Mulla on ylhäällä vasemmalla toinen hammas etuhampaiden jälkeen ihan vinksallaan, se ei ole koskaan laskeutunut paikalleen.. Olen vasta 17v ja alahampaat on nuorena oiottu. Lääkäri kuitenkin sanoi että ylös ei tarvitse rautoja, juu onhan nämä muuten suorat lukuunottamatta tota yhtä. Häiritsee jopa niin paljon etten ole nauranut hampaat näkyen enää aikoihin, niin pinnalliselta ja typerältä kuin se kuulostaakin. Onko kellään kokemusta yhden hampaan laminoinnista tms ja paljon sille tuli hintaa, sekä missä päin suomea olette sen teettäneet? Jos sitä pääsis heti 18 täytettyäni vaihtamaan tän torahampaan uuteen, koko rivistöä en mielellään alkaisi kojeilla oikomaan..
Yhden hampaan laminointi
torahammas97
3
137
Vastaukset
- oikomaan vain
Jos se on kokonaan pois rivistä ja varsinkin ihan eri korkeudella, laminaatti ei onnistu. Tai ei ainakaan tule hyvän näköistä. Järkevintä olisi oikoa riviin. Nykyään on myös muita vaihtoehtoja kuin metallikiinnikkeet, esim. Invisalign, Inman Aligner...
- routine case
Kyllä laminaatteja tehdään hampaisiin, jotka ovat liian lyhyet - ei mitään ongelmia. Asento voi joskus olla haastavampia juttu.
- rawaha
Käy näyttämässä sitä oikomiseen erikoistuneella hammaslääkärillä niin saat tietää vaihtoehdot mitä sille voi ja kannattaa tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954