http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/tulkkina-toiminut-kertoi-autokoulun-teoriakokeessa-oikeat-vastaukset-kary-kavi-tuomio-tuli/678498/
kyllä varmasti rasismi lisääntyy ja aiheesta kun saa lukea näitä lehdiste ,ei liene epäselvää ketkä kustantaa autokoulun ja tulkin?
rasismin syitä
8
52
Vastaukset
no toi on nyt niin kaukaa vedetty syy olla rasisti.
toi on vaan rikos joka on tapahtunut, ei eroa muista??- asdfasdf
ja kukahan tämän tulkin ja autokoulun kustansi?
Suomen veronmaksajat ellen erehdy?
mikä minä olen näille maksamaan yhtään mitään? asdfasdf kirjoitti:
ja kukahan tämän tulkin ja autokoulun kustansi?
Suomen veronmaksajat ellen erehdy?
mikä minä olen näille maksamaan yhtään mitään?mistä tiedät että veronmaksajat (johon kuuluu ei-suomalaisiakin) kustansi tulkin ja autokoulun?
- asdfasdf
innerstrength kirjoitti:
mistä tiedät että veronmaksajat (johon kuuluu ei-suomalaisiakin) kustansi tulkin ja autokoulun?
koska muualla käyneet a saavat Suomalaisen kortin hakiessaan sen viranomaismenettelyllä.
b miksi joku hankkisi kortin Suomessa kun se tulee huomattavasti kalliimmaksi kuin muualla.
c miksi joku joka ei osaa kieltä maksaisi tulkinkin mukaan.
vastaus b koska se kustannetaan veronmaksajain rahoilla.
vastaus c koska sekin kustannetaan veronmaksajain rahoilla.
eli kortti on siis muualta tulleelle elintasopakolaiselle ilmainen.
ne sinun ei Suomalaiset veronmaksajat tekevät tähän maahan niihin vähän tuottoa että pitkallä miinuksella mennään edelleen.
tuleva kengioikeudenkäynti valituksineen päivineen tuleee tekemään taas miljoonia ja miljoonia veronmaksajille.
ja sinusta ei ole rasismia että kaikki tämä tapahtuu Suomalaisten kustannuksella?
- Mitäs me vakoojat
Mitenhän tuosta voi edes jäädä kiinni?
Oliko siellä toinen tulkki pöydän alla kuuntelemassa?
Ilmeisesti testi oli mennyt liiankin hyvin ollakseen totta. Kukaan ei ollut kertonut ilmeisesti näille järjen jättiläisille, että kannattaa vastata muutamaan kysymykseen väärin, koska muuten herää epäily. - heh taas
asdfasdf
Eikö olekkin ihanaa kun toisena osapuolena oli mutiainen.- asdfasdf
ja taas Suomalaiset maksavat.
- Sanon minä
asdfasdf kirjoitti:
ja taas Suomalaiset maksavat.
Vithu mitä touhua varmaan jotain kurdikapinallisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057