Mies, paljonko saat viestejä?

Mies kysyy

Mies, minkä verran saat naisilta yhteydenottoja ilmoitukseesi ? Tarkoitan sellaisia yhteydenottoja joissa nainen ottaa sinuun yhteyttä oma-aloitteisesti.

Naisilta en edes kysy koska saavat viestejä niin paljon että eivät jaksa edes laskea : )

72

1080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+20

      Jos olen ilmaisjäsenenä en yhtään tai korkeintaan yhden viestin puolessavuodessa. Jos ostan treffit palvelun ja huudan megafoniin niin tuhannelle näytetystä huudosta yleensä yksi vastaa ja useinmiten vaan niin että "onpa sulla ihana profiili" ja tämän jälkeen ei muuta kuulukkaan eikä vastata viesteihin.

    • Nainen vastaa

      Naisena voin kai kertoa, että yhden käden sormilla voi laskea ne kerrat kun olen viestiä ekana laittanut.
      Profiileja tosin selailen huvikseni, eikä jokainen käynti tarkoita että olisin kiinnostunut ko.henkilöstä.

    • mies..

      Riippuu vuodenajasta, keväällä/kesällä oli joskus jopa niin että joka kirjautumiskerran jälkeen oli uusi viesti. Kun kesä loppui niin samoin loppui myös viestien tulo täysin.
      Onkohan naisten hormonitoiminta jotenkin erilaista kesällä :D

    • asdf7654

      Deittailin 6-8 viikkoa lähes passiivisena ja loppulukemien perusteella molemminpuoleista juttua oli tullut 48 naisen kanssa. Omiin aloitteisiini vastasi ehkä puolet, itse vastasin kaikille paitsi spämmääjille, kymmenestä käydystä treffistä vain yksi oli omasta aloitteestani alkaneen keskustelun pohjalta.

      • 12+10

        Sulla taitaa olla naama/koulutus/työ aikalailla kunnossa jos vain kahdessa kuukaudessa saat noin paljon kiinnostusta osaksesi.
        Itse saan tuossa ajassa ehkä 2 viestiä jos olen onnekas.


      • asdf7654
        12+10 kirjoitti:

        Sulla taitaa olla naama/koulutus/työ aikalailla kunnossa jos vain kahdessa kuukaudessa saat noin paljon kiinnostusta osaksesi.
        Itse saan tuossa ajassa ehkä 2 viestiä jos olen onnekas.

        No naamaa yleensä kehuttiin yhteydenotoissa ja onhan mulla toki ihan hyvin palkattu akateeminen työ mutta sanoisin että jälkimmäinen painaa aika paljon vähemmän kuin kuva ja teksti.

        Ennenkaikkea mulla oli hyvä kuva jossa näytin hyvältä sosiaalisessa tilanteessa ilman että muita henkilöitä näkyi tunnistettavasti. Sanoisin että kuva oli parempi kuin naama tosielämässä mutta silti rehellisesti ja tunnistettavasti tuore kuva minusta. Tärkeintä oli että kuva rikkoi jään ja päästi tutustumaan paremmin viestejä vaihtaen. Sen jälkeen kun pääsee alkukynnyksen yli, on huomattavasti helpompi tuoda se toivottavasti loistava itsensä esiin.

        Jotkut kokee että laittaa mieluummin itsestään epäedustavamman kuvan että ei aiheuta livenä pettymystä mutta jos se aiheuttaa sen ettei livenä pääse ketään tapaamaan, on se taktiikkana nollan arvoinen.

        Ei sitä kuvan tärkeyttä turhan takia aina painoteta. Ja siis nimenomaan kuvan. Ei kukaan ole vaatimassa että sinun naaman pitää muuttua paremmaksi mutta sen ensivaikutelman eteen kannattaa tehdä parhaansa ja olla niin edustava kuin mahdollista.


    • kkhh

      En ole saanut vielä ensimmäistäkään yhteydenottoa 2,5kk aikana. Ihan kuvallisella ja tekstintäyteisellä ilmoituksella liikkeellä kuitenkin, mutta ilmeisestikään miehenä ei viestejä saa jos ei ole aivan poikkeuksellisen komea.

      • asdf7654

        Kannattaa panostaa komeuteensa!

        Ja ennenkuin räjähdät naamalle niin muistutan että miehen menestys naismaailmassa on paljon vähemmän naamasta kiinni kuin naisen menestys miesmaailmassa. Miehen on mahdollista olla rumankomea kun nainen ei voi rumankaunis oikein olla. Käytännön tasolla tarkoittaa siis profiilikuvaan panostamista. Hiukset, vaatteet, vartalo ja muut kuntoon. Hyvä kuva, mieluiten ammattilaisen ottamana tai osaavan kaverin jos ei itsellä ole laitteita eikä taitoa.

        Toki jos tekstisi on yhtä masentavaa kuin palsta-antisi, ei hyvästäkään kuvasta ole mitään iloa :D


      • mies kaks ysi
        asdf7654 kirjoitti:

        Kannattaa panostaa komeuteensa!

        Ja ennenkuin räjähdät naamalle niin muistutan että miehen menestys naismaailmassa on paljon vähemmän naamasta kiinni kuin naisen menestys miesmaailmassa. Miehen on mahdollista olla rumankomea kun nainen ei voi rumankaunis oikein olla. Käytännön tasolla tarkoittaa siis profiilikuvaan panostamista. Hiukset, vaatteet, vartalo ja muut kuntoon. Hyvä kuva, mieluiten ammattilaisen ottamana tai osaavan kaverin jos ei itsellä ole laitteita eikä taitoa.

        Toki jos tekstisi on yhtä masentavaa kuin palsta-antisi, ei hyvästäkään kuvasta ole mitään iloa :D

        Niiin, no yksi vaikutttava tekijä on myös paikkakunta.Kaikki kun ei asu Helsingissä yms. isomman cityn lähettyvillä joten jos asuu pienellä paikkakunnalla, on turha haaveillakaan että juuri kukaan vastaisi.


      • 5+1
        asdf7654 kirjoitti:

        Kannattaa panostaa komeuteensa!

        Ja ennenkuin räjähdät naamalle niin muistutan että miehen menestys naismaailmassa on paljon vähemmän naamasta kiinni kuin naisen menestys miesmaailmassa. Miehen on mahdollista olla rumankomea kun nainen ei voi rumankaunis oikein olla. Käytännön tasolla tarkoittaa siis profiilikuvaan panostamista. Hiukset, vaatteet, vartalo ja muut kuntoon. Hyvä kuva, mieluiten ammattilaisen ottamana tai osaavan kaverin jos ei itsellä ole laitteita eikä taitoa.

        Toki jos tekstisi on yhtä masentavaa kuin palsta-antisi, ei hyvästäkään kuvasta ole mitään iloa :D

        Höpön höpö. Jos nainen kiinnostuu hyvän kuvan perusteella, niin arvomaailma on kyllä niin pielessä, ettei sellainen nainen ainakaan minua kiinnosta. Itselläni on kuvaton profiili, ja fiksulle naiselle se ei ole mikään ongelma.


      • asdf7654
        5+1 kirjoitti:

        Höpön höpö. Jos nainen kiinnostuu hyvän kuvan perusteella, niin arvomaailma on kyllä niin pielessä, ettei sellainen nainen ainakaan minua kiinnosta. Itselläni on kuvaton profiili, ja fiksulle naiselle se ei ole mikään ongelma.

        Ja juuri siksi sulla on profiili, mulla on avovaimo.

        Kuvallisesta profiilista kiinnostuvalla naisella on arvomaailma pielessä tai sitten kohdillaan mutta kuvattomasta ei kiinnostu kukaan. Lopulta sillä naamalla on kuitenkin väliä joten sillä on ihan turha mehustella että miten hienon ja jalon naisen sai mahdollisesti kiinnostumaan profiilista kun se kuva pitää kuitenkin lopulta näyttää tai kasvotusten kohdata ja sitten tulee pakit :D


    • mies50+

      Noin 1-2 yhteydenotttoa kuukaudessa, eli sopivasti. Keväällä-kesällä kai tuo kaksi ja ankeana vuodenaikana 1 kpl/kk. Itse en lähetä ollenkaan yhteydenottoja naisille, ehkä kuitenkin noin 4-6 krt/vuosi.

    • 1984

      Mulla oli etelä-Savossa kuvallinen ja huolellisesti naisen avustuksella tehty profiili vuoden verran . Kaverin emäntä vahti sitä ja selaili sillä miuden naisten profiileja päivittäin . Eli yhtään aloitetta ei sillä profiililla tehty. Siinä vieraili 157 henkilöä ja yksi viesti tuli joltain venakolta johon ei voinut edes vastata.
      Kaverin emäntä ei alkuun uskonut kun kerroin aikaisemmista kokeuluista ennen kuin kokeili kuvallani ja tiedoillani sitä.
      Ainakin täällä päin suomea ei kannata odottaa että sais naiselta aloitteen.
      Ois luullut että naisen avustuksella tehdyllä profiililla ois sanut aloitteita.

    • jarzi83

      Oon pk-seudulla asuva 31v maisterismies, työpaikka on, sosiaalista elämääkin ja jopa melko komee ja puheliaskin tapaus olen. Netissä noista ei vain kauheana apua ole, sain omaan kuvalliseen suomi 24 profiliini ehkä 3-4 viestiä kuukaudessa. Tosin niistäkin aina puolet ei edes vastannut lähettämääni viestiin...

    • Kyllä se siitä85

      Heh olen ollu nyt ee olisinko vuoden tuolla ja ei yhden yhtä viestiä...Venäläis-huijareita ei lasketa :)

      Mutta olen saanut muutamilta viestiä kun olen laittanut heille viestiä. Siihen se on yleensä jäänytkin. Yhden kanssa olen tähän asti viestitellyt 10-20 kertaa, mutta live-tasolle ei vaan päästy kertaakaan. Vihjailla yritin kahveella tai muulla, mutta ei vaan uskaltanu ressu :p

    • dfshbdf

      yhden ainoan kerran oon saanu aloitteen pyöreähköltä naiselta joka oli suoraansanottuna sairaalloisen epätoivoisen oloinen (heti puhui lasten tekemisestä) ja lisäksi miehiin katkeroitunut.

    • 29m

      Kahteen vuoteen en ole saanut kuin yhden viestin ja sekin oli serkku likalta

      • tasa-arvo?

        Tällaista se on miehillä, samaan aikaan nainen valkkailee miesten 100-200 lähettämästä viestistä sitä parasta ehdokasta..


    • kiltti mies.

      0 viestiä viimeisen 5 vuoden aikana olen saanut.
      Sehän kertoo vain sen että olen ruma.

    • 1+16

      Onkos joka deitti sivuilla sama homma ? Itse en suomi24 puolella ole saanut vuoteen kun 2 viestiä.
      Joillakin sivuilla saa kuulemma vain muutaman sopivan ehdokkaan päivässä eli ei pysty selailemaan samalla tavalla kuin suomi24 puolella.

    • jonnijoutavaa

      9 v ei yhtään viestiä

    • 1982m

      Viimeisen vuoden aikan on tullut 1 viesti 600kilsan päästä ja siinäkin harmiteltiin kun asun niin kaukana.
      Puoleen vuoteen en ole itsekkään tehnyt aloitteita.
      Mutta minä oon miettinyt että pitäsköhän meidän miesten vähän liittoutua ja lähettää toisillemme ajan kulus viestejä.
      Ja laittaa miesten keskuudessa kulkemaan semmonen joukko viesti ettei tehdä enää aloitteita kun naiset kuulemma saa niin paljon viestejä nykyään.

    • vm66m.

      Sen 3kk ollessani netissä sain sen 40 aloiteviestiä naisilta mutta jo paikkakunta pääkaupunkisetu vaikutti asiaan.
      Itse harvemmin laitoin aloitetta kun se vaikutti aika turhalta.
      Muutamat treffitkin sain aikaan mutta se on eriasia johtiko ne pidemmälle kun vaikutti monet niistä olevan sarjadeittailijoita ja vuosiakin olleen netissä ja ihan tavallisia naisia olivat ja saman ikäluokankin ja itselläni olisi ollut kiinnostusta katsoa pidemmällekin muutaman kanssa mutta ei niin ei.
      Eli se tahto ja halukin tutustua pdemmällekkin puuttui näiltä naisilta.
      Eipä ne vanhemmat naiset siinä viesti paljoudessa elä....

    • 2+3

      Mulla muutama tuttu deittailija mies on sanonu kun naiset eivät vastaa asiallisiin ja kriteereihin sopiviin avauksiin ovat sitten leikillään heittäneet tyyliin annatko .......? Ensin on suututtu ja sitten lepytty ja sitten alettu kirjoittelemaan normaalisti eli naiset odottaa juuri näitä vonkaus viestejä vaikka profiilissaan muuta väittävät. Itse en ole avauksiin vastauksia saanut joten kai se on tämä härskimpi vaihe otettava sit käyttöön.

    • mies.......

      Mulla on ollut profiili todella kauan s24treffeissä ja katsojia on käynyt vain 280

    • hfjfkdldldmd

      Pari vuotta ollut profiili pienessä maakunnassa, 120 katsojaa ja ehkä 1-2 viestiä vuodessa jos venäläisten späm karsitaan pois.

    • 25+5

      Kolme viikkoa kuvallinen profiili etelä Savossa niin neljä vierailijaa profiilissa.

    • mm..mm

      Riippuu vähän viikonpäivästä.
      Alkuviikko parasta aikaa,,,kaksi,,kolme yhteydenottoa viikottain.
      Minulla profiili on ollut piilotettuna pitkiä aikoja aina välillä.
      Tietysti kuva on ajantasainen.
      vaikealta kyllä tuntuu löytää kumppani tältä saitilta.
      Treffeillä saa kyllä käydä ja vähän " peittoa heiluttaa " mutta mistä se lopun elämän kaveri?

    • turha toivo

      Jos ei lasketa näitä google-kääntäjällä väännettyjä feikkiprofiileja niin nolla treffien uudistuksen jälkeen, sitä ennen ehkä 3-4 naista laittoi oma-aloitteisesti viestin ja profiili ollut reilut 8 vuotta että näimpä...

      • we5235

        Sun kannattaisi alkaa veloittaa siitä, että kerrot täällä palstalla muille onnettomille, millainen EI KANNATA olla.

        Nimittäin jos olet kahdeksan vuotta sitkeästi yrittänyt pitää profiilia täällä, ja ei silti tärpää, niin sulla on varmasti tiedossa se, mitä nuo naiset eivät ainakaan halua. Luulen että olet vielä niin itsepäinen, että et ole valmis myöskään muuttamaan itseäsi siihen suuntaan, mitä nuo naiset haluaisivat, ja siksi olet nyt sitten itse kaivamassasi kuopassa asemissa. Kenties toivoen sitä lottovoittoa, jos se vaikka osuisi sinun kohdallesi. (Älä kuitenkaan pidätä hengitystäsi odotellessasi.)


    • nettisuhteessa

      Suomi24 treffeissä, kahden vuoden aikana taisin saada kolme yhteydenottoa naiselta, joista yksi otti yhteyttä kahteen kertaan koska olin välillä vaihtanut nimimerkkiä.

      e-kontaktissa oli profiili puolivuotta, ja kaksi "oikeaa" yhteydenottoa tuli. niitä kuva-albumin avaimen pyytäjiä oli.

    • er45

      Sain muutamia per viikko, ehkä sen ~100 yhteydenottoa vajaan vuoden aikana. Profiili oli välillä jokusen viikon poissa, kun katsasteltiin jonkun potentiaalisen kanssa toisiamme ja että lähtisikö se siitä nousuun.

      Ei kannata liikaa miettiä saako vai ei noita yhteydenottoja naisilta - niitä kun tulee hirvittävän laajan skaalan mukaan, ja suurin osa on jotain rämemajavan ja sotanorsun risteymiä. Hyvin pieni osa yhteydenottajista osui todella siihen haarukkaan joka kelpasi itselleni, ja joiden kanssa tuli keskusteltua ja tavattua.

      Itse ottamalla yhteyttä pääsee paljon laadukkaampiin tuloksiin, kun voi sivuuttaa 99% kaikista onnettomista tapauksista.

      • asdf7654

        Miten onnistuit pysymään sadan yhteydenoton jälkeenkin palvelussa? Itselläni nuo 48 yhteydenottoa johti yhdeksiin treffeihin ja omat 10-20 yhteydenottoa yksiin treffeihin. Kyllä tuolla määrällä jo pitäisi onnistaa mikä sulla on.

        Se on kyllä ihan totta että moni viesti on toiselta puolelta maata pelkkä kehaisu hyvästä tekstistä tai kuvasta.


      • er45
        asdf7654 kirjoitti:

        Miten onnistuit pysymään sadan yhteydenoton jälkeenkin palvelussa? Itselläni nuo 48 yhteydenottoa johti yhdeksiin treffeihin ja omat 10-20 yhteydenottoa yksiin treffeihin. Kyllä tuolla määrällä jo pitäisi onnistaa mikä sulla on.

        Se on kyllä ihan totta että moni viesti on toiselta puolelta maata pelkkä kehaisu hyvästä tekstistä tai kuvasta.

        No, siellä oli joukossa rämemajavia, sotanorsuja, prinsessoja, pissiksiä, ja sitten muutama helmi.

        Rämemajaville toivotettiin hyvät jatkot ja onnea matkaan, prinsessojen ja pissisten kanssa pidin hauskaan niin kauan kuin sitä kesti (=seksiä) ja Helmet kerättiin talteen. Helmien kanssa olin muutamista viikoista muutaman kuukauden yhdessä ja erikseen, ja sitten lopulta löytyi sellanen jonka kanssa muutin yhteen. Tosin häneen otin kyllä itse yhteyttä.

        Jälkenepäin ajatellen, siellä oli kyllä alussa yksi, joka oli tosi mukava ja olisi ehkä pitänyt yrittää hieman enemmän hänen kanssaan, mutta olin ahne ja utelias, ja lähdin siitä etenepäin katsomaan löytyisikö joku vielä "parempi".

        Hyviä löytyi, ja olen ihan tyytyväinen nykytilaani, mutta tuo tapaus jäi vähän kaihertamaan takaraivoon. Mutta oma vikani, ja taakkani joudun kantamaan ihan itse.


    • hyvä löytö

      Minä taas naisena löysin aivan ihanan "sotanorsun" täältä. Nyt pidetään yhteyttä päivittäin ja suunnitellaan ekaa yhteistä ulkomaan matkaa. Ollaan kyllä molemmat varattuja...vielä :)
      Ei yhtään pöllömpi löytö tältä saitilta.

    • Mulla on ollu kuvaton profiili ehkä vuoden verran ja olisikohan tuona aikana yksi viesti tullu naisen aloitteesta. Asun pääkaupunkiseudulla, joten ei ole sitäkään tekosyytä, että asuisi pienellä paikkakunnalla. :D

      • 13+3

        No mies ja kuvaton profiili on sama kuin et tekisi profiilia ollenkaan.. Naiset käyttää varmaan millisekunnin siihen että tsekkaa kuvan ja jos kuvassa ei ole mallin näköinen mies niin sut skipataan.


      • 13+3 kirjoitti:

        No mies ja kuvaton profiili on sama kuin et tekisi profiilia ollenkaan.. Naiset käyttää varmaan millisekunnin siihen että tsekkaa kuvan ja jos kuvassa ei ole mallin näköinen mies niin sut skipataan.

        Kyllä mä joskus kokeilin kuvallisellakin profiililla jonkin aikaa, mutta ihan samanlaista se oli kuvan kanssa kuin ilmankin. En ainakaan omalla kohdallani huomannut mitään eroa.


      • Mies33treee
        pete80 kirjoitti:

        Kyllä mä joskus kokeilin kuvallisellakin profiililla jonkin aikaa, mutta ihan samanlaista se oli kuvan kanssa kuin ilmankin. En ainakaan omalla kohdallani huomannut mitään eroa.

        Se on valitettava tosiasia että vain kuva merkitsee naisille. Onhan sitä tutkittukin tekemällä kattava profiili ja täysin identtinen mutta toiseen profiiliin laitettiin komea alfauros kuvaksi ja toiseen mitäänsanomattoman näköinen tavis mies. Ainoastaan komean kuvan omannut profiili sai viestejä.
        Kuten sanottu nettideitit on pinnallisten temmellyskenttä. Jos ei halua lopullista itsetunnon menetystä on parempi hypätä tuosta kyydistä pois mitä nopeammin sen parempi. Yksin onnellisena on mukavempaa kun yrittää löytää deiteiltä joku ja huomata että sut dissataan aina vain ulkonäön perusteella. Kummallista on myös se että esim allekirjoittanut löytää yö elämästä ja baareista suht helposti seuraa. Miksi kelpaan livenä mutta en nettideiteillä? No eipä tarvi nettiä enään käyttää. Koettu ja huonoksi todettu.


      • dfer34576
        Mies33treee kirjoitti:

        Se on valitettava tosiasia että vain kuva merkitsee naisille. Onhan sitä tutkittukin tekemällä kattava profiili ja täysin identtinen mutta toiseen profiiliin laitettiin komea alfauros kuvaksi ja toiseen mitäänsanomattoman näköinen tavis mies. Ainoastaan komean kuvan omannut profiili sai viestejä.
        Kuten sanottu nettideitit on pinnallisten temmellyskenttä. Jos ei halua lopullista itsetunnon menetystä on parempi hypätä tuosta kyydistä pois mitä nopeammin sen parempi. Yksin onnellisena on mukavempaa kun yrittää löytää deiteiltä joku ja huomata että sut dissataan aina vain ulkonäön perusteella. Kummallista on myös se että esim allekirjoittanut löytää yö elämästä ja baareista suht helposti seuraa. Miksi kelpaan livenä mutta en nettideiteillä? No eipä tarvi nettiä enään käyttää. Koettu ja huonoksi todettu.

        Miten se ulkonäköasia on sellainen peikko, että "kun minun ulkonäkö ei miellytä, niin mielummin olen yksin kuin sellaisen kanssa joka viehtyy vain komeista uroksista"?

        Te voitte itse vaikuttaa ulkonäköönne ihan helvetin paljon! TE ITSE!

        Älkää nyt v*ttu väittäkö että se on toisten ihmisten pinnallisuutta, jos heidän arvonsa ovat erilaisia kuin teidän, ja kun ette itse halua tehdä itsellenne mitään asian eteen, niin se olisi jotenkin muiden vika.

        Teitä rasvalettejä, epähygieenisiä, sohvaperunoita peräkammarinpoikia on joka mitassa ja pituudessa täällä valittaen, ettette kelpaa kenellekkään, koska naiset haluavat jotain jännämiestä mielummin jne. Kun se että kävisitte suihkussa kerran päivässä, ja siivoatte turpanne joka päivä myöskin tekisi teistä jo ihan tavallisen ja nostaa mahdollisuuksianne tavata edes joku.

        Olen itse TÄYSIN tavis. En vedä edes yhtä leukaa, vaan olen sellanen tuuleen kaatuva hoikka mies, ja silti sain ihan helvetisti treffejä aikaan ja lopulta löysin parini siitä joukosta - vain koska te olitte vain niin paljon paskempia valintoja. Sain loistaa ihan yksinäisyydessäni siinä naisten kanssa.

        Kuulin myös kaikki maailman kauhutarinat teidän treffeistänne, mitä kaikkea nuo naiset olivat kokeneet. Että kannattaa vähän miettiä sitäkin että miten tuotte itsenne tykö.

        Saattaa kuulostaa uskomattomalta, mutta aika moni koki treffinsä siten, kuin olisitte suoraan tokana lauseena sanoneet heille "ehehe, mennääks panee?"

        Ja vaikka tuo on kuvainnollinen tilanne, niin tuo vaikutelma tulee kuulemma kaikista perusjampoista jotka olivat päässeet viesteilemään tai saati sitten treffeille asti.

        Hoitakaa itsenne ensin kuosiin = terveelliset elämäntavat, vaatetus, työpaikka, kehonhuolto
        Sitten hoitakaa sosiaaliset taitonne kuntoon = opetelkaa puhumaan asioista. Ja en tarkoita nyt autojen rasvausta jne.

        Ja tuolla pärjäätte varmasti. Koska osa tämänkin lukevista totetaa että ihan liikaa vaivaa, ja jatkavat elämäänsä kurjuutta valittaen, kuinka se on jonkun muun syy, kun he ovat lihavia tjsp.

        Ei teidän tarvitse olla parhaita, alfauroksia yms. Teidän pitää olla vain parempi ja nopeampi kuin se juuri viereinen kaveri. Se riittää.


      • Mies33treee
        dfer34576 kirjoitti:

        Miten se ulkonäköasia on sellainen peikko, että "kun minun ulkonäkö ei miellytä, niin mielummin olen yksin kuin sellaisen kanssa joka viehtyy vain komeista uroksista"?

        Te voitte itse vaikuttaa ulkonäköönne ihan helvetin paljon! TE ITSE!

        Älkää nyt v*ttu väittäkö että se on toisten ihmisten pinnallisuutta, jos heidän arvonsa ovat erilaisia kuin teidän, ja kun ette itse halua tehdä itsellenne mitään asian eteen, niin se olisi jotenkin muiden vika.

        Teitä rasvalettejä, epähygieenisiä, sohvaperunoita peräkammarinpoikia on joka mitassa ja pituudessa täällä valittaen, ettette kelpaa kenellekkään, koska naiset haluavat jotain jännämiestä mielummin jne. Kun se että kävisitte suihkussa kerran päivässä, ja siivoatte turpanne joka päivä myöskin tekisi teistä jo ihan tavallisen ja nostaa mahdollisuuksianne tavata edes joku.

        Olen itse TÄYSIN tavis. En vedä edes yhtä leukaa, vaan olen sellanen tuuleen kaatuva hoikka mies, ja silti sain ihan helvetisti treffejä aikaan ja lopulta löysin parini siitä joukosta - vain koska te olitte vain niin paljon paskempia valintoja. Sain loistaa ihan yksinäisyydessäni siinä naisten kanssa.

        Kuulin myös kaikki maailman kauhutarinat teidän treffeistänne, mitä kaikkea nuo naiset olivat kokeneet. Että kannattaa vähän miettiä sitäkin että miten tuotte itsenne tykö.

        Saattaa kuulostaa uskomattomalta, mutta aika moni koki treffinsä siten, kuin olisitte suoraan tokana lauseena sanoneet heille "ehehe, mennääks panee?"

        Ja vaikka tuo on kuvainnollinen tilanne, niin tuo vaikutelma tulee kuulemma kaikista perusjampoista jotka olivat päässeet viesteilemään tai saati sitten treffeille asti.

        Hoitakaa itsenne ensin kuosiin = terveelliset elämäntavat, vaatetus, työpaikka, kehonhuolto
        Sitten hoitakaa sosiaaliset taitonne kuntoon = opetelkaa puhumaan asioista. Ja en tarkoita nyt autojen rasvausta jne.

        Ja tuolla pärjäätte varmasti. Koska osa tämänkin lukevista totetaa että ihan liikaa vaivaa, ja jatkavat elämäänsä kurjuutta valittaen, kuinka se on jonkun muun syy, kun he ovat lihavia tjsp.

        Ei teidän tarvitse olla parhaita, alfauroksia yms. Teidän pitää olla vain parempi ja nopeampi kuin se juuri viereinen kaveri. Se riittää.

        Hetkinen! Et nyt ilmeisesti ymmärtänyt lukemaasi? Kysehän oli kuvasta ja ulkonäöstä eikä muista seikoista