R A I V O R E P E S I S O M E S S A!!!!!!!

korpilaki käyttöön

Nuorisojengin pahoinpitelyt: Nettiraivo repesi - netissä jaetaan nimilistaa

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/nuorisojengin-pahoinpitelyt-nettiraivo-repesi-netissa-jaetaan-nimilistaa/4397134

Poliisi kehottaa välttämään netissä leviävän nimilistan jakamista.

Pääkaupunkiseudulla useita lapsia ja nuoria pahoinpidelleen ja ryöstelleen nuorisoporukan nimilistaa on levitetty netissä ja erityisesti sosiaalisessa mediassa. Listalla on ollut pahoinpitelystä epäiltyjen nimien lisäksi muun muassa osoitteita ja puhelinnumeroita.

– Tällaisia tapauksia ei ehkäistä ennalta missään nimessä lietsomalla vihaa tai pelkoa nuoria kohtaan, vaan pureutumalla ongelmiin yhdessä sekä viranomais- että järjestötoiminnan voimin, muistuttaa komisario Jari Taponen Helsingin poliisilaitoksesta.

Myös Helsingin kaupungin nuorisotoimenjohtaja Tommi Laitio muistuttaa Twitterissä nimien levittämisen vaaroista.

18

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koivuniemen herra!

Turpiin vaan!

• sitä saa mitä tilaa!

Ihan oikein! NIMET ESIIN!!!!

• kirkas ajatus

Kannatetaan nimet esiin jokaiselta koulukiusaajalta. Koulukiusaamisilta TV2:ssa sai minut raivoihini! Kuinka on mahdollista, että meidän kouluissamme vallitsee viidakonlaki? Kopilaki sitäkö se on? Suomalaiset koululaiset kiusaavat toisensa hengiltä!? Otetaan yksi luokasta jota jota kaikki halveksivat, sylkevät äälle jopa käyvä kiinni vaatteisiin ja repivät kirjjat ja heittelevät reput hankeen?On tapauksia joissa nuori on masentunut niin, että on tehnyt itsemurhan...tapauksia on monia....monet ovat jatkuvan masennuslääkityksen alaisia ja SUOMALAISET ainostaan tuomitsevat muutaman häiriintyneen maahanmuuttajan joka on mahdollisesti saanut kuulla ihan tarpeekseen tämän tyylistä kielenkäyttöä, mitä tällä palstalla erityisesti veljellään, ja päättänyt että isona minä kostan! Menkää itseenne suomalaiset! Suomen suku ei ole tällainen kuin tällä palstalla ilmenee....täällä riehuu porukka joka ei tunne JUURIAAN....me olemme toista maat ihan oikeesti.....meidän pitää elää ja antaa toistenkin elää!

Mitä me sitten teemme niille pahis- maahanmuutajille, kun saamme heidän nimensä tietoon....mitä me teemme sitten niille koulukiusajille, jotka ovat kiusanneet koulukaverinsa niin, että kaveri on tappanut itsensä, tai että hän joutuu selviytymään elämästää masennuslääkkeiden avulla!?
        Onko tuomio sama?! Mieti tarkasti mitä OIKEESTI ajattelet asioista ja miksi jattelet niinkuin ajattelet?

• nimiköListalla

Nimilista on loistava apu niille, jotka etsivät hakkaajia hakattaviksi. Siinä, kun läski tummuu, saattaa umpiluussakin syntyä oivallus.

Ensiksi kannattaa tietenkin informoida vanhemmat jälkikasvun kuulumisesta väkivallatekijöiden listaan. Lapset voi sitten lähettää sukulaisiin, tai palkata turvamiehen. Niin tai näin, se hankaloittaa nuorisorikollisen arkea ja tuo turvaa kantaväestölle.

Vanhat vietnamilaisjengit silti osoitti, ettei pesäpallomaila tai puukko voita ketjua.

• -o-

"Helsingin kaupungin nuorisotoimenjohtaja Tommi Laitio muistuttaa Twitterissä nimien levittämisen vaaroista. "

Muistuttaisi myös pesäpallomailalla hakkaamisen ja pään päällä hyppimisen vaaroista, vitun_pelle.

• niinpä.

