(kertosäe kuorona, voimakkaasti nousten)
Skodaa ne jotkut vain viitsivät ostaa, vaikka kaikkihan tietää ettei siitä autoa saa. Huijattuna olo se itsetuntoa nostaa, vaikka kekkoslovakia on valmistusmaa.
On tekniikkaa otettu volkkarista ja muista, ja silti Skodaa ei voi autoksi kutsua.
Ehkä siitä johtuu ettei Skodalla suksikaan luista, siksi kait kuskit ovatkin hupsuja.
En kyllä koskaan itäautoa hanki, vaikka joskus sellaisen halvalla saisi.
Jos auto on kuin rautainen kanki, niin ei rahat riitä vaikka kuinka sitä korjaisi.
Koska Skoda on autona käsittämätön, niin ei sillä aja herrat eikä paavit.
Liikenteessähän Skoda on näkymätön, koska sitä kasaavat laiskat slaavit.
Vain hölmöt näitä itäautoja tilaavat, niin ehkä juuri siksi Suomi lamassa on.
Itäautoilijat eivät tiedä että ympäristöä pilaavat, niin tämä se on tilanne onneton.
:Nostetaan Suomi parantamalla tuottavuutta, sillä jotain tarttis tehdä varmaan
Siinä itäautot parantavat luovuutta, kun ne kaatopaikalla sulais romuksi harmaan:
(Lauletaan Simo Salmisen äänellä, melodia tsekin kansallshymnin mukaan)
Oodi Skodasta, I säe
12
100
Vastaukset
- Pähkinänakkeli
Älykkötrollimme älyvapaa lturgia, jossa runomitta ei edes toimi.
- Jaksoitko edes
lukea?
Tämä on ensimmäinen versio, harvoin ne mallautuu uomiinsa.
Olisiko kenelläkään täydennettävää? Tehdään tästä yhteisöllinen biisi =)- Pähkinänakkeli
Jaksoitko edes kirjoitti:
lukea?
Niin, kirjoitin, että runomitta ei toimi. Loppusoinut jotenkin matchaavat, mutta säkeet ontuvat.
En tosin ole niitä sovittanut Tsekin kansallishymniin koska se ei kuulu musavalikoimiini.
- Niku Jonela
Ei jatkoon.
- läntlört zero points
Pisteitä -0.
- jorkki
Mistä landlord hankkii kuoron Simo Salmisen klooneja, ja mikä tossa on se kertosäe?
Kertosäe:
Siinä itäautot parantavat luovuutta, kun ne kaatopaikalla sulais romuksi harmaan:
Itse laulu:
http://www.youtube.com/watch?v=wiJgTFmF9Zo- jorkki
landlord kirjoitti:
Kertosäe:
Itse laulu:
http://www.youtube.com/watch?v=wiJgTFmF9ZoJust joo
- väärät lääkkeet
Ahaa, onks lantaläjän hoidossa yritetty jotain musiikkiterapiaa? Näyttää terapia epäonnistuneen.
- Saunan taakse !
Itse asiassa näyttää kaikki terapiat epäonnistuneen.
- petepax
Hahahahhahhh =) Olin revetä kun tämän luin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607454- 1294190
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.293542- 212908
- 272503
- 232452
- 252050
- 472040
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732022- 321958