Täällä mesoo teinejä.

Tuommoisia tapauksii

Poimittu räkänokkien palstalta:

"Heinäkuussa teimme hyökkäyksen toiselle palstalle, ja siitä puhutaan vieläkin. Kutsumme palstaa Kotkolaksi siellä asuvien alkkuasukkeiden jumalan mukaan tai vain siirtokunnaksi. Se oli... aika hauskaa. Empty, Trotski ja HeKeKee kirjoittelivat palstalle tarinoita. Ocean keskusteli täällä Pulinoissa Motarin ja Raipparin kanssa. (Lisää mielenkiintoista k18 tekstiä)"

22

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri näin.
    • naureskelija.

      onhan se tervettä kun lapset leikkii. tosin noi lapset ei oo terveitä.

      • Omahulluisia ovat.

        Murkkujen tasolla henkisesti kyllä ja sen huomaa "heidän palstallaan".
        Niiden tarinoista ei aikuinen ymmärrä paljon mitään, tai siis ymmärtää mutta se on sellaista lapsellista sisäpiirin vääntöä.


      • arvelija
        Omahulluisia ovat. kirjoitti:

        Murkkujen tasolla henkisesti kyllä ja sen huomaa "heidän palstallaan".
        Niiden tarinoista ei aikuinen ymmärrä paljon mitään, tai siis ymmärtää mutta se on sellaista lapsellista sisäpiirin vääntöä.

        Noi "lapset" ei taida lapsia olla laisinkaan, vaan jotain ikääntyneitä feikkitätejä ja setiä manipuloimassa nuoria. Aika narsistii


    • ...

      Esim. Nimimerkki summer day, tiedän ihan tasan tarkkaa mikä hänen rekattu nimmari hän on, mut pitäkööt salaisuutensa. Lapsellista touhua! Sellaset trendikkäät ja hyvänkäköiset nuoret eivät todellakaan roiku netissä 24/7. Sori vaan, mut niin se vain menee! Nyt pitää ruveta hommiin,.

      Ps. Mäkki ja 15 teiniä ja yksi limu. Kaikilla kännyt kädessä ja kauhee tilanne päällä. Huvittavaa seurata sivusta.

    • Kysyjä

      Missä siellä noin lukee?

      • TÄSSÄ LUKI.

        RÄKÄNOKKA POISTATTANUT TARINANSA JA SPÄMMÄNNYT UUDELLEEN RIISUTTUNA :DDD IDIOOTTI! Luuli olevansa nero p a s k a - aivo.

        kurpizza 20.10.2014 11:340 SULJE
        Jatkuu.

        Motari siis taisi näihin aikoihin ilmestyä Suolistoon. Hänellä oli silloin paha sieniongelma. Palstalla alkoi myös pyöriä Eräs norjalainen (Norski), joka kommentoi aina "Olen panoseuraa vailla." Aikaisemminkin oli Suolistossa ollut tällainen jankkaaja nimeltä Simo Kurki, jonka unohdin äsken mainita. Simo Kurki on myös wakkareita.

        Näihin aikoihin eräs kertakävijä aloitti keskustelun siitä, että seksiä pitäisi opettaa koulussa, jossa sitten IT (Israelin tukija) käytti ensimmäistä kertaa sanaa nyrskytys. Eli sieltä se sana lähti elämään.

        Minä sain suunnilleen tähän aikaan hölmön idean kirjoittaa luettelo siitä, mitä tapahtuisi jos vakkarit tapaisivat. Aloituksen mittainen luettelo, joka oli köpöisesti ja kiireesti kirjoitettu, mutta jooh. Wakkarit muistivat suolistotarinat, ja yhtäkkiä niitä ilmestyikin paljon.

        Mitä muuta.... Ai niin. Minut pakkonaitettiin Siiliön ja Trotskin toimesta Motarin kanssa. Jonkun sieniläpän takia. Niihin aikoihin minua kutsuttiin Pizzaksi.

        Pääsiäisen aikoihin Raippari teki comebackin. Monet vakkarit rekisteröivät silloin nimimerkkinsä. Tarinoita kirjoitettiin paljon, muistaakseni. Ahkerimmat taisivat olla minä, IT ja Raippari. Minä ja Trotski suunnittelimme Pepperin ruotsin laivan matkaa. Oceankin oli siinä muuten mukana.
        Jossain vaiheessa sitten päätimme vakkareiden neuvostossa, että palstalle tarvitaan luotsit...

        Sitten jotain, jota en muista. Toukokuussa tänne ilmestyivät Sinisiipinen, Empty ja Shady. HeKeKee uhkasi tehdä homoparituksen IT:stä ja Trotskista, ja siitä aiheutui tarina, jonka mukaan herrat olisivat pitäneet hauskaa yökerhon vessassa päättäjäisyönä. Koska minä olin eronnut vastikään Motarista, niin HeKe ja Ocean päättivät sitten tunkea minutkin mukaan sinne vessaan.

        Shady aloitti keskustelun, jossa oli pelkkiä pisteitä. Keskityimme siellä sumplimaan traagisia naistenvessa seikkailuja, jotka kyllä tarivitsivatkin miettimistä, sillä maaliskuun aikoihin VeH oli epäillyt Trotski ja IT:tä samoiksi henkilöiksi. Shadyn aloittama keskustelu spämmittiin täyteen, juttua jatkettiin seuraavassa ja taas seuraavassa.... Nyt on 20? menossa.

        Sitten Raippari ja -yllätys yllätys- Trotski päättivät parittaa minut IT:n kanssa. Itsensä Raippari paritti Oceanin kanssa. Heillä on joskus aika väkivaltaisen kuuloisia riitoja. Caps lockin raiskaamista. Myöhemmin minä paritin HeKeKeen ja Alicen. (Alice on myös ollut roolipeleissä mukana)

        Sivistynyt lukiolainen ja keskustelijapoitsu ottavat kantaa palstan juttujen tasoon.

        Siirtokunnan hankkimisen jälkeen seuraava suuri tapahtuma teki palstasta Draama24:n. VeH paljastui trolliksi, ja mm. Eräs norjalainen on yksi hänen nikeistään. Siitä kesti hetken aikaa toipua... Palstalla alkoi pyöriä Biologinalku ja Halfelf. Muun muassa.

        Koulujen alkaessa moni vakkari katosi. Siiliö jäi tauolle, ja nyt täällä jaloissa pyörii verenhimoisia siilejä, joita kukaan ei ole ruokkimassa. JT:llä jotain hajua, miten ne saa rauhoittumaan vai pitääkö meidän alkaa syöttämään spämmijöitä niille??

        Päivitys: Siiliö on palannut ja HeKeKeetäkin on näkynyt.


      • Palautan;) kurpizza.
        TÄSSÄ LUKI. kirjoitti:

        RÄKÄNOKKA POISTATTANUT TARINANSA JA SPÄMMÄNNYT UUDELLEEN RIISUTTUNA :DDD IDIOOTTI! Luuli olevansa nero p a s k a - aivo.

        kurpizza 20.10.2014 11:340 SULJE
        Jatkuu.

        Motari siis taisi näihin aikoihin ilmestyä Suolistoon. Hänellä oli silloin paha sieniongelma. Palstalla alkoi myös pyöriä Eräs norjalainen (Norski), joka kommentoi aina "Olen panoseuraa vailla." Aikaisemminkin oli Suolistossa ollut tällainen jankkaaja nimeltä Simo Kurki, jonka unohdin äsken mainita. Simo Kurki on myös wakkareita.

        Näihin aikoihin eräs kertakävijä aloitti keskustelun siitä, että seksiä pitäisi opettaa koulussa, jossa sitten IT (Israelin tukija) käytti ensimmäistä kertaa sanaa nyrskytys. Eli sieltä se sana lähti elämään.

        Minä sain suunnilleen tähän aikaan hölmön idean kirjoittaa luettelo siitä, mitä tapahtuisi jos vakkarit tapaisivat. Aloituksen mittainen luettelo, joka oli köpöisesti ja kiireesti kirjoitettu, mutta jooh. Wakkarit muistivat suolistotarinat, ja yhtäkkiä niitä ilmestyikin paljon.

        Mitä muuta.... Ai niin. Minut pakkonaitettiin Siiliön ja Trotskin toimesta Motarin kanssa. Jonkun sieniläpän takia. Niihin aikoihin minua kutsuttiin Pizzaksi.

        Pääsiäisen aikoihin Raippari teki comebackin. Monet vakkarit rekisteröivät silloin nimimerkkinsä. Tarinoita kirjoitettiin paljon, muistaakseni. Ahkerimmat taisivat olla minä, IT ja Raippari. Minä ja Trotski suunnittelimme Pepperin ruotsin laivan matkaa. Oceankin oli siinä muuten mukana.
        Jossain vaiheessa sitten päätimme vakkareiden neuvostossa, että palstalle tarvitaan luotsit...

        Sitten jotain, jota en muista. Toukokuussa tänne ilmestyivät Sinisiipinen, Empty ja Shady. HeKeKee uhkasi tehdä homoparituksen IT:stä ja Trotskista, ja siitä aiheutui tarina, jonka mukaan herrat olisivat pitäneet hauskaa yökerhon vessassa päättäjäisyönä. Koska minä olin eronnut vastikään Motarista, niin HeKe ja Ocean päättivät sitten tunkea minutkin mukaan sinne vessaan.

        Shady aloitti keskustelun, jossa oli pelkkiä pisteitä. Keskityimme siellä sumplimaan traagisia naistenvessa seikkailuja, jotka kyllä tarivitsivatkin miettimistä, sillä maaliskuun aikoihin VeH oli epäillyt Trotski ja IT:tä samoiksi henkilöiksi. Shadyn aloittama keskustelu spämmittiin täyteen, juttua jatkettiin seuraavassa ja taas seuraavassa.... Nyt on 20? menossa.

        Sitten Raippari ja -yllätys yllätys- Trotski päättivät parittaa minut IT:n kanssa. Itsensä Raippari paritti Oceanin kanssa. Heillä on joskus aika väkivaltaisen kuuloisia riitoja. Caps lockin raiskaamista. Myöhemmin minä paritin HeKeKeen ja Alicen. (Alice on myös ollut roolipeleissä mukana)

        Sivistynyt lukiolainen ja keskustelijapoitsu ottavat kantaa palstan juttujen tasoon.

        Siirtokunnan hankkimisen jälkeen seuraava suuri tapahtuma teki palstasta Draama24:n. VeH paljastui trolliksi, ja mm. Eräs norjalainen on yksi hänen nikeistään. Siitä kesti hetken aikaa toipua... Palstalla alkoi pyöriä Biologinalku ja Halfelf. Muun muassa.

        Koulujen alkaessa moni vakkari katosi. Siiliö jäi tauolle, ja nyt täällä jaloissa pyörii verenhimoisia siilejä, joita kukaan ei ole ruokkimassa. JT:llä jotain hajua, miten ne saa rauhoittumaan vai pitääkö meidän alkaa syöttämään spämmijöitä niille??

        Päivitys: Siiliö on palannut ja HeKeKeetäkin on näkynyt.

        kurpizza 20.10.2014 11:340 SULJE
        Jatkuu.

        Motari siis taisi näihin aikoihin ilmestyä Suolistoon. Hänellä oli silloin paha sieniongelma. Palstalla alkoi myös pyöriä Eräs norjalainen (Norski), joka kommentoi aina "Olen panoseuraa vailla." Aikaisemminkin oli Suolistossa ollut tällainen jankkaaja nimeltä Simo Kurki, jonka unohdin äsken mainita. Simo Kurki on myös wakkareita.

        Näihin aikoihin eräs kertakävijä aloitti keskustelun siitä, että seksiä pitäisi opettaa koulussa, jossa sitten IT (Israelin tukija) käytti ensimmäistä kertaa sanaa nyrskytys. Eli sieltä se sana lähti elämään.

        Minä sain suunnilleen tähän aikaan hölmön idean kirjoittaa luettelo siitä, mitä tapahtuisi jos vakkarit tapaisivat. Aloituksen mittainen luettelo, joka oli köpöisesti ja kiireesti kirjoitettu, mutta jooh. Wakkarit muistivat suolistotarinat, ja yhtäkkiä niitä ilmestyikin paljon.

        Mitä muuta.... Ai niin. Minut pakkonaitettiin Siiliön ja Trotskin toimesta Motarin kanssa. Jonkun sieniläpän takia. Niihin aikoihin minua kutsuttiin Pizzaksi.

        Pääsiäisen aikoihin Raippari teki comebackin. Monet vakkarit rekisteröivät silloin nimimerkkinsä. Tarinoita kirjoitettiin paljon, muistaakseni. Ahkerimmat taisivat olla minä, IT ja Raippari. Minä ja Trotski suunnittelimme Pepperin ruotsin laivan matkaa. Oceankin oli siinä muuten mukana.
        Jossain vaiheessa sitten päätimme vakkareiden neuvostossa, että palstalle tarvitaan luotsit...

        Sitten jotain, jota en muista. Toukokuussa tänne ilmestyivät Sinisiipinen, Empty ja Shady. HeKeKee uhkasi tehdä homoparituksen IT:stä ja Trotskista, ja siitä aiheutui tarina, jonka mukaan herrat olisivat pitäneet hauskaa yökerhon vessassa päättäjäisyönä. Koska minä olin eronnut vastikään Motarista, niin HeKe ja Ocean päättivät sitten tunkea minutkin mukaan sinne vessaan.

        Heinäkuussa teimme hyökkäyksen toiselle palstalle, ja siitä puhutaan vieläkin. Kutsumme palstaa Kotkolaksi siellä asuvien alkkuasukkeiden jumalan mukaan tai vain siirtokunnaksi. Se oli... aika hauskaa. Empty, Trotski ja HeKeKee kirjoittelivat palstalle tarinoita. Ocean keskusteli täällä Pulinoissa Motarin ja Raipparin kanssa. (Lisää mielenkiintoista k18 tekstiä)

        Shady aloitti keskustelun, jossa oli pelkkiä pisteitä. Keskityimme siellä sumplimaan traagisia naistenvessa seikkailuja, jotka kyllä tarivitsivatkin miettimistä, sillä maaliskuun aikoihin VeH oli epäillyt Trotski ja IT:tä samoiksi henkilöiksi. Shadyn aloittama keskustelu spämmittiin täyteen, juttua jatkettiin seuraavassa ja taas seuraavassa.... Nyt on 20? menossa.

        Sitten Raippari ja -yllätys yllätys- Trotski päättivät parittaa minut IT:n kanssa. Itsensä Raippari paritti Oceanin kanssa. Heillä on joskus aika väkivaltaisen kuuloisia riitoja. Caps lockin raiskaamista. Myöhemmin minä paritin HeKeKeen ja Alicen. (Alice on myös ollut roolipeleissä mukana)

        Sivistynyt lukiolainen ja keskustelijapoitsu ottavat kantaa palstan juttujen tasoon.

        Siirtokunnan hankkimisen jälkeen seuraava suuri tapahtuma teki palstasta Draama24:n. VeH paljastui trolliksi, ja mm. Eräs norjalainen on yksi hänen nikeistään. Siitä kesti hetken aikaa toipua... Palstalla alkoi pyöriä Biologinalku ja Halfelf. Muun muassa.

        Koulujen alkaessa moni vakkari katosi. Siiliö jäi tauolle, ja nyt täällä jaloissa pyörii verenhimoisia siilejä, joita kukaan ei ole ruokkimassa. JT:llä jotain hajua, miten ne saa rauhoittumaan vai pitääkö meidän alkaa syöttämään spämmijöitä niille??

        Päivitys: Siiliö on palannut ja HeKeKeetäkin on näkynyt.


    • Korjasin tekstin, sillä ajattelin sen jotenkin häirinneen teitä. Rauhaa huuhaalaiset hyvät. Tarkoitus ei ollut vittuilla teille. Voin palauttaa alkuperäisenkin, ihan miten vain teille käy.

      • kiittäjä.

        mene pois. kiitos.


      • kiittäjä. kirjoitti:

        mene pois. kiitos.

        Okei. Olisi siitä voinut sanoa, mutta jooh.


      • kotko ori gini nal:)
        kurpizza kirjoitti:

        Okei. Olisi siitä voinut sanoa, mutta jooh.

        Kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen :)


    • The Troll Slayer

      Hmmm..... Kirjoittakaa vaan, kirjoittakaa vaan.. seuraan teitä herkeämättä :D

    • ryhdistäytymättömät

      Mitä te teinit täällä teette. Muuta osaamista ei ole kuin sotkeminen. Ei mitään tarinan tynkää edes ole tullut kuin 1 kpl

      • huvittavia ovat.

        Ei lapset ymmärrä vielä.


    • klo 23.00

      tunnin vielä mesovat ja sitten on iltapesun ja -pissin aika. :)

      • ???

        Onko lapsien todella pakko pissiä tasan klo 23:00??? Entä jos se pissi tuleekin yllättäen 23:12??? Miten sitten toimitaan???


      • pissi housuus :D
        ??? kirjoitti:

        Onko lapsien todella pakko pissiä tasan klo 23:00??? Entä jos se pissi tuleekin yllättäen 23:12??? Miten sitten toimitaan???

        klo 23.00 sammuu koneet ja on nukkumatti aika :D Mutta ethän sä teini taas ymmärtänyt kun sulla on vaikeuksia tajuta puhuttua tai kirjoitettua asiaa. ;D


    • Kiitos kirjoittajien

      HYVÄ että edes jotkut kirjoittavat täällä kiitos teinien. Nääs kun noi vanhat jytypierut haluuvat korostaa itteään ja panna esille. En ole nähnyt yhtään järkevää tekstiä tai avausta heidän toimesta tehdyn??? Kotkokin. Missä sen "huuhaa" jutut???? Pelkkää naljailua ja vittuilua pusikoista.
      Nii ja olihan täällä se todellinen kotkon kamppaaja jolta lensi testiä yötä päivää, osuvaa ja nasevaa, missä lie hän? Meni kyl alta rimojenkin mut hyvää kamaa silti.

      • Usko jo!

        Kotka antaa vain takaisin, jos et ole huomannut. V.ittu sä olet vain tyhmä tosikko häirikkö, joka ei ymmärrä mistään mitään.


      • Kaada galleriaas.
        Usko jo! kirjoitti:

        Kotka antaa vain takaisin, jos et ole huomannut. V.ittu sä olet vain tyhmä tosikko häirikkö, joka ei ymmärrä mistään mitään.

        Eli kotko ei o vaihtanut tyyliään tusinaan vuoteen, kohteet vaan vaihtuu, jokainen tulija tai kävijä saa ryöpyn, mikään ei ole kotkolle mieluisaa kun kotko ei pärjää omissa nahoissaan ja kärsii mielenterveysongelmista. Arkisto on lahjomaton totuus!!!!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3085
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2452
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2237
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2015
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1092
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe