuoret näyttivät olevan hyvin toimeentulevia ja ulkomuodoltaan fiksuja....mutta kuten sanonta kuuluu "moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä!"

• Mamu´t eri asia

Koska tulee ohjelma, Suuri keskusteluilta TV kahdessa maahanmuuttajien rikoksista ?

Siinä ohjelmassa olisi räiskettä ja säpinaa ja kansa katsoisi ja mielipiteet lentelisi.

No ei sellaista ohjelmaa tule, vaan koulukiusaamista yritetään keskustelemalla saada kuriin julkisesti, vaikka se ei sillä poistu vaan teoilla koulussa.

Iyse joudui kuudennella tarkailuluokalle, en väkivallasta vaan herjasin jumalaa uskonnontunnilla. Täytyy sanoa että erisyistä sinne joutuneet oli mahtavia kavereita, eikä siellä esiintynyt koulukiusaamista, ei edes vähäisessä määrin.

Tosin opettajakin oli erinlainen ja veti yhtäköyttä oppilaiden kanssa.

• niinköööö

Monikos niistä oli hakattu tajuttomaksi ja ryöstetty kännykkä ja muu arvo-omaisuus. Kyllä ne ovat juurikin mamuja ja muutama suomalainen liittynyt joukkoon. Nekin yh-äitien lapsia kun isä ei ole ollut pitämässä kuria.

• pöllölässätapahtuu
        Mamu´t eri asia kirjoitti:

Koska tulee ohjelma, Suuri keskusteluilta TV kahdessa maahanmuuttajien rikoksista ?

Siinä ohjelmassa olisi räiskettä ja säpinaa ja kansa katsoisi ja mielipiteet lentelisi.

No ei sellaista ohjelmaa tule, vaan koulukiusaamista yritetään keskustelemalla saada kuriin julkisesti, vaikka se ei sillä poistu vaan teoilla koulussa.

Iyse joudui kuudennella tarkailuluokalle, en väkivallasta vaan herjasin jumalaa uskonnontunnilla. Täytyy sanoa että erisyistä sinne joutuneet oli mahtavia kavereita, eikä siellä esiintynyt koulukiusaamista, ei edes vähäisessä määrin.

Tosin opettajakin oli erinlainen ja veti yhtäköyttä oppilaiden kanssa.

Puhutaan nyt vain koulukiusaamisesta, koska minä henk.kohtaisesti kauhistuin sitä sikamaista käytöstä mitä suomalaiset nuoret osoittavat toisiaan kohtan!!! Miksi minä joudun maksamaan kaiken maailman koulukiusaajien koulutuksen ....miksi tähän asiaan ei ole vieläkään puututtu.....suomalaiset nuoret ovat aika tekopyhää ja pelkuriporukkaa.....jos katsot sen ohjelman luulenpa, että muutaman maahanmuuttajan touhut jäävät melko mitättömäksi tämän saa tannallisen koulukiusaamisen varjoon!
        Minä asettuisin ain ayksinjätetyn ja haukutun puolelle ihan luonnostaan...miksi suomalaiset nuoret ovat nynnyjä ...pojat ihan pa skoja ja tytöy kaulakenossa kulkevia ty jänpäiväisyyksiä......kaikki yhden kimpussa.....onko se puolustamisn arvoinen asia sinusta! Sanoit herjanneesi Jumalaa....sitäpä sinä saatkin herjata ihan vapaasti....kun sinun aikasi tulee, että joudut ns. omaan etsikkoaikaasi Hän kuitenkin sinua armahtaa, jos välität ottaa pelastuksen vastaan...kokemuksesta voin kertoa, että se kannattaa ottaa vastaan henk.kohtaisesti!
        katso tämä on hyvä juttu!
        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=22045

• jihadistijesse
        pöllölässätapahtuu kirjoitti:

Puhutaan nyt vain koulukiusaamisesta, koska minä henk.kohtaisesti kauhistuin sitä sikamaista käytöstä mitä suomalaiset nuoret osoittavat toisiaan kohtan!!! Miksi minä joudun maksamaan kaiken maailman koulukiusaajien koulutuksen ....miksi tähän asiaan ei ole vieläkään puututtu.....suomalaiset nuoret ovat aika tekopyhää ja pelkuriporukkaa.....jos katsot sen ohjelman luulenpa, että muutaman maahanmuuttajan touhut jäävät melko mitättömäksi tämän saa tannallisen koulukiusaamisen varjoon!
        Minä asettuisin ain ayksinjätetyn ja haukutun puolelle ihan luonnostaan...miksi suomalaiset nuoret ovat nynnyjä ...pojat ihan pa skoja ja tytöy kaulakenossa kulkevia ty jänpäiväisyyksiä......kaikki yhden kimpussa.....onko se puolustamisn arvoinen asia sinusta! Sanoit herjanneesi Jumalaa....sitäpä sinä saatkin herjata ihan vapaasti....kun sinun aikasi tulee, että joudut ns. omaan etsikkoaikaasi Hän kuitenkin sinua armahtaa, jos välität ottaa pelastuksen vastaan...kokemuksesta voin kertoa, että se kannattaa ottaa vastaan henk.kohtaisesti!
        katso tämä on hyvä juttu!
        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=22045

Ählämi-kultin jäsen silittelee ählyjä. Miten yllättävää. Sanotaanhan sitä raamatussakin ählämien olevan jumalan valittuja ja loogisestikin meikäläisten toisen luokan ihmisiä.

• pöllöläsä tapahtuu
        jihadistijesse kirjoitti:

Ählämi-kultin jäsen silittelee ählyjä. Miten yllättävää. Sanotaanhan sitä raamatussakin ählämien olevan jumalan valittuja ja loogisestikin meikäläisten toisen luokan ihmisiä.

en minä ole minkään Åhlämi-kultin jäsen vaan Jeesukseen uskova ....ählämit eivät usko Jeesukseen...heille Jeesuksen ristinkuolema on kauhistus....minulle se taas antoi ihka uuden elämän paremman kuin entinen 100% paremman! ählämit ovat muslimeja eikä raamatussa sanota mitää sellaista, että muslimit olisivat Jumalan valittu kansa. Sinulta puuttuu perustietoa koko asiasta! Alkaa olla jo kiire...Kiinassa tulee uskoon joka päivä jo 40.000-50.000 ihmistä eli hurry hurry sinulle!
        Jumalalle kaikki ihmiset ovat saman arvoisia, mutta Israelilla on erityistehtävä....heidän kanssaan Jumla teki LIITON, joka pysyy loppuun asti vaikka maailma "pyllähtäisi" yhden ylimääräisen kierroksen akselinsa ympäri!
        joko katselit antamani linkin ...tässä tulee toinen linkki...uutiset maailmalta joita ei Suomi poika muute näe eikä kuule

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=38923

• qwesdxweqsadx

Suomi on hyvin hyväksyväinen maa vähemmistöjä kohtaan.
      Sellaista maata ei olekkaan missä ei ole rasismia, se että nyt tälläinen
      vähemmistö porukka pahointelee kantaväestöä niin voi muuttaa asioita peruuntamattomasti, kannattaisi vähän miettiä asiaoita reallistisemmalla tasolla.

Itse hyväksyn ihmiset, en minä epäkunnioita naapureita jota on vähemmistöjä tai työtovereita. Mutta uskontoja en juuri kunnioita ja epäkunnioittavaa suhtautumista muihin ihmisiin. Ihmisten kannattaisi ottaa se järki ihan omaan käteen ja miettiä
      missä maailmalle ongelmat todellisuudessa on, meillä on koko ajan pieni eliitti maasta riippumatta jotka vie todella huiman määrän rahoista. Siitä voi vähän myös päätellä että mistä kaikenlaiset uskonnot ja sodat loppujenlopuksi oikein juontaa alkujaan, kyse voi olla pienten eliittien vallasta, rahasta eikä niinkään suurten kansojen erimielisyyksistä.

Mutta ehkä ei kannata asioita ajatella kovin syvällisesti, vaan ajatellaan asioita yksinkertaisesti ja silloin kantaväestöä on niin paljon enemmän että paljoa kannata vähemmistön alkaa hyppiä silmille.

