Siis onko tämä totta? Suomen automarkkinoilla on vain kaksi merkkiä, jotka tarjoavat ns. pikkuautoa farmarimallina. Seat Ibiza ST ja Renault Clio Sport Tourer ovat ainoat sarjassaan. Ei korealaismerkkejä, ei japseja, ei enää edes Polo Variantia tai Pösön vastaavaa mallia. Eikö ostohaluja todellakaan ole vauvaperheissä, koiraharrastajissa tai vaikkapa mökkeilevissä pariskunnissa? Ihmettelen!
Vastaukset 3
- 1+1
Kauppakassit ovat oma luokkansa, niistä ei pitäisi yrittää tehdä perheautoa.
- ZAZ-xxx
Oho! Skoda Fabia Kombi on yhä markkinoilla, ja juuri ajankohtainen Fabian mallipäivityskin sisältää farkun. Tarjontaa on kuin onkin, joten... järki käteen ja ostoksille.
- Joooopppss:.
.
Octavia on kasvanut siitä Golf-luokasta ulos mikä ei välttämättä ole hyvä asia kaikille
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451