Yksikään ei ole ollut huolissaan suomalaisten vammautumista, mutta mamuista huolehtivat jo etukäteen. Minun puolestani tuollaiset saa hakata niin pahasti kuin haluavat, rikollisten hyysäämisen on loputtava. Pois maasta heti ensimmäisestä väkivaltarikoksesta tai sitten saavat maistaa omaa lääkettään.

• mitä on suomalaisuus
        niinpä. kirjoitti:

Yksikään ei ole ollut huolissaan suomalaisten vammautumista, mutta mamuista huolehtivat jo etukäteen. Minun puolestani tuollaiset saa hakata niin pahasti kuin haluavat, rikollisten hyysäämisen on loputtava. Pois maasta heti ensimmäisestä väkivaltarikoksesta tai sitten saavat maistaa omaa lääkettään.

Minä olen huolissani suomalaisten vammautumisesta kouluissamme! Koulukiusaamisilta TV2:ssa avasi silmäni näkemään jotai selllaista, jota en olisi uskonut Suomessa olevan! Kantasuomalaiset kiusaavat raukkamaisesti toisiaan....koulukäynti estyy, syntyy syviä sielunelämän vaurioita, jotka saattavat vamamuttaa koko elämän....muutama on tappanut jo itsensä kun ei uskalla menneä kouluun jatkuvan kiusaamsien takia! Miksi minä joudun maksamaan verorahoistani tällaisten ilkimysten koulunkäynnin? Kaksi vakavaa varoitusta ja ulos koulusta selvitymään yksin elämästä ja maksakoon koulunsa itse....siinä lääke koulukiusaamiseen.......MEIDÄN PITÄÄ SUOJELLA SUOMALAISIA SUOMALAISLTA! Halloo onko tässä mitään järkeä! Vastatakka koulukiusaajat siellä te piileksitte vihaa uhkuen ja syytellen mustaa miestä kaikesta pahasta! Minua inhottaa ja syvästi! Senkin pellet!

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Rikoksen suojelujärjestö taas aktivoitui. Rikollisista tehdään taas uhreja joita pitää auttaa. HaistakaaWittu.

• luonnollista

Jos ei kerran virkavalta pysty tai halua suojella suomalaisia niin pakkohan kansan on itse hoitaa asia. Ihan varmasti itsekin suojelisin omia lapsia ja myös nuorten pitäisi joukolla puolustaa toisiaan. Tuollaiset tapaukset pitäisi hoidella saman tien, ettei yksikään pääse karkuun.

• tutki ja vertaa

nimierkille luonnollista....katso TV2:n Koulukiusaamis-ilta ja puhu sitten kuka hoitelee kenet! Hoidellanko niin ettei yksikään koulukiusaaja toisen piinaaja pääse karkuun.....?Katso ohjelma ja puhu sitten vasta! Samalla kun tuomitsen ihan oikein katuvaäkivallan joudut tuomisemaan mahdollisesti sen oman kultanuppusi joka piinaa saa tannallisella oveluudella koulkaveriaan!

• 5+4
        tutki ja vertaa kirjoitti:

nimierkille luonnollista....katso TV2:n Koulukiusaamis-ilta ja puhu sitten kuka hoitelee kenet! Hoidellanko niin ettei yksikään koulukiusaaja toisen piinaaja pääse karkuun.....?Katso ohjelma ja puhu sitten vasta! Samalla kun tuomitsen ihan oikein katuvaäkivallan joudut tuomisemaan mahdollisesti sen oman kultanuppusi joka piinaa saa tannallisella oveluudella koulkaveriaan!

Koulukiusaaminen on paha juttu, mutta eri juttu kuin katuyleisön kimppun karkailu. Ei lisää väkivaltaa, kiitos.
        Joissain tapauksissa koulukiusaaminen on vain oikeudenkäyttöä, silloin kun höiriköitä ja kiusaajia itseään pannaan ruotuun.

• sitä sinä olet
        5+4 kirjoitti:

Koulukiusaaminen on paha juttu, mutta eri juttu kuin katuyleisön kimppun karkailu. Ei lisää väkivaltaa, kiitos.
        Joissain tapauksissa koulukiusaaminen on vain oikeudenkäyttöä, silloin kun höiriköitä ja kiusaajia itseään pannaan ruotuun.

Et ole katsonut TV2:n koulukiusaamsi-iltaa? Puhut asiasta, jota et tunne.....mikä sinä olet sanomaan että katuyleisön kimppuun karkailu on pahempi juttu kuin se, että kouluissa oppilaat joutuvat rankan ja vakavan kiusaamisen kohteeksi!? Taidat itse olla koulukiusaaja tai lapsesi on ....miksi puolustat väkivaltaa kouluissamme.....mutta esiinnyt poliisina, kun oikeutetusti tuomitaan katuväkivalta? Olet tekopyhä.. ...kaksinaamainen.... ajatuksesi ei ole selkeä! Mitä sinusta pitäisi ajatella.......miksi sinun mielestäsi minun lastani saadaan verovaroin ylläpidettävässä koulussa mokata..piinata...sylkeä päälle....repiä vaatteet... ja ajaa hänet hulluuden partaalle.....niinkin on jo monelle Suomessa käynyt! Minua inhottaa tämä kaksinaamaisuus ja itsepetos! Tajuatko edes mitä puolustat....murhaajia....moni koululainen on jo tehnyt itsemurhan koulukiusaamisen takia....sama meno on työpaikoillamme......ja eräät piirit haluavat poistaa pahuuden keskeltämme tappamalla muutaman maahanmuutajan....luuletko sinä pelle, että sinä pystyt lopettamaan väkivallan kouluissamme syyttämällä yhtä ryhmää maahanmuuttajia! Katso jo peiliin ja näe mätämuna siltä!

• Kotoutetaan mamut

Nimet ja kuvat myös ulos kaduille ja asemille,että ihmiset osaa varoa jengiläisiä.
      Ja jos joku haluaa kouluttaa tapoja pojille,olisi kuvat esim metroasemilla paikallaan.

• nyrkkiäkoulukiusaaj

Samalla pannaan koulukiusaajien nimet ja kuvat tolppiin... monella vanhemmalla voisi olla hiukan asiaa ! Koulukiusaajat ovat pahennus kouluissamme...ulos kouluista oppimaan ihmisten tavoille. Ajatelkaa otetaan yksi kiusattavaksi....ja suurin osa luokasta seisoo ja katselee piinaamisita.......suomalaisissa kouluissa hallitsee pe rkel nyt!

• jeesjeesjees

Ei riittänyt poliisilla mielenkiintoa ja uskallusta antaa varoitusta jengin toiminnasta vaikka se tiedossa oli. Mutta NYT kun rikollisia mamuja aletaaankin laittaa tilille teoistaan niin sehän onkin karmea rikos ja vakava varoitus on aiheellinen!!!!!
      Oliskohan sekä hilluvien väkivaltaisten jengiläisten ja poliisin myös ollut hyvä miettiä edeltäkäsin mitä toiminnasta ja toimimattomuudesta seuraa?!!
      Sitä niittää mitä kylvää jne...

• hohjaajaaaaaaaaaaaaa

Eli alunperinkin poliisin toiminta perustui ajatukseen: "joojoo, hakatkaa ja ryöstäkää nyt vaan niitä viattomia uhreja sen aikaa että me keksitään sossutätien kanssa jokin ratkaisu teidän poloisten ongelmiin. Koittakaahan nyt vaan jaksaa vielä jonkin aikaa."
      Jos joku ei olisi asiaa saattanut tiedotusvälineille, potentiaaliset uhrit liikkuisivat täysin tietämättöminä ja joutuisivat vaaralle alttiiksi. Nykysuomen toiminta on sairasta! Maahanmuuttajat ja etniset vähemmistöt saavat tehdä ihan mitä haluavat ja heidän oikeuksiaan suojellaan kaikkien muiden kustannuksella. Siltikin että niiden toiminta on oksettavaa ja rikollista.

• tekopyhyyskunniaan

olet täys pelle ja huijaat itseäsi...suomalaiste koulukiusaajat saavat mellastaa verovaroin ylläpidettävissä kouluissamme.......ja minä maksan...sinä et ilmeisestikään maksa mitää vaan elät minun siivelläni!

• tönitty satuolento

Poliisi antoi tiedotteen jossa se kertoi, että hakattujen ja ryöstettyjen uhrien määrä SAATTAA olla moninkertainen.
      Hyvin on siis onnistuttu tälläinen silmitön väkivalta meidän kantasuomalaisten lapsia kohtaan salaamaan medialta.

Minä ymmärrän, että tuo "saattaa" tarkoittaa, että uhreja on useita satoja.

Kyllä taas on uutisointi ollut tasapuolista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe