Olen kärsinyt niin kauan kuin muitan likaantuvasta kielestä. Aamulla kun hinkkaa sen puhtaaksi niin johan se on jo illalla valkoisen nöhtän peitossa.
No nyt, kun oli hieman turvonnut olo ja maha oli kuin ilmapallo. Ajattelin kokeilla viljatonta ruokavaliota. Nyt on kokeilu kestänyt viikon. Turvonnut olo on helpottanut, mutta aivan hämmästyksekseni kieli on pysynyt putipuhtaana ja se ei ole vaatinut edes puhdistusta enää.
Eli siis johtuuko kielen päälle tuleva lika viljoista??
Viljat ja kieli
6
58
Vastaukset
- 3+3
Näköjään johtuu.
Myös maitotuotteet aiheuttaa pahanhajuista katetta kieleen.
Viljat saattaavat aiheuttaa hiivaa kehoon.
Itse vältän molempia ja voin todella hyvin.
Tulee oikeesti syötyä kunnon ruokaa.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm - eieieieie
No ei todellakaan johdu viljoista. Kaikkea sitä kuulee.
- olen kuuro
Kuulee?
Kyllä sen jokainen huomaa kropassaan jos jokin ei sovi. - lienee jotain perää
Minä huomasin saman ilmiön (kielen puhdistumisen) kun siirryin gluteenittomaan-maidottomaan. Sitten kun aloin taas maidolle, kielen kate tuli takaisin.
- kurmau
Oletko alkanut syömään enemmän öljyjä? mm kookosöljy on yksi mikä pystyy tappamaan bakteereja suusta.
- kolmekaks
No en ole öljyjä syönyt sen enempää, mutta tuosta kookoksesta tuli mieleen kookosmaito. Sitä olen juonut lidlin smoothea juodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764