Ei Citikka myymälän ovi narahtele...ruostuu jo

Pentti T

Ei yhtään Citikka mallia 30 myydyimmän merkin listalla ensirekisteröinti tilastossa syyskuussa. Myynti sakkaa ja rajusti. Suomalaiset eivät osta heikon maineen omaavaa Citikkaa ja syystäkin.

37

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peesis mosse

      Näin viime yönä mukavan enneunen. Profetian. Citikan myynti kiellettiin Suomessa.

      • Ja sitten

        Heräsit ja kätesi oli valahtanut kusipottiin.


      • V T A M I I N I

        Oletko käynyt tohtorilla, saattais löytyä joku lääke?????


    • Kansa tietää

      Eihän kukaan järkevä ihminen mitään pas kaa osta!

      • Miksi sinua

        kiusaa jos joku on ostanut citikan ja vielä on tyytyväinen hankintaansa. Aja sinä sillä omallasi oli se mikä tahansa merkki ei se minua ainakaan hetkauta.
        Taitaa olla niin, että sinulla lienee vuosituhannen vaihteesta joku kehäraakki allasi ja kateus kalvaa näitä uuden citikan omistajia kohtaan. Mene sinne citikkakauppaan kyllä ne siellä jonkin rahoitus järjestelyn sinullekin hommaa, tai mites nuo luottotiedot?


      • Ei romuja pihalle
        Miksi sinua kirjoitti:

        kiusaa jos joku on ostanut citikan ja vielä on tyytyväinen hankintaansa. Aja sinä sillä omallasi oli se mikä tahansa merkki ei se minua ainakaan hetkauta.
        Taitaa olla niin, että sinulla lienee vuosituhannen vaihteesta joku kehäraakki allasi ja kateus kalvaa näitä uuden citikan omistajia kohtaan. Mene sinne citikkakauppaan kyllä ne siellä jonkin rahoitus järjestelyn sinullekin hommaa, tai mites nuo luottotiedot?

        En mene todellakaan !!!


      • Miksi sinua
        Ei romuja pihalle kirjoitti:

        En mene todellakaan !!!

        ei nähdä citikka liikkeessä, ne luottotiedot, ne luottotiedot!
        Eikä taida rahaakaan olla, on vain kova ääni ja suuret luulot sekä eleet.
        Onhan näitä prehjuhousuja vähän joka kylässä suuri on ääni ja tyhjä pää.


    • järki voittaa

      Jopa kovapäisimmät Citikkaintoilijat tulevat pikkuhiljaa järkiinsä ja hankkivat jonkun muun kuin Ranskalaisen autokammotuksen.

      • miun maun mukkaa

        Oli minullakin aikoinaan vaikka mitä autoja, mutta joka kerran autoa vaihtaessani vaihtui myös merkki. Citroen on ollut ainoa poikkeus. Niitä olen ostanut jo kaksi peräkkäin, ja kolmattakin harkitsen. Tähän eivät ole yltäneet mm.Toyota ja Folkkari, joita kumpaakin olen yhden omistanut.


    • Stop stop !

      Sellainen ihminen joka nukkuukin baskeri päässä voi hankkia Shitikan mutta tuskin kukaan täysjärkinen !

    • Aina sitikka sakut..

      Kovasti näyttää sitikka kiinnostavan amispoikia, jos haluatte jonkinlaista provomestarin titteliä luokkakavereilta, niin kommentoikaa omalla nimellänne. Mun ei tartte kun en provoile muilla sivuilla.

    • Jätteistä tehty

      Aina vaan riittää mielenvikaisia pellejä jotka kehtaavat kehua Shitikkaa ihan kirkkain silmin !

      Pöyristyttävää !!!

      • joka junaan,...

        Voisi olla huonomminkin. Jotkut kehuvat jopa Toyotaa. Sen kehtaan tunnustaa, että minullakin on ollut yksi, mutta toista ei tule.


      • M-Benz
        joka junaan,... kirjoitti:

        Voisi olla huonomminkin. Jotkut kehuvat jopa Toyotaa. Sen kehtaan tunnustaa, että minullakin on ollut yksi, mutta toista ei tule.

        Toyota on sentään auto citikkaan verrattuna.


      • citsontiainen
        joka junaan,... kirjoitti:

        Voisi olla huonomminkin. Jotkut kehuvat jopa Toyotaa. Sen kehtaan tunnustaa, että minullakin on ollut yksi, mutta toista ei tule.

        Touota, tuo parhaiden menestynyt automerkki. Citikka, tuo menestymätön huono maineinen marginaali merkki


      • Jätteet

        Kirjoituksesi "Jätteistä tehty" vahvistaa että mistä olet ilmaantunut.


      • Kaipaako huoltoa ?
        Jätteet kirjoitti:

        Kirjoituksesi "Jätteistä tehty" vahvistaa että mistä olet ilmaantunut.

        @Jätteet. Ei taida kulkea sinunkaan hissi ihan ylös asti ?


    • Hyvin myy
      • huonosti menee

        Taiat uskoo ihan oikeesti joulupukkiinkin.


      • Pierre!

        Espanjalaisella kokoonpanotehtaalla täytyy alkaa koota Cactuksia lauantaisin kovan kysynnän vuoksi!

        Saataisiin tuo Suomen hinta myös eurooppalaiselle tasolle, alkaisi meilläkin myynti vetää kuin rajuilma. Tämän menestysmallin kanssa uhkaa käydä niin, että tuotantoa ei saada kasvatettua kysyntää vastaavaksi ja asiakkaat joutuvat odottamaan autojaan pitkään. Suomen pienten markkinoiden tarpeet on tuskin priorisoitu kovinkaan korkealle (korkea Suomen hinta viittaa jo tähän) tehtaan toimitusohjelmassa.


    • pierre lemuaa

      On tainnu suomesta loppua kansan taitelijat ja sopan keittäjät, kun ei ranskikset mene kaupaksi, kuin nakkarin auto kaistalla!

    • Agostini

      Täällä ne luulotautiset kiistelevät automerkeistä.Ei naisetkaan ole niin lapsellisia.Hakeutukaa hoitoon.

      • ihan kauheeta

        Ei niin, mutta Citikan omistajat onkin semmoisia naismaisia "miehiä".


    • vai C6?

      Tuli taas vähän isompi ennakkoperintö,ajattelin mennä ostamaan uuden C3 citikan.

    • Se vaa vie

      On niin mukava istua Toyotistin Citroen miehen vieressä. Epäilet auton toimimista ja kysyt millä sitten tultaisiin takaisin. Citroen mies toteaa hämmästyneenä, että kulkevathan taksit, jos näin kävisi. Autossa on kaikki turvat matkustajalle ja kuljettajalle, eikä pienet korjauksetkaan tee lovea rahamiehen lompakkoon.

      Uppoudut miellyttäviin istuimiin ja voit keskittyä musiikkiin, jos puhetta ei riitä. Joissakin muissa automerkeissä keskustellaan halvoista huoltoasemista ja auton kulutuksesta. Citroenissa keskitytään päämäärän sviitin tarjoamien mukavuuksien miettimiseen ja mitä syödään. Tuskin huoneessa retkikeittimellä lämmittäen.

      • kaikkee sitä...

        Tyypillinen pilvilinnojen rakentelija. Näitä Citikan ostaneista on suurin osa. Huh haata.


      • Etähoitaja

        @Se vaa vie. Hoida lääkitys kuntoon äkkiä !


      • Provopelle 2
        Etähoitaja kirjoitti:

        @Se vaa vie. Hoida lääkitys kuntoon äkkiä !

        Tänään aloitin trollaamisen vähän aikaisemmin kuin eilen. Dacia-palstalle en ihme kyllä ole vielä kerennyt. Päiväni alkaa 5-7 välillä. Ensimmäisiin aamutoimiini kuuluu avata suomi24 ja trollata autopalstoja. Yleensä aloitan ranskalaisautoista.


      • sikamainen auto
        Provopelle 2 kirjoitti:

        Tänään aloitin trollaamisen vähän aikaisemmin kuin eilen. Dacia-palstalle en ihme kyllä ole vielä kerennyt. Päiväni alkaa 5-7 välillä. Ensimmäisiin aamutoimiini kuuluu avata suomi24 ja trollata autopalstoja. Yleensä aloitan ranskalaisautoista.

        Kannattaa aloittaa ranskalaisista . Ne kun on ylivoimaisesti automerkkien pohja sakkaa. Harvoin muille palstoille asiaa. Daccia onkin laatuauto Citikkaan verrettuna


      • Provopelle 3
        Provopelle 2 kirjoitti:

        Tänään aloitin trollaamisen vähän aikaisemmin kuin eilen. Dacia-palstalle en ihme kyllä ole vielä kerennyt. Päiväni alkaa 5-7 välillä. Ensimmäisiin aamutoimiini kuuluu avata suomi24 ja trollata autopalstoja. Yleensä aloitan ranskalaisautoista.

        Jatka Provopelle 2 samaan tahtiin.On niin mukava lukea ainoan järkevän ihmisen juttuja !


      • alkoholisti olet!
        Provopelle 3 kirjoitti:

        Jatka Provopelle 2 samaan tahtiin.On niin mukava lukea ainoan järkevän ihmisen juttuja !

        Joku typerä alkoholisti tuskissaan..... Paska-autollaan ajelee, kun on juonut kaikki rahansa. alkoholisti paskiainen!


    • Muita sakuja ei, ei

      Mulla ollut kolme sitikkaa, on ollut Honda Accord nuorena miehenä, olisko ollut vm. -83 tai jotain, karmea ajettava, sitten kokeilin volkkaria, moottoriongelmia, Volvosta en tykännyt muuten vaan, Nissaniin sai lisätä öljyä 500 kilsan välein, Subaru Lecacy oli kiva talvella nelivetoisena, viskokytkin vaan hajos ja koppa häipyi ympäriltä, Rellun diesel oli kylmä talvella. Yrittänyt olen kyllä muitakin, sitikkaan vaan olen aina palannut muide kokeilujan jälkeen.

    • "Suomalaiset eivät osta heikon maineen omaavaa Citikkaa ja syystäkin. "

      En usko että se on ostohaluista kiinni. Totuushan on, ettei marginaalialueiden volyymit ole kiinnostavia kun myynti vetää muutenkin, joten miksi panostaa jos kysyntä ylittää tarjonnan.

      PSA tekee hinta-laatusuhteeltaan parhaat autot.

      • deech

        Minä ainakin oon hakenut viimeisen vajaan 30 vuoden aikana kaupasta vain Citroeneja sellaiset kymmenkunta yhteensä(on ollut pari muutakin merkkiä). Tyytyväinen oon ollut enkä kaikkein vähiten nyt kun hain DS5:sen. Se on hieno auto vaikka jousitus onkin kovan puoleinen esim. C5:siin verrattuna. Veikkaan että DS5 tulee pärjäämään aika hyvin laatuvertailuissa.


      • rapee
        deech kirjoitti:

        Minä ainakin oon hakenut viimeisen vajaan 30 vuoden aikana kaupasta vain Citroeneja sellaiset kymmenkunta yhteensä(on ollut pari muutakin merkkiä). Tyytyväinen oon ollut enkä kaikkein vähiten nyt kun hain DS5:sen. Se on hieno auto vaikka jousitus onkin kovan puoleinen esim. C5:siin verrattuna. Veikkaan että DS5 tulee pärjäämään aika hyvin laatuvertailuissa.

        Kokeilun perusteella laatu ei vakuuttanut. Käynnistettäessä jakopää raksutti pari minuuttia ennen kuin hiljeni. Tästä voi kylläkin syyttää bmw moottorisuunnittelua (156hp thp). Autolla oli ajettu 80tkm. Tuskin alle 1500e selviää jakopään remontista.


      • H H H H
        rapee kirjoitti:

        Kokeilun perusteella laatu ei vakuuttanut. Käynnistettäessä jakopää raksutti pari minuuttia ennen kuin hiljeni. Tästä voi kylläkin syyttää bmw moottorisuunnittelua (156hp thp). Autolla oli ajettu 80tkm. Tuskin alle 1500e selviää jakopään remontista.

        Toivottavasti sun korvievälissä alkas raksuttamaan jo pikkuhiljaa?


      • terapiaan
        H H H H kirjoitti:

        Toivottavasti sun korvievälissä alkas raksuttamaan jo pikkuhiljaa?

        HHHH ehkä löydät paikkasi vielä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe