En ollut varma mihin viestiketjuun tämän asiani purkaisin.. Olen ollut lähemmin tekemisissä yhden jätkän kanssa ja olemme viimeisten parin kuukauden aikana tulleet todella läheisiksi. Tutustuimme n. puoli vuotta sitten ja kaikki alkoi seksin merkeissä..tällöin asuimme vielä eri paikkakunnilla. Nyt kun olemme asuneet lähempänä olemme nähneet säännöllisesti. Minulla on kuitenki alusta asti ollut tunteita häntä kohtaan ja muutama viikko sitten paljastin asian hänelle. Ja hän sanoi että on tunnevammainen ja että hänen on vaikea tunnistaa omia tunteitaan..kuitenkin kysyi myöhemmin samana päivänä, että mitä jos hän tuntisi samoin. Otin asian uudelleen puheeksi vähä aika sitten, sillä minua ahdistaa tiedostomuus hänen tunteistaan. Kerroin hänelle uudelleen mitä tunnen ja että näin ei pitäny käydä, mutta minun täytyy saada tietää mitä hän tuntee. Sain vastaukseksi tiivistettynä, että kyllä hän minusta tykkää, mutta ei halua mitään vakavampaa. En itsekkään juuri nyt tarkoittanut että haluaisin seurustella tms. Haluan vain selkoa tilanteeseen. Mutta koska sanan 'tykkää' voi ajatella monella tavalla..yritin kysyä häneltä mitä hän oikeasti tuntee..ilman mitään tulosta, koska häntä selvästi ahdistaa tunteista puhuminen. Päätin sitten muotoilla asian niin, että kysyin miltä hänestä tuntuisi jos olisin jonkun muun kanssa ja hän vastasi, ettei ainakaan kivalta..ja kysyi sen jälkeen, että olenko sitten ollut muiden kanssa. Voiko olla, että tämän tunnevammaisen miehen kylmä kuori alkaa rikkoutumaan? Hän on kuitenki todella ihana ihminen..nauramme aina yhdessä, hän pussailee ja on lähellä. Voisiko olla, että minä olen se joka murtaa tämän kuoren?
Tunnevammaisuus
18
1099
Vastaukset
Oletko itse koskaan kuullut, että suhde "tunnevammaisen", "sitoutumiskammoisen" tai "erakon" kanssa olisi onnistunut?
Minä en. Olen nähnyt vain väärän ihmisen kanssa yhdessä olevia. Voihan niitä tietysti ollakin.- Jäänmurtaja
Tunnevammaisuus on ongelma josta voi päästä eroon jos tästä kärsivä henkilö tapaa ihmisen, kenen vuoksi haluaa päästä siitä eroon. Ja tämä on fakta. On myös selvää, että hän ei ole täysin tunteeton. Enkä itsekkään ole valmis parisuhteeseen ainakaan juuri nyt.. Minulle riittäisi, että tietäisin hänen välittävän oikeasti ja tietäisin, että hän ns. "on siinä". Mietin vain, että voisiko olla mahdollista, että minä olen SE kenen vuoksi hän haluaa päästä eroon ongelmistaan.
Jäänmurtaja kirjoitti:
Tunnevammaisuus on ongelma josta voi päästä eroon jos tästä kärsivä henkilö tapaa ihmisen, kenen vuoksi haluaa päästä siitä eroon. Ja tämä on fakta. On myös selvää, että hän ei ole täysin tunteeton. Enkä itsekkään ole valmis parisuhteeseen ainakaan juuri nyt.. Minulle riittäisi, että tietäisin hänen välittävän oikeasti ja tietäisin, että hän ns. "on siinä". Mietin vain, että voisiko olla mahdollista, että minä olen SE kenen vuoksi hän haluaa päästä eroon ongelmistaan.
Joo. Meinasinkin jo edelliseen viestiini lisätä, ettei ole tunnevammaisia, sitoutumiskammoisia tai erakkoluonteita, on vain vääriä kumppaneita. Oikean kanssa edellämainitut tekosyyt katoavat kuin pieru Saharaan.
- Tässä vaiheessa:.
.
"Jo tässä vaiheessa voimme ilmoittaa että sitä saa mitä tilaaa!!!!!!1!!!1!!!!!"
har!11
. - Jee Jee
Niinpä...siis!
https://www.youtube.com/watch?v=Npjw567Fqek&list=RDNpjw567Fqek - Jee Jee
Chisulla on vastaus kysymykseen........
https://www.youtube.com/watch?v=OHE2IlfQ8SU&list=RDOHE2IlfQ8SU Kyllä se siitä.
Hiljaa hyvä tulee.- Jäänmurtaja
Näinpä juuri. En aio luovuttaa. Jos on olemassa henkilö josta todella välitän ja ehkä joku kaunis päivä jopa rakastan niin ei tule kuuloonkaan, että luovuttaisin! No way!
- Nähty on
Tuskin on mitenkään tunnevammainen. Ei vaan kiinnosta seurustella kanssasi. Kaveruus ja helppo pimppi kiinnostaa ja sanoo itseään tunnevammaiseksi ettei menetä niitä..
- Jäänmurtaja
Olemme keskustelleet asiasta..ja voin ihan hyvällä omalla tunnolla sanoa, että hän ei ole niin kylmä ihminen. Itse sanoi ettei voi ymmärtää, että kukaan voi tehdä niin. Kysyin häneltä suoraan, että onko kyse siitä, että hän saa minulta... Kysyin suoraan itseni takia ja se asia on nyt ratkaistu. Hän on myös puhunut minulle asioista tai ns. avautunut minulle ja asia ei ole niin musta valkoinen.
- o+77
Jäänmurtaja kirjoitti:
Olemme keskustelleet asiasta..ja voin ihan hyvällä omalla tunnolla sanoa, että hän ei ole niin kylmä ihminen. Itse sanoi ettei voi ymmärtää, että kukaan voi tehdä niin. Kysyin häneltä suoraan, että onko kyse siitä, että hän saa minulta... Kysyin suoraan itseni takia ja se asia on nyt ratkaistu. Hän on myös puhunut minulle asioista tai ns. avautunut minulle ja asia ei ole niin musta valkoinen.
Jokainen voi uskoa mihin haluaa. Kuten Ratikka totesi, jos on "se oikea", kaikki sitoumiskammot sun muut katoaa kyllä. Mukava tilanne tietysti miehelle, todennäköisesti pelimiehelle, tuollainen friends with benefits systeemi.
- Janscu__79
Jäänmurtaja kirjoitti:
Olemme keskustelleet asiasta..ja voin ihan hyvällä omalla tunnolla sanoa, että hän ei ole niin kylmä ihminen. Itse sanoi ettei voi ymmärtää, että kukaan voi tehdä niin. Kysyin häneltä suoraan, että onko kyse siitä, että hän saa minulta... Kysyin suoraan itseni takia ja se asia on nyt ratkaistu. Hän on myös puhunut minulle asioista tai ns. avautunut minulle ja asia ei ole niin musta valkoinen.
LOL ikään kuin mies missään olosuhteissa vastaisi, että kyllä saamisesta on kysymys :D
Miehen todelliset tunnot kyllä paljastuisivat jos seksi ei olisi kuvioissa mukana. Välittääkö oikeasti vai onko saanti se juttu, miltä nyt pahasti kuullostaa. - Jäänmurtaja
Janscu__79 kirjoitti:
LOL ikään kuin mies missään olosuhteissa vastaisi, että kyllä saamisesta on kysymys :D
Miehen todelliset tunnot kyllä paljastuisivat jos seksi ei olisi kuvioissa mukana. Välittääkö oikeasti vai onko saanti se juttu, miltä nyt pahasti kuullostaa.Korjaan..Kysyin häneltä, että paneeli hän minua kylmästi ilman tunteita ja hän vastasi, että ei kait kukaan mies voi olla niin esineellistä..ja sen jälkeen kertoi, että tykkää minusta.
- Iirisvuori
Jäänmurtaja kirjoitti:
Korjaan..Kysyin häneltä, että paneeli hän minua kylmästi ilman tunteita ja hän vastasi, että ei kait kukaan mies voi olla niin esineellistä..ja sen jälkeen kertoi, että tykkää minusta.
Kuten edellä todettiin, nyt olet helppo pano ja thats it. Oletko mitään muuta ei selviäisi kuin sen selvittämisellä kiinnostatko miestä ilman antamista. Ei niin tyhmää miestä olekaan etteikö tykkäävänsä sanoisi, kun haluan helpon seksin jatkuvan. Varmaan tykkääkin jotenkin, mutta ei ollenkaan tarpeeksi alkaakseen puhua pidemmälle menemisestä tms. Tunnevammaisuuden voit unohtaa, se pelkkää hölynpölyä.
oon yrittänyt jo vuosia oppia tunnevammaiseksi, valitettavasti olen epäonnistunut tässä projektissa.
- Jäänmurtaja
Itse olin eron jälkeen, mutta tää ko. henkilö pilasi sen! Argh! Siihen on todella vaikea oppia..todella. En sitten tiedä kannattaako loppujen lopuksi edes oppia sellaista?
- huldajjj
hei jäänmurtaja.,voisin sanoa sulle sen että tuskinpa teillä on tulevaisuutta jos mies tommottiin sanoo. Luulen että hänellä joku toinen nainen.
- ....
Joko toinen nainen tai sitten tykkää kun saa varmaa helppoa pillua. Ruusunpunaisten lasien läpi katsova nainen pohdiskelee naiselliseen tapaan voisiko olla se tunnevammaisuuden poistaja mikä on samaa tasoa selityksenä kuin vika ei ole sinussa vaan minussa tai olet minulle liian hyvä ja mitä niitä selityksiä onkaan :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612