Mitä kaipaat palstalta?

y.b

Itse kaipaan Kukkomiehen kilareita ja Blood Brotherin rehellisyyttä sekä lutkittelijan moraalia.

24

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paperman adler

      Kukkomiestä ei kaivata. Luonteeltaan narsistinen ja itserakas pässinpää joka luuli olevansa muita älykkäämpi.
      Aika sekopää oli mielestämme ja varmaan tällä hetkellä jossain hoitolaitoksessa, onneksi.

      • persenik

        Kaikkea vitun vanhaa sinäkin jauhat päässäsi! Taisi olla kukkomies suosikki persenikkisi! Miten vittu viitit vahdata palstahahmoa, joka lähtenyt sun perseilyn ja paskanjauhan takia jo vuosia sitten. Etkä sä vitun tyhmä tajua, että olosi täällä on vituttanut vuosia kaikkia? Miten vittu viitit jauhaa perseilemistäsi palstahahmoista! Häh!??? Ei vittu miten typerä ja vitun tyhmä olet! Ei vittu että vituttaa nähdä perseilykirjoituksiasi tällä palstalla. Ei SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!


    • äölkgfd

      Olisi hyvä jos tällaisen jutun kirjoittaja miettisi ammatin vaihtoa... Tai ainakin pohtisi että mitä hyötyä tällaisesta journalistiikasta on... Se että onnistuu saamaan lukijoita tai ihmisten huomion ei tarkoita että tekisi jotain olennaista tai edes vastaisi siihen "mitä kansa haluaa"...

    • kukkomies.

      Mielihyvin annan panna. Ettekö huomanneet, että olen..hih hommppeli:DD!

    • y.b off..

      Kukkomiestä kyllä :) Blood Brotheria en tiedä, enkä myöskään sitä, kuka tai mikä on lutkittelija.

      • fäni

        lutkittelija pisti jakarit kuriin ;-)


      • y.b off..
        fäni kirjoitti:

        lutkittelija pisti jakarit kuriin ;-)

        Sitku viel tietäis mikä on jakari.. :)


      • persenik
        y.b off.. kirjoitti:

        Sitku viel tietäis mikä on jakari.. :)

        Vitun jakari kuriin. Tais suosikkihahmosi olla frostfree, jolla ruosteen jäljet homon nussitussa preseessään? Vitut tautinen PASKA!!! Tämän palstan perseilyysi vittuuntunut. Aja vittu turboruosteet perseeseesi!


      • y.b off..
        persenik kirjoitti:

        Vitun jakari kuriin. Tais suosikkihahmosi olla frostfree, jolla ruosteen jäljet homon nussitussa preseessään? Vitut tautinen PASKA!!! Tämän palstan perseilyysi vittuuntunut. Aja vittu turboruosteet perseeseesi!

        zori, mut et selventänyt yhtään tuota jakari-asiaa, enkä muutenkaan ymmärrä kirjoituksestasi mitään :) Pientä humalaa pukkaa sulla? Tauteja ei ole ollut, sen verran terveellistä elämää on tullut aina elettyä :)Frost-free mielessä?No hän ei ole ollut mikään mun suosikki, tuskin minäkään hänen.


    • Brothan Totaali hajo

      .

      "Ihminen voi Brothan tapaan Hajota vain kerran Täysin TOTAALISESTI"

      har!11

      .

      • Kukkis.

        Brotha on PERSU.


      • Nou wäy:.!1#%?+
        Kukkis. kirjoitti:

        Brotha on PERSU.

        .

        "Brotha ei mitä suurimmassa määrin ole PERSU" persut kokoava woima

        har!11

        .


      • Aika ylevästi
        Nou wäy:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        "Brotha ei mitä suurimmassa määrin ole PERSU" persut kokoava woima

        har!11

        .

        sanottu roskasakista.


      • Voitteko tarkentaa:.

      • Verta palstalla:.

    • Neiti Näpsä

      Kuka palstalainen tyyppisiä aloituksia mihin voi tehdä omia listauksia.

      • Neiti Näpsä

        Eikä! Typeriä ja turhia aloituksia ei kaivata.
        Voisit muuten olla lainaamatta mun nikkiä. Keksi oma.


    • oishan se kiva nährä kaik vanhat rekatut yhtenä päivänä taas täällä

    • vili.

      Rva Ratikkaa!

      Hähä! :D

    • vili.

      Rva Ratikkaa!

      Hähä! :D

    • Tony DiNozzo

      Ziseliä.

      Onkohan enää elossa?

    • toinen seilori

      Anzzya!

    • ----

      Buddy-lovea ja oasista.

    • Vieteriukko.

      Mihnähän zisel on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe