Itse kaipaan Kukkomiehen kilareita ja Blood Brotherin rehellisyyttä sekä lutkittelijan moraalia.
Mitä kaipaat palstalta?
24
166
Vastaukset
- paperman adler
Kukkomiestä ei kaivata. Luonteeltaan narsistinen ja itserakas pässinpää joka luuli olevansa muita älykkäämpi.
Aika sekopää oli mielestämme ja varmaan tällä hetkellä jossain hoitolaitoksessa, onneksi.- persenik
Kaikkea vitun vanhaa sinäkin jauhat päässäsi! Taisi olla kukkomies suosikki persenikkisi! Miten vittu viitit vahdata palstahahmoa, joka lähtenyt sun perseilyn ja paskanjauhan takia jo vuosia sitten. Etkä sä vitun tyhmä tajua, että olosi täällä on vituttanut vuosia kaikkia? Miten vittu viitit jauhaa perseilemistäsi palstahahmoista! Häh!??? Ei vittu miten typerä ja vitun tyhmä olet! Ei vittu että vituttaa nähdä perseilykirjoituksiasi tällä palstalla. Ei SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!
- äölkgfd
Olisi hyvä jos tällaisen jutun kirjoittaja miettisi ammatin vaihtoa... Tai ainakin pohtisi että mitä hyötyä tällaisesta journalistiikasta on... Se että onnistuu saamaan lukijoita tai ihmisten huomion ei tarkoita että tekisi jotain olennaista tai edes vastaisi siihen "mitä kansa haluaa"...
- kukkomies.
Mielihyvin annan panna. Ettekö huomanneet, että olen..hih hommppeli:DD!
- y.b off..
Kukkomiestä kyllä :) Blood Brotheria en tiedä, enkä myöskään sitä, kuka tai mikä on lutkittelija.
- fäni
lutkittelija pisti jakarit kuriin ;-)
- y.b off..
fäni kirjoitti:
lutkittelija pisti jakarit kuriin ;-)
Sitku viel tietäis mikä on jakari.. :)
- persenik
y.b off.. kirjoitti:
Sitku viel tietäis mikä on jakari.. :)
Vitun jakari kuriin. Tais suosikkihahmosi olla frostfree, jolla ruosteen jäljet homon nussitussa preseessään? Vitut tautinen PASKA!!! Tämän palstan perseilyysi vittuuntunut. Aja vittu turboruosteet perseeseesi!
- y.b off..
persenik kirjoitti:
Vitun jakari kuriin. Tais suosikkihahmosi olla frostfree, jolla ruosteen jäljet homon nussitussa preseessään? Vitut tautinen PASKA!!! Tämän palstan perseilyysi vittuuntunut. Aja vittu turboruosteet perseeseesi!
zori, mut et selventänyt yhtään tuota jakari-asiaa, enkä muutenkaan ymmärrä kirjoituksestasi mitään :) Pientä humalaa pukkaa sulla? Tauteja ei ole ollut, sen verran terveellistä elämää on tullut aina elettyä :)Frost-free mielessä?No hän ei ole ollut mikään mun suosikki, tuskin minäkään hänen.
- Brothan Totaali hajo
.
"Ihminen voi Brothan tapaan Hajota vain kerran Täysin TOTAALISESTI"
har!11
.- Kukkis.
Brotha on PERSU.
- Nou wäy:.!1#%?+
Kukkis. kirjoitti:
Brotha on PERSU.
.
"Brotha ei mitä suurimmassa määrin ole PERSU" persut kokoava woima
har!11
. - Aika ylevästi
Nou wäy:.!1#%?+ kirjoitti:
.
"Brotha ei mitä suurimmassa määrin ole PERSU" persut kokoava woima
har!11
.sanottu roskasakista.
- Voitteko tarkentaa:.
Aika ylevästi kirjoitti:
sanottu roskasakista.
.
"Tarkoitatteko mahdollisesti tätä roskasakkia"
http://areena.yle.fi/tv/2245682?start=11m21s
har!11
. - Verta palstalla:.
Kukkis. kirjoitti:
Brotha on PERSU.
.
"Brothan repeäminen on tarkasti dokumentoitu"
http://www.youtube.com/watch?v=SFEVm9xAslU
har!111
.
- Neiti Näpsä
Kuka palstalainen tyyppisiä aloituksia mihin voi tehdä omia listauksia.
- Neiti Näpsä
Eikä! Typeriä ja turhia aloituksia ei kaivata.
Voisit muuten olla lainaamatta mun nikkiä. Keksi oma.
oishan se kiva nährä kaik vanhat rekatut yhtenä päivänä taas täällä
- vili.
Rva Ratikkaa!
Hähä! :D - vili.
Rva Ratikkaa!
Hähä! :D - Tony DiNozzo
Ziseliä.
Onkohan enää elossa? - toinen seilori
Anzzya!
- ----
Buddy-lovea ja oasista.
- Vieteriukko.
Mihnähän zisel on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644