Työvoimatoimisto aiheuttaa pitkäaikaistyöttömyyttä

Työkkärin talloma

Työvoimatoimiston työntekijät aiheuttavat kyykytyksellään sen ettei tee mieli enää hakea töitä. On helpompaa jäädä työttömyysturvan varaan, kuin jatkuvasti pätkätöiden välillä pelätä että katkaiseeko työkkäri jostain itsekeksimästään ihmesyystä työttömyystuen, joka meikän tapauksessa tarkoittaisi sitä, että kämppä menisi. Täälläkin jatkuvasti toitotetaan, että kyllä töitä haluavalle löytyy - paskapuhetta! Ehkä pääkaupunkiseudulla löytyy mutta muualta ei löydy kuin paskaduunia pätkissä.

13

390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh?

jos et hae töitä tai ole valmis lähtemään töihin jmv toimintaan, niin miksi jättäydyt työttömyysturvan varaan?

eihän työttömyysturva ede kuuluisi sinulle.

• sivulline

Juurihan sinulle kerrottiin miksi. Miksi luet näitä palstoja jos et ymmärrä lukemaasi. Jos sinun jonain aamuna "ei tee mieli" mennä töihin, niin tekeekö se sinusta heti työttömän?
      Taidat olla työkkärirotta, kun olet noin perehtynyt jmv-toimintaan - minä en ole sellaisesta koskaan kuullutkaan. Mitä se on?

• häh?

työttömyysturva on tarkoitettu vain ihmisille jotka tekevät kaikkensa työllistyäkseen oli työ sitten mitä tahansa. muut työttömät kuuluvat sossupummeiksi.

huijaat järjestelmää ja tulet kalliiksi.

• loinen olet
        häh? kirjoitti:

työttömyysturva on tarkoitettu vain ihmisille jotka tekevät kaikkensa työllistyäkseen oli työ sitten mitä tahansa. muut työttömät kuuluvat sossupummeiksi.

Ethän sinäkään mitään työtä ole hakenut vuosiin, loisinut vain naapurien kustannuksella.

• kukahäh
        häh? kirjoitti:

häh hirtä itsesi, Heti !

• Spetznatz
        häh? kirjoitti:

Häh, nää Suomen loisjohtajaporvarit vasta kalliiksi tulevat Ehkä Putin tulee ja likvidoi ne.

• Nahkaruoska soi
        Spetznatz kirjoitti:

Häh, nää Suomen loisjohtajaporvarit vasta kalliiksi tulevat Ehkä Putin tulee ja likvidoi ne.

Spetznatzeille porvarit uudelleen koulutettaviksi . Kovennetun kurin leireille.

• ön tööttömiä

Kyl töötön sää öllä jös väin häluää

• JkOOp

Niin sääkin kynhän ei elätä itseään nääpyrien kystännyksellä.

• male5

Tehkää mitä lystäätte!! Mun mielestä mukava tehrä jotain ... Eduskunnassa istuvat ukot ja akat vasta kalliksi tulevat !! Suomen talous menny 7v aika huonoksi !!! Niil on liian kovat KOVAT PALKAT !!! Mut kansalaiset ne on sinneä änestäny ? et turha sit valittaa ! Toisaalta jos äänestää jotain melko tuntematonta ei ne pääse sinne koskaan istumaan .... ääni menee käsittääkseni puolueelle , muuta ei taida paljoa auttaa!? Omaa etuu melkein kaikki vaan ajaa !!!! Näin mä nään asian aika pitkälle ! HYVÄÄ JOULUA !!!

• ...

• heheee

Eikai pilvenpoltto ja maksulliset naiset nyt miehestä huonoa tee? Sitähän ne kaikki poliitikot ainakin USA:ssa tekee :P

• karenssimies

Olin palkkatyössä 3 kk ja työkkärin akat keksi että olen kieltäytynyt tarjotusta työstä kun minun palkkatyö loppui eli karenssi napsahti seuraavana päivänä. Eivät sanoneet mistä työstä olen kieltäytynyt ja kuka mulle on tarjonnut töitä. Karenssi vaan tuli yhtäkkiä ja on ollut voimassa jo 2 vuotta. no teen pimeitä töitä ja oon tienannut tonnin kuussa sossurahat 485

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9377
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      71
      4873
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4541
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      59
      2887
    5. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      2338
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1576
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      41
      1364
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1286
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      48
      1281
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1242
    Aihe