Valtaisan suuri pituuskeskustelu!

Jii007

Kuinka pitkiä tyyppejä palstalla pyörii? Onko kaikki 172cm?

52

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 86

      181 cm.

      • naikkonen:)

        Hyvä


    • 4356

      184cm

      • naikkonen;)

        Hyvä


      • 4356
        naikkonen;) kirjoitti:

        Hyvä

        Ja paino 67kg.


      • nainen;-)
        4356 kirjoitti:

        Ja paino 67kg.

        Huono


    • 172

      172cm

    • 175

    • 169cm ja 124kg

      ...

    • mies 89

      174

    • 18+2

      177

    • 172

      172

    • neiti ruiskukka

      Johonkin 163-164 cm välille se asettuu.

      • Atm atm

        187 cm


      • 2+2555

        "Johonkin 163-164 cm välille se asettuu."

        Pätkä...hahaha.

        Mä olen 169cm (mies).


      • neiti ruiskukka
        2+2555 kirjoitti:

        "Johonkin 163-164 cm välille se asettuu."

        Pätkä...hahaha.

        Mä olen 169cm (mies).

        ite oot :) Oon vain ystävällisesti taktikoinut olevani lähes kaikkia miehiä lyhyempi niin en aiheuta miehille pituuskomplekseja, mielenterveyden tai maailmanrauhan järkkymisiä. Tämä on kuule vakava asia!


      • M185

        Neiti Ruiskukka muuttuu joka viestillä yhä paremmaksi. Harmi, että oot niin tavoittamaton.


      • Nainen=hirviö
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        ite oot :) Oon vain ystävällisesti taktikoinut olevani lähes kaikkia miehiä lyhyempi niin en aiheuta miehille pituuskomplekseja, mielenterveyden tai maailmanrauhan järkkymisiä. Tämä on kuule vakava asia!

        Lähes kaikkia miehiä lyhyempi, mutta vain lähes. Olet siis taktikoinut, että kompleksisoit ja masennat miehistä vain 5-10%, eli Suomessa muutaman sataa tuhatta miestä. Naisen mielestä tällainen on ystävällistä.


    • jep jep

      näemmä normiätmi on lyhyt..

      • 9+12

        En mä nyt tiedä, itse 177, ei oo kukaan ainakaan koskaan tullut lyhyeksi sanomaan.


    • 170-172

      170-172

    • työtön atm

      188cm

    • mies..

      178

    • nainen™

      176 cm

    • työllinen

      189cm (mies)

    • 190cm.

    • 165 cm

    • nainen Helsingistä

      173cm

    • 172cm

      172cm

    • M 83 (sinkku)

      182

    • piiloalfa

      172 indeed.

    • N24

      177cm

    • mielinkielin mies

      184 cm

    • ätmi

      182 cm

      • ätmi

        ja 100 kg.


    • keskiverto

      Olen oikeesti 178, mutta sanon aina että 180cm, kun hiuksetkin jo nostaa muutaman sentin. Sitäpaitsi kaks senttiä on niin vähän ettei sitä edes huomaa.

      • keskiverto

        Paitsi ehkä tuolla alaosastolla kaks senttiä suuntaan tai toiseen voi olla paljonkin..


    • DarkFear (ei kirj.)

      No eipä meidän suvun miehillä ole koskaan ollut tarvetta noilla pituusasioilla kehuskella.. ollaan sen verran vaatimatonta porukkaa me hämäläiset.. Voin mä nyt sen verran mun mitoistani kuitenkin mainita että olen suurinpiirtein edesmenneen näyttelijä Masa Niemen kanssa samoissa mitoissa.

    • Nöff Nöff

      Kyllä varmaa löytyy jokasel oman kokone kumppani.

      • Kіs-kіsu

        Toivottavasti ei.


    • nainen1012

      2.32

    • 158cm.

      Perkele.

      • piiloalfa

        Ihana.


    • valkoinen barbaari

      184 cm

    • Naikkonen 73

      161 korot

    • ht ...

      175

    • 174 cm

    • parhaan ikäineN

      168-169 cm

    • Tasan

      180

    • nicenainen

      166cm

    • unikissat

      170 cm

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. 56
      602
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      117
      595
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe