Piilohomous

Never me

Minua ihmetyttää se, että sanotaan ja väitetään, että miespuoliset homojen vihaajat ja inhoajat olisivat itse piilohomoja. Mikä sellainen sitten on? Huh, huh?
Minua ainakin on aina siitä lähtien, kun opin tietämään, mitä yleensäkin sana homo tarkoittaa, inhottanut koko homous ja lähes kaikki homot yleensäkin.

Siis olenko minä silloin itsekin homo ja vainko siksi, että alan tällaista ollenkaan kyselemäänkään? Minulle ei tulisi mieleenkään minkäänlainen kiinnostus kehenkään mieheen seksuaalisessa mielessä.

Onko minussa vikaa vai onko tuo sanonta vain keksittyä propagandaa homojen puolelta. Uskoisin useimpien (terveitten) heteromiesten tuntevan jonkinlaista ainakin periaatteellista vastenmielisyyttä homomiehiä kohtaan.

Pitääkö minun jatkossa kieltää ja piilottaa omat vastenmieliset tuntemukseni vaiko valehdella, että olen niin ja niin suvaitsevainen kaikkia kohtaan?

Olen onnellisesti naimisissa oleva isoisä, joten ihan turha ruveta vetämään herneitä nenäänsä ja väittää, että varmaankin olen jotain ja minulla olisi joku epävarmuus omasta identiteetistäni.

Eikä tämä ei ole tarkoitettu ollenkaan provoiluksi, vaan toivoisin avointa mielipiteitten vaihtoa ja kannanottoa molemmilta puolilta sekä puolesta ja vastaan ja yleensäkin selitykseksi siitä missä mennään.

Miten itse tunnet asian omalta kohdaltasi?

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksityinen asia

Ehkä sinun ajatusmaailmasi on liian seksuaaliväritteinen.

Minä en yleensä ajattele ihmisten seksielämää, se on heidän yksityinen asiansa. Minä tapaan ihmisiä työssä ja keskityn työasioihin. Harrastuksissa keskityn harrastuksiin ja naapurustossa olen hyvä tuttava. Se on ihan sama, mitä kukakin puuhaa kumppaninsa kanssa. Toki toivon, että parisuhteessa molemmat ovat tyytyväisiä seksielämäänsä ja pitävät kumppaniaan muutenkin hyvänä elämäntoverina.

Maailmassa on monia asioita, jotka ovat ihmisessä tärkeämpiä. Eri asia on tietysti, jos haluan ihmisen kanssa parisuhteen. Silloin on tärkeää, että meillä on samoja arvoja ja kunnioitamme toisiamme ja että seksuaalisesti pystymme vastaamaan toistemme tarpeisiin.

Jos jonain päivänä joku lapsenlapsistasi ilmaisee olevansa homoseksuaali niin toivo hänelle edelleen hyvää elämää ja toivo, että hän löytää itselleen mieleisen kumppanin.

Seksuaalisuus on nimenomaan yksi niistä asioista, joita emme halua tietää liian läheisesti vanhemmistamme tai lapsistamme tai muistakaan ihmisistä. Mieluummin poistumme paikalta, jos vahingossa osumme liian intiimin kohtauksen näkijäksi tai kuulijaksi. Näin ainakin minä ajattelen ja tunnen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6603
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5007
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      108
      3258
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3128
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2308
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1676
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1301
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1262
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1166
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      944
    Aihe