http://www.uusisuomi.fi/autot/73099-allistyttavaa-voiko-poliisi-tosiaankin-ilmaista-asian-nain?utm_content=Front page&utm_campaign=Email Factory&utm_source=Email Factory&utm_term=Email Factory&utm_medium=Website
Tuon linkin kun lukaisee, niin heti selviää, että poliisilla on sakotuskiintiö kuinka paljon sakkoja on KERRYTTÄVÄ !
Toimittaja pohtii, mitä tapahtuisi jos kaikki Suomalaiset alkaisivat ajaa juuri sallittua nopeutta peltipoliisin kohdalla ? mitä ne sitten kuvaisivat ?
Suomessa viranomaisten toiminta on TODELLA SAIRASTA JA KIEROA !
poliisilla sakotus KIINTIÖT
24
464
Vastaukset
- Kiintiöt on
Sitten kun ajat ylinopeutta, sitä kulmat kurtussa paheksuen sakotetaan!
Niin tärkeää se ylinopeussakkojen kerääminen on, ei täyty muuten kiintiöt.
Kun nokka irtoaa, niin pyrstö tarttuu:) - Miljoona km
Tämä sakotusvelvoite näkyy kiusallisesti siinä että voit saada sakot tekaistuilla perusteilla. Esim. jos ajat suurinta sallittua nopeutta ja aiheutat tällä "hidastelulla" tiheässä liikennevirrassa runsaasti ohituksia ja jonon muodostumista voit saada sakot liikenteen haittaamisesta!
Jos hidastat ja väistelet ohittajia sakot tulee varmasti! - Yxx-päiväsakon saaja
Juuuu, ja jos ei sakotus-kiintiöt täyty, niin sitten ne menee puskiin käsitutkien kanssa, ja tekee yllätysratsioita.
Muutama viikko sitten pollarit ihan ihme paikassa kytkisessä. .Alue , jossa 80km/h alue muuttuu just 60 km/h ja vielä mutkassa. olivat varmaan etsineet tarkoituksella paikan jossa melkein jokainen ajo väh. 10km/h ylinopeutta.
Varmaan tekivät hyvän tilin sinä iltana... - Poliisi kyttää
Ja poliisi valvoo, taapero on puskissa patukan ja tutkan kanssa, hah :D
- ei pakkoa
Noudattamalla liikennesääntöjä välttyy maksamasta noita kiintiöitä.
- Miljoona km
Jos asiat olisivatkin noin kaikki olisi ok, mutta kun ei ole.
- poliisi on epäluotet
Poliisi on epärehellinen ...minä sain ylinopeussakot se ok, mutta kuulin johtajani suusta, että hänelle oli sanottu, että kun on toi mersu niin kaasujalka on herkässä hyvää matkaa....eikä saanut sakkoja...seuraava tapaus kiintistövälittäjän kertomana hän ajoi ylinopeutta...poliisi hiffasi sen ajoi perässä ...kiinteistövälittäjä ajoi täyttä vauhtia pysähtymättaä ja meni nostelemaan myynti-ilmoituskylttejä paikoilleen talon pihalle. Poliisi tuli paikalle eikä antanut sakkoja....minut(nainen) olisi varmaan viety jo kuulusteltavaksi kamarille!! MITÄ TÄMÄ ON? En luota enää yhtään poliisiin! En olisi uskonut, että Suomessa tapahtuu tällaista... mutta näin on tapahtunut!
- näkeehän tuon
Sittenpä ei aikaa enää riitäkään mamujengien rotöstelyjen ehkäisemiseen.
- Mamua ei sakoteta
Poliisi ei muuten helpolla sakota mamuja. Kävi kerrankin niin että yksi mamu ajoi päin punaisia melkein toisen auton kylkeen ja siitä sitten pakitti suoraan autoni keulaan niin että puskuri meni rikki. Poliisit antoi vaan huomautuksen. Tosin en itse vaatinut siitä mitään rangaistusta. Minä sain tietysti vakuutusyhtiöltä korvauksen ja olen tyytyväinen mutta vaaratilanne siinä oli.
- niinpä..
Sakottaminen niin tärkeää, että jokainen autoilija tai motoristi otettava kiinni elävänä tai kuolleena ja oikein yritettävä saada lähtemään karkuun, että saisi isommat sakot kirjoitettua. Sitten vielä ärsyttävät, että saisi antaa sakot kyttien väkivaltaisesta vastustamisestakin ja taserointihan on aina kivaa.
- Suomi taitaa
olla ainoa maa maailmassa jossa sakkotulot on ennakkoon huomioitu valtion budjetissa tuloina. Tavoite on ihan oikeasti olemassa!
- törkeä ilman saastut
Poliisin alkuvuoden tulos on ilmeisesti tappiollinen. sakkotulosta siis kasvatettava keinolla millä hyvänsä.. sakkoja saa kohta varmaan yleisellä paikkalla pieraisemisesta, tai poliisin tuijottamisesta.
esim. törkeästä pierusta voi saada 5 päiväsakkoa. jne...- törkeä ilman saastut
ai niin linkki:
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/10/16/yle-poliisi-sakottaa-loppuvuonna-ahkerasti-syyna-uudistus/201414424/304?rss=t96
- Roistovaltio
Poliisit ovat pahempia rikollisia kuin moottoripyöräjengit. Kulkevat kuin kävelevät asevarikot ryöstäen viattomia autoilijoita.
Todella iljettäviä otuksia. Hyi! - väh.5sakkoo/pvä
Varmaan kenttäkytillä on jonkinlainen tulostavoite päivälle. jos tulos ei täyty joutuu
viikonloppuna juoppokuskin vuoroon, ja eniten sakkoja antanut pääsee siistiin sisähommiin.- selviääkö totuus
Tekoaika 9.11, Vihti, tie no 120.
Sain rangastusvaatimusilmoituksen 29 km tuntiylinopeudesta 60 km/h alueella.
En kiistänyt tekoa. Sanoin, että en ajanut minulle ilmoitettua ylinopeutta.
Olen järjestelmällisesti varonut ajamasta suurempaa kuin 20 km ylinopeutta ja käytännössä vain muun liikentaan niin vaatiessa.
Allekirjoitin pysäytyspaikalla poliisiautossa paperin, johon oletin olevan kirjatun eri näkemykseni ajonopeudestani. Rangaistusvaatimusilmoituksessa oli käsin muutettu kohta ei kiistä, tiedoksi kiistää teon ja muuta epäoleellista sanomaani. Ei sitä, että pidin 29 km ylinopeutta liian suurena.
Voinko pyytää ja saada jostakin allekirjoittamani paperin, jotta näkisin mitä olen allekirjoittanut. En katsonut poliisiautossa saamaani paperia, koska uusia asiakkaita oli tulossa ja minun annettiin ymmärtää, että asia on loppunkäsitelty ja saan valittaa oikeuteen jos haluan.
Nopeusmittauspaikka oli Vihdintien alussa ylämäen jälkeisessä risteyksettömässä alamäessä. Jos ylämäen huipulle on kiihdyttänyt 60 km nopeuden on alamäessä jarrutettava, ettei aja ylinopeudella poliisin mittauskohdassa.
Näin kyllä tutkapoliisin harmaassa puvussa tulevan puuston takaa tielle ja luulin häntä koiranulkoiluttajaksi.
Voinko saada tutkapoliisian tutkakamerasta kuvan, josta näkisin mitä nopeutta ajoin? Toteutuuko oikeus jos jos ylinopeuspäätös on vain tutkamiehen puhelinilmoitus noin 400 metrin päässä olevaan poliisiautoon?
- lusikalla annettu
Muuten Suomen tumpelo poliisi ei ylinopeuksista välitä. vasta kun sakkokiintiö meinaa jäädä liian alhaiseksi, aletaan seisomaan puskissa ns. varmoilla sakko paikoilla. Voiko noille edes nauraa enää.
- tarkkana siellä
Mäkelänkadun suoran päässä velodromin luona seissee poliisi tutkan kanssa siihen asti, kunnes sakkokiintiö on taas ok. 3 kaistaa ja rajoitus 50 km/h.
Varmin paikka poliisille saada sakotettavia. Mitä muita paikkoja tulee mieleen?- nopeussakko
Tekoaika 9.11, Vihti, tie no 120.
Sain rangastusvaatimusilmoituksen 29 km tuntiylinopeudesta 60 km/h alueella.
En kiistänyt tekoa. Sanoin, että en ajanut minulle ilmoitettua ylinopeutta.
Olen järjestelmällisesti varonut ajamasta suurempaa kuin 20 km ylinopeutta ja käytännössä vain muun liikentaan niin vaatiessa.
Allekirjoitin pysäytyspaikalla poliisiautossa paperin, johon oletin olevan kirjatun eri näkemykseni ajonopeudestani. Rangaistusvaatimusilmoituksessa oli käsin muutettu kohta ei kiistä, tiedoksi kiistää teon ja muuta epäoleellista sanomaani. Ei sitä, että pidin 29 km ylinopeutta liian suurena.
Voinko pyytää ja saada jostakin allekirjoittamani paperin, jotta näkisin mitä olen allekirjoittanut. En katsonut poliisiautossa saamaani paperia, koska uusia asiakkaita oli tulossa ja minun annettiin ymmärtää, että asia on loppunkäsitelty ja saan valittaa oikeuteen jos haluan.
Nopeusmittauspaikka oli Vihdintien alussa ylämäen jälkeisessä risteyksettömässä alamäessä. Jos ylämäen huipulle on kiihdyttänyt 60 km nopeuden on alamäessä jarrutettava, ettei aja ylinopeudella poliisin mittauskohdassa.
Näin kyllä tutkapoliisin harmaassa puvussa tulevan puuston takaa tielle ja luulin häntä koiranulkoiluttajaksi.
Voinko saada tutkapoliisian tutkakamerasta kuvan, josta näkisin mitä nopeutta ajoin? Toteutuuko oikeus jos jos ylinopeuspäätös on vain tutkamiehen puhelinilmoitus noin 400 metrin päässä olevaan poliisiautoon?
nimim. tiedosta kiitollinen
- sMyNeBRf
Poliisin tärkein tehtävä on kerätä valtiolle rahaa. Ei jahdata rosvoja.
- Sakot....
Ajonopeus muuttui 80 km/h:sta 60 km/h:iin. Liikennemerkit olivat lumen peitossa.
Kamera otti kuvan, nopeuteni oli 78 km/h. Sakko tuli.
Ei auttanut valittaa sakosta.
Kuulemma "liikenneympäristöstä" pitää autoilijan pystyä päättelemään nopeusrajoitus ja sen muutos.
Liikennemerkkiä ei tässä tarvita. - perin outoa
Sakotuskiintiöt ei kyllä kuulosta ihan länsimaiseen oikeuskäytäntöön kuuluvalta asialta.
- Anonyymi
Valvontakameran kohdalla autoiliat ajaa sallittua nopeutta, joten valtion kassa ei täyty.
Polisi antaa nykyisin mielivaltaisesti.
Tulin Lempäälän Ideaparkista kohti Lempäälän keskustaa.
Ensimmäinen kiertoliittymässä Polisi tuli n.5-60m. Päässä minusta vasemmalta Nopeusrajoitus 30km.h. Kiersin ympyrää ja poistuin toisesta liittymästä. Poliisi poistui ensimmäisestä, kohti Tamperette.
Olin ajanut n. 500m. kohti Lempäälää, kun polisi tuli siniset vilkut välkkyen ja pysäytti minut. Kirjoitti 350e. sakon, syynä että ajoin heidän eteen kiertoliittymässä.
Ol meinaan hidasälynen polisi, kun ei ajanut jo kiertoliittymässä perääni ja pysäyttänyt minua, van hän poistui minun takaani liikenneympyrässä kohti Tamperetta.
Tekivät U käännöksen ja lähtivät minun perään sakottamaan. Vaaransin muka liikennettä jahän joutui voimakkaasti jarruttamaan.
Olen helsinkläinen enkä moista sakkoa ymmärrä. Helsingissä ajetaan vetoketju menetelmällä, eikä pysähdytä,
Oli varmaan josta Pellosta tullut poliisi.
Eläkeläiselle 350e. On iso menetys. TURHA! - Anonyymi
Tiedoksi kommunisteille!!!
Periksi ei anneta! Persuomalaiset seisovat Kokoomuksen riveissä ja tarvittaessa tulemme pysäyttämään uuden punakapinan KAIKIN KÄYTETTÄVISSÄ OLEVIN KEINOIN!!!
https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/03/image-47.png
Totuus ja oikeus voittaa lopussa! TE ETTE!!!
https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/03/image-48.png
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760