Aletaanko rukoilemaan Jeesuksen paluuta?

Jumalan lapsi

Jos alkaisimme toivottamaan ja anomaan Jeesusta tervetulleeksi niin Jeesus sen kuulisi. Juutlaisetkin voisivat innostua kun kuulisivat kristittyjen rukoilevan Jeesuksen paluuta ja pyytävän juutalaisiakin yhtymään samaan rukoukseen, sikkä ilman heidäb pyyntöään Jeesus ei palaa.

Voisiko joku laittaa idean eteenpäin seurakunnan johtoon kiitos. Eihän siitä haittaakaan olisi vaan puuntö voisi suurestu Herraa miellyttää. Jumalan siunausta teille.

40

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkeuden voimia

Aletaan vaan rukoilemaan. Itse olen huokaillut jo pitkään täällä omassa morsiuskammiossani. Maranata! Tule Herra Jeesus! Lähtövalmistelutkin on jo tehty.

• Suojissa olen

Ensin on laitettava tietoisuus itsestämme Jumalan kanssa kuntoon että uskomme Kaikkivaltiaaseen eli uskomme ja luotamme häneen. Rukous on vuorovaikutteista jota ohjaa pyhähenki. Pyhä henki kertoo mitä meidän pitää rukoilla ja anoa. Mitään konkreettista ei tapahdu ilman pyhän hengen läsnäoloa, vaikka kuinka kikistettäisiin ellei rukous piirissä rukouksessa ollessa ole uskovia läsnä.
      Jahka mikä meitä pidättää on laittoman näkyvä toimiminen eli ei ole laitona viellä ilaantunut siinä muodossa josta raamattu ilmoittaa.
      Toiseksi kun rukoukset kantaa antaa Taivaan Isaä lisää päiviä jotta valitutkin tulisivat pelastumaan, rukous ja laittoman ilmestyminen pidättää viellä.
      Toki jos ei rukoiltaisi Jeesuksen tulo jouduttuisi kaiken valloillan olevan pahan ollessa mittaamaton ympärillämme.
      Olemmeko valmiit rukoilemaan yksin kammoissamme sekä yhdessä.

Päivän pelastaja Jeesus ja rukous ei muuta.

• Väärää harhaoppia

Täysin väärin. On odotettava vain päivämäärää, jonka nettiprofeetat antavat ja rukoiltava ainoastaan syntejä anteeksi hartaana armontilassa juuri sinä päivänä, jolle he ovat ylöstempauksen ennustaneet! Jos nyt lähdet rukoilemaan Jeesusta tulevaksi, se on harhaoppia ja profeettojen pilkkaamista. Ja profeettojen pilkkaaminen on Pyhän hengen pilkkaa, jota ei ikinä voi millään saada anteeksi ja josta siten seuraa automaattisesti väistämättä iankaikkinen kidutusrangaistus Helvetissä.

• Pimeyden voimia

Netpunk?

• Pimeyden voimia kirjoitti:

Netpunk?

Huomenta vaan Pimeys,
        En minä nyt ihan joka paikkaan ehdi, vaikka sinä sellaista toivotkin. Tosin noinhan se suunnilleen menee kuin nimimerkki "Väärää harhaoppia" esittää.

• OFFI10001

Siellä missä kaks-kolme on koolla Jeesuksen nimeen , siellä Jeesus on läsnä !

Enemmänkin oli kuin kolme koolla Jeesuksen nimeen ja hän oli " täällä tänään"
      minä vain en nähnyt en tuntenut Hänen läsnäoloaan.

Miksi tulla jos jo on täällä ?

Eroittamaton kokonaisuus V.tn. Herra, U.tn. Jeesus ja apostolinen Pyhä Henki,
      on kolmiyhteys, Muita Jumalia ei ole minun rinnallani sanoo vanha Elohim illah,
      Abramin, Jaakon ja Iikan Jumala. mistä se tuo Jeesu 1/3 ja Pyhä Henki 1/3 osuuden tuosta ikivanhasta Mooseksen palavasta pensaassa esiintyvästä Jumalasta vei?

Olen ihmetellyt miksi uskovat ovat niin innokkaita pahuutta povaamaan , mutta selvähän se Uuden testamentin sanomaan on kirjoitettu Rooman valtakunnan vaino Jeesususkoisa kohtaan kun heillä olivat Kreikkalaiset ja Roomalaiset Jumalat palvottavinaan ja tuo uusi oppi valtasi vähemmistönä tilaa.

Ja uskovat eivät tunnista aikaa ,- eivät tiedä että parasta ennen meni umpeen viimeisen apostolin kuoltua ja sen jälkeen tuo Jeesuksen paluu on ollut pakkopullaa mikä pilaantuessaan on höystetty jos jonkinlaisella mausteella ( LUE VALHEELLA).

• mitä typeryyttä

Eikö Jeesus osaa rukoilematta tulla??

• Menestys varma

Hartaimmalta näyttävä ja näyttävimmin rukoileva saa katsos rikkauksia, mainetta, valtaa ja palveluita. Itse Jeesuskin hyppelee tosiuskovaishartaan käskystä.

• offi10001

Joo viipyessä alkavat mäiskiä toisiaan!

Tuossa Suomen ja Venäjän rajoilla Ortodoksin ja Protestanttien kohdatessa lämmittelyksi polttivat toisiaan kirkkoihin.

• Jeesus on rakkaus

Ei Jeesus voi tulla, kun työ on vielä pahasti kesken.

Rientäkää Jumalan elovainioille, vilja on tuleentunut, mutta on paljon peltopalstoja, joilla ei ole kukaan niittämässä satoa talteen.

Rientäkää siis töihin Jumalan elopellolle, rukoilkaa ja työtä tehkää.

Kertokaa hyvää sanomaa, kertokaa että Jeesus haluaa tehdä hyvää juuri sinulle.

Kysy: Jeesus, mihin haluat minut lähettää?

• vielä on päivä

Jeesus on rakkaus
        Olen pitkälti kanssasi samaa mieltä. Onko päivä joka tapuksessa jo päätetty, vai mitkä asiat siihen voisivat vaikuttaa (anteeksi huono raamatuntuntemus)? Vaikka odotamme ja toivomme Herramme Jeesuksen Kristuksen hakemaan seurakuntaansa, täytyy ehtiä tehdä Jumalan johdolla mahdollisimman paljon työtä ihmisten pelastumiseksi. Siksi meidän ei tule hätäillä tässä asiassa. Tehdään ahkerasti työtä valvoen valmiina!

• merkitys?
        vielä on päivä kirjoitti:

Jeesus on rakkaus
        Olen pitkälti kanssasi samaa mieltä. Onko päivä joka tapuksessa jo päätetty, vai mitkä asiat siihen voisivat vaikuttaa (anteeksi huono raamatuntuntemus)? Vaikka odotamme ja toivomme Herramme Jeesuksen Kristuksen hakemaan seurakuntaansa, täytyy ehtiä tehdä Jumalan johdolla mahdollisimman paljon työtä ihmisten pelastumiseksi. Siksi meidän ei tule hätäillä tässä asiassa. Tehdään ahkerasti työtä valvoen valmiina!

vielä on päivä jatkaa..
        Voisiko joku ystävällisesti neuvoa minua, miksi viesteihini ilmestyy usein sininen nuoli...aihepiiristä riippumatta, vaikka pyrin harkitsemaan viestini välttäen esim. loukkaamista..ja muutenkin parhaan ymmärrykseni mukaan?

• Olen kokenyt toisenl
        merkitys? kirjoitti:

vielä on päivä jatkaa..
        Voisiko joku ystävällisesti neuvoa minua, miksi viesteihini ilmestyy usein sininen nuoli...aihepiiristä riippumatta, vaikka pyrin harkitsemaan viestini välttäen esim. loukkaamista..ja muutenkin parhaan ymmärrykseni mukaan?

Minne se sininen nuoli tarkalleen ottaen viestiä ilmestyy?

Omissa viesteissäni en havaitse sinistä nuolta.

Sinisen värin merkitytä en tiedä, mutta mieleen nousi pahan tuliset nuolet, ammutaanko sinua kohti sitten pahan tulisia nuolia, voisiko olla merkki siitä.

Sininen väri tekee nuolessa ihmetyttää, voisiko se olla hyväksi puheeksi tarkoituksella naamioitua pahaa puhetta, jonka tarkoitus on tappaa sinut hengellisesti.

Tällaisia ajatuksia tuli mieleen, että oletko hyökkäyksen kohteeksi joutunut .Muista rukoilla päivitttäin ja lisätä Raamatun tuntemustasi lukemalla tai kuunelemalla sitä vähän päivittäin. Aikaa sinullla on hetki suoda rukoukselle ja Raamatulle kunhan sen ajan otat. Kenties sininen nuoli näillä keinoin katoaa seuraamasta viestintääsi.

• miksi nuoli?
        Olen kokenyt toisenl kirjoitti:

Sinisen värin merkitytä en tiedä, mutta mieleen nousi pahan tuliset nuolet, ammutaanko sinua kohti sitten pahan tulisia nuolia, voisiko olla merkki siitä.

Sininen väri tekee nuolessa ihmetyttää, voisiko se olla hyväksi puheeksi tarkoituksella naamioitua pahaa puhetta, jonka tarkoitus on tappaa sinut hengellisesti.

Tällaisia ajatuksia tuli mieleen, että oletko hyökkäyksen kohteeksi joutunut .Muista rukoilla päivitttäin ja lisätä Raamatun tuntemustasi lukemalla tai kuunelemalla sitä vähän päivittäin. Aikaa sinullla on hetki suoda rukoukselle ja Raamatulle kunhan sen ajan otat. Kenties sininen nuoli näillä keinoin katoaa seuraamasta viestintääsi.

nimim. Olen kokenut toisenl..
        Ystävä, mahdoitko ymmärtää, mitä tarkoitin...tuota pientä sinistä nuolta "profiilikuvan" vieressä. Sellainen näytti ilmestyneen Sinullekin. Onko se luotsin vihjaus kyseenalaisesta viestistä? Joskus se tuntuu tulevan (tai laitetaan) käsittämättömästä syystä. Näitä nuolia tulee viesteihin moniin viesteihin kaikilla palstoilla. Jos se on luotsin vihjaus jostakin, niin tarvinneeko siihen kiinnittää sen suurempaa huomiota? En vain ole sen merkitystä koskaan lukenut.

• serafiina3
        miksi nuoli? kirjoitti:

nimim. Olen kokenut toisenl..
        Ystävä, mahdoitko ymmärtää, mitä tarkoitin...tuota pientä sinistä nuolta "profiilikuvan" vieressä. Sellainen näytti ilmestyneen Sinullekin. Onko se luotsin vihjaus kyseenalaisesta viestistä? Joskus se tuntuu tulevan (tai laitetaan) käsittämättömästä syystä. Näitä nuolia tulee viesteihin moniin viesteihin kaikilla palstoilla. Jos se on luotsin vihjaus jostakin, niin tarvinneeko siihen kiinnittää sen suurempaa huomiota? En vain ole sen merkitystä koskaan lukenut.

Hmm. Nyt vasta ekaa kertaa minäkin huomasin tuon nuolen kun luin kirjoituksesi. Se nuoli on varmaankin joku sellainen, että olet vastannut edelliseen viestiin tms. Enpä usko että on muuta tähdellistä merkitystä sillä. :)

• serafiina3
        serafiina3 kirjoitti:

Hmm. Nyt vasta ekaa kertaa minäkin huomasin tuon nuolen kun luin kirjoituksesi. Se nuoli on varmaankin joku sellainen, että olet vastannut edelliseen viestiin tms. Enpä usko että on muuta tähdellistä merkitystä sillä. :)

^^ Heh, mullekin tuli se nuoli nyt kun vastasin sun viestiisi tänne keskustelun keskelle. :D Vähän OT, anteeksi siitä.

• serafiina3
        Olen kokenyt toisenl kirjoitti:

^^ On SE sininen nuoli sinullakin tuolla avattaren vas. ylänurkassa. Se tulee kun vastaa johonkin tiettyyn viestiin, ei suoraan aloituksen viestiin. Mullekin tulee kohta kun tämän viestin ensin lähetän. Rauhoittukaa, ei ole sillä muuta salaperäistä merkitystä!

Raamattua kannattaa toki lukea aina ja rukoilla, mutta ei se näihin palstan nuoliin vaikuta. :)

• serafiina3
        serafiina3 kirjoitti:

^^ On SE sininen nuoli sinullakin tuolla avattaren vas. ylänurkassa. Se tulee kun vastaa johonkin tiettyyn viestiin, ei suoraan aloituksen viestiin. Mullekin tulee kohta kun tämän viestin ensin lähetän. Rauhoittukaa, ei ole sillä muuta salaperäistä merkitystä!

Raamattua kannattaa toki lukea aina ja rukoilla, mutta ei se näihin palstan nuoliin vaikuta. :)

^^Tämä ed. vastaus oli tuolle "Olen kokenut toisenl." No nyt heittikin vastauksen tänne, eikä nuoltakaan tullut, mutta jotenkin se noihin lähetettyihin viesteihin liittyy kuitenkin, ei sisältöön, vaan mihin viestiin se vastaus on osoitettu. Näin oletan.

• Ei liian pitkälle

Katso, sinun pilkkaamisesi on nähty. Sinä pilkkaat sitä, jota et tunne, sinä halveksit niitä, jotka Jeesuksen omia ovat. Luuletko, että sinä siitä kunniaa saat, luuletko, että sinut korotetaan johonkin tärkeään pilkkaamisesi tähden?

Katso, tulevat päivät ottavat sinulta pois varmuuden omista luuloistasi ja varmuuden omista valheistasi, sinä kuljet eksyksissä ja haparoit pimeässä etsien valoa, mutta sitä ei tule, ennen kuin sinä nöyrryt ja pyydät anteeksi tekojasi.

• offi10001

No anteeksi kamalasti että olen loukannut harhauskomuksiasi, tällainen minä ole ,- kerron teille sen mikä on uskomuksissanne mennyt vikaan ja senkin ettei noissa ole minkäänlaista järjen häivää noissa profetioissa joita esitätte .
      Teidän mielestä Jumala joka on luonut kaikkeuden maailmaan sekoaa kanssanne kertomaan vanhalle valheelle uudistetun version.
      Ja valehtelette Pyhän Hengen teille tuovan sanomia , vaikka tuo Uuden testamentin luomus on harhainen uskonne sellaiseen Pyhään Henkeen joka johdattaa teitä.

Ei minulla ole varsinaisesti luuloa ,- ei uskoakaan siinä merkityksessä kun harhausko on on , vain vähän ymmärtämystä ja vähän tietoa asioista , miten nuo asiat ei ainakaan ole.
      Ja Jeesus ei tuu , koska hänen luunsa ovat meidän keskuudessamme, pilvellä ei päästä taivaaseen ja takaisin,- NoH PILVESSÄ voi joku nähdä taivaat ja helvetit mutta sehän on hallusinaatiota ,unta ja houretta.

• 465767777

Haista jo pas...ka hallusinaatioinesi.

• -jarmo-

Oikean asian ilmaiseminen ja sen ehdottaminen tuottaa heti saastaryöpyn. Tämä on erinomaisesti tunnistettavissa oleva ilmiö. Henget suorastaan vihaavat ajatusta että Jeesus tulee. Siihen ne ovat heti lusikkansa työntämässä ehdotusta halventavine ja rienaavine kommentteineen.

• JeesusElää

Vihdoin hyvä aloitus !!!!

Kyllä kannatan tätä täysimääräisesti. Olen joskus miettinyt pitäisikö
      tällainen ehdotus laittaa kiertoon mutta olen valitettavasti todennut ettei uskovat
      pahemmin Herraansa kaipaa :(

Todellakin !! Rukoilkaamme tätä !!

Vain Jeesus voi tuoda hyvyyden maan päälle ja mitä kauemmin Hänen tulonsa kestää
      sitä pahemmaksi kaikki menee. Kyse lienee siis vain siitä kuinka kauan uskovat viihtyy tässä pahuudessa :(

Tule Herra Jeesus !!

• eiolekiire

Rukoilkaamme
        Rukoilkaamme Jeesuksen tulemista!
        Mutta ensin on tultava Antikristuksia

Joukkokuolemia
        Kaikenlaista hätää ja pahuutta
        antikristillisyyttä

rukoilkaamme sen puolesta
        olkaamme itse omiamme antikristuksiamme

rukoilkaa mielummin Jeesuksen tulemisen viivystämistä
        rukoilkaa elämää

itseellenne
        niin kuin toisille

kiireessä olette toisen käskyvallan alla
        poistakaa kiire
        on oma valta

taivaissa oma valta
        rauhaa

• p is te
        eiolekiire kirjoitti:

Rukoilkaamme
        Rukoilkaamme Jeesuksen tulemista!
        Mutta ensin on tultava Antikristuksia

Joukkokuolemia
        Kaikenlaista hätää ja pahuutta
        antikristillisyyttä

rukoilkaamme sen puolesta
        olkaamme itse omiamme antikristuksiamme

rukoilkaa mielummin Jeesuksen tulemisen viivystämistä
        rukoilkaa elämää

itseellenne
        niin kuin toisille

kiireessä olette toisen käskyvallan alla
        poistakaa kiire
        on oma valta

taivaissa oma valta
        rauhaa

.
        ..
        ...

• Miten sinulla menee?

offi10001

Kerropas mihin sinä uskot?

Mikä on sinun elämässäsi kantava voima?

Milloin olet onnellinen?

Mitä toivoisit, että elämässäsi tapahtuisi?

Onko elämässäsi kaikki hyvin?

• offi10001

Olosudeisiin nähden menee dotella hyvin !

Mutta miksi kysyt moista, mihin usko, elämäsi kantava voima,molloin onnellinen, mitä toivoisit elämässäsi tapahtuvan, onko elämässäsi kaikki hyvin.

vast, En usko Jeesuksen takaisintuloon , koska tiedän ettei se ole mahdollista.
      En usko Antikristuksen tuloon koska tuo käsite on syntynyt Syyrian kuninkaasta Atiokhos neljäs Epifaneesta uskonnollisten harhakäsitteitten ja juutalaisten vanhojen kirjoituksien tulkinnassa.
      Terveys on ja perhe monen monessa sukupolvessa. onnellinen silloin kun saan olla rauhassa , esimerkiksi vaikka nyt, on sellainen tilanne ettei ole akuuttia tarvetta revetä useaan suuntaan, myöskin siitä olen onnellinen että olen saanut ymmärtää tuon Danielin kirjan salaisuuden jota lähdin selvittämään 1970 luvulla.
      Siitäkin olen onnellinen jos saan elää ihmisenä ihmiselle ja tavata normaalielämässä ihmisiä isolla Iillä.

Suuri murros oli elämässäni kun aloin ymmärtää kuinka suuren valheen varaan kristinusko on rakennettu.Aluksi päätin että vaikenen kaikesta uskontoon ja uskoon liittyvistä asioista iäksi, muuta se ei ollutkaan minun tieni.
      Vaan jatkoin selvittämistä miksi kristinusko valehtelee tuhannella eri tavalla ja oikeastikin rukoilin en sentään , Jeesuksen takaisintuloa, koska jo tiesin tuon harhan. Mutta sitä että jos mahdollista on minulle niin haluan selvittää Danielin kirjan salaisuuden ja ihme ja kumma kaikesta kristinuskon valheellisuudesta huolimatta sain selvittää sen ja se on tuo Danielin unet tuhat ja yksi.

Olen kiitollinen tähän elämään jota elän se on suurelta osin ns,itseni näköinen,
      ainakaan 35 vuoteen eivät kristinuskon valhe ennustukset ole minuun pystyneet, olen tiennyt ettei Raamattuun ole kirjoittanut mikään eikä kukaan tähän aikakauteen ylettyviä profeetoita.
      Jotenkin en näe tarpeelliseksi tuoda itseäni esille sen kummemmin olen kuin täydessä sota asussa odottamassa jos tarve ilmaantuu niin olen mukana ja vähän tuolla tavalla olen elämässä muutenkin ollut aina mukana.
      Nimmari tuhat oli tuhatta kristinuskon valhetta vastaa yksi tulkinta Danielin unet.

• Moneen junaan

Raamatun profetioistaon toteutunut 81 prossaa, joten valhe ennustuksista ei ole kyse. Kun kaikki profetiat ovat toteutuneet niin vieläköhän löytyy ihmisä, jotka toteavat että valhetta olivat vaikka toteutuivat.

• ei ei ei

Ei tuu vielä. Työ on kesken. Paskat on levittämättä pellolle.

• KTS (Ei kirj.)

Jos juutalaisten rukouksista olis Jeesuksen paluu kiinni, niin hanskat vois heittää tiskiin heti kättelyssä.

• Valmiina

Raamatun merkkejä on tapahtunut jo niin paljon, että Jeesus voi tulla hakemaan meitä minä päivänä tahansa (jo nyt). Siksi ei saa herpaantua, vaan valvoa rukouksessa ja levittää evankelimia ihmisille Pyhän Hengen neuvoin ja voimassa aikaa tuhlaamatta. Kaikki turhat riidat välillämme yritetään poistaa. Ei unohdeta veljellistä rakkautta välillämme. Autetaan pulassa olevia, yksinäisiä, sairaita...Ylistetään Jumalaa ja Herraamme Jeesusta Kristusta pelastusuhrista, jonka Hän on meille antanut.

• offi10001
        Valmiina kirjoitti:

Raamatun merkkejä on tapahtunut jo niin paljon, että Jeesus voi tulla hakemaan meitä minä päivänä tahansa (jo nyt). Siksi ei saa herpaantua, vaan valvoa rukouksessa ja levittää evankelimia ihmisille Pyhän Hengen neuvoin ja voimassa aikaa tuhlaamatta. Kaikki turhat riidat välillämme yritetään poistaa. Ei unohdeta veljellistä rakkautta välillämme. Autetaan pulassa olevia, yksinäisiä, sairaita...Ylistetään Jumalaa ja Herraamme Jeesusta Kristusta pelastusuhrista, jonka Hän on meille antanut.

Pitää yksilöidä noita merkkejä, ei muuten saa mitään selvää mihin kohtaan Raamatussa vetoat.

• Valkeuden voimia
        offi10001 kirjoitti:

Pitää yksilöidä noita merkkejä, ei muuten saa mitään selvää mihin kohtaan Raamatussa vetoat.

Jos osaat englantia, tässä muutama vinkki:
        - Paul Begley, you tube, Maailmantapahtumia Raamatun valossa ,videoita satamäärin
        - Harvest Army , prophetic news, you tube, toteutuneita profetioita satamäärin
        - Earth changes sott.net, Ajan tasalla olevia uutisia maailmantapahtumista: Maanjäristykset, säiden ääri-ilmiöt, myrskyt, tornadot, vesipatsaat, raesateet, tulvat, maanvyöryt, maanvajoamat (sinkholes), tulivuorenpurkaukset, eläinten massakuolemat ym. luonnonmullistukset - satamäärin sivuja pitkältä ajalta, kun kelaa taaksepäin, uutisia ja videoita
        - USGS world wide - maanjäristykset maailmanlaajuisesti
        - Animal mass deaths worldwide 2014 - eläinten massakuolemat maailmanlaajuisesti (ks myös aikaisemmat vuodet, ne ovat sydäntäsärkevää luettavaa)
        - Muinaiset ennustukset, 40 lopun ajan merkkiä, ennen Jeesuksen tuloa omilleen.
        - Pasuuna soi.com, mm.sieltä löytyy myös lopun ajan merkit
        - Repent Finland DR Owuor, mm. Messiaan tulemus on hyvin lähellä!

Very Few will enter Rapture, Learn how to prepare yourself (kingdomswarriors com 10.1.2012 video)
        (vain harvat pääsevät mukaan tempaukseen, kuinka valmistaudut)

• Pyllistellään

KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o
        KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
        Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo paljon ennen USA:n ilmaiskuja laittamassa esteitä Isixen etenemiselle, joten meillä on ensmäinen pelivuoro!
        Te tuutte kaukaa perästä...

Koska kts muuttaa???
        totuusvoittaaaina
        22.5.2014 00:14

Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
        https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi

Jani.
        8.6.2014 23:29
        2
        Sulje
        Mökkimme lähellä oli paikka nimeltä Vittumaisenoja, sinne se vois muuttaa.

• offi10001
        Valkeuden voimia kirjoitti:

Jos osaat englantia, tässä muutama vinkki:
        - Paul Begley, you tube, Maailmantapahtumia Raamatun valossa ,videoita satamäärin
        - Harvest Army , prophetic news, you tube, toteutuneita profetioita satamäärin
        - Earth changes sott.net, Ajan tasalla olevia uutisia maailmantapahtumista: Maanjäristykset, säiden ääri-ilmiöt, myrskyt, tornadot, vesipatsaat, raesateet, tulvat, maanvyöryt, maanvajoamat (sinkholes), tulivuorenpurkaukset, eläinten massakuolemat ym. luonnonmullistukset - satamäärin sivuja pitkältä ajalta, kun kelaa taaksepäin, uutisia ja videoita
        - USGS world wide - maanjäristykset maailmanlaajuisesti
        - Animal mass deaths worldwide 2014 - eläinten massakuolemat maailmanlaajuisesti (ks myös aikaisemmat vuodet, ne ovat sydäntäsärkevää luettavaa)
        - Muinaiset ennustukset, 40 lopun ajan merkkiä, ennen Jeesuksen tuloa omilleen.
        - Pasuuna soi.com, mm.sieltä löytyy myös lopun ajan merkit
        - Repent Finland DR Owuor, mm. Messiaan tulemus on hyvin lähellä!

Very Few will enter Rapture, Learn how to prepare yourself (kingdomswarriors com 10.1.2012 video)
        (vain harvat pääsevät mukaan tempaukseen, kuinka valmistaudut)

Aineiston paljous ei tuo totuusarvoa silloin kun tutkitaan miten asiat ovat.

Uskova voi tarvita tuollaista aineistoa jotta , suggestio ja itsesuggestio pysyy päällä.
        Siellähän toitotetaan kristinuskon sanomaa joittenkin suuntauksien uskomuksien mukaan.

Huom! Kun tutkitaan "lopun aikaa" niin tullaan siihen tulokseen että se meni jo viimeisen apostolin kuoltua.
        Ja jos nyt taas selvitetään lopunaikaa niin ei enää voida käyttää niitä harhaan menneitä aikainmääritteitä jotka eivät toteutuneet , heti apostolisena aikana vaikka se aika oli sitä alkuperäistä lopunaikaa.
        Niin mistäpä löydät tämän ajan ?

• Valkeuden voimia
        offi10001 kirjoitti:

Aineiston paljous ei tuo totuusarvoa silloin kun tutkitaan miten asiat ovat.

Uskova voi tarvita tuollaista aineistoa jotta , suggestio ja itsesuggestio pysyy päällä.
        Siellähän toitotetaan kristinuskon sanomaa joittenkin suuntauksien uskomuksien mukaan.

Huom! Kun tutkitaan "lopun aikaa" niin tullaan siihen tulokseen että se meni jo viimeisen apostolin kuoltua.
        Ja jos nyt taas selvitetään lopunaikaa niin ei enää voida käyttää niitä harhaan menneitä aikainmääritteitä jotka eivät toteutuneet , heti apostolisena aikana vaikka se aika oli sitä alkuperäistä lopunaikaa.
        Niin mistäpä löydät tämän ajan ?

Kannattaa tutkia ensin aineisto ja analysoida vasta sitten. Minulta on mennyt siihen muutama vuosi.

• offi10001
        Valkeuden voimia kirjoitti:

Kannattaa tutkia ensin aineisto ja analysoida vasta sitten. Minulta on mennyt siihen muutama vuosi.

Kun et sano niin n, 15 päätin että otan näistä asioista selvää 21 jälkeen aloitin
        ja siitä on kulunut 40 v ja nyt sanon etten tule tietämään totuutta tähän, kuolen pois yhtä tietämättömänä kuin olen tänne syntynytkin.
        Joitain asioita tiedän miten ne eivät ainakaan ole, harvoja miten ovat, yhteen kysymykseen kun saa vastauksen ja niitä voi olla useita, niin kysymyksiä vailla vastausta on taas kymmenen.

• Mieoon rukkoillu...

...sitä jo vuuesta yheksävviis.

• Tuula H

kiitos Rakas Jeesus, että tulet pian. aamen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5273
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2741
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      34
      2080
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      38
      2010
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      1966
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1324
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1282
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1247
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      37
      1223
    Aihe