Oletko tulossa?
Baltic Queen 14.11.2014 pikkujoulut
10
374
Vastaukset
- Mummot ja vaarit
Jep, muiden eläkeläisyhdistysten tapaan.
- varattu n.
Sillon oon tulossa.
- jejeje
Sulla on väärä päivä.
Pikkujoulut on 29.11.2014, katso vaikka ohjelma:
Bilebändi: Mr Hyde XL » M/S Baltic Queen Starlight Palace
Teemaristeily: Europan Pikkujoulu M/S Baltic Queen Starlight Palace
Teemaristeily: Jenni Vartiainen » M/S Baltic Queen Starlight Palace
Housebändi: Hot Stuff » M/S Baltic Queen Starlight Palace
Duo: Adams Duo » M/S Baltic Queen Manhattan Piano Bar
Trubaduuri: Duke McDonald » M/S Baltic Queen Sea Pub
Trio: Peeter Trio » M/S Baltic Queen Tango Lounge
DJ: Alex Kunnari » M/S Baltic Queen Disco Ibiza
Hauskaa että tuossa kummittelee vielä "Europan pikkujoulut" ohjelmatiedoissa, vaikka Europa on jo Australiassa ja laivahan on siis Baltic Queen jolla "Europan pikkujoulut" järjestetään. - väärä laiva
vasta 17.12 turusta,
kunnon retrojytän siivittämät joulubileet.
yks suomen kovimpia yhdistelmiä:
Silvennoinen & Maijanen Band/Viking Grace, keep on rocking! - party
Ihmiset sen tunnelman luo,,,,,,,,,,,,
- Vaattu n.34
Hei,
oletko löytänyt seuralaista? - toples 80E
Tulossa olen.
- Ilmaisjuomat
Joo, mennään aloittajan pikkujouluille. Ketkä ilmoittautuvat mukaan. Minä tarjoan baarissa kierroksen.
- Kohta.kohdalla
Kannattasko alkaa jo kattoo?
- Se_meni_jo.pian_uutta
Tuo juttu käsiteltiin jo viime vuonna pikkujoulujen aikoihin, hieman olet jälkijunaan jäänyt kommentoinnissasi, vai kävikö aika taas pitkäksi ja hait vuoden takaisen avauksen provoiluksi ,,,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192635
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45871
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725