Näyttää ilmeiseltä, että joillakin on sellainen, sillä niin paljon heidän pitää Paavalia herjata ja pilkata, vaikka apostoli on ollut jo pitkään perillä Herran Jeesuksen luona.
1. Kor. 4:13
meitä parjataan, mutta me puhumme leppeästi; meistä on tullut kuin mikäkin maailman tunkio, kaikkien hylkimiä, aina tähän päivään asti.
Paavali-fobia?
87
332
Vastaukset
- Näinsennäen.
Paavalin sanoja todellakin pelätään, sillä siksi kova on reaktio ollut ainakin tällä palstalla.
- Analyytikko
Paavalifobia on sunilaisuusilmiö.
- Geofilius
Analyytikko kirjoitti:
Paavalifobia on sunilaisuusilmiö.
Niin, ehkä se on sitä tällä palstalla, mutta ainahan Paavalia ovat riivaajahenget vainonneet.
- Saarijärvellä
Geofilius kirjoitti:
Niin, ehkä se on sitä tällä palstalla, mutta ainahan Paavalia ovat riivaajahenget vainonneet.
Paavo, Paavo kovan onnen lapsi:(
- hexus
Saarijärvellä kirjoitti:
Paavo, Paavo kovan onnen lapsi:(
Minä pidän Paavalia yliarvostettuna. Jopa hän itsekin kirjoittaa eräästä asiasta kirjoittaessaan että: nämä ovat vain minun mielipiteitäni , Jumalasta en tiedä.
Yleensä kun uskovat puhuvat Paavalista , sanotaan että hän sai Jumalalta - tai Jeesukselta - vallan sanoa viimeisen sanan ja se lopullinen totuus. Edelläoleva Paavalin oma sanakin kertoo mielestäni vähän muuta. - Haloo!
hexus kirjoitti:
Minä pidän Paavalia yliarvostettuna. Jopa hän itsekin kirjoittaa eräästä asiasta kirjoittaessaan että: nämä ovat vain minun mielipiteitäni , Jumalasta en tiedä.
Yleensä kun uskovat puhuvat Paavalista , sanotaan että hän sai Jumalalta - tai Jeesukselta - vallan sanoa viimeisen sanan ja se lopullinen totuus. Edelläoleva Paavalin oma sanakin kertoo mielestäni vähän muuta.Tällä palstalla Paavali on sanoisinko, lievästi ilmaistuna aliarvostettu, sillä häntä demonisoidaan jatkuvasti. Se on mieletöntä ja kuvastaa joidenkin harhaanjoutumista, kun Raamatulle ei anneta arvoa,
- Jepulis jep.
Haloo! kirjoitti:
Tällä palstalla Paavali on sanoisinko, lievästi ilmaistuna aliarvostettu, sillä häntä demonisoidaan jatkuvasti. Se on mieletöntä ja kuvastaa joidenkin harhaanjoutumista, kun Raamatulle ei anneta arvoa,
Jep jep.
- Niinvarmastioli
hexus kirjoitti:
Yleensä kun uskovat puhuvat Paavalista , sanotaan että hän sai Jumalalta - tai Jeesukselta - vallan sanoa viimeisen sanan ja se lopullinen totuus. Edelläoleva Paavalin oma sanakin kertoo mielestäni vähän muuta.Paavalia halveksittiin kovasti hänenkin aikanaan. Hän oli TODELLINEN Jumalan mies.
- järjen_kerettiläinen
hexus kirjoitti:
Yleensä kun uskovat puhuvat Paavalista , sanotaan että hän sai Jumalalta - tai Jeesukselta - vallan sanoa viimeisen sanan ja se lopullinen totuus. Edelläoleva Paavalin oma sanakin kertoo mielestäni vähän muuta."Edelläoleva Paavalin oma sanakin kertoo mielestäni vähän muuta."
Hetkinen. Eikös Raamattu kokonaisuudessaan olekaan Jumalan Sanaa? - Näinsennäen
järjen_kerettiläinen kirjoitti:
"Edelläoleva Paavalin oma sanakin kertoo mielestäni vähän muuta."
Hetkinen. Eikös Raamattu kokonaisuudessaan olekaan Jumalan Sanaa?Raamattu on syntynyt Pyhässä Hengessä ja siksi Jumalan sanaa.
- Ihmettelenma
Haloo! kirjoitti:
Tällä palstalla Paavali on sanoisinko, lievästi ilmaistuna aliarvostettu, sillä häntä demonisoidaan jatkuvasti. Se on mieletöntä ja kuvastaa joidenkin harhaanjoutumista, kun Raamatulle ei anneta arvoa,
Minkähän takia juuri Paavali joutui elämänsä aikana sellaiseen riepotukseen ja vieläkin joutuu?
Näinsennäen kirjoitti:
Raamattu on syntynyt Pyhässä Hengessä ja siksi Jumalan sanaa.
Ihmiset kirjoittiva, pyhän hönkäyksen voi aistia olleen paikalla, koska sekavat tarinat on koottu komiteatyönä raamatuksi. Raamatun pitäisi olla selkeämpi ja ennen kaikkea yksiselitteinen, jos se olisi kirjoitettu kaikkivaltiaan ohjauksessa. Ei tarvitsisi kaiken maailma hörhöjen sitä tulkita ei tavoin. Yksinkertaisen uskovaisenkin pitäisi tällä perusteella ymmärtää, että jos jumala olisi oikeasti olemassa, olisi hän estänyt koko opuksen kokoamisen.
- Ainakinosittain
Ihmettelenma kirjoitti:
Minkähän takia juuri Paavali joutui elämänsä aikana sellaiseen riepotukseen ja vieläkin joutuu?
Ilman Paavalia olisimme pimeydessä, ainakin osittain.
- mieleeni tuli
Paavalihan totesi salaperäisestä pistimestään kirjoittaessaan, että "Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi."
Samalla tavallako nytkin saatanan enkelit täällä rusikoivat Paavalin opetuksia Jeesuksesta? Vakava kysymys niille jotka ovat antautuneet tällaiseen työhön.- hexus
Ns.oikeauskoisten kanssa ei voi mistään keskustella. He eivät vastaa koskaan mitä kysytään , he sanovat tietävänsä aina kaikki asiat prikulleen oikein (vaikka ovat uskonveljiensä kanssakin täysin eri mieltä) ja lisäksi heidän ympärillään leijuu vihan ja jopa mielenterveysongelmien henki.
- Kokemusta on.
hexus kirjoitti:
Ns.oikeauskoisten kanssa ei voi mistään keskustella. He eivät vastaa koskaan mitä kysytään , he sanovat tietävänsä aina kaikki asiat prikulleen oikein (vaikka ovat uskonveljiensä kanssakin täysin eri mieltä) ja lisäksi heidän ympärillään leijuu vihan ja jopa mielenterveysongelmien henki.
Samaa mieltä. Varsinkin mahdottomuus keskustella korostuu sen takia, kun tällainen "vain minä"-tyyppi pitää muita saa.tanoina.
- hexus
Kokemusta on. kirjoitti:
Samaa mieltä. Varsinkin mahdottomuus keskustella korostuu sen takia, kun tällainen "vain minä"-tyyppi pitää muita saa.tanoina.
Aika vaikeahan se on "pyhimyksen" ja "saa-ta-nan" välinen vuoropuhelu.
- Kokemusta on.
hexus kirjoitti:
Jeesuksen mukaanhan asetelma kääntyy Jumalan silmissä päälaelleen, eli jos muistetaan, Jeesus julisti publikaanin ( saa.tana ) vanhurskaaksi, kun taas fariseus ( pyhimys ) ei saanut Jeesukselta kunnianosoitusta lainkaan.
Vastustavat voimat rusikoivat kaikkia, jotka sanovat sanasenkin evankeliumia. Nyrkkipostia muodossa tai toisessa. Paavali ruoskittiin usein ja kivitettiin pariinkin kertaan lähes hengettömäksi.
Vaikka minä kirjoituksineni täällä olen mitätön ja osaamaton, silti olen saanut rusikoijan. Jokaista kirjoitustani seuraa sama vastustaja kuin hai laivaa. Sain kuitenkin Herralta tehtävän kirjoittaa täällä, koska täältä on poimittavissa muutama helmi. Saatan olla edes suuntaviittana tien vieressä jollekin.
Jeesusta pilkattiin, vihattiin, nimitettiin s-tanan palvelijaksi, aiottiin kivittää, pudottaa rotkoon ja lopulta hänet väärin todistein sähellettiin ristille. Hän sanoo meistä ettei palvelija ole herraansa suurempi. Samat asiat seurakunta maan päällä kärsii.
Ja kaiken sen sallii Jumala, jotta pysyisimme aitoina ja nöyrinä, niin kuin Paavali sanoo. Meidät myös koetellaan vastustuksen kautta. Minä olen usein pärjännyt hyvin huonosti koetuksessa.- Jeesuksen oma
magda-sisko kirjoitti:
Vastustavat voimat rusikoivat kaikkia, jotka sanovat sanasenkin evankeliumia. Nyrkkipostia muodossa tai toisessa. Paavali ruoskittiin usein ja kivitettiin pariinkin kertaan lähes hengettömäksi.
Vaikka minä kirjoituksineni täällä olen mitätön ja osaamaton, silti olen saanut rusikoijan. Jokaista kirjoitustani seuraa sama vastustaja kuin hai laivaa. Sain kuitenkin Herralta tehtävän kirjoittaa täällä, koska täältä on poimittavissa muutama helmi. Saatan olla edes suuntaviittana tien vieressä jollekin.
Jeesusta pilkattiin, vihattiin, nimitettiin s-tanan palvelijaksi, aiottiin kivittää, pudottaa rotkoon ja lopulta hänet väärin todistein sähellettiin ristille. Hän sanoo meistä ettei palvelija ole herraansa suurempi. Samat asiat seurakunta maan päällä kärsii.
Ja kaiken sen sallii Jumala, jotta pysyisimme aitoina ja nöyrinä, niin kuin Paavali sanoo. Meidät myös koetellaan vastustuksen kautta. Minä olen usein pärjännyt hyvin huonosti koetuksessa.Näin se on siskoseni. Paavali oli eturintamassa ja sai kestää kovimman helteen ja vieläkin häntä pilkataan.
Meillä vähäisemmillä on pienempi paine, mutta osamme mekin saamme.
"Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi." 2 Tim. 3:12 - TMarko
magda-sisko kirjoitti:
Ja kaiken sen sallii Jumala, jotta pysyisimme aitoina ja nöyrinä, niin kuin Paavali sanoo. Meidät myös koetellaan vastustuksen kautta. Minä olen usein pärjännyt hyvin huonosti koetuksessa."Nyrkkipostia muodossa tai toisessa."
"Meidät myös koetellaan vastustuksen kautta."
Täälläkin edistymisemme tulee hyvin ilmeiseksi niin itsellemme kuin toisille miten pitkälle olemme juurtuneet kasvussamme Kristuksen rakkaudessa ja armossa. Mitä kovempi vastustus sen paremmat mahdollisuudet rakkaudella on juurtua yhä syvemmälle sydämen maaperään. Pysytään Jumalan armossa niin mikään katkeruuden siemen ei pääse keneenkään kasvattamaan juuriaan. Kun kerran meille on annettu anteeksi niin mekin olemme velvolliset antamaan anteeksi.
Kasvattava paikkahan tämä on. Jumalan armo meitä kasvattakoon tulemaan yhä armollisemmiksi niitä kohtaan jotka ovat meitä kohtaan armottomia.
"Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille
ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa" - Näinnäinnäin
TMarko kirjoitti:
"Nyrkkipostia muodossa tai toisessa."
Täälläkin edistymisemme tulee hyvin ilmeiseksi niin itsellemme kuin toisille miten pitkälle olemme juurtuneet kasvussamme Kristuksen rakkaudessa ja armossa. Mitä kovempi vastustus sen paremmat mahdollisuudet rakkaudella on juurtua yhä syvemmälle sydämen maaperään. Pysytään Jumalan armossa niin mikään katkeruuden siemen ei pääse keneenkään kasvattamaan juuriaan. Kun kerran meille on annettu anteeksi niin mekin olemme velvolliset antamaan anteeksi.
Kasvattava paikkahan tämä on. Jumalan armo meitä kasvattakoon tulemaan yhä armollisemmiksi niitä kohtaan jotka ovat meitä kohtaan armottomia.
ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa"Näin.
- Näinsennäen
Paavali oli Jumalan etuvartiomies ja joutui siksi kestämään saa.tana kovinta tykistötulitusta.
- Armahdettuyksilö
hexus kirjoitti:
Pyhimuksiä ei ole olemassa. On kyllä olemassa armahdettuja.
- Missäliet
TMarko kirjoitti:
"Nyrkkipostia muodossa tai toisessa."
ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa"Mihinkäs se Marko hävisi?
- Niinpä.
Paavali osoitti käytännössä kristillistä asennetta.
- höh!
Miten ?
- Niinpä.
höh! kirjoitti:
Miten ?
Lue Raamatusta.
- KutenJeesus
höh! kirjoitti:
Miten ?
Hän eli kuten Jeesus.
- Jepulis jep.
Jep jep.
- näinsemenee
Paavalia paneteltiin ja vainottiin hänen eläessään ja sama meno jatkuu vaan. Sunilaiset ovat siihen oikein erikoistuneet.
- Näinsennäen
Se onkin heidän, tai nykyisin hänen ykkösprioriteetti.
- järjen_kerettiläinen
Paavalin kirjeet on varhaisin dokumentti UT:ssa, noin 20 vuotta ristiinnaulitsemisesta. Hän ei kuitenkaan Jeesusta koskaan tavannut henk. koht,, eikä siksi sepitellyt satuja ihmeteoista tai muista älyttömyyksistä. Sen sijaan hän kyllä sepitti ihan oman oppinsa ylösnousseesta Jeesuksesta, joka verellään meidät puhdistaa.
Nämä ristiriitaisuudet saattavat ärsyttää monia evankeliumeihin mieluummin uskovia. Totta kuitenkin on, että evankeliumit kirjoitettiin Paavalin kirjeiden jälkeen. Ensimmäiseksi Markuksen tekele n.75 jKr ja loput kolme vielä myöhemmin, viimeisin yli 100 jKr.- Historiatoistaaitseään
"Sen sijaan hän kyllä sepitti ihan oman oppinsa ylösnousseesta Jeesuksesta, joka verellään meidät puhdistaa."
Onhan meillä palstalla omakin "Paavalimme" joka siitä veren voimasta mellastaa. - Kunhanedesjpku
Historiatoistaaitseään kirjoitti:
"Sen sijaan hän kyllä sepitti ihan oman oppinsa ylösnousseesta Jeesuksesta, joka verellään meidät puhdistaa."
Onhan meillä palstalla omakin "Paavalimme" joka siitä veren voimasta mellastaa.Kunhan edes sovitusverestä puhuu, tai mellastaa. ;)
- Herääkysymys
Miten moinen fobia voi syntyä?
- Fobiaonmielikuvitustanne
Ei mitenkään, kukapa pelkäisi lähes 2000 vuotta sitten kuollutta äijää:)
- Aamenaamenaamen
Fobiaonmielikuvitustanne kirjoitti:
Ei mitenkään, kukapa pelkäisi lähes 2000 vuotta sitten kuollutta äijää:)
Kirjoitukset jäivät eloon ja niitä vasta pelätäänkin. Miksi? Koska niissä on Jumalan voima!
- Tämäontuttua
Paavali-fobia on liki Pietari-skeptisismiä. Pietarin sanat ovat Paavali-fobistille kuin ei mitään.
- Näyttääsiltä
Fobia on muuttunut jo oikeastaan Paavali-vihamielisyydeksi.
- AnteroOnninpoika
Pilkkaajat vaihtuvat, mutta pilkanhenki pysyy, mutta vain määräaikaan asti.
- Et.vaan.halua.kertoa
Onpa ihme ettet määräaikaa tiedä, kun kaikista muista asioista olet niin varma.
- Niinsevaanon
Meillä monilla on jokin fobia, Teuvolla Paavali-fobia.
- Aamenaamenaamen
Aamen!!!
- Niin.onkin
Sitä on liikkeellä. ;)
- Teuvofobia
LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA
Devout
5.3.2007 10:55
Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..
Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.
Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!
Devoit
26.12.2009 21:32
Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo sunin. Kirkkoherran varoituksesta kyselytunti muutettiin HPE:ksi ja piispa häipyi liperit liehuen ja helmat paukkuen. Suni olisi kysynyt aiheesta v-lestadiolaisuus ev-lut kirkon sisällä.
"Kaduttaa etten mennyt
Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."
Valheen ja vääryyden tie, jonka vieressä virtaa riettauden virta, jossa suoritetaan kaste veren hurmokseen.
"Devoit 25.11.2009
Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."
Oulun piispan pakomatka tuskin totta
Devoit
7.2.2012 21:30
Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut.
Teuvo mykistyi piispan edessä.
RuukinVeli
1.11.2015 18:11
Tämä tapahtui ensimmäisenä adventtina vuonna -92 Paavolan kirkossa piispan tarkastuksen yhteydessä.
Teuvo oli kirkossa vihaa uhkuen kysymykset valmiiksi mietittynä seurakunnan kuulemistuntia varten ja kirkkoherrakin tiesi että Teuvolla on kysyttävää. Sitten kun Teuvo sai vuoronsa hän mykistyi täysin. Hän joutui poistumaan kirkosta posket helakanpunaisena häpeästä. Siitä johtuu hänen häpeäraivonsa joka jatkuu yhä.
Olen kuullut ja lukenut että Teuvo on kääntänyt, siis valehdellut tämänkin tapahtuman täysin päinvastoin että piispa olisi muka paennut häntä.
Kirkko oli täynnä todistajia kuitenkin."
NäinOnNäreet
3.12.2015 10:08
Tämä aloitukseni sai Teuvon pakenemaan palstalta, helmat paukkuivat hänellä kuin silloin kun piispaa pakeni.
"Paskat Teuvo
"Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"
"Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "
"Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"
"Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"
"Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"
"Haista pitkä paska valehtelija."
"Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."
"hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"
"piiitkä paska
Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."
"Teuvon tekstit ovat syvällisiä!
Sillä ne ovat syvältä perseestä."
"Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."
"ÄläPuhuPaskaaTeuvo"
"Olet kyrpäJooseppi."
"Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."
"Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
Onnitelkoot ken haluaa ."- Nämäkö.Jeesus.pelastaa
Onpa viimeisen päälle harrasta tekstiä.
- AamenkiitosJeesus
Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
- AamenkiitosJeesus
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
- Näin.sen.näkisin
Mistään fobiasta ei suinkaan ole kysymys. Kysymys on pelkästä antipatiasta.
- Niinhänsinäluulet
Niinhän sinä luulet.
- Niinpäniinpäniinpä
Niinhänsinäluulet kirjoitti:
Niinhän sinä luulet.
Niinpä! Luulo ei ole tiedon väärti.
- Kuolleet.ei.kummittele
Niinpäniinpäniinpä kirjoitti:
Niinpä! Luulo ei ole tiedon väärti.
Et ole sattunut kuulemaan, se äijähän tapettiin lähes 2000 vuotta sitten, kuka sellaista pelkäisi?
- Jeesusvoittaa
Kuolleet.ei.kummittele kirjoitti:
Et ole sattunut kuulemaan, se äijähän tapettiin lähes 2000 vuotta sitten, kuka sellaista pelkäisi?
Kyllä tapettiin, mutta Jeesus nousi kuolleista. Siinä se evankeliumi juuri onkin!
- Meneekö.jakeluun
Jeesusvoittaa kirjoitti:
Kyllä tapettiin, mutta Jeesus nousi kuolleista. Siinä se evankeliumi juuri onkin!
Kysymys oli kylläkin Paavalista!
- KiitosHerralleJeesuksell
Meneekö.jakeluun kirjoitti:
Kysymys oli kylläkin Paavalista!
Paavalin kirjeet puhuvat yhä!
- Sehän.OnkinVanhaKeksintö
KiitosHerralleJeesuksell kirjoitti:
Paavalin kirjeet puhuvat yhä!
Ai jaa, ne on siis ääninauhoja. Ääninauha ei kylläkään kelpaa esim. oikeudessa todistukseksi.
- Siismitäettä
Sehän.OnkinVanhaKeksintö kirjoitti:
Ai jaa, ne on siis ääninauhoja. Ääninauha ei kylläkään kelpaa esim. oikeudessa todistukseksi.
??????
- Siis.sitä.että
Siismitäettä kirjoitti:
??????
Paavalin puhuvat kirjeet täytyy siis olla ääninauhoja.
- Ymmärtääkseni
Siis.sitä.että kirjoitti:
Paavalin puhuvat kirjeet täytyy siis olla ääninauhoja.
On niitä äänitettykin. Mutta eipä ihan Paavalin puhumina tietääkseni sentään. Käsittääkseni.
- Juurikinniin
Näin juurikin on!
- AamenkiitosJeesus
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,
- AamenkiitosJeesus
Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
- AamenkiitosJeesus
Anna siis anteeksi tämän kansan pahat teot suuressa armossasi, niinkuin sinä ennenkin olet anteeksi antanut tälle kansalle, Egyptistä tänne saakka."
- AamenkiitosJeesus
Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.
- AamenkiitosJeesus
Hän pelastaa senkin, joka ei ole viaton; sinun kättesi puhtauden tähden hän pelastuu."
- AamenkiitosJeesus
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
- AamenkiitosJeesus
Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
- AamenkiitosJeesus
Daavidin virsi. Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni, joka opettaa minun käteni taistelemaan, minun sormeni sotimaan,
- Seonkyllävarmaa
Jotain pelottavaa täytyy Paavalissa ja hänen sanoissaan olla, kun häntä vastaan noin paljon taistellaan!
- Näi-oon-kuullu
Eikö se oo ajat sitten kuollu äijä, kuka semmosta pelekäis? Mun tietääkseni se oli pelekkä hupiukko.
- Paavalinveli
Näi-oon-kuullu kirjoitti:
Eikö se oo ajat sitten kuollu äijä, kuka semmosta pelekäis? Mun tietääkseni se oli pelekkä hupiukko.
Noo, sinun rienasi voi jättää omaan arvottomuuteensa. Uskon, että kerran sinulle Paavalin merkitys vielä selkenee. Toivottavasti ajoissa...
- Ole.höpsimättä
Paavalinveli kirjoitti:
Noo, sinun rienasi voi jättää omaan arvottomuuteensa. Uskon, että kerran sinulle Paavalin merkitys vielä selkenee. Toivottavasti ajoissa...
Tuoki on pitkä vale, että oot muka lähes 2000 vuotta sitten tapetun Paavalin veli:)
- Paavalinveli
Ole.höpsimättä kirjoitti:
Tuoki on pitkä vale, että oot muka lähes 2000 vuotta sitten tapetun Paavalin veli:)
Ei se mikään vale ole. Olen hänen hengellinen veljensä.
- Vai.sellainen.tapaus
Paavalinveli kirjoitti:
Ei se mikään vale ole. Olen hänen hengellinen veljensä.
Siis hengettömän hengellinen veli.
- Paavalinveli
Vai.sellainen.tapaus kirjoitti:
Siis hengettömän hengellinen veli.
Paavali elää iankaikkista elämää.
- Joku.Raja.Valehtelussa
Paavalinveli kirjoitti:
Paavali elää iankaikkista elämää.
Äläpäs valehtele.
- AamenkiitosJeesus
Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat.
- Kysyväinen
Entä mitä on Teuvo-fobia?
- Se.on.kauheeta
Se on sellaista, että kuvittelee Teuvon vaanivan joka paikassa. Tiedän mistä puhun koska sairastan kyseistä fobiaa:-(
- Kysyoikein
Väärä kysymys. Sellaista ei ole. Mutta Teuvo-sääli kyllä on.
- Se.on.vain.kestettävä
Kysyoikein kirjoitti:
Väärä kysymys. Sellaista ei ole. Mutta Teuvo-sääli kyllä on.
Pelkkää kateutta se sinunkin säälisi on, kun Teuvo on elämässään menestynyt.
- Sijansa.huumorillekin
Se.on.vain.kestettävä kirjoitti:
Pelkkää kateutta se sinunkin säälisi on, kun Teuvo on elämässään menestynyt.
No, huumoria on hyvä välillä käyttää. Mainiota, ettet olekaan niin tosikko. Hyvä!
- Niinpäniinpäniinpä
Sijansa.huumorillekin kirjoitti:
No, huumoria on hyvä välillä käyttää. Mainiota, ettet olekaan niin tosikko. Hyvä!
Niinpä!
- Niin.sen.täytyy.olla
Niinpäniinpäniinpä kirjoitti:
Niinpä!
Paavalikin on ilmeisesti ollut vl perheestä, päätellen siitä, kun sillä on niin monta veljeä.
- Oisko.ollu.finski
Niin.sen.täytyy.olla kirjoitti:
Paavalikin on ilmeisesti ollut vl perheestä, päätellen siitä, kun sillä on niin monta veljeä.
Niinkö meinaat?
- AamenkiitosJeesus
Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424