Työvoimatoimiston työntekijät aiheuttavat kyykytyksellään sen ettei tee mieli enää hakea töitä. On helpompaa jäädä työttömyysturvan varaan, kuin jatkuvasti pätkätöiden välillä pelätä että katkaiseeko työkkäri jostain itsekeksimästään ihmesyystä työttömyystuen, joka meikän tapauksessa tarkoittaisi sitä, että kämppä menisi. Täälläkin jatkuvasti toitotetaan, että kyllä töitä haluavalle löytyy - paskapuhetta! Ehkä pääkaupunkiseudulla löytyy mutta muualta ei löydy kuin paskaduunia pätkissä.
Työvoimatoimisto aiheuttaa pitkäaikaistyöttömyyttä
13
309
Vastaukset
- häh?
jos et hae töitä tai ole valmis lähtemään töihin jmv toimintaan, niin miksi jättäydyt työttömyysturvan varaan?
eihän työttömyysturva ede kuuluisi sinulle. - sivulline
Juurihan sinulle kerrottiin miksi. Miksi luet näitä palstoja jos et ymmärrä lukemaasi. Jos sinun jonain aamuna "ei tee mieli" mennä töihin, niin tekeekö se sinusta heti työttömän?
Taidat olla työkkärirotta, kun olet noin perehtynyt jmv-toimintaan - minä en ole sellaisesta koskaan kuullutkaan. Mitä se on?- häh?
työttömyysturva on tarkoitettu vain ihmisille jotka tekevät kaikkensa työllistyäkseen oli työ sitten mitä tahansa. muut työttömät kuuluvat sossupummeiksi.
huijaat järjestelmää ja tulet kalliiksi. - loinen olet
häh? kirjoitti:
työttömyysturva on tarkoitettu vain ihmisille jotka tekevät kaikkensa työllistyäkseen oli työ sitten mitä tahansa. muut työttömät kuuluvat sossupummeiksi.
huijaat järjestelmää ja tulet kalliiksi.Ethän sinäkään mitään työtä ole hakenut vuosiin, loisinut vain naapurien kustannuksella.
- kukahäh
häh? kirjoitti:
huijaat järjestelmää ja tulet kalliiksi.häh hirtä itsesi, Heti !
- Spetznatz
häh? kirjoitti:
huijaat järjestelmää ja tulet kalliiksi.Häh, nää Suomen loisjohtajaporvarit vasta kalliiksi tulevat Ehkä Putin tulee ja likvidoi ne.
- Nahkaruoska soi
Spetznatz kirjoitti:
Häh, nää Suomen loisjohtajaporvarit vasta kalliiksi tulevat Ehkä Putin tulee ja likvidoi ne.
Spetznatzeille porvarit uudelleen koulutettaviksi . Kovennetun kurin leireille.
- ön tööttömiä
Kyl töötön sää öllä jös väin häluää
- JkOOp
Niin sääkin kynhän ei elätä itseään nääpyrien kystännyksellä.
- male5
Tehkää mitä lystäätte!! Mun mielestä mukava tehrä jotain ... Eduskunnassa istuvat ukot ja akat vasta kalliksi tulevat !! Suomen talous menny 7v aika huonoksi !!! Niil on liian kovat KOVAT PALKAT !!! Mut kansalaiset ne on sinneä änestäny ? et turha sit valittaa ! Toisaalta jos äänestää jotain melko tuntematonta ei ne pääse sinne koskaan istumaan .... ääni menee käsittääkseni puolueelle , muuta ei taida paljoa auttaa!? Omaa etuu melkein kaikki vaan ajaa !!!! Näin mä nään asian aika pitkälle ! HYVÄÄ JOULUA !!!
- heheee
Eikai pilvenpoltto ja maksulliset naiset nyt miehestä huonoa tee? Sitähän ne kaikki poliitikot ainakin USA:ssa tekee :P
- karenssimies
Olin palkkatyössä 3 kk ja työkkärin akat keksi että olen kieltäytynyt tarjotusta työstä kun minun palkkatyö loppui eli karenssi napsahti seuraavana päivänä. Eivät sanoneet mistä työstä olen kieltäytynyt ja kuka mulle on tarjonnut töitä. Karenssi vaan tuli yhtäkkiä ja on ollut voimassa jo 2 vuotta. no teen pimeitä töitä ja oon tienannut tonnin kuussa sossurahat 485
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962