Oodi Skodasta, I säe

(kertosäe kuorona, voimakkaasti nousten)

Skodaa ne jotkut vain viitsivät ostaa, vaikka kaikkihan tietää ettei siitä autoa saa. Huijattuna olo se itsetuntoa nostaa, vaikka kekkoslovakia on valmistusmaa.

On tekniikkaa otettu volkkarista ja muista, ja silti Skodaa ei voi autoksi kutsua.
Ehkä siitä johtuu ettei Skodalla suksikaan luista, siksi kait kuskit ovatkin hupsuja.

En kyllä koskaan itäautoa hanki, vaikka joskus sellaisen halvalla saisi.
Jos auto on kuin rautainen kanki, niin ei rahat riitä vaikka kuinka sitä korjaisi.

Koska Skoda on autona käsittämätön, niin ei sillä aja herrat eikä paavit.
Liikenteessähän Skoda on näkymätön, koska sitä kasaavat laiskat slaavit.

Vain hölmöt näitä itäautoja tilaavat, niin ehkä juuri siksi Suomi lamassa on.
Itäautoilijat eivät tiedä että ympäristöä pilaavat, niin tämä se on tilanne onneton.

:Nostetaan Suomi parantamalla tuottavuutta, sillä jotain tarttis tehdä varmaan
Siinä itäautot parantavat luovuutta, kun ne kaatopaikalla sulais romuksi harmaan:

(Lauletaan Simo Salmisen äänellä, melodia tsekin kansallshymnin mukaan)

12

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pähkinänakkeli

      Älykkötrollimme älyvapaa lturgia, jossa runomitta ei edes toimi.

      • Jaksoitko edes

        lukea?


      • Tämä on ensimmäinen versio, harvoin ne mallautuu uomiinsa.

        Olisiko kenelläkään täydennettävää? Tehdään tästä yhteisöllinen biisi =)


      • Pähkinänakkeli
        Jaksoitko edes kirjoitti:

        lukea?

        Niin, kirjoitin, että runomitta ei toimi. Loppusoinut jotenkin matchaavat, mutta säkeet ontuvat.

        En tosin ole niitä sovittanut Tsekin kansallishymniin koska se ei kuulu musavalikoimiini.


    • Niku Jonela

      Ei jatkoon.

      • läntlört zero points

        Pisteitä -0.


    • jorkki

      Mistä landlord hankkii kuoron Simo Salmisen klooneja, ja mikä tossa on se kertosäe?

      • Kertosäe:
        :Nostetaan Suomi parantamalla tuottavuutta, sillä jotain tarttis tehdä varmaan
        Siinä itäautot parantavat luovuutta, kun ne kaatopaikalla sulais romuksi harmaan:

        Itse laulu:
        http://www.youtube.com/watch?v=wiJgTFmF9Zo


      • jorkki
        landlord kirjoitti:

        Kertosäe:
        :Nostetaan Suomi parantamalla tuottavuutta, sillä jotain tarttis tehdä varmaan
        Siinä itäautot parantavat luovuutta, kun ne kaatopaikalla sulais romuksi harmaan:

        Itse laulu:
        http://www.youtube.com/watch?v=wiJgTFmF9Zo

        Just joo


    • väärät lääkkeet

      Ahaa, onks lantaläjän hoidossa yritetty jotain musiikkiterapiaa? Näyttää terapia epäonnistuneen.

      • Saunan taakse !

        Itse asiassa näyttää kaikki terapiat epäonnistuneen.


    • petepax

      Hahahahhahhh =) Olin revetä kun tämän luin!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe