Laiha tiukka "kova" vatsainen nainen. Siis ei mikään anoregtikko.normaali laiha siis. Muodot linjakkaat..vai hieman pyöreämpi muutama ylikilon omaava vähän pehmeä vatsainen nainen, ei ehken niin kauniisti kaartuvat muodot siis vyötäröllä "jenkkakahvaa" hieman..??
kumpi parempi
27
188
Vastaukset
- eräs näkemys
Vaikea sanoa. Pelkkä vatsan muoto ei ole ratkaiseva tekijä.
- Fitness-mimmi-
Itse olen nainen, mutta vastaan silti mitä miehet ovat sanoneet esim. minulle ja mitä kaveripojat puhuvat millainen kroppa naisella on hyvä.
Tuollainen ns. kovavatsainen nainen on heidän mielestään parempi, ei mikään nykyajan siiderivalas, pullukka. Sellainen treenattu kroppa. Ei kuitenkaan liian miehekäs, ei liikaa lihaksia, mutta näkyvsäti ja sopivasti. Itse olen samaa mieltä ja siksi treenaan kroppaani, että se pysyy timmissä kunnossa ja vatsani litteänä. Terveelliset elämäntavat ovat unohtuneet nykyään monelta suomilaisellta niin naiselta kuin mieheltä. Mussutetaan pullaa sun muuta sokeripitoista ja sit ihmetellään kun on diabetestä sun muuta sairautta sekä ylipainoa. - BEM
Tiukka urheilullinen
- 7+5
Kun suomalainen nainen puhuu "muutamasta ylikilosta", tarkoittaa se yleensä huomattavaa ylipainoa. No, joka tapauksessa tiukassa kunnossa oleva on aina parempi.
- Heh...
Kovalla ja pehmeällä vatsalla viitataan kyllä yleensä suoliston toimintaan...
- Tummienperään
Muista en tiedä, mutta minä ottaisin laihan. Kummassakaan ei vielä varsinaisesti vikaa, mutta vaaka kallistuu laihan puolelle. Sellainen seksikäs tumma ranskatar olisi mieluinen, nam!
- Herää
No sellainen joka ei mieti, että painaako 57kg vai 62kg, ja miten "VALTAVA" ero siinä on. ;) =D
Ei mitään helvetin väliä, jos on normaalipainoinen. Anorektin en on paha, lihava on paha. Sille välille mahtuu monta eri tavalla herkkua. Pelkkä vatsan muoto ei sanele sitä, kuka on seksikäs tai hyvännäköinen. Joku lautavatsainen voi sitten olla ihan muodoton... Ja joku mukavasti pyöreävatsainen voi olla varustettu ihan julmetulla valaan ahterilla... Tai sitten molemmat ovat juuri hyviä. - kaikkinaisetkauniit
Ei merkitse mulle paskaakaa. Luonne ja persoonallisuus on kaikki kaikessa.
- molemmatmenee
Ulkonäöllisesti ja fiiliksen kannalta ei väliä. Molemmista on kokemusta. Enemmän merkkaa se, että onko sille fittnesmimmille se pyykkilauta ehdoton elintapa, tai vastaavasti onko sen tuhdimman tytön jenkkakahvat oikeasti seurausta huonoista elintavoista, ja meinaako hän jatkaa niitä pahempaan suuntaan. Eli käytännössä korvienväli merkkaa eniten.
Hauskaa oli että silloin kun seurustelin fittnessmimmin kanssa, hän itse oli se joka eniten ehdotti jäätelön tms. hakemista kaupasta. Ja siis tosiaan sixpackki paistoi ja suonet käsivarsissa. Mutta liikunta ja pääosa ruokavaliosta määritteli eniten sen, miten se jätski sinne jenkkakahvoihin solahti.- bulimikkomikko
Oksenteliko salaa?
Nimittäin liikunnan määrällä ei ole painon hallinnassa kovinkaan suurta merkitystä. Suuhun laitetun ruoan laadulla ja määrällä on. - molemmatmenee
bulimikkomikko kirjoitti:
Oksenteliko salaa?
Nimittäin liikunnan määrällä ei ole painon hallinnassa kovinkaan suurta merkitystä. Suuhun laitetun ruoan laadulla ja määrällä on.Niin. No. Kirjoitin tuossa, että "Mutta liikunta ja PÄÄOSA RUOKAVALIOSTA määritteli eniten sen, miten se jätski sinne jenkkakahvoihin solahti." En siis usko, että oksenteli salaa. Herkutteli vain kohtuudella. Itse en siis herkuttele muuten juuri koskaan, koska ei ole vetoa varsinkaan makeisiin herkkuihin.
- naminaminam
Laihalla treenatulla ei ole koskaan hyvät muodot, varsinkaan kovavatsaisella. Se keskivartalon treenaaminen kun vie naiselta vyötärön valitettavasti. tuollaisella hieman pullealla se usein on vielä erotettavissa. Tietysti sellainen vähän pullea, siitä miehet tykkää, kun on pehmeät kurvit.