• weqsdcew22e

Täällä, kaikki saa rahaa vaikka ei työtä olisikaan, terveydenhuollon, opiskella voi, asunnon jne.

Rajansa tosin kaikella, Suomi alkaa olla kohta melko velkaantunut maa että loputtomasti humanitääristä toimintaa ei voi jatkaa. Kiitoksena tästä kuitenkin sitten on se että ne keitä täällä hyysätään ja autetaan niin saa kiitoksena rasistista käyttäytymistä kantaväestöä kohtaan, uskomatonta. Jokin menee pieleen siis, olisiko jo aika palata tietyissä asioissa 30 vuotta taaksepäin ja pelastaa Suomi maailman paskalta.

Itse olen jo kannattanut kauan sitä että Suomi ulos eu:sta ja kaikesta hyysäämis toiminnasta, siihen loppuu maahanmuutto. Suomi on niin kivan kaukana ongelma maista että saisimme olla hyvin rauhassa täällä pohjolan keitaassa. No nyt aisat on toisin ja rajat on auki kaikenlaisille, vielä ainakin.

• Jussuf (se sama)
        weqsdcew22e kirjoitti:

Täällä, kaikki saa rahaa vaikka ei työtä olisikaan, terveydenhuollon, opiskella voi, asunnon jne.

Rajansa tosin kaikella, Suomi alkaa olla kohta melko velkaantunut maa että loputtomasti humanitääristä toimintaa ei voi jatkaa. Kiitoksena tästä kuitenkin sitten on se että ne keitä täällä hyysätään ja autetaan niin saa kiitoksena rasistista käyttäytymistä kantaväestöä kohtaan, uskomatonta. Jokin menee pieleen siis, olisiko jo aika palata tietyissä asioissa 30 vuotta taaksepäin ja pelastaa Suomi maailman paskalta.

Itse olen jo kannattanut kauan sitä että Suomi ulos eu:sta ja kaikesta hyysäämis toiminnasta, siihen loppuu maahanmuutto. Suomi on niin kivan kaukana ongelma maista että saisimme olla hyvin rauhassa täällä pohjolan keitaassa. No nyt aisat on toisin ja rajat on auki kaikenlaisille, vielä ainakin.

Vastikkeetonta rahaa saavat vain maalaiset, maatukiaisina. Jokainen maalainen saa 500 000 euroa (vähintään) verottomana joka vuosi tekemättä yhtikäs mitään.

Minäkin olen sitä mieltä että tuommoiseen ei Suomella ole varaa.

• niinpä.
        weqsdcew22e kirjoitti:

Rikkaat tosin rikastuneet ja tuloerot kasvaneet kuten kokkareiden tavoitteisiin kuulunutkin.

• hah hah

Vastikkeetonta rahaa saavat vain maalaiset, maatukiaisina. Jokainen maalainen saa 500 000 euroa (vähintään) verottomana joka vuosi tekemättä yhtikäs mitään.

On niissä tukiaisissa ainakin se hyvä puoli, että jussufi on kateellinen ))))))))))))))

On se niin väärin, ettet saa tukiaisia tyttökaveristasi suomen lampaasta, jota olet kellarin verkkokomerossa raiskaillut ja viranomaiset jopa kieltäneet. Pidätkö sitä nyt yksiössäsi vai tyydytkö vaimoosi pumpattavaan Barbaraan?

• Jussuf (se sama)

Vastikkeetonta rahaa saavat myös pakolaiset (harkinnanvaraisine tukineen), narkit ja juopot.
        500 000 on pikkuraha näihin jo kolmannen polven työttömiin ja rasssismista kärsiviin...

• Jussuf (se sama)

Vastikkeetonta rahaa saavat myös pakolaiset (harkinnanvaraisine tukineen), narkit ja juopot.
        500 000 on pikkuraha näihin jo kolmannen polven työttömiin ja rasssismista kärsiviin...

Kenelle tahansa maalaiselle puoli miljoonaa euroa on "pikkuraha".

Meille työssäkävijöille tuommoiset summat ovat aika suuria...

• röyhkeä tyyppi

Kenelle tahansa maalaiselle puoli miljoonaa euroa on "pikkuraha".

Meille työssäkävijöille tuommoiset summat ovat aika suuria...

paljonko minä saan tukia Amerikassa tai Jordaniassa, jos sinne muutan?
        Suomen tulee ensisijassa käyttää omat tuki rahansa omiin kansalaisiinsa ja se mihin tämä maa rahat käyttää ei ole sinun asiasi.
        Tiedän monta ulkomaalaista työtöntä suomessa jotka elää paremmin kuin suomalaiset opiskelijat jotka syövät pelkkaa makaroonia vaikka sentään yrittävät kouluttautua ja edetä elämäss.
        Mene muualle itkemään.

• HHHHJJJ

Somaleille maastakarkotus, menkööt lantamajoihinsa haisemaan mokoma paskasakki!

• hohhoijaa..

Mihin suomen kansalaisen voi karkoittaa, varo ettei ne erehdyksessä lähetä sinua somaliaan. Käytä nyt järkeäsi, muilla se järki on jo kadonnut mutta onko sullakin, tarvitaan vähän mujita ajatuksia ja ratkaisuja, löytyykö.

• häh...
        hohhoijaa.. kirjoitti:

Mihin suomen kansalaisen voi karkoittaa, varo ettei ne erehdyksessä lähetä sinua somaliaan. Käytä nyt järkeäsi, muilla se järki on jo kadonnut mutta onko sullakin, tarvitaan vähän mujita ajatuksia ja ratkaisuja, löytyykö.

Sinustako ne sitten pitäisi lopettaa täällä, parempi olla inhimillinen ja lähettää sinne mihin kuuluvatkin.

• 13+18
        häh... kirjoitti:

Sinustako ne sitten pitäisi lopettaa täällä, parempi olla inhimillinen ja lähettää sinne mihin kuuluvatkin.

Sinä et ole ketään karkoittamassa ja vielä vähemmän lopettamassa. Kun et saa edes haistatettua paskaa heille.

Kannattaisi ehkä puhua vain sellaisista mitä aiot ja kykenet toteuttamaan.

Nettikarkoituksia on järjestetty jo yli viidentoista vuoden ajan, mutta toisrotuisten määrä vain kasvaa. Älykäs ihminen tajuaa lyhyemmässäkin ajassa tuollaisen olevan tuloksetonta ja lapsellista, ja valitsee vähän tuloksekkaammat toimintatavat.

• 3+16
        13+18 kirjoitti:

Sinä et ole ketään karkoittamassa ja vielä vähemmän lopettamassa. Kun et saa edes haistatettua paskaa heille.

Kannattaisi ehkä puhua vain sellaisista mitä aiot ja kykenet toteuttamaan.

Nettikarkoituksia on järjestetty jo yli viidentoista vuoden ajan, mutta toisrotuisten määrä vain kasvaa. Älykäs ihminen tajuaa lyhyemmässäkin ajassa tuollaisen olevan tuloksetonta ja lapsellista, ja valitsee vähän tuloksekkaammat toimintatavat.

Kerro ihmeessä lisää.

• however

No nyt varsinkin, kun Mogadishuunkin on asennettu jo pankkiautomaatti, voivat nostaa sielläkin rahansa seinästä.

• maa on sekaisin

Suomen syöpiä kaikki nämä. Haastateltavana ollut mamu pois maasta, saamarin ISIS desantti lampaan vaatteissa, pois maasta ja heti. Tyttäreni pelkää näitä mamujengejä, on koulussa Kruununhaassa ja joutuu liikkumaan keskustassa päivittäin, tytöltä menee yöunet koska näitä parasiittipaskiaisia liikkuu keskustassa. Nolla toleranssi, ulos maasta nämä haistapaska-islamkarvakädet. Olen fiksu yrittäjä, elätän perheeni työlläni, nyt riitti tämä touhu. Tässä suorat sanat mitä olen mieltä, duunarin kielellä joka itsekin olen ja sitkeä sellainen. Ketä äänestän nyt kun Halla-Aho on Brysselissä??

• 9 13

Meillä nuoret ja kaverit inhonneet ylimielisesti käyttäytyviä lähi-idästä, marokosta, turkista ja välimerenmaistakin tulleita itseään 'hurmureina' pitäviä aivokääpiä jo iät ja ajat. Juoksevat pakoon, kun tummaihoinen äijä, yli-ihminen lähestyy iskupuuhissa Luulevat, että kaikki vaaleat tytöt täällä voihkivat onnesta heidän perään. Ei todella, inhoavat heitä. Jos jotkut synnyttävät lapsia heille, ovat 'rakastuneita' heihin, omapa on asiansa, mutta ei pidä yleistää ja luulla, että kaikki naiset menisivät heidän kelkkaansa, eivät todella!

• Suomen syöpä on.....

Suomen todellinen syöpä on naisille annettu valta. Julkisen sektorin palkannauttijoista 90% on naisa, jotka syrjivät omia kansalaisia ja suosivat mamuja.

Mitä järkeä on esim maksaa virolaisentai venäläisen duunarin perheelle lapsilisät ym perhe-edut lasten aikuisuuteen saakka, vaikkei perhe ole edes käynyt Suomessa ja isä on työskennellyt täällä vain 4 kk.
        Afrikan mamut ovat sitten jo aivan eri asia - heille on sallittua kaikki, mukaanlukien täysin ilmainen vastikkeeton eläminen.
        Edes kieltä ei tarvitse opetella, kun saa jo ikuisen karkotussuojan eli kansalaisuuden. Rikoksiakin saa tehtailla mielensä mukaan, sillä 50 törkeän rikoksen jälkeenkin saa vain 2-3 kk ehdollista. Sosiaalitukia maksetaan huijareille jopa kymmeniä tuhansia/v (kaikkien oikeusasteitten päätös) ja sitten sossutantat ym naiset valehtelevat kirkkain silmin päin näköä, että suomalaisille annetaan samat edut kuin somaleille.
        Montako autoa sossu on ostanut suomalaisille? Sadoille mamuille,muttei yhdellekään suomalasiselle
        Montako suomalaista yh-lasta sossu on lennättänyt huoltajineen ilmaiseksi lomamatkalle 20000km päähän? Tuhansia mamuja,muttei yhtään suomalaista edes maamme sisällä mummolaan.
        Tyttäreni luokalla kaikki somalit pääsivät 2 kertaa vuodessa ilmaiseksi lomalle Somaliaan tuttuja katsomaan. Sossu maksoi. Minä köyhä työtön yh pyysin bussilippua Hämeenlinnaan isovanhempien luokse - en saanut - kyllä tyttö oli katkera ja äänestää nyt aikuisena perussuomalaisia, koska he ovat ainoita, jotka pitävät omien kansalaisten puolta.

• miehet=sota, terror
        Suomen syöpä on..... kirjoitti:

Suomen todellinen syöpä on naisille annettu valta. Julkisen sektorin palkannauttijoista 90% on naisa, jotka syrjivät omia kansalaisia ja suosivat mamuja.

Mitä järkeä on esim maksaa virolaisentai venäläisen duunarin perheelle lapsilisät ym perhe-edut lasten aikuisuuteen saakka, vaikkei perhe ole edes käynyt Suomessa ja isä on työskennellyt täällä vain 4 kk.
        Afrikan mamut ovat sitten jo aivan eri asia - heille on sallittua kaikki, mukaanlukien täysin ilmainen vastikkeeton eläminen.
        Edes kieltä ei tarvitse opetella, kun saa jo ikuisen karkotussuojan eli kansalaisuuden. Rikoksiakin saa tehtailla mielensä mukaan, sillä 50 törkeän rikoksen jälkeenkin saa vain 2-3 kk ehdollista. Sosiaalitukia maksetaan huijareille jopa kymmeniä tuhansia/v (kaikkien oikeusasteitten päätös) ja sitten sossutantat ym naiset valehtelevat kirkkain silmin päin näköä, että suomalaisille annetaan samat edut kuin somaleille.
        Montako autoa sossu on ostanut suomalaisille? Sadoille mamuille,muttei yhdellekään suomalasiselle
        Montako suomalaista yh-lasta sossu on lennättänyt huoltajineen ilmaiseksi lomamatkalle 20000km päähän? Tuhansia mamuja,muttei yhtään suomalaista edes maamme sisällä mummolaan.
        Tyttäreni luokalla kaikki somalit pääsivät 2 kertaa vuodessa ilmaiseksi lomalle Somaliaan tuttuja katsomaan. Sossu maksoi. Minä köyhä työtön yh pyysin bussilippua Hämeenlinnaan isovanhempien luokse - en saanut - kyllä tyttö oli katkera ja äänestää nyt aikuisena perussuomalaisia, koska he ovat ainoita, jotka pitävät omien kansalaisten puolta.

No pitihän se nais rasismikin tähän vetää nyt sitten mukaan.

Kyllä miehet on valtansa ja voimansa tässä maailmassa ja historiassa näyttäneet ja käyttäneet huonolla menestyksellä.
        kaksi maailman sotaa takana 3 ihan ovella ja luonnonvaratkin raiskattu siihen pisteeseen, että ilmastonmuutos on 3 maailman sotaa vakavampi uhka. Puhdasta juomavettä on vähemmän enää saatavilla kuin öljyä joka myöskään ei ole loputon luonnonvara .....
        Naisia, lapsia ja köyhiä on riistetty aina niin kuin oikeiden miesten kuuluukin tehdä...siis heidän sairaassa todellisuudessaan. Mutta eipä mitään.....kyllä tämäkin sovinistinen aikakausi saadaan pian vihdoin päätökseen ja jos halutaan tasapaino takaisin maailmaan ja ihmiskunnan selviytyvän omasta itsemurhastaan niin ainoa keino on että naiset ottavat uudelleen vallan (niin kuin historian kulta-aikakausina ennen ajanlaskumme alkua) ja heitä aletaan taas kunnioittamaan heille kuuluvan arvon mukaan elämän antajina ja elämän kantavana voimana.

• Haavoja tulee

Skinit takaisin,teitä on jo ikävä.Pelkureita ja inisijöitä on jo kuunneltu tarpeeksi.
      Kettingeille ja pesäpallomailoille olisi käyttöä.
      Nyt suunnitellaan väkivallan vastaista pesäpallo tapahtumaa julkkisten toimesta.
      Rinnakkaistapahtumana voisi yö ottelun järjestää itähelsingin kaduilla
      Joukkuetta vaan kokoamaan.Mamuilla on jo oma jengi koossa.

• valeseriffi

Suomesta voi vielä hyvinkin tulla rasistinen maa, jos kutsumattiomien tummien vieraitten väkivalta ei lopu.
      Toisaalta on kuitenkin vaikea kuvitella sen loppumista, kun hyysäreistä yksi toisensa jälkeen tulee keksimään jos jonkinlaisia tekosyitä heidän riuhumiseensa. Siitähän nämä saavat vain lisää ruutia toimiinsa.
      Kun pää on täynnä väkivaltaa, siihen on vaikea keksiä' muuta lääkettä, kuin se vanha nokialainen, jota Suomessakin käytettiin jo sotiemme jälkeen, ja se tehosi.
      Nokiastahan meillä on monenlaisia hyviä kokemuksia.

• Tosi on

Ei se ole mitään rasismia, vaan ihan sitä ihteään realismia kun noista roistoista puhutaan. Nyt olisi mukava saada tietää onko noilla mamuilla joku erityinen geeni joka estää tekemästä rikollisia tekoja turvapaikka maassa??? Ainakin niin voisi päätellä noiden hyysärien höttö maailmanhalaus ideologian perusteella. Että silleen.

• Äänet väärin

Jos äänestää entisiä tai nykyisiä hallituspuolueta, niin voi olla varma, että hallitsematon mamutus ja mamujen rikosten salailu ja hyysääminen jatkuu!

• miel.ajoissa

Miksi tosiaan julkisen sanan pitää olla niin päätäsilittävää näihin maahamme väkivaltaa harjoittaviin mamuihin.
      Pelkäävätkö he, että tienvarsipommit alkavat muuten räjähdellä. Siihen paapomiseenkin voi tulla lopulta ikävät seuraukset.

• Tosi on

Suomi on hyvin helppo maa poistaa " kaikki " tänne sopeutumattomat ainekset Suomesta. Siihen on hyvin helpot ja varmat selvitys keinot. Ensinäkin kansalaisuus (passi),ihon väri, kielitaito ja muu käyttäytyminen. Keksikää lisää eroitamisen kriteereitä? Nämä vain tuli mieleen, jos tämä homma ei ala mennä oikeaan suuntaan ja meno rauhoittua Suomessa.
      Että silleen.

• jotain puuttuu Suome

otetaan ensiksi se muu käyttäytyminen jonka perusteella poistetaan sopeutumattomat ainekset Suomesta! Silloin kouluissamme voisi sulkea monia luokkia kokonaan koska saa tannalliset koulukiusaajat voitaisiin lähettää Somaliaan riehumaan...luulenpa että ongelma hoidettaisiin Somalinmaassa suhteellisen tehokkaasti....paluulippuja ei tarvittaisi!
        Koulurauhaa tarvitaa niille jotka haluavat opiskella......muut Somaliaan!
        katso ohjeelma TV2 Koulukiusaamisesta ja "raitistut" ja alat huomaamaan miten köykäistä on meidän sivistyksemme!

• Yksjostoinenkin

Katsoin tuon uutisvideon Suomen ekoista terroristipidätyksistä. Siinä mamu ihan pokkana laukoi että poliisi on tehnyt väärän pidätyksen. Monelleko suomalaisille annetaan mahdollisuus näin suoraan arvostella poliisin toimintaa televisiossa? Ei tuntunut kaverilla olevan mitään kunnioitusta Suomen poliisin tutkintaa kohtaan. Syyriassa vain muka terroristit käy käytettyjä lasten vaatteita viemässä. Haloo, kuka uskoo näitä älyttömiä selityksiä! Missä kulkee raja et kuka saa valtamediassa sössöttää omia juttujaan?

• ei mikään ihme

No ei varmaan olekaan kunnioitusta kun ovat nähneet ja tajunneet jo sen ettei meillä ei rangaista oikeista rikoksista ja poliisit on pumpulia.

Meillä ainoa kunnolla rangaistava rikos on vero petos tai virhe verojen maksussa ja niitähän maahanmuuttajat eivät maksa, paitsi työssäkäyvät jotka ovat tulleet maahan ennen pakolaisvirtoja.

• Pois täältä

Pummi pitää viedä rajojen ulkopuolelle.

• tekstiaggressiot

Jos teitä noin paljon vituttaa asia, niin eikö kannattaisi tehdä jotain?

Nettiuhkailut saavat teidän vain poliisin kirjoihin, kiroilu ja vastaava on pelkkää vähämielistä fantasiointia. Jos ette ole huomanneet, niin poliisi on monien vuosien ajan saanut lisää valvontaoikeuksia. Tässä olisikin sitten yksi tehtävä; otatte selvää ympäröivästä yhteiskunnasta, sen toimijoista ja heidän kapasiteetistaan.

Täytyy ottaa tunteet haltuunsa, lopettaa yläastetason purkaukset ja ottaa selvää asioista älyn kanssa. Suoraan päälle-taktiikka jäi sinne MS1:n juoksuhautoihin ja te harjoitatte vieläpä sen virtuaaliversiota l. ilmaveivausta. Päivittäkää tietonne nykyaikaan ja alkakaa ajatella ja toimia sen mukaisesti.

Kaikkein helpoin mitä normitallaaja voi tehdä, on lopettaa tukemasta rodunsekoitus-propagandaa, suvaitsevaisuutta ja muuta vastaavaa levittävien ja siihen myönteisesti suhtautuvien tahojen rahallisen tukemisen. Samaan aikaan tulee selvittää siihen osalliset henkilöt.

Yksinkertaistettuna tämä tarkoittaa 100% mediaa. On melko naurettavaa vaahdota mamuista jos kotiin tulee maksettuna yksikään maakuntalehdistä, ostatte ip-lehtiä tai samojen konsernien aikakauslehtiä. Viimeisen 20-vuoden toiminta kertoo hyvin selkeästi jokaisen niistä valinneen suvaitsevaisuuden. Täytyy hankkia perspektiiviä asioihin, jottei tule kustuksi silmään, tai toista samoja virheitä ja turhuuksia kuin muissa maissa vuosia ennen meitä.

Kai te tiedätte esim. HS:n omistavan Sanoman kustantavan monia muitakin lehtiä, joiden kautta te tuette rodunsekoitusta? Vähän yhtenäisyyttä puheisiin ja toimintaan.

Erityisesti viihdemedian luomissa lumemaailmoissa eläminen tulee lopettaa täysin, sillä juuri valtaosan passiivinen lahoaminen kotisohvalla on mahdollistanut pienen aktiivijoukon manipuloida yhteiskuntaamme. 95% suomalaisista on antanut suvaitsevaisille täysin vapaat kädet ja itsekin joka ilta uppoutuu koko perheen voimin monirotuisiin fantasiamaailmoihin.

Viihde on kaikkein tehokkain aivopesijä. Verratkaa vaikka aikaa, minkä normikuluttaja lukee uutisia ja seuraa viihdettä koko ajan tunteillen käsikirjoituksen tahtiin.

Katsokaa pari päivää eri kanavia uppoutumatta niiden vietäväksi ja pitäkää kirjaa kuinka monella esitetään monirotuinen yhteiskunta -tai suoranainen rodunsekoitus- normaalina ja hyvänä. Oletteko todella samaa mieltä ja haluatte propagandassa esitettävää? Jos seuraatte propagandaa, niin silloin annatte hyväksyntänne sen realisoitumiselle.

Seuraavaksi otatte selvää kanavan omistavasta yritysryppäästä. Se kokonaisuudessaan on suvaitsevainen, kuten ovat myös kaikki sen työntekijät. Johto on päättänyt sisällön ja työntekijä itse valinneet hakeutua yritykseen. Jokainen heistä on päivittäin tekemisissä sisällön kanssa ja täten ei voi vedota tietämättömyyteen.

Eikö teistä ole yhtään ristiriitaista valittaa vierasrotuisista, kun samaan aikaan maksamanne televisio, lehdet tai nettituupi aivopesee tyttäriänne monirotuisen järjestelmän patjoiksi ja poikianne heitä imitoiviksi hopparihomoiksi?

Käykää vaikka juutuupista katsomassa jenkkilän räp/rnb-videoita (radioasemien sivuilta löytyy pinnalla olevien artistien nimiä) ja minkälainen on tyttärenne rooli niissä maailmoissa. Sitten vain mietitte mikä on se mediatuutti mikä ei suhtaudu myönteisesti kyseiseen sisältöön.

• V-isoE

Muuten ihmettelen miksi ollaan huolestuneita näistä jengiläistä. Mitä olemme mieltä niistä nuorukaisista joita on hakattu.

Poliisi väittää ettei mitään jengiä ole olemassakaan. Sos-tantat kysyy miksi sinä Muhanmed noin teit noin,, voiv,, voih..

Ilmeisesti pitänee jonkun kuolla pahoinpitelyyn, ennenkuin edes herätään mistä on kysymys.

Välillä tuntuu siltä. että meidän tavallisten Suomalaisten pitää vain nöyrtyä ja kumarrella noita mamuja.

Ei saa sanoa mitään, eikä ainakaa ilmoittaa naapurille: tuossa yksi niistä hakkaajista.

• työterapiaa

Mielestäni oikea tapa hoitaa tämäkin ongelma, olisi se että, sosiaalituet vastikkeellisiksi. Joko työtä tai opiskelua vastaan. esim. kympin tunti. Eli jos saat satasen teet 10 tuntia töitä. Toki pientenlasten äidit, sairaat, vanhukset yms, tulisi rajata ulkopuolelle. Tämä koskisi tietty suomalaisiakin.
      Loppuisi se ainainen kitinä työtävieroksuvista. Toisaalta työtävieroksuvat mamut varmaan etsisivät itselleen mukavamman paikan.

Tuskin olisi edes vaikea keksiä hommia, jotka eivät veisi oikeita työpaikkoja. Ei suomi liian siisti ainakaan ole. vanhuksien ulkoiluttaminen, ja seuranpitoakin olisi rajattomasti. Myös lisävalvojia kouluun tarvittaisiin.

Olisivat ainakin sen ajan poissa pahuuksista, niin suomalaiset kuin muutkin.

• ...

Muistaako kukaan enää sitä muutaman vuoden takaista somalien facebook-ryhmää jossa ylistivät sankariraiskaaja mohammedejaan ja joka kas kummaa ei päätynyt tiedostavaan uutisointiin?
      Somalit ovat ali-ihmispaskaa.

• Tosimies.

Muslimi on muslimi, ja mikään ei ole muslimin vika.
      On se saatana, tänne tulevat ja me hyvää hyvyyttäni autamme ja kaikki on meidän vikamme.

Lähtisivät vittuun täältä, heidän kanssaan on turha edes keskustella asioista.
      Vaativat vaan lisää rahaa, ovat nyt perustamassa jotain muslimiasiainneuvostoa kuinka vitusti tarvitsevat erinäisiä rahankeruu organisaatioita kusettaakseen meitä.

• Islam tarkoittaa

Islam perustuu monilta osin samoille periaatteille kuin juutalaisuus sekä kristinusko. Islam näkee juutalaisuuden ja kristinuskon "kirjan uskontoina", jotka on johdettu profeettojen opetuksista.
        Islam tarkoittaa kirjaimellisesti alistumista (Jumalalle).[5] Islamissa, kuten juutalaisuudessa, uskonnollisella lailla (šaria) on keskeinen merkitys.

• Tosinainen9
        Islam tarkoittaa kirjoitti:

Islam perustuu monilta osin samoille periaatteille kuin juutalaisuus sekä kristinusko. Islam näkee juutalaisuuden ja kristinuskon "kirjan uskontoina", jotka on johdettu profeettojen opetuksista.
        Islam tarkoittaa kirjaimellisesti alistumista (Jumalalle).[5] Islamissa, kuten juutalaisuudessa, uskonnollisella lailla (šaria) on keskeinen merkitys.

juutalaisuuteen ei kuulu saria laki....väärää tetoa !Kristinuskoon ei kuulu pakko vaan vapahteoisuuten perustuva Jumalan palvelenminen....kukaan ei pakota sinua mihinkään!

Katso ohejlma jossa on pikakurssi Islamista...

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=41330

• Jussuf (se sama)
        Tosinainen9 kirjoitti:

juutalaisuuteen ei kuulu saria laki....väärää tetoa !Kristinuskoon ei kuulu pakko vaan vapahteoisuuten perustuva Jumalan palvelenminen....kukaan ei pakota sinua mihinkään!

Katso ohejlma jossa on pikakurssi Islamista...

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=41330

Juutalaisten rukoilusäädökset ovatkin Toorassa määritellyt. Muslimeilla shariassa.

Muutapa eroa ei sitten taida ollakaan.

• forgotten God

Juutalaisten rukoilusäädökset ovatkin Toorassa määritellyt. Muslimeilla shariassa.

Muutapa eroa ei sitten taida ollakaan.

Ja sen sijaan että suurinosa muslimeista olisi alistuneet Jumalalle he ovat alistuneet kirjanoppineille sovinisti egoisteille ja pelon, kuulumisen tunteen ja mielistelemisen vuoksi ovat fanaattisesti valmiit menemään äärimmäisyyksiin teoissaan ja todistellakseen uskoaan.
        Todellinen Jumalan palveleminen ja uskonto yhdistää ei luo sotaa ja luokittele muita kulttuureita ja ihmisiä vihollisiksi.

• moikka56

En mene enää työnantajille töihin missä on maahanmuuttajia!Tämä on minun mielipiteeni!

• veke59

Eikös ne ole "vaalit" tulossa mihnä voi äänestää puoluetta joka ei suosi "ulkomaista".

• veke59

Onhan tuo toki nähty, että kun antaa joillekkin vähän valtaa/ periksi niin eikun vaativat vaan lisää... lopulta "ne jyrää meitin"...

• vapise porvari

Suomi on rasistinen pazka maa! Kyllä laitettais uusnatseille luu kurkkuun kun suomi liitetään venäjään joku päivä!

• keimo2

Mikäs maa ei oo rasistinen??? Onko tänne pakko tulla ?? painukoot sinne missä ei oo rasismia.

• Tuganero

Jestas mikä aivopieru. Venäjällä uusnatsit ovat valtion suojeluksessa!

• yksityisyrittäjä

Siinä kiitos kaikesta , on syötetty vaatetettu koulutusta päälle ja EI KUN V I T T U I L L A A N .

• norm.eläm.

Islamisteille pitäisi panna todella tiheä seula käyttöön. Jos niille antaa vähänkin periksi, he tulevat sitä röyhkeimmiksi. Aivan kuin niillä ei olisi mitään hajuakaan normaalista elämästä.
      Rasismi on tuontitavaraa Suomessa, uskokaa se .

• murh.tosiasia

Olen tähän asti epäillyt, mutta nyt olen alkanut uskoa, että muslimimamu on aina potentiaalinen vaaramomentti. Sen ovat viimeaikaiset tapahtumat osoittaneet ja sitä on heidän itsensäkään turha kiistää.

• siitä vaan

Jos se luetaan rasismiksi, ettei halua elättää tuota kaiken maailman p....sakkia, niin siitä vaan.

• poistukaa

ikävää ettei heidän sivistyksensä riitä tähän maahan..

• Maahanmuuttajiakin on erillaisia. Kulttuuritausta myös vaikuttaa, mutta ihminen voi valita tekonsa tiettyyn pisteeseen asti...

Sellaiset, jotka eivät sopeudu Suomeen niin paras heille palata kotimaahansa omasta mielestäni.

Niille, ketkä sopeutuvat niin nostan hattua ja toivotan tervetulleeksi auttamaan yhteiskuntaa nousuun jos se nyt enää onnistuu?

• Jussuf (se sama)

Rasismiin on vaikea sopeutua. Minäkään en sopeutunut.

• Tosi on

Rasismiin on vaikea sopeutua. Minäkään en sopeutunut.

Suomen rikoslakiin ja maan tapoihin sinä et ole sopeutunut. Elä sotke käsitteitä.
        Löytyy se laki mamuillekin Suomesta vielä. On sen verran itseppäistä kansaa Suomalaiset ja kun tarpeeksi sille v i t u i l l a a n , se kyllä osaa pistää nuo
        v i t u i l i j a t kuriin. että silleen.

• Jussuf (se sama)
        Tosi on kirjoitti:

Suomen rikoslakiin ja maan tapoihin sinä et ole sopeutunut. Elä sotke käsitteitä.
        Löytyy se laki mamuillekin Suomesta vielä. On sen verran itseppäistä kansaa Suomalaiset ja kun tarpeeksi sille v i t u i l l a a n , se kyllä osaa pistää nuo
        v i t u i l i j a t kuriin. että silleen.

Rikoksia en ole koskaan tehnyt, joten tuota on vaikea testata.

Suomalaisiin maan tapoihin en tosiaankaan sopeutunut. En pysty suhtautumaan ihmisiin vain heidän ihonvärinsä tai uskontonsa perusteella. Suomen maalaisten amerikkalaisia tuntema syvä viha kävi perheelleni myös vaaralliseksi.

Suomessa ei hyväksytä amerikkalaisten tapaa viettää Äitienpäivää, Isänpäivää, Kiitospäivää jne. Niiden viettäminen piti visusti kätkeä muiden näkyviltä ja välttää koko asiasta puhumista. Nuo päivät eivät ole Suomessa tunnettuja joten niihin liittyvät juhlat olivat Suomessa RIKOS.

Täällä USA:ssa ne eivät ole rikos, ja englantiakin saa puhua julkisesti.

Uskon hyvin että laki löytyy Suomesta. Sinne on muuten myös linkki netissä, jos et tiedä: http://www.suomenlaki.com

Vaatii tosin rekisteröitymisen ja palvelumaksun.

Mukavaa kun voin olla avuksi!

• Kunnioitus ansaitaan

Rikoksia en ole koskaan tehnyt, joten tuota on vaikea testata.

Suomalaisiin maan tapoihin en tosiaankaan sopeutunut. En pysty suhtautumaan ihmisiin vain heidän ihonvärinsä tai uskontonsa perusteella. Suomen maalaisten amerikkalaisia tuntema syvä viha kävi perheelleni myös vaaralliseksi.

Suomessa ei hyväksytä amerikkalaisten tapaa viettää Äitienpäivää, Isänpäivää, Kiitospäivää jne. Niiden viettäminen piti visusti kätkeä muiden näkyviltä ja välttää koko asiasta puhumista. Nuo päivät eivät ole Suomessa tunnettuja joten niihin liittyvät juhlat olivat Suomessa RIKOS.

Täällä USA:ssa ne eivät ole rikos, ja englantiakin saa puhua julkisesti.

Uskon hyvin että laki löytyy Suomesta. Sinne on muuten myös linkki netissä, jos et tiedä: http://www.suomenlaki.com

Vaatii tosin rekisteröitymisen ja palvelumaksun.

Mukavaa kun voin olla avuksi!

Kuinkakohan moni suomalainen tai eurooppalainen sopeutuu lähi-itään esimerkiksi (tai edes Amerikkaan)....ei kovinkaan moni mutta ei he rupee siellä silti siviilejä hakkaamaan.
        Amerikassa on eri lait kuin euroopassa ja eivät varmasti katsoisi sormien välistä jos niitä lakeja rikkoisi, edes kulttuuriin vedoten....saatika sitten kunnioittaisi sitä kun me mentäisi sinne suureen ääneen vaatimaan kunnioitusta omille kulttuurisille juhlillemme ja tavoillemme.
        Lähi-Iästä ei kannata edes mainita, kun ei varmaan tarvitsisi kun katsoa jotakin silmiin väärällä tavalla tai laittaa vääränlaisen paidan päälle aamulla ulos lähtiessä, (jos siis uskaltautuisi edes kadulle jos ei halua tulla ryöstetyksi tai kidnapatuksi) ennen kuin olisi jo kivitetty tai pidätetty.
        Minä asuin usean vuoden kehitysmaassa ja vaikka aluksi oli vaikea sopeutua ja kokea sai vaikka mitä rasismia ja ahdistelua niin loppujen lopuksi sopeuduin. Elin heidän maan tavoin ja pukeuduin heidän maan tavoin, kävin jopa heidän temppeleissä rukoilemassa......en minä yrittänyt heitä käännyttää omiin tapoihini ja ei kunnioittavasti toiminut heidän maan vastaisesti, enkä osoittanut mieltäni....niin kuin maahanmuttajat suomessa tekevät....ja muslimit yleensäkin kaikkialla maailmassa, oska kuvittelevat että ovat jotenkin Jumalan valittuja vaikka monet on niin kaukana Jumalasta kuin ihminen vain olla ja voi.

• Tosi on

Muistakaa että olemme vielä enemmistö Suomessa ja enemmistö määrää miten Suomessa eletään ja ollaan. Eiköhän noillekin " Hevosille " löydy vielä ajajat?
      Toisekseen miten ihmeessä Suomalaiset nuoret eivät villiidy samanlaisiin tekoihin Suomessa? Kun katsoo poliisi TV:tä näkyy noiden mamujen käytös olevan sitä luokkaa, ettei ne kunnioita yhtään poliisia. Suomen ppoliisi voisi ottaa oppia ulkomaalista poliiseista ja antaa kunnolla jousipamppua noille kolloille.
      Että silleen

• terve järki työhön

" Toisekseen miten ihmeessä suomalaiset nuoret eivät villiydy samanlaisiin tekoihin Suomessa"Ei kannata menettää elämäänsä ja alkaa elämään noitten ääliöiden tasolla.

Suomen poliisit oppiin ulkomaille kuinka noita ääliöitä niputetaan. Se on ,että kunnolla patukkaa hartioihin ja käsille. Lainsäädäntö ajan tasalle, eikä toimita minkään kännykkäkuvaajan ehdoilla. Osataan jos tahdotaan

• aiat tärk.järj.

Suomen talous romahtaa, joten kehitysapu nollattava ja mamutus lopetettava.
      Jos joku mamuista vaikka työllistyisikin, mitä Suomi heillä enää tekee, kun töitä ei ole.
      Elätettävät joutilaat taas rasittavat taloutta.
      Kysymys: Onko se rasismia, jos vilpittömästi yrittää pitää omaa taloutta kunnossa.

• Tosi on

Ei ole rasimia, vaan ihan raakaa realismia. Suomella ja Suomalaisilla ei ole varaa elättää noita pakoloisia. Tuo maailmanhalaus unelma höttö on tullut tiensä päähän. Ei kukaan järissään oleva syydä velkarahaa ulkomaille järjettömään kehitysapuun miljardi tolkulla joka vuosi.Että silleen.

• suklaasilmät

Naiset mamuja on tänne kutsuneet. On Suomen mies nykyisellään sen verran vätys, että onhan tuo loogista.

• Aajattele uhreja

Tpm Packalen puhui järkeä eilen a-studiossa. Uhrit unohdetaan mediassa ja mietitään kuinka näitä pahoinpitelijöitä voidaan auttaa. Uhreille jää loppuelämän painajainen raakalaismaisesta väkivallasta.

• Politiikot vaikenee

Luuserimaisen yhteiskunnan piirre on se, että viaton uhri unohdetaan ja taloudelliset resurssit keskitetään pahan tekijöihin enimmäkseen.

Rikosten tekijöitä tulisi häpeäkurittaa !

Rikoksen vakavuuden mukaan kuritustaso ennen vankilaan vientiä.

• mieti-ite

Suomen viranomaiset niin munattomia etteivät uskalla edes julkaista rekistereitä rötösten tekijöistä , pelkäävät raukat tulevansa leimatuiksi jos totuuden julkaisisivat ketkä niitä huseeraa, maksetaan vaan veroja kiltisti , olisiko aika kts. peiliin ketä äänestää , joillekinhan se on etu kun ilmaista työvoimaa sitten odottamassa ovien takana , vaihtoon vaan jos ei orjatyö kelpaa.

• - OnOn -

Suomesta tulee Pohjoinen-Kalifaatti. On jo hyvällä alulla.

• Näihin poliisin pitäisi sijoittaa lisää resursseja ja nopeasti, kyttäämisen normaalien veronmaksajien sijaan ajaako, joku 10 kmh/h liian nopeasti autolla tai kulkeeko scootteri 60 km/h, yms.turhaaan toimintaan...

Ihmiset toimivat parvessa ja tuollainen käytös pitää katkaista heti alkuunsa, että ei pääse lisääntymään ja saavat houkuteltua leviämään muita katkeroituneita maahanmuuttajia jopa jo Suomalaisiakin mukaan toimintaansa.

Vaikka, jos ei muuten niin poistamalla Suomesta perumalla passin, oleskeluluvan tai viisummin, jos kyse on tahallisesta syyttömään kohdistuvasta väkivallasta.
      Varsinkin toistuvasta tälläisestä käytöksestä niin ei voi mennä enää erehdyksen perus käsirysyn piikkiin.

Ei vankila tälläistö käytöstä muuta, vaan kyseessä on henkisesti lapsesta kieroontuneiden tunne elämältään väärään suuntaa kasvaneet ja ehkä vanhempien/muiden kaltoin kohtelemat ihmiset, mitkä tarvitsisivat hoitoa.

Säästämällä nuorten kasvatuksesta tulee vielä kalliiksi yhteiskunnallle, hehän ovat tulevaisuuden toivo, joilta on nyt osalta riistettty oikeus perusoikeuksiinsa ja tulevaisuus turvaton.

Yleensä ennen armeija teki pojista miehiä, mutta taidetaan olla palkka-armeijaan päin menossa säästösyistä, mistä ei pitäisi varsinkaan säästää. Suomi on geopoliittisesti vaarallisessa paikassa maailmassa ja kokemustakin on tästä ihan jo tarpeeksi menneisyydessämme...

Viha ja katkeruus yhteiskuntaan tulee vain lisääntymään tätä tahtia...

"Jos haluaa rauhaa, pitää valmistautua sotaan"

• rikos ei rasismi

Aluksi sanon, että en ole pätkääkään rasisti ja aina ollut rasismin vastainen ja omaan ystäviä monesta eri kulttuurita.
      Mutta jengit ja jnegi väkivalta ei ole suomessa ikinä kukoistanut ja ei kyllä yllättänyt että nämä törkeät jengiväkivalta rikokset on tehnyt ulkomaalaistaustaiset.
      Jos Suomalainen tekee rikoksen ulkomailla niin kyllä se mediassa kuulutetaan että Suomalaistaustainen henkilö teki sitä ja tätä. Ja koska tämä jengi touhu ja suurissa jengeissä hengailu näyttää olevan maahanmuuttajille tyypillistä, koskee tämä jengi väkivalta ongelma nyt maahanmuuttajia ja TOTTAKAI se pitää mainita.
      Se ei ole yhtään rasistista että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä ja kaikkien nuorten ja lasten ja vanhempien on kaikki oikeus saada tietää minkä näköistä jengiä varoa ulkona liikkuessa. Myöskin tähän väkivaltaan on puuututtava tarpeeksi tehokkailla rangaistuksilla ettei nämä jengiväkivalta tapaukset ja jnegit yleensäkin ala lisääntymään Suomessa.
      On aivan tura kieltää etteikö rikollisuus ole lisääntynyt viimisen 10 vuoden aikana jolloin maahanmuutto alkoi kasvaa. Ruotsi, pieni maa on toisena maailman raiskaus tilastoissa ja se on kivunnut sille sijalle viimeisen 10 vuoden (tarkemmin viimisen 5 vuoden) sisällä.

Suomalaiset ja länsimaalaiset ovat muka rasistisia maita. Myönnän että kyllä näistä maista rasismiakin löytyy mutta kaikkea ei sen piikkiin voi laittaa ja kyllä voi sanoa että idän ja erityisesti lähi-idän maat on myös erittäin rasistisia. Missään muualla ei vauvasta asti lapsille opeteta silmitöntä lännenvastaisuutta ja etenkin Amerikan vihaa (lukuun ottaen siviilit) kuin lähi-idässä ja sitten tullaan näihin maihin terrorisoimaan ja kun siihen puututaan vedotaan rasismiin.
      Vastaavanlaisista rikoksista (mitä nämä maahanmuuttaja nuoret tekevät nyt) suomalainen istuisi Iranissa tai Irakissa jo vankilassa, jollei pahempaa. Täällä heitä kuulustellaan hieman, ymmärretään eikä uskalleta rasismin pelossa toimia imtenkään ja päästetään takaisin ryöstelemään ja hakkaamaan.....sitten vasta kun tämä kaikki on mennyt liian pitkälle ja ehkä jotain peruuttamatonta on tapahtunut, alkaa meidän viranomaisten otteet koventua.

• Vai rasisteja

Kukaan tervejärkinen suomalainen ei halua maahamme lapsiamme hakkaavia ja katuja terrorisoivia elintasoturisteja loisimaan. Suomalaiset ei vaan kehtaa sanoa tuota ääneen. Tuo rikollinen paskasakki voi painua sinne mistä on tullutkin. Tuo rasistikortti on niin käytetty puolustuskeino noille apinoille.

• Olemme syyllisiä kaikki

>>Aloitti tapahtumien vähättelyn heti alussa ja toteaa kohdassa 1.40, että "Suomi on rasistinen maa">>

Vanha virsi, kaikki suomalaiset on rasistisia ja ovat syyllisiä. Presidenttiä ja eduskuntaa myöten.
      http://youtu.be/81QQRaUEnDQ
      Kun ei enneta enempi rahaa "lähityöhön" ja "asukastalojen" ylläpitoon.

• what to do

mistä sitä rahaa tulee, kun ei riitä edes 10% suomalais työttömille tarpeeksi tukirahoja saatika tukirahoja edes konkurssiin meneville firmoillemme.
        Mutta ei se elämä pakolaisenakaan helppoa varmaan ole, mutta ei se silti oikeuta silmittömään väkivaltaa nuoria ja lapsia kohtaan.

• mädätys

LOL
        Yllättäen syy on rasismissa taas.Yrittääkäpä löytää yksikin tapaus.Siis KOSKAAN,MISTÄÄN jossa jokin somalin tekemä asia olisi somalin syytä.Ette löydä.Melko uskomatonta miten niin viaton porukka onkin niin halveksittua kaikkialla.

• mamut kuntoon

Väkivaltaan me kantasuomalaiset olemme syyllisiä itse. Mielenkiintoinen mamunäkemys.

Ei mamuille riitä rahaa mihinkään erityistukiin kun ei riitä edes omille työttömille nuorille.

Miksi työttömiä mamuja ei pistetä 8 euroa päivässä kuntouttaviin töihin? He oikeasti tarvisivat kuntoutusta.

• syyntakeettomiako?

Ongelma monella savannin ihmeellä on se, että kun äo on itsellä ja suvussa max 50, ei vain tajua, vaikka kuinka opetettaisiin.

• se menee

Juuri näin.

• selventäjä

Tarkennuksena, suvun yhteenlaskettu äo max 50

• pakko ottaa kantaa näihin "uskonsotureihin" jotka kävivät lähi-idässä ja palasivat traumatisoituneina "kuirupaskat housuissa, minkä ihmeen takia heidät päästettiin takaisin Suomeen? Olisi ollut hyvin yksinkertaista heidän lähtiessään kertoa heille että takaisin ei ole mitään asiaa, ei millään verukkeella. Nyt SUPO lähes päivittäin kertoo että nämä suomeenpalanneet "uskonritarit" eivät ole ongelma. Väkisin tulee mieleen että nyt on kyllä "rieskassa paskaa" kun SUPO jatkuvasti soittaa samaa levyä. Näille "uskonritareille" pitäisi mielestäni antaa ilmainen matkalippu, mutta vain yhteen suuntaan.
      Minun isäni taisteli SS-Divisioonassa joka tunnetaan nimella Viking-Divisioona ja ehkä minä olen saanut perintönä joitakin geenejä häneltä.Itse olen Suomen armeijan Kersantti ja voin vakuuttaa teille Suomalaiset että tilanne on menossa siihen suuntaan että kohta alkaa "iso luuta lakaista" Vaikka valtiovalta koittaa kaikin keinoin tukahduttaa ne ihmiset jotka ajattelevat Suomen parasta. Kaikki jotka uskaltavat kertoa mielipiteensä esim. maahanmuuttopoliitiikasta leimataan rasisteiksi. Ja nämä Kristillisen puolueen idiootit suorastaan rukoilevat että saisivat lisää elättejä Suomeen. Samalla omat kansalaiset seisovat leipäjonossa, ei tällainen oman kansalaisten sorto mene kyllä minulla jakeluun. Me suomalaiset olemme pian "muukalaisia" omassa maassamme. Annammeko sen todella tapahtua? Olen ajatellut perustaa suomeen uuden puolueen sen lyhenne on SS se lyhenne kuulostaa pahaenteiseltä ja se on tarkoituskin koko nimi on kuitenkin Suomi Suomalaisille. Saapa nähdä koska poliisi koputtelee ovelleni ha ha
      Nykyajan suomessa kun ei ole oikeutta sanoa mielipiteitään.
      Olen sitä mieltä että nyt on viimeinen hetki sulkea Suomen rajat näiltä eläteiltä jotka nauravat omissa porukoissaan kuinka tyhmiä me suomalaiset olemme kun maksamme heille täyden ylöspidon.Vanha suomalainen sananlasku kuitenkin sanoo: se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
      Ymmärrän kyllä hyvin näitä "vempuloita" jos itse kävelisin savannilla "munasillaan" ja kaivelisin henkeni pitimiksi matoja puun juurelta ilahtuisin kovasti jos pääsisin jonnekkin missä on pöytä katettu.
      Ja varmuuden vakuudeksi totean että kun "iso luuta lakaisee" siinä samalla menee myös varmaan muutama kusipääpoliittikkokin. Samalla listalla ovat myös kaikki paskahousu "totaalikieltäytyjät" jotka inisevät televisiossa kuinka heidän ihmisarvonsa on riistetty laittamalla panta jalkaan he he
      Lainaus tuntematon sotilas elokuvasta: jos ei edesstä satu, niin takaa sattuu..
      Jään odottelemaan milloin ovikello soi ja minut viedään kuulusteluun he he
      Mutta yhtä varmaa kuin se että aurinko nousee, on myös se että minun suuni tukkeutuu vasta kun päällä on pari metriä multaa. jonka vuoksi moni sotiemme veteraani antoi oman henkensä silloin kun hankki suomelle itsenäisyyden.
      Tosin nämä nykyajan persennuolija poliitikot ovat ojentaneet Suomen itsenäisyyden .EU:lle. Ja vielä pieni muistus toisesta maailmansodasta, ne jotka haluavat Natoon muistakoon sen että toisen maaailmansodan aika liittoutuneet maat lopettivat apunsa suomelle (melkein kaikki nämä samat maat kuuluvat nyt Natoon) aiheuttivat sen että nykyinen rajanaapuri on Kiinan sijasta Venäjä.
      Jos joku ei tiedä maailmassa on vain yksi valtio joka on viimeistä penniä myöten makasnut sille määrätyt sotakorvaukset joten olkaa ylpeitä siittä että olette SUOMALAISIA.

• rikeruoho

Mamuilta tuet pois. Menkööt töihin. Vain onko mamut niitä Vartiaisen tarkoittamia rikkaruohoja?

• rikkaruoho 2

Ei vartiaisen mielestä kaikki työttömät ovat rikkaruohoja. Hän on tasapuolisen rasisti kaikkia työttömiä kohtaan.

• elätin röyhkeys

somalaisnaisilla tulisi ikävä mulleroita ja joutuisivat lähtemään ulkomaille etsimään heitä.

• Bror-Erik

Mukavaa että maahanmuuttajia tulee lisää,totumme heihin ja he meihin.Suomi kansainvälistyy jäpäniskaisuudestaan samalla kun rasistit ajetaan nurkkaan.Da!

• suunniteltua kaikki

Aloittaja mainitsee ISIS-joukon. Pohtikaapa, kuunneltuanne Ickeä, onko se tosiaan USA:n luoma poppoo, samalla tavalla kuin ns. alqaidakin, ja Ukrainan kapinalliset. https://www.youtube.com/watch?v=RFrqp1rVPgg

Jos tarkoitus on saada aikaan maailmansotaan johtava selkkaus, pitää kansallisvaltiotkin heikentää luomalla niissä tällaisia ristiriitoja. Suomi oli 'liian' homogeeninen, suomalainen, joten tänne piti tuoda mellakointitarkoitukseen sopivaa porukkaa. Näissä kärhämissä sitten saadaan jaettua maata, jos nyt ei ihan kahtia, niin kuitenkin saadaan pilattua kansan yksituumaisuus.

Niin nuo väkivaltaiset jengiläiset kuin me tavalliset suomalaisetkin olemme vain tämän manipuloinnin uhreja, ellemme herää tajuamaan sitä ja valitse yhdessä parempaa tietä. Nyt on korkea aika herätä, sillä sitten, kun lietsotun kolmannen maailmansodan jälkeen poistetaan kansallisvaltiot ja ollaan kaikki suoraan yhdessä diktatuurissa, on jo vaikeampaa toimia. AIka on nyt. Ihan aluksi, katsokaa edes tämä. Unohtakaa Icken 'liskot' ja kuunnelkaa, mitä hän puhuu ihan materiaalisella ja poliittisella tasolla.

Haluan elää suomalaisessa Suomessa, rauhassa, maassa, jossa kansalaiset välittävät toinen toisensa hyvinvoinnista ja jossa lapset ja mummot voivat kulkea kadulla turvallisesti. Siis Suomessa, joka meillä on ollut. Tiedämme, miten tehdä SUomesta hyvä. Tehdään se siis uudestaan ja parannetaan sitä vielä entisestään. Autetaan sotivia maita herättämällä heitä huomaamaan heidänkin sotiensa syyt. Ei se auta ketään, että tuodaan sikäläisten sotien uhrit tänne, ja sota sen kun jatkuu ja leviää. Paljastetaan syyt. Taloudelliset ja poliittiset syyt. Yksityisten keskuspankkien ja maailmanpankin harjoittama koronkiskonta lainoista, joita ne ovat pakottaneet köyhille maille (Suomellekin). Tietyn tahon halu hallita maailmaa diktaattorina.

• Tehkää jotain

Jostain syystä mamuja hyysätään ja heistä ei saa sanoa mitään asioita. Olet automaattisesti rasisti jos kritisoit no vaikka tuota pääosin ulkomaalaista jengiä joka porukalla hakkaa heikkoja.

Mika siinä on että kriminaali maahanmuuttajatkin on pidettävä täällä kun heidät voisi ihan hyvin passittaa kotiin.

• werhol
    • Massia

Ketä kiinnostaa tienata 5k€ hetkessä. 31k velat pitäisi periä yhdeltä vässykältä.

Jos sinussa on miestä! niin yv:t [email protected]

Ps. ei oo läppä ;)

• partajeesustaturpaan

Kyllähän tuo partajeesus pitäis hakata pesismailoilla isolla porukalla ja lähtiäisiks vielä tuikata puukolla, ja todeta vain, että tämähän on normaalia.

• Kipeet neuvot on

Partasuu suojatyöpaikan elättiukko selittää tällaista tuossa videolla:

"Ollaan vanhempi, ollaan kotona, tarjotaan harrastus
      se on totta harrastus maksaa paljon.
      Tärkeintä on että siellä kotona on terve aikuinen
      joka ei mielellääm käyttäisi päihteitä."

Tarkoittaa kai tuolla että mykyiset maahanmuutatmien lapsille erikseen maksettavat harrastamisen tukirahat. Ne rahat ei nyt vaan riitä kuitenkaan, lisää pitäisi saada, kun lapset eivät kerta harrasta, ja puukottavat kaduilla.

Entä mistä lähtien muslimit ovat alkaneet viinaa juoda? Tuo muslimiukko tarjoaa maahanmuuttajamukuloiden väkivaltaan ratkaisuksi sitä, että maahanmuuttajavanhemmat ei jois niin paljon bisseä.

• mitävi--ua

Ja huomioitavaa on, että ne harrastukset maksavat SUOMALAISILLE perheille saman ja monelta suomalaisen normiduunarin penskalta ne jää harrastamatta, niinkuin esim. allekirjoittaneelta lapsena(olis ollu mukava pelata jääkiekkoa, ajaa kartingia, mut ei ollu vanhemmilla niihin varaa), tästä huolimatta suomalaislapset, kuten myöskään allekirjoittanut, eivät kerää jengejä ja lähde päättömästi pahoinpitelemään syyttömiä ihmisiä.

Ongelmaa ei pitäisi partajeesuksen mukaan käsitellä maahanmuutto-ongelmana, no kappas jokainen laumasta on mamu tai maahanmuuttajan jälkeläinen....? Mielestäni selvääkin selvempi syy-yhteys.

• näkemiin,,,,,,,,,,,,

mä en edes viitti kattoa jos jonku ählämsählämin naama tulee ja aukoo päätään suomen tv ssä-------------------------mamut ulos suomesta---ällöttäviä alkuasukkaita

• opetetaan tapoja

Kuriin tuollaiset.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe