No en osaa ladata kyseistä ohjelmaa. no ensin painan siitä kuvakkeesta jossa lukee msgr6suite niin sitten se lataa sen ja lopuksi painan FINISH. sitten se vaan päättyy siihen enkä tiedä mitä tehdä. koneessa on nyt kaiken laisia yahoo games, photos yms, mutten löydää mistään sitä MESSENGERIÄ! Mulla on jo sähköposti yahoossa.
Jos joku osais kertoo miten voin käyttää sitä messengeriä niin oisin ilonen.
APUA YAHOO MESSENGER
Aerofish
2
195
Vastaukset
- Nicaraguense
Ota Yahoon etusivu esiin: www.yahoo.com
Etusivulla on keskiosassa luettelo, jossa mm. greetings, mail, messenger, mobile etc.
Ota hiiren vasemmalla painikkeella uusi sivu esiin eli "messenger" (odota latautumista) ja siinähän lukee suoraan "download messenger".
Kun kerran käytät Yahoon messengeriä, et koskaan enää halua palata takaisin MSN-Messengeriin...ja näin on marjat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247