Missä Jumalan tahto?
Ketä palvelette?
Stanan, riivaajien ja demonien kanssa väittelette. Täytätte ketjun toisensa jälkeen olettaen saavanne heidätkin käännytettyä.
Lainaatte Raamatunjakeita, että pitää olla ystävällinen.
Jeesus kylläkin poisti ko. paholaiset ihmisistä.
Teillä ei ole sitä Jumalan voimaa. Silti vielä kutsutte heitä palstalle, jonne ne eivät kuulu. Heille on ylläpito ohjeistanut omat palstansa.
Oikein ystävällisesti annatte kiitosta toisillenne maireasti.
Kun Raamattukin kehoittaa siihen. Ketä te silloin kirkastatte?
Toisianne, ystävällisesti.
Eksyttäjä, nim. pyhä järjestys pyörinyt palstalla pitkään krislam eksytysuskontonsa kanssa sotkien ja kehoittaen sekoittamaan raamatun ja koraanin tekstejä. Sinä on uusi uskonto sitten.
Mitenkään ette reagoi, ota selvää ja varoita lukijoita vaarasta. Ei kuulu teille varmaankaan kun on kiire jakamaan kunniaa keskenänne, kiittämään toisianne hyvästä ja sanasta, kauniista musiikista ja hyvästä opetuksesta ja hyvästä unesta.
Kunhan vaan lässytellään keskenään, vaikka sudet raatelee ihmisiä ympärillä.
Niinkö Raamattu, omatunto ja Jumala tahtoo teidän toimivan
tällä profetallisella keskustelusivustolla?
Entä sitten muslimin toimet vuosien ajan?
Pilkkaa, herjausta ja raamatunvastaisuutta kirjoittaen, jopa uhaten, että täältä pesee, jos kirjoitatte positiivisesti juutalaisista, Israelista.
Itsensä kirkastajat, korottajat vetäytyvät yhteen ketjuunsa vaan olemaan ystävällisiä toisilleen. Oikein ystävällisiä, niinhän se Raamattu kehoittaa.
Minun Raamattu kehoittaa kylläkin olemaan totuudellinen, korottamaan Jeesusta Kristusta, hänen ristintyötään, syntiensovitusta, sillä Jumala ei kunniaansa jaa ihmisille.
Mikä on ihmiselle tärkeämpää kuin vastustaa pahaa, jolloin se poistuu.
Jeesuskin sanoi, että sanokaa niille ketuille....
Lähetyskenttä on lähellä, mutta sekin vaatii ymmärtämistä ja Jumalan äänen kuulemista, sekä Raamatun tuntemista. Raamatunhengen tuntemista myös.
Kenelle mikäkin ohje on kulloinkin tarkoitettu siellä.
Mitä Pyhä Henki kehoittaa tekemään?
Omassa liemessä lilluminen, keskinäisen kehumiskerhon pitäminen ja itse sielunvihollisen käännyttämisyritykset Jeesuksen seuraajiksi eivät ole Jumalan tahto ihmiselle näin lopunaikoina, kun Herra tekee ja luo uutta.
Ja sudet raatelee lampaita edessämme.
Puolustelkaa nyt itseänne!
Missä Kristus, ketä korotatte?
15
65
Vastaukset
- Pimeyden voimia
Vaikea täällä on saada aikaan hedelmällistä keskustelua häirikön (häiriköiden) ollessa paikalla vuorokauden ympäriinsä. Ei aina tiedä minkä nimimerkin takana se pi.u istuu, kuten on käynyt Netpunkin kohdalla. Ilmeisesti hän touhuaa vieläkin muissa nimimerkeissä. Eiköhän se vastapuoli ole itse kutsunut itsensä (satanistit ym) tänne keskustelemaan. Henkien erottajille olisi hommia! Milläs nuo häiriköt muuten saadaan ulos täältä palstalta? Missä ylläpito? Kuka hoitaa?
Olet onnistunut kehittämään itsellesi pakkomielteen kaikista minun kuvitelluistakin tekemisistä. Neuroosisi ovat kyllä ihan hoidettavissa.
- Keino 1.
Rukoilemme henkien erottamisen armolahjaa, että edes uskovat olisivat yhtä, niin kuin Jeesus rukoili jäähyväisrukouksessaan. Joh.17.
Nimimerkin kirjoituksen sisältö on se tärkein.
Joskin tietyillä nikeillä on aina sama, uskovia herjaava tyyli viesteissään.
Jos me yhtä olemme, niin mikään ei pääse väliin. Jeesuksen nimessä! Vastustakaa prkelettä niin se teistä pakenee! Siinä on voimaa että se lopulta paljastuu ja jää vain nauramaan partaansa kun ei muuta enää voi!
Aloittaja! Älä puhu räikeästi Raamatun sanaa vastaan! Lisäksi puhut meistä uskovista kuin teistä. Asetut kuin ulkopuolelle Jeesuksen omiksi tunnustautuvista.
Joh. 13 : 34, 35. " Uuden KÄSKYN minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne. Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on KESKINÄINEN RAKKAUS. " 2 Tess. 1 : 3. " Me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, niinkuin oikein onkin, koska teidän uskonne runsaasti kasvaa ja KESKINÄINEN RAKKAUTENNE lisääntyy itsekussakin, kaikissa teissä ".
Aloittaja nyt puolustautuu ja samalla omin sanoin tunnustaa että Jeesus on sinun Herrasi ja rakkautesi.
Kukaan uskova ei ole saa tanaa käännyttämässä!- -jarmo-
Hyvä Pekka! Näin juuri.
Uskovissa tuntuu välillä olevan paljon patoutunutta vihaa, jota eivät osaa purkaa pois ristin juurelle. Siksi pitää syyttää ja lyödä kanssauskovia veljiä ja sisaria. Raamattu varoittaa pahan palvelijan esimerkillä ko. ilmiöstä.
- näkymätön ninni
Raamatun Sana sanoo mm. näin:
9 Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
10 Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.
(Gal. 6:9-10)
10 Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.(Ef.2:10)
5 niin pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä,
6 ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta,
7 jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta.
8 Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa. (2.Piet.1:7)- näkymätön ninni
Ja näin.
43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
48 Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."
(Matt. 5:43-48)
- Tutkikaa itsenne!
Nyt uskovat. Mistä teidät tunnistaa?
Stanan aloituksissa roikkumisestako?
Stanan kanssa keskusteluistako?
Toisianne kiittämisestäkö?
Olen vuosia seurannut juuri teidän, "uskovien" toimintaa ja ihmetellyt, että miksi ette vastusta mitään pahaa palstalla. Sen sijaan yritätte raamatunlauseilla itseään stanaa ketju toisensa jälkeen käännyttää ja väittelette heidän kanssaan.
Samoin olen ihmetellyt, että miksi sielunvihollinen viihtyy palstalla.
Tietenkin siksi, että hän saa huomiota. Juuri sitä, mitä hän haluaakin.
Te annatte sielunviholliselle ilonaihetta väittelyllänne.
Todellakin ihmettelen sitäkin, että eksyttäjä krislam- pyhä järjestys on teille asia, jota ei kannata edes vastustaa.
Ette huomanneet sitäkään, että mistä oli kysymys hänen kirjoituksissaan, ette puuttuneet, ette varoittaneet eksytyksestä. Sen tein minä.
Ette etsineet ihmisille tietoa islamista, vaikka muslimi syötti pajunköyttä koko palstan alusta saakka.
Kuka kutsui ateisteja palstalle "keskustelemaan", pohtimaan maailmanmenoa?
Kuka kirjoitti asialle puolustuspuheen ko. ketjuun.
Te rakastatte itseänne ja toisianne niin mahdottomasti, että susi saa raadella ja stana eksyttää sisaria ja veljiä teidän puuttumatta asiaan millään lailla.
Ei ole varoituksia muslimien eksytyksestä, ei ole varoituksia pyhän järjestyksen tekstien väärästä koraanin ja raamatun sekoittamisesta.
Voi kun me niin rakastetaan ja kiitellään toisiamme.
Oikein kovasti rakastetaankin. Samalla raateleva susi ja stana eksyttävät palstalla, mutta mitäpä niistä, mehän vaan rakastetaan ja kutsutaan kaikkia meidän rakastettavaksi.
Mitä luulette Jeesuksen, Laupiaan Samarialaisen tahtovan teistä?
Oletteko varmoja edes pelastuksestanne?
Kaikki 10 neitsyttä luulivat pelastuvansa. kuinka kävi?
Jyvät ja akanat ovat myös kaikki uskovia. Miksi ne nyt erotellaan?
Herra puhui, että nyt se tapahtuu. Samalla vakuutti, että ole sillä paikalla, jonka minä olen sinulle antanut. Sillä minä sen sinulle annoin. Näin tapahtui kun valittelin, että pahaa tekee palstan meininki ja aion poistua lukemasta sitä.
Aiemmin sain näyn, että palstan kirjoitusten yllä oli pilvi, joka tummeni tummenemistaan.
Todellakin tiedän osuvani arkaan kohtaan, mutta lässytys ja asiallinen kehoittaminen ei teitä herätä näkemään, missä ajassa mennään.
Nyt pitää olla vastuuta veljistä ja sisarista ja jokaisesta, joka palstalle osuu.
Myös, jonka Herra palstalle lähettää.
Valitukseeni Herralle tuli myös, kuten olen aiemminkin kirjoittanut, että Minä annan muutaman uskovan sinne lisäksi.
Tuli Mikko Ainasoja, mutta häntä te ette kuuntele. Väittelette mieluummin.
Tuli Pekka, jolla havaitsin olevan selkärankaa sanoa asia netpunkillekin niin kuin se on. Huomasi viimein hänen lähteensä.
En todellakaan puhu enää meistä. Sillä minulle on Jeesus Kristus tärkein. Häntä korotan. Kaikki aloitukseni liittyy todelliseen Jumalan sanaan. En keksi itse niitä, enkä paljon selittele, sillä Raamatun mukaan rangaistus on hirveä, jos eksyttää pois sanasta.
Jumalan, Jeesuksen Kristuksen tahto on tärkein. Ei minun. Jumala haluaa vielä pelastaa monta.
Toisien rakastaminen tulee sillä, että olemme rehellisiä, totuudellisia toisiamme kohtaan, kannamme vastuuta myös muista ihmisistä, kylvämme sanaa, mutta Jumala antaa kasvun.
Raamatullinen, profeetallinen, profetiat palsta on siihen hyvä alusta.
Tutkikaamme vain itseämme Jumalan sanan valossa, niin Herra ohjaa omiensa polut.
19:37 Ja kun hän jo oli lähellä, laskeutuen Öljymäen rinnettä, rupesi koko opetuslasten joukko iloiten kiittämään Jumalaa suurella äänellä kaikista voimallisista teoista, jotka he olivat nähneet,
19:38 sanoen: "Siunattu olkoon hän, joka tulee, Kuningas Herran nimessä; rauha taivaassa ja kunnia korkeuksissa!"
19:39 Ja muutamat fariseukset kansanjoukosta sanoivat hänelle: "Opettaja, nuhtele opetuslapsiasi."
19:40 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat."
19:41 Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä
19:42 ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.
19:43 Sillä sinulle tulevat ne päivät, jolloin sinun vihollisesi sinut vallilla saartavat ja piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta;- -jarmo-
Nimeäpääs kenestä "teistä" on kysymys, niin voidaan vähän edes alkaa miettiä asiaa. Sinä itsehän tunnut varsin valmiilta ja täydelliseltä, joten jätämme varmaan sinut laskuista. Minä nyt joka tapauksessa kuulun ykkösketjuun blacklistallasi.
- Pyhä Järjestys
Olen täysin varma, ettette ole Kaikkivaltiaan Luojan Pyhän Hengen ja Sanan, Kristuksen (Messiaan) johdatuksessa tässä käsiteltävässä asiassa, vaikka niin esitätte ja ehkä kuvittelette. Sen sijaan koen, että teillä on selviteltävää Luojan kanssa, ehkä tiedätte itse paremmin, mistä voi olla kysymys.
Tietämyksenne käsittelemistänne asioista on lisäksi pahoinkin puutteellinen ja virheellinen, mikä on varsin helposti osoitettavissa. Silti rakennatte julistuksenne ja oppinne tälle lentohiekalle.
Te myös pelkäätte Koraania ja profeetta Muhammadia ja näiden mukaista islamia, koska se tuo tuomion. Ette tosin ole laisinkaan ainoa, jjoka pelkää. Ja syystäkin, jos on jotakin salattavaa tai ei aiokaan laittaa itseään likoon Luojansa puolesta.
Mistä muuten tulevat viestinne henkimaailmasta? On ihmisiä, jotka pääsevät muita helpommin tunkeutumaan henkimaailmaan ja olemaan jonkinlaisessa vuiorovaikutuksessa henkien kanssa tai saamaan sieltä tietoa.
Joka minut tuntee tai tapaa vähänkään pitempään, tietää, että minä olen tosissani siinä mitä esitän enkä totisesti eksytä. Teeskentelijät paljastuvat varsin nopeasti edessäni emmekä viihdy toistemme seurassa.
Paljonko olette oikeasti uhranneet itsestänne Jumalan ja Kristuksen asian vuoksi? Oletteko panneet pelliin elämänne, henkenne, omaisuutenne, paljonko näistä?
Itse olen laittanut peliin paljon, todella paljon, itse asiassa kaiken Luojani ja Kristukseni edessä. Muuta minulla ei oikeasti olekaan eikä tarvitsekaan olla. Tähän minä panostan kaikkeni. Joka minut tuntee, tietää, että se on totta. Ja moni pysyy kaukana.
Näin ilmoittaa Koraani:
9:20. Ne, jotka uskovat ja lähtevät kodeistaan liikkeelle ja panevat alttiiksi omaisuutensa ja elämänsä Jumalan asian puolesta, saavuttavat korkeamman asteen Jumalan luona; nämä ovat voitollisia.
9:88. Mutta lähettiläs, ja ne, jotka hänen kanssaan uskovat, panevat alttiiksi omaisuutensa ja henkensä. Sellaisille ihmisille on käyvä hyvin, ja he ovat
onnellisia.
49:15. Uskovaisia ovat vain ne, jotka uskovat Jumalaan ja Hänen sananjulistajaansa eivätkä epäile, vaan panevat alttiiksi omaisuutensa ja henkensä ponnistellessaan Jumalan tiellä; nämä ovat vanhurskaita.
61:11. Uskokaa Jumalaan ja Hänen sananjulistajaansa ja asettakaa voimanne,
rikkautenne ja henkenne Jumalan asian palvelukseen; näin on teille parasta,
jospa sen ymmärtäisitte.
61:12. Hän antaa teille syntinne anteeksi ja sallii teidän astua puutarhoihin,
joiden kautta joet virtaavat, ja ihaniin asuntoihin autuuden puutarhoissa; tämä
on ylin autuus. - Pyhä Järjestys
Pyhä Järjestys kirjoitti:
Olen täysin varma, ettette ole Kaikkivaltiaan Luojan Pyhän Hengen ja Sanan, Kristuksen (Messiaan) johdatuksessa tässä käsiteltävässä asiassa, vaikka niin esitätte ja ehkä kuvittelette. Sen sijaan koen, että teillä on selviteltävää Luojan kanssa, ehkä tiedätte itse paremmin, mistä voi olla kysymys.
Tietämyksenne käsittelemistänne asioista on lisäksi pahoinkin puutteellinen ja virheellinen, mikä on varsin helposti osoitettavissa. Silti rakennatte julistuksenne ja oppinne tälle lentohiekalle.
Te myös pelkäätte Koraania ja profeetta Muhammadia ja näiden mukaista islamia, koska se tuo tuomion. Ette tosin ole laisinkaan ainoa, jjoka pelkää. Ja syystäkin, jos on jotakin salattavaa tai ei aiokaan laittaa itseään likoon Luojansa puolesta.
Mistä muuten tulevat viestinne henkimaailmasta? On ihmisiä, jotka pääsevät muita helpommin tunkeutumaan henkimaailmaan ja olemaan jonkinlaisessa vuiorovaikutuksessa henkien kanssa tai saamaan sieltä tietoa.
Joka minut tuntee tai tapaa vähänkään pitempään, tietää, että minä olen tosissani siinä mitä esitän enkä totisesti eksytä. Teeskentelijät paljastuvat varsin nopeasti edessäni emmekä viihdy toistemme seurassa.
Paljonko olette oikeasti uhranneet itsestänne Jumalan ja Kristuksen asian vuoksi? Oletteko panneet pelliin elämänne, henkenne, omaisuutenne, paljonko näistä?
Itse olen laittanut peliin paljon, todella paljon, itse asiassa kaiken Luojani ja Kristukseni edessä. Muuta minulla ei oikeasti olekaan eikä tarvitsekaan olla. Tähän minä panostan kaikkeni. Joka minut tuntee, tietää, että se on totta. Ja moni pysyy kaukana.
Näin ilmoittaa Koraani:
9:20. Ne, jotka uskovat ja lähtevät kodeistaan liikkeelle ja panevat alttiiksi omaisuutensa ja elämänsä Jumalan asian puolesta, saavuttavat korkeamman asteen Jumalan luona; nämä ovat voitollisia.
9:88. Mutta lähettiläs, ja ne, jotka hänen kanssaan uskovat, panevat alttiiksi omaisuutensa ja henkensä. Sellaisille ihmisille on käyvä hyvin, ja he ovat
onnellisia.
49:15. Uskovaisia ovat vain ne, jotka uskovat Jumalaan ja Hänen sananjulistajaansa eivätkä epäile, vaan panevat alttiiksi omaisuutensa ja henkensä ponnistellessaan Jumalan tiellä; nämä ovat vanhurskaita.
61:11. Uskokaa Jumalaan ja Hänen sananjulistajaansa ja asettakaa voimanne,
rikkautenne ja henkenne Jumalan asian palvelukseen; näin on teille parasta,
jospa sen ymmärtäisitte.
61:12. Hän antaa teille syntinne anteeksi ja sallii teidän astua puutarhoihin,
joiden kautta joet virtaavat, ja ihaniin asuntoihin autuuden puutarhoissa; tämä
on ylin autuus.Koska tämä viestini asettui sellaisen viestin perään, jonka vastaukseksi se ei ollut tarkoitettu, niin huomautettakoon selvyyden vuoksi, että se on siis tarkoittettu vastaukseksi aloittajan viesteihin.
- Ota vastaan!
Ei mitään listoja.
Otsikko kertoo kaiken. - Tutkikaa itsenne.-
Kaikki seisomme kerran valtaistuimen edessä. - Ota vastaan
10. Sentähden minä kirjoitan tämän poissa ollessani, ettei minun teidän luonanne ollessani tarvitsisi käyttää ankaruutta sen vallan nojalla, minkä Herra on minulle antanut rakentamiseksi, ei kukistamiseksi.
11. Lopuksi, veljet, iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne. - KTS (Ei kirj.)
Jarmo on oikeessa. Ketjun aloittaja kärsii psykopaattisesta paisumisesta ja omahyväisestä narsismista.
- KTS (Ei kirj.)
Jarmo on oikeessa. Kärsin psykopaattisesta paisumisesta ja omahyväisestä narsismista.
KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!
Jihad1.9.2014 21:400 SULJE
Se on Raamatullinen. Ei ole muslimin päätettävissä.
KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!
KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!
Islamista
http://www.reinosav.net/IS - Islamilainen valtio-1.html
http://aikapommi.wordpress.com/
sympaatti
4.5.2014 18:29
Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?
KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
"Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o
KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo paljon ennen USA:n ilmaiskuja laittamassa esteitä Isixen etenemiselle, joten meillä on ensmäinen pelivuoro!
Te tuutte kaukaa perästä...
Koska kts muuttaa???
totuusvoittaaaina
22.5.2014 00:14
Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi
Jani.
8.6.2014 23:29
2
Sulje
Mökkimme lähellä oli paikka nimeltä Vittumaisenoja, sinne se vois muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035