Mulla on tullu viimesen viikon aikana paljon epämääräsiä kutisevia näppyjä klitoriksen viereen. Koko ulkohäpärit sisäpuoleltaan punottaa ja raavittaa ja kirvelee vähänväliä. Näpyt on valkosia tai ihonvärisiä, vähän ku jotai finnejä tms. Ei kuitenkaa ainakaa vielä ms kaalimaisia kuten kondyloomassa. Yks näppylä on oikeen iso patti klitoriksen ihan yläosassa ja se ei näy mutta tuntuu. Puolikkaan herneen kokonen:D
Olen 16v. Viime suhteestani on yli puoli vuotta. En ole harrastanut seksiä mutta olen ottanut suojaamattomasti suihin (neitsyeltä jätkältä) ja meillä on kyllä ollut käsipeliä yms.
Olen suudellut todella useita. Voiko siinä tarttua jotain?
Äitini epäili hiivaa. Hiivahan ei happamasta tykkää joten laitoin rahkaa pilluun (yh mikä ajatus, mutta äiti vinkkasi) ja helpotti heti.
Help me. Kertokaa mitä epäilette ja onko itsellänne vastaavanlaisia kokemuksia? Mitä minun kannattaisi tehdä?
Näppyjä alapäässä, mistä johtuu?
8
69
Vastaukset
- lapset leikkii
Jos olisit riittävän kypsä seksileikkeihn, osaisit hoitaa asian ilman infantiilia kirjoittelua nettiin.
- apua vaan hakemaa
Hiivalle ei ihan kyllä kuulosta minusta, ja kaikki sopivan pH-arvonomaava viileä auttaa ihon tulehdusten oireisiin, kuten kutinaan. Lääkäriin kannattaisi mennä, nuo jää tosi herkästi pidemmäksi aikaa vaivaamaan tai pahenee. Pyydä lääkäriä tutkimaan myös suusi Tosi huolellisesti kaikkialta, ettei siellä ole vastaavia alkavia pesäkkeitä.
Käsipelien kautta ainakin on voinut helposti tarttua melkein mikä tahansa sukupuolitauti jos hygieniasta ei olla pidetty älyttömän hyvää huolta.- Aloittajatyttst
Tänään se herneenpuolikkaan kokoinen patti alkoi tyhjentymään jotain laimeanruskeaa nestettä vähän kuin verta. Ja suupielissä kyllä on finnejä joita ei ennen oo ollu. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Soitanko kunnan terveyskeskukseen ja varaan ajan vai mitä?
- yökötiyt
Aloittajatyttst kirjoitti:
Tänään se herneenpuolikkaan kokoinen patti alkoi tyhjentymään jotain laimeanruskeaa nestettä vähän kuin verta. Ja suupielissä kyllä on finnejä joita ei ennen oo ollu. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Soitanko kunnan terveyskeskukseen ja varaan ajan vai mitä?
Jos olet olevinasi aikuinen ja leikit aikuisten leikkejä, hoidat tällaiset asiat myös aikuisesti etkä vain kirjoittele nettiin. Toivottavasti opit tästä jotain.
- Täällätaasen
yökötiyt kirjoitti:
Jos olet olevinasi aikuinen ja leikit aikuisten leikkejä, hoidat tällaiset asiat myös aikuisesti etkä vain kirjoittele nettiin. Toivottavasti opit tästä jotain.
Jos olisit kypsä ja fiksu aikuinen, auttaisit minua typerää nuorta tyttöä etkä kirjoittaisi lapsellisia ja solvaavia kommentteja suomi24-sivulle tekemääni keskusteluun.
- lääkäriin
Kuulostaa sukupuolitaudilt, mee lääkäriin!
- patti mullakin
En tiedä mikä lie, mutta minulla on yksi samanlainen. Minkäänlaista seksiä kenenkään toisen kanssa ei ole ollut vuoden 2010 jälkeen ja minut on tutkittu sukupuolitautien osalta sen jälkeen. Ei mitään.
Viimeisen viikon ajan on ollut sellainen herneenkokoinen painamalla kipeä patti klitoriksen vieressä, sen ja häpyhuulten välissä olevassa poimussa, aika syvällä siellä. Sekin tyhjensi tuollaista ap:n alempana viestissään mainitsemaa ruskehtavaa verenkaltaista nestettä pois.
Eipä ole ollut ennen tällaisia ja keneltäkään se ei ole ainakaan voinut tarttua, koska tosiaan ketään seksikumppania ei ole ollut ja viimeisen jälkeen on tutkittukin. Ei ollut monta kumppania sitä ennenkään. Enkä ole edes mikään teini vaan noin 40...
Kai se siitä aikanaan paranee. - 4+5
Oliskos kuitenkin tytöillä vaivana Bartholiniitti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746