- Sopivastipulska
Itse tykkään, että naisessa pitää olla muotoja. Siis ei laiha, ei lauta. Urheilullisista naisista kauniita näkee lähinnä hiihtäjissä ja jäätanssijoissa. Ei tarvitse olla mitään isoja tissejä. Pieni kapea lanteinen takamus ei iske ei sitten millään.
Eli mieluiten sellainen hiukan "paksu". Alla tuo vasemmanpuoleinen on oikein hyvä ja oikeanpuoleinen aivan liian laiha.
https://emmatheemo.files.wordpress.com/2013/09/redhead-weightloss.jpg
Tai sitten vaikkapa tämmöinen, muutenkin nätti kuin mikä.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/58/82/47/588247a3a299017d20a8d1b016201120.jpg- Muodotveenuksen
Miksi sun mielestä tuo tyttö on läskinä parempi? Sillähän näyttää laihana tissitkin isommalta, kun on muuten runko kaventunut, mutta tissit saman kokoiset kuin läskinä. Eihän tuolla ole lihavana mitään muotoja, kun vaan läski -pötkylä.
- Sopivastipulska
Eihän tuo mikään läski pötkylä ole mutta laiheliini on jo ihan anorektikko. Rinnatkin todennäköisesti silikonia.
- 5804598
No eikös tuo nyt ole sama nainen molemmissa kuvissa? Minustakin parempi laihempana. Ei kaikilla tissit pienene kauheesti, vaikka laihtuis. Ei niin käynyt minullekkaan vaikka on luomut.
- Muodotveenuksen
Sopivastipulska kirjoitti:
Eihän tuo mikään läski pötkylä ole mutta laiheliini on jo ihan anorektikko. Rinnatkin todennäköisesti silikonia.
Hoikkana ei ole anorektikko, vaan normaalipainoinen. Kyseessä on ilmeisesti ihan tavis nainen, joten tuskin on ollut silareihin edes varaa. Hänhän on toisessa kuvassa ihan muodoton ja reilusti ylipainoinen. Onko oikeasti jo suomessakin osa ihmisistä noin hukassa sen suhteen, millainen on normaalipainoinen ihminen, että normaalina aletaan pitää jotain valasta muistuttavaa läskipunkeroa?
- Muodotveenuksen
5804598 kirjoitti:
No eikös tuo nyt ole sama nainen molemmissa kuvissa? Minustakin parempi laihempana. Ei kaikilla tissit pienene kauheesti, vaikka laihtuis. Ei niin käynyt minullekkaan vaikka on luomut.
Sama nainenhan se on. Eihän ne rinnat kutistu tai kasva painon vaihtelun myötä monellakaan kovin paljoa, koska rintarauhanen kai on se, joka enempi määrää koon kuin rasvan määrä. Tietysti sitten kun poltetaan kaikki rasva pois (kehonrakentajat yms.) alkaa se näkyä tisseissäkin, mutta tuo tyttöhän ei olekaan liian laiha ja rasvaton, vaan normaalipainoinen, ja rasvaprosentti varmaan juurikin kohdillaan.
- voehtuaäjtaätna
Miksi tässä taas kerran hyökätään yhden kimppuun. Vanha totuuskin on että yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä eli makuja on monia. Ei kaikki tykkää laihoista. Mikä siinä on niin vaikeaa?
- mittailepeppuasi
Kysymyksesi taitaa olla omalla kohdallasi irrelevantti.
Jokainen täyspäinen ihminen haluaa kumppaninsa hallitsevan edes alkeellisen oikeinkirjoitustaidon. Sinun kirjoitusvirheesi kertovat alhaisesta älykkyydestä, ja se ei ole seksikästä. - portimo4
Pehmeämpi ja pyöreämpi on parempi. Mut jokaisella on omamakunsa.
- 45789lö-098
Tässä on hyvä nainen. Tarpeeksi jenkkakahvaakin.
http://40.media.tumblr.com/1234e3626910a79aac01ecc0807d7d9c/tumblr_n3qk35wYK51traozfo1_1280.png Mielummin pyöreä nainen kuin hoikka, pömppis tai isompikin maha on naisella seksikäs. Tärkeintä on kuitenkin että nainen itse hyväksyy oman vartalonsa.
- tyytyväinen
Kokonaisuudesta on kysymys. Naisessa kai tykätään sopusuhtaisesta pienestä pyöreydestä, kun iho on pehmeä, siisti, sileä, selluliititon, vaikka jenkkakahvaa ja pömppistä vähän löytyisikin. Bonusta on jos pyöreyttä löytyy just oikeista kohdista.
- ciccilions
pömppis on seksikäs.
http://40.media.tumblr.com/bb33ded087b2a5c93b3e957c393dd732/tumblr_ntt4iz29FN1ttiqjro2_540.jpg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904352
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?512806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 331956
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2131653Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791436