Tää on täällä varmaan jo ollutkin, mutta voisko joku kertoa miten dc :n saa niin et ku painaa oikeesta yläkulmasta, ruksista, ohjelma ei sammu vaan menee pimentoon?
taas DC++
6
434
Vastaukset
- aloittelija itsekkin
Settings->appreance->ruksi kohtaan confirm application exit
ja sama suomeksi asetukset->ulkoasu->Pyydä vahvistus lopetettaessa. Nämä tietenkin riippuu siitä mikä käännösversio on kyseessä. - aloittelija itsekkin...luku...
Siis jos painat ruksista niin ohjelma pyrkii aina sammumaan. Mutta jos haluat sen pimentoon eli tehtäväalueelle (tai miksi tota nyt kutsutaankin) niin sinun täytyy painaa siitä ruksista pari pykälää oikeelle siihen pelkän viivan kohtaan.Ei siis ruksia.
- kun
erotat oikean vasemmasta niin jo vain alkaa homma pelittämään. "Viiva" on vasemmalla ;))
- ajattele toista ja kirjoita...
kun kirjoitti:
erotat oikean vasemmasta niin jo vain alkaa homma pelittämään. "Viiva" on vasemmalla ;))
ei hyvin mee
ajattele toista ja kirjoita... kirjoitti:
ei hyvin mee
En edes huomannu että kirjotit väärin. Itellänikin on ollu ongelmia erottaa oikean ja vasemman. Mistäköhän johtuu.
- mut hyvä
lammas-jr kirjoitti:
En edes huomannu että kirjotit väärin. Itellänikin on ollu ongelmia erottaa oikean ja vasemman. Mistäköhän johtuu.
että asia tuli ymmärretyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247