Menin hölmöyksissäni eilen baarissa lyömään vetoa, hulluko olen niin juovuspäissäni tonnin siitä onko jumala olemassa.
Nyt näyttää kaiken maailman amerikkalaisten tutkimuksien myötä että muka häviäisin vedon. Auttakaa te minua viisaammat, millä todistan huijaukaesta olevan kysymys? Heillä kun tuntuu olevan perusolettama että totta on kunnes toisin on todistettu.
Olen joskus kuullut ihan tieteellisesti päteväksi jostain arpakuutioilla suoritettavasta testistä, jossa rukoillaan ensin jotain lukemia ja sitten rykoillaan sormet ristissä ja ei vaikuta lopputulokseen enempää kuin keskiarvon keskivirhe.
Olisiko tuo riittävä fakta. Onko muita tieteellisesti päteviä tapoja tutkia ja eroittaa rehti fakta täydellisestä hölynpölyn huijauksesta.
Jos ei ole huijausta niin voisiko olla niin että jumalalla on auringon takana siellä kaukana kuulemma näkymättömällä tähdellä, jossa kaikki näkymättömiä. Jumala on kuulemma itsekin näkymätön ja kuulemma juo kahvia. Sen vielä uskon että Jumala on nainen, mutta se että hänellä olisi suoraan sopimus eri seurakuntien / veroviranomaisten kanssa kolehtien ja lahjoitusten jakamisesta. Ja se että hän olisi nyt laman myötä omaa oauuttaan pienentänyt, tuntuu minusta aika paksulta.
Kun hänellä on kuitenkin aika määräävä valta, niin tuntuu valheelta se että hän oli omaa osuuttaan vapaaehtoisesti pudottanut, varsinkin kun tiedetään mitä kaikkea hyvää hän hankkii näillä varoilla työssäkäyville vähäosaisille.
Kaikkihan eivät voi olla aatelisia (työttömiä).
totta vai satua
ateistimisyyden ope
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750