Halpa synttärilahja vaimolle, ideoita.

Mätäpää

Nyt kiireesti tarvitsisin jotain lahjaideaa! Ensinnäkin, rahaa ei ole, max 50 euroa(sekin pakko vipata). Mihinkään ei olisi varaa, hirveä rahatilanne. Mutta nyt on niin kauan muistutettu asiasta että ilmeisesti pakko jotain loihtia, mutten kirveelläkään keksi mitään. Viime vuodet olen selvinnyt itse tehdyllä kortilla lapsen kanssa ässä arvalla karkkipussilla....ei mene enää läpi. En keksi mitään, noh helikopterin ostaisin jos olisi rahaa.....mutta kun ei ole. Ei välähdä päässä mitään! Salikortin voisin hankkia, mutta se olisi vain loukkaus. Jotain naamarasvoja, loukkaus.

Taidan tyytyä korttin, arpaan ja karkkiin?

15

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras!

      Anna sitä mitä sinulla on antaa,eikä maksa mitään. Mielikuvitusta;)

    • Lahjakortti hierojalle toimii aina.

      • Lompakko

        Mieheni osti minulle nahkaisen lompakon,johon sain kaikki korttini ym.sopimaan. Olin ikionnellinen. Päivittäin siis muistan miestäni.


      • uytjymkju,kji
        Lompakko kirjoitti:

        Mieheni osti minulle nahkaisen lompakon,johon sain kaikki korttini ym.sopimaan. Olin ikionnellinen. Päivittäin siis muistan miestäni.

        Kauanko sinulla on aikaa lahjan hankntaan? Kannattaisi ensi kerralla varautua hyvissä ajoin, n 1-2 kk ennen, niin voit ostaa hänelle jonkin vintage-korun brittien ebay-huutokaupasta edullisesti.

        Nyt jos on kiire, niin suosittelen jotain kaunista korua (pitää olla aitoa hopeaa tai aitoa kuparia tms), joita voi saada 10-20 eurolla tarjouksista. Ei missään tapauksessa mitään tekojalokiveä tai rihkamaa, jossa on nikkeliä tms.

        Jos ei löydy, niin sitten kukkakimppu ja suklaakonvehteja ja pieni kuohuviinipullo. Se on ylellinen ja ns hemmotteleva romanttinen lahja, jollaisia naiset arvostavat.


    • juugeli

      Hierontaöljyy ja tuoksukynttilä, ehkä jotain konvehtii. Illalla parin tunnin hieronta ja saatat itsekin saada jotain :D

      • Mätäpää

        Kiitän vastauksista! Aikaa on enää pari päivää. Joo taidan vaan hankkia nuo perinteiset, ja sitten käytäisiin syömässä porukalla....ja illalla vaikka sitä hierontaa


      • Mätäpää
        Mätäpää kirjoitti:

        Kiitän vastauksista! Aikaa on enää pari päivää. Joo taidan vaan hankkia nuo perinteiset, ja sitten käytäisiin syömässä porukalla....ja illalla vaikka sitä hierontaa

        Ja jos sen ässä arvan korvaisi vaikka kukkakimpulla, haha, tosi romanttinen....ässä arpa.


    • cho-

      mistä naisesi tykkää?
      Itse olin ikionnellinen kun (harvapää) mieheni oli ostanut minulle lempisuklaatani (jota saa vain näin joulun alla) ihan muuten vain (toki kelpuuttaisin rasian( jotain muuta pientä) myös synttärilahjaksi yms.)
      Ei se aina rahasta kiinni ole :) hieronnan joku jo mainitsikin, mutta muista ettei mikään 10min pika hieronta ole hyvä. Mieluusti vaikka 20-30min (enemmänkin jos jaksaa) ja jos sattuu löytymään vielä jotain hyvältä haisevaa hieronta öljyä/rasvaa. Ruusun saa parilla eurolla kukkakaupasta ja itse voi vaikka taiteilla kortin joka lupaa seuraavaksi aamuksi kahvin/aamupalan sänkyyn :)
      Moni nainen arvostaa "vaivalla" keksittyjä lahjoja enemmän kuin sitä kalleinta laukkua tms. eli kuten ekaksi jo kirjoitin, mieti mistä naisesi erityisesti pitää/nauttii!

    • Saakelipalmu

      Itse naisena en kyllä kehtaisi odottaa/vaatia lahjoja jos rahatilanne on kerran hirveä. Selkähieronta, yhteistä aikaa, lapsen kanssa tehty kortti, kaikki hyviä ideoita. Ajatus on tärkein. Jos raha on tosi tiukalla, joku koru tai kukkapuska ei tunnu kovin fiksulta ja kestävältä ajatukselta. Seuraavalla viikolla kun pitäisi käydä ruokakaupassa niin eipä sillä korulla voi siellä kassalla maksaa.

      Kyllä toisen pitäisi ymmärtää että kun rahaa ei ole niin silloin sitä ei myöskään ole. Ymmärrän kyllä että toiset ovat niin natkuja että on pakko olla aina sitä ja tätä, oli taloudellinen tilanne millainen hyvänsä, mutta kovin hedelmättömältä asenteelta sellainen tuntuu.

    • vapaa päivä äidille

      Anna arvostusta. Aamiainen sänkyyn (maljakossa yksi kukka) ja siivoa myös jäljet..tiskit yms. Sitten menette porukalla vaikka keilaamaan tai jotain mihin tuo 30 e riittää. Sitten kokaat päivällisen tai tilaat vaikka pizzat. Illaksi vielä jäätelöä ja telkun eteen silittelemään toista ilman vaatimuksia..jos olet kiltti voit sinäkin voittaa tässä pelissä.

      • 17Plus

        Isänpäivä lähestyy ,miten vietetään,ensikertaa näin.


      • Mätäpää
        17Plus kirjoitti:

        Isänpäivä lähestyy ,miten vietetään,ensikertaa näin.

        Vaimoni ei todellakaan ole mitään vaativaa sorttia, päinvastoin. Kun on aina rahat tiukalla niin, no ei siinä paljon mitään erityistä tehdä. Oikeastaan ole edes pyytänyt mitään, vastailee vaan kun kysyn haluatko jotain pientä lahjaksi "en odota mitään, olen tottunut etten saa mitään jne". Noniin, siis jotenkin pitäisi joskus häntäkin huomioida, viesti meni perille :) enköhän minä jotakin pientä keksi....


      • Mätäpää
        Mätäpää kirjoitti:

        Vaimoni ei todellakaan ole mitään vaativaa sorttia, päinvastoin. Kun on aina rahat tiukalla niin, no ei siinä paljon mitään erityistä tehdä. Oikeastaan ole edes pyytänyt mitään, vastailee vaan kun kysyn haluatko jotain pientä lahjaksi "en odota mitään, olen tottunut etten saa mitään jne". Noniin, siis jotenkin pitäisi joskus häntäkin huomioida, viesti meni perille :) enköhän minä jotakin pientä keksi....

        Ongelma ratkaistu. Kerrotaan nyt kun on tullut avauduttua....budjetti se säälittävä 50 euroa, on kuulema joku naamarasva mikä lie liikkeessä jotain alennuksia mistä sillä rahalla saa jo vaikka mitä.....no sinne sitten....vaikutti innostuneelta, kerrankin. Huh.


      • sinne syvälle
        Mätäpää kirjoitti:

        Ongelma ratkaistu. Kerrotaan nyt kun on tullut avauduttua....budjetti se säälittävä 50 euroa, on kuulema joku naamarasva mikä lie liikkeessä jotain alennuksia mistä sillä rahalla saa jo vaikka mitä.....no sinne sitten....vaikutti innostuneelta, kerrankin. Huh.

        Jos minä saisin ryppyvoidetta lahjaksi, varmaan suuhun sen tunkeisin, meinaan lahajan antajan.


    • herkuttelemaan

      Itse arvostan jotain yhteistä tekemistä. Mukavinta on käydä ulkona syömässä. Vie vaimosi vaikkapa leivoskahville kunnon kahvilaan, jos kaupungista semmoinen löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe