tällä itserakkaan oloisella päivystävällä dosentilla tuntuu olevan vastaus aivain kaikkiin kysymyksiin. Varmasti harmittaisi, jos olisi tuollainen lapsinero työkaverina. Eiko muita löydy enää kommentoimaan vai onko "syönyt" heidät pois ja järkännyt itsensä joka viestimeen erinomaista älykkyyttään esiintuomaan?
Vanhempi tutkija Charly Salonius-Pasternak
17
8218
Vastaukset
- Se vaan tuntee asian
No on sillä pitkä urakin. Muitakin kommentoijia voisi löytyä, mutta tuskin parempia.
- epäasiantuntija
Niin se varmaan tuntee, mutta kertoilee enemmänkin omia mielipiteitään asioista. Näyttää olevan ylivertainen kaikkien alojen asiantuntija ainakin YLE:n mielestä, vai lieneekö vain helpoin tyyppi saada kommentoimaan lyhyellä varoitusajalla.
- babbel
"aaahh..vaikee sanoa tarkasti"....Maikkarin haastattelu
- ulkoilmapoliitikko
Täytyyhän sille ohjelmajohtaja Mika Aaltoilallekin olla joku "vaihtoehto":P
- Trashtalk
CSP:llä on pää tiukasti kiinni Setä Samulin peräaukossa.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tyhmiä wituttaa kun joillakin menee hyvin ja ovat koulunsa käyneet. Charly Salonius-Pasternakille maksetaa hyvää palkkaa siitä, että hän tutkii asioita ja tuo tulokset julki. Jatka sinä sitä päivärahahakemuksen rustaamista. Köyhä.
- puppugeneraattori
Suomi on nykyään täynnä kaikenlaisia "tutkijoita" ja muita puhuvia päitä. Hyvistä työntekijöistä sen sijaan on huutava pula. Salonius-Pasternak on tyhjäntoimittaja. Aivan kuten Juhana Vartiainen ja Jaakko Hämeen-Anttilakin. Näitä hyväpalkkaisia loisijoita valtio sitten suosii.
- Saarinen Pessi Salon
tänään aamutv:ssä oli Pessi -niminen naisprofessori kertomassa, mikä on elämän tarkoitus. Ei hyvää päivää sentään, maksetaanko hänellekin palkkaa julkisista varoista ja vielä palkkio YLE:ltä veronmaksajien rahoista!
- Anonyymi
No mikä se elämän tarkoitus Pessin mielestä sitten oli? Kysymys sinänsä on toki aina mielenkiintoinen. Suomalaisiahan on syytetty siitä, että tällaisia perustavaa laatua olevia asioita ei juurikaan meillä pohdiskella.
- Anonyymi
Voin sanoa rehellisesti että tämän kuolemasta ei kannata aikanaan yhtäkään kyyneltä vuodattaa
- Anonyymi
Janestevardilla on hienot viikset.
- Anonyymi
Kun on koulutusta ja kokemusta, niin ymmärtää asioista enemmän kuin Suolen trollit ja muut idiootit.
- Anonyymi
Koulutus on kyllä hyvä, kokemuskin, mutta eivät nuo kumpikaan vielä kovin paljoa takaa. Vasta sydämen sivistys saa ihmisen elämään oikein.
- Anonyymi
Huuhaa swedupelle se vain on.
- Anonyymi
Tyypillinen bättre folk yybermensch tuli vain freudenthalilainen lipsahdus
- Anonyymi
Mihin Palsternakka muuten katosi? Navaljevin lausuntonsa jälkeen ei ole näkynyt eikä kuulunut mediassa.
- Anonyymi
Ihmisellä on oikeus myös erehtyä, ja valitettavasti tässä nimenomaisessa asiassa hän erehtyi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743