Isänmaa hälytystilassa

18+6

Täytyy varmaan alustaa vähän ja kertoa, että seuraava kirjoitus on julkaistu mamutaustaisen sosiaalidemokraatin US-blogissa.

Mikä tämän sarkastisen kirjoituksen tarkoitus on, jää kunkin itsensä pohdittavaksi.

Ilmeisesti yksinomaan halu sylkeä auttajiensa silmille ja nauraa räkäiset naurut päälle.

Isänmaa hälytystilassa

Rakas isänmaa. Tiedän, että siitä on pitkä aika kun viimeksi turvauduin sinuun. Ehkä olen pitänyt sinua itsestäänselvyytenä ja en ole huomannut kastella suhteemme kukkia. Mutta nyt tajuan, että mikään ei ole enää itsestäänselvyys. Minä tarvitsen sinua nyt enemmän kuin koskaan. Mistä nyt aloittaisin! Tuntemani Suomi on muuttunut. On ihan kuin en tuntisi Sinua enää. Minua pelottaa sillä et nykyään vastaa minun maailmankäsitystä. On muisto vain kun kevätjuhlissa vaalimme yhteisyyttämme Suvivirren sävelten siivittämänä. Nyt sekin pitäisi teurastaa suvaitsevaisuuden alttarille.

Perinteistä ei pidetä kiinni, suomalaisuudesta ei enää välitetä ja rajat pidetään auki. Koti, uskonto ja isänmaa. Niin yksinkertaista se oli. En tarvinnut paljon miettiä sillä kaikki oli onnellisia. Tämän pyhän kolmion kuitenkin pilasivat mamujen hyysääjät. He antavat jokaiselle maailman tallaajalle Suomen passin, talon ja mammonaa. He kutsuvat sitä monikulttuurisuudeksi. Me aidot suomalaiset, jotka olemme polveutuneet Tuntemattoman Sotilaan Rokasta. Me olemme nykyään toisen luokan kansalaisia omassa maassamme. Me suomalaiset nuolemme näppejämme, kun maahanmuuttajille taataan kaikki Suomen rikkaudet. Suomalaisten sen sijaan pitää itse selvittää kaikki byrokratian kaavakkeet ja pykäläviidakot. SUOMEN BYROKRAATIT OVAT UNOHTANEET SUOMALAISET! Minäkin olen omin silmin nähny kun mamuille annetaan lastenvaunuja ja kaupan kassalla sossun maksusitoumuksella kilokaupalla mämmiä.

Voi Isänmaa. Miksi emme voi palata vanhaan hyvään aikaan joilloin, meillä kaikki oli hyvin. Kun sukupuoliroolit olivat selkeät. Isäntä oli töissä ja nainen oli emäntä. Nainen ei päässyt ravintolaan ilman isäntää. Ruoka oli yksinkertaisen ravitsevaa puhtaista kotimaisista raaka-aineista tehtyä. Ei mitään Kebabranskalaisia! Oli Eloveena ja maitotyttö. Nyt Eloveena-puuro lämmitetään pikana mikroaaltouunissa kiitos Brysselin. Emäntä oli pukeutunut hameeseen ja huiviin. Isännän ei täytynyt pelätä, että avioliitossa seksivietin tyydyttäminen voikin olla raiskaus.

Nuoret tekivät pelloilla töitä ja eivätkä joutuneet pelkäämään mamu-jengejä. Jos nuori hölmöili niin kaapin paikan sai näyttää karttakepin sekä remmin avustuksella ja pahimmille tapauksille oli tarjolla kylän isäntien sakinhivutusta. Tämänkin on meiltä vieneet pois humanistifeministit.

Töitä oli tarjolla kun tehtiin sitä mitä Isänmaa tarvitsi. Ei ollut Virolaisia molukuttamssa työmailla. Nyt tehdään webbisivuja. Kokoomus ja innovatiivisuus ja pyh!

Oman maan rajat olivat selvillä, eikä kenenkään pitänyt mennä ulkomailla hankkimaan Eboloita. Ulkomaanmatkailu oli sitä kun emännän kanssa Torniosta käytiin Haaparannan puolella ostamassa kunnon suolattua voita. Ulkomaalaiset pysyivät visusti poissa tiukkojen rajojen ulkopuolella. Ryssä yritti käydä mutta ei päästetty! Nykyään heille on myyty koko Turun-saariston vasureiden ihanteiden mukaan.

Rakas Isänmaa. Luku- ja kirjoitustaidoton pakolainen on vienyt minulta vaimon, talon, työpaikan ja elämän. En voi tehdä mitään. Kukaan ei auta minua. Olen uhri.

Kadar Gelle
Helsinki
Sosialidemokraatit

4

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+3

Jokohan siellä on käynyt tykkäämässä se sama kööri naisia ja muutama mies jotka menee kiimasta sekaisin joka kerta kun näkee mustan miehen kirjoituksen ja niiden silmät pyörii päässä ja ne taputtaa kuin vähämieliset?

• Mamusossuelätti röyh

Surkea yritys tuo mamusossun kirjoitus.

Ampuu itseään jalkaan.

Nyt sataa "ääniä" vain SDPn kusilaariin.

• Lepää rauhassa SF

Koti, uskonto ja isänmaa taitaa olla nykyään "rasistinen" ilmaisu.

Kodit on rikkinäisiä, Jumala hylätty ja isänmaakin myyty Brysseliin.

Ei olis kiva olla sotaveteraani ja nähdä miten kaikki alkaa olla menetetty.

R.I.P. Suomi Finland

• menkööt kotiin

Sarkastista vittuilua ei somaleila ole varaa harrastaa mistään suomen historiasta taikka henkilöstä.

Tuokin somali vain todistaa somalien tasoa ja sitä röyhkeää uhmakkuutta tietyn nöyryyden sijaan, kun ovat elätettäviksi tänne päässeet.

Mielestäni saisivat painua kotimaahansa takaisin, vai eikä se väki osaa muuta tehdä kuin riehua keskenäänkin ?

Serkusavioliitoista syntyneitä kutsuttaisiin suomessa järkyttävän sisäsiittoisuuden aikaansaannoksiksi, tuolla se on samanaamoista päätellen yleistä.

Suomi ei ole somalien kotimaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe