missä voisiolla vika oon kazaalla lataillu leffoja mutta ne ei näy.
AVI:iit ei toimi
9
248
Vastaukset
- ASD
Onko sulla koneelle asennettu mitään millä vois kattoo .avi elokuvia.
Katoppa vaikka tuolta jotain sopivaa.
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/- mika,
winampillakin pysty
- evkk
Vika on siinä että ne on LAITTOMIA! OOTKO ÄÄLIÖ PIRATISMISTA KUULLU?? täytyypä pistää ylläpidolle infoa että ilmoittaa sun ip:n KRP:lle että voivat alkaa tarkkaileen sun konetta.
- höpötä
paskaa
- -----
Ainakin siinä voisiollavika että koneesi on virusten valtaama, koska koneellasi on KAZAA. Mutta mitäpä siitä, olet varmaankin onnellinen kun olet SAANUT imuttaa ehkä maailman suurimmasta viruspesäkkeestä. Sitä saa mitä tilaa.
Yleensä kun kazaalla lataa niin mikään ei toimi :). Leffojen latailuun suosittelen DC :aa.
Kazaan mukana tulee spywarea ja joillakin Ad-awaren skannauksen jälkeen Kazaa ei ole enään toiminu. Sitä virusimuria en kyllä pitäis koneella.
Jotkut sanoo että lovsan -virus vai mato levis Kazaan takia nopeasti.- mika,
dc :sassa on share limitit onko joku hubi jossa ei ole
- siellä
mika, kirjoitti:
dc :sassa on share limitit onko joku hubi jossa ei ole
Onhan siellä
- mika,
siellä kirjoitti:
Onhan siellä
etsiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247