Onko väärin rukoilla Jeesuksen paluun puolesta?

Kristityn dilemma

Tekisi niin mieli, niin läpeensä korruptoituneen ja syntisen maailman puhdistuksen ja jälleensyntymisen vuoksi. Mutta sitten toisaalta tiedän että ei-uskovaiset joutuvat kärsimään.

Empaattinen puoleni haluaisi rauhaa, mutta myös puhdistusta ja valheiden loppua. Ilmeisesti kumpaakaan ei saa ilman suurta hintaa.

14

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä maailma on juuri niin läpeensä korruptoitunut ja syntinen, kuin mitä rukouksiesi kohteen suunnitelmiin kuuluu. Miksi sinun pitäisi siihen puuttua?

    • kirjoittajaxxxx

      Rukoillaan ja joudutetaan osaltamme Jeesuksen paluuta, se on meidän tehtävä. Mutta voi, mitä vielä tapahtuu ennen sitä, toivottavasti meidän ei tarvitse elää ja kokea sitä kaikkea, eikä varmaan tarvitsekaan. Siihen menee kuitenkin vielä muutama vuosikymmen, meitsi on jo silloin siirtynyt täältä pois.

      • Kyllä Hän tulee meidän aikana. Ja ihan pian. Profeetat ovat saaneet profetioita että Hän tulee hetkenä minä hyvänsä.


      • Frans II

        Onko väärin rukoilla Jeesuksen paluun puolesta?

        Antakaa palaa vaan ja mielellään ihan täysillä. Jännä nähdä mitä tapahtuu.


    • Oikea tapa Jeesuksen tahdon tapahtumista,että tapahtuisi uskovien keskuudessa, vainottujen puolesta Jeesuksen nimetakia vainottuja.

      • Totta joka sana

        Ikävä todeta , mutta turhaan Jeesusta odotatte.


    • Pohtija...

      Ei ole väärin rukoilla puhdistusta joka saapuu ajallaan,paha saa palkkansa.Sen takia raamattu kertoo selvästi kehoittaen olkaa valppaina ja valmiina koska ette tiedä milloin minä tulen.......toisin sanoen olisi hyvä olla katse tulevaisuuteen.

      Toisin sanoen jeesuksen tulemista tulisikin rukoilla.Kukin saa palkkansa,hyvää tehneet ja pahaa tehneet.

      • Tapa rukoilla Jeesuksen tahdon tapahtumista meidän elämässämme kysellä mikä on hänen tahtonsa.
        Rukoilkaa niiden puolesta jota teitä vainoavat että olisitte taivaalisen isännelapsia.


    • Jeesus opetti Isä M.

      Tulkoon sinun valtakuntasi ja tietysti tässä anotaan Jeesuksen tulemusta.

    • kerty

      Jeesuksen takaisinpaluuta voi nopeuttaa Evankeliumin julistanisella kaikille kansoille!

      • kerty

        Jeesuksen takaisinpaluuta voi nopeuttaa Evankeliumin julistamisella kaikille kansoille!


    • totta 1

      Olisiko tärkeää olla itse valmis joka hetki.
      Tuskin rukoilu vaikuttaa nopeuttavasti maailmanloppuun. Jumala kun on lopusta tietoinen milloin se tulee. Kuinka paljon sitten vaikuttaa ihmisille annetun tehtävän toteutuminen sen arvioi myös Jumala. Mutta mitä emme tule tietämään etukäteen silloin on turha sen pohtimiseen käyttää ajatustakaan muutoin kuin seurata annettuja merkkejä ja olla valmis.

      • Sitä se on

        Hullujen hommaa.


    • Come Lord Jesus

      Ilm.22:20 Aamen, tule Herra Jeesus!

      Eli ei ole väärin koska Raamatussakin niin rukoillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe