Ostin vajaa vuosi sitten kosahtaneen Nokian kännykän tilalle paljon mainostetun Samsung Galaxy Xcover gt-s5690 kännykän. Olen yrittänyt saada täydeltä muistikortilta kuvia siirtymään tietokoneen kovalevylle kehnoin tuloksin. Läppäri kyllä näyttää kännykän muistikortin muistaakseni f-asemana kun kytkee laitteiden välille usb -kaapelin, mutta sisällöstä ei ymmärrä mitään. Olen osannut klikata puhelimesta jonkun "usb-jaon" päälle, mutta tämä ei vaikuta asiaan. Kytketyäni Samsungin tietsikkaan tämä alkoi ehdotella, että olisi automaattisesti hakemassa verkosta sopivia usb -ajureita, mutta homma ei edennyt alkua pidemmälle. Puhelimen mukana laatikossa seilannut käyttöohje on surkeimpia näkemiäni. Ilmeisesti on tarkoitus hankkia parempi netistä? Mutta, millä hitolla saan nuo kuvat tietsikkaan? Tarvitaan ilmeisesti ajureita? Mistä sellaisia saa ja miten? Kiitos jo etukäteen asiallisista ja riittävän yksinkertaisista vastauksista.
-Pentti
Samsungilta kuvat tietokoneeseen...?
5
89
Vastaukset
- shaqi
Lataa Airdroid ja siirrä sillä. Koskaan en ole usb-kaapelia tarvinu kuvien ja musiikin siirtämiseen kun on tämä sovellus puhelimessa.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sand.airdroidokaro kirjoitti:
MInä hoidan nuo Dropboxin kautta. Samalla on kuvat katseltavissa vaikka tabletilla.
Se on vaan hitaampaa sen kautta.
Käyttöohjeet löytyvät ihan Samsungin sivuilta.
Kuvat saa näkyviin laittamalla kännykkä usb piuhalla kiinni koneeseen ja avaamalla kännykän muisti resurssienhallinnassa. Muuta ei tarvita.
Näppäinlukko ym muut pitää olla avattuna tänä aikana.- Google Drive
Driveen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704