Työvoimatoimisto aiheuttaa pitkäaikaistyöttömyyttä

Työkkärin talloma

Työvoimatoimiston työntekijät aiheuttavat kyykytyksellään sen ettei tee mieli enää hakea töitä. On helpompaa jäädä työttömyysturvan varaan, kuin jatkuvasti pätkätöiden välillä pelätä että katkaiseeko työkkäri jostain itsekeksimästään ihmesyystä työttömyystuen, joka meikän tapauksessa tarkoittaisi sitä, että kämppä menisi. Täälläkin jatkuvasti toitotetaan, että kyllä töitä haluavalle löytyy - paskapuhetta! Ehkä pääkaupunkiseudulla löytyy mutta muualta ei löydy kuin paskaduunia pätkissä.

13

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh?

jos et hae töitä tai ole valmis lähtemään töihin jmv toimintaan, niin miksi jättäydyt työttömyysturvan varaan?

eihän työttömyysturva ede kuuluisi sinulle.

• sivulline

Juurihan sinulle kerrottiin miksi. Miksi luet näitä palstoja jos et ymmärrä lukemaasi. Jos sinun jonain aamuna "ei tee mieli" mennä töihin, niin tekeekö se sinusta heti työttömän?
      Taidat olla työkkärirotta, kun olet noin perehtynyt jmv-toimintaan - minä en ole sellaisesta koskaan kuullutkaan. Mitä se on?

• häh?

työttömyysturva on tarkoitettu vain ihmisille jotka tekevät kaikkensa työllistyäkseen oli työ sitten mitä tahansa. muut työttömät kuuluvat sossupummeiksi.

huijaat järjestelmää ja tulet kalliiksi.

• loinen olet
        häh? kirjoitti:

työttömyysturva on tarkoitettu vain ihmisille jotka tekevät kaikkensa työllistyäkseen oli työ sitten mitä tahansa. muut työttömät kuuluvat sossupummeiksi.

Ethän sinäkään mitään työtä ole hakenut vuosiin, loisinut vain naapurien kustannuksella.

• kukahäh
        häh? kirjoitti:

häh hirtä itsesi, Heti !

• Spetznatz
        häh? kirjoitti:

Häh, nää Suomen loisjohtajaporvarit vasta kalliiksi tulevat Ehkä Putin tulee ja likvidoi ne.

• Nahkaruoska soi
        Spetznatz kirjoitti:

Häh, nää Suomen loisjohtajaporvarit vasta kalliiksi tulevat Ehkä Putin tulee ja likvidoi ne.

Spetznatzeille porvarit uudelleen koulutettaviksi . Kovennetun kurin leireille.

• ön tööttömiä

Kyl töötön sää öllä jös väin häluää

• JkOOp

Niin sääkin kynhän ei elätä itseään nääpyrien kystännyksellä.

• male5

Tehkää mitä lystäätte!! Mun mielestä mukava tehrä jotain ... Eduskunnassa istuvat ukot ja akat vasta kalliksi tulevat !! Suomen talous menny 7v aika huonoksi !!! Niil on liian kovat KOVAT PALKAT !!! Mut kansalaiset ne on sinneä änestäny ? et turha sit valittaa ! Toisaalta jos äänestää jotain melko tuntematonta ei ne pääse sinne koskaan istumaan .... ääni menee käsittääkseni puolueelle , muuta ei taida paljoa auttaa!? Omaa etuu melkein kaikki vaan ajaa !!!! Näin mä nään asian aika pitkälle ! HYVÄÄ JOULUA !!!

• ...

• heheee

Eikai pilvenpoltto ja maksulliset naiset nyt miehestä huonoa tee? Sitähän ne kaikki poliitikot ainakin USA:ssa tekee :P

• karenssimies

Olin palkkatyössä 3 kk ja työkkärin akat keksi että olen kieltäytynyt tarjotusta työstä kun minun palkkatyö loppui eli karenssi napsahti seuraavana päivänä. Eivät sanoneet mistä työstä olen kieltäytynyt ja kuka mulle on tarjonnut töitä. Karenssi vaan tuli yhtäkkiä ja on ollut voimassa jo 2 vuotta. no teen pimeitä töitä ja oon tienannut tonnin kuussa sossurahat 485

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      205
      1192
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      129
      894
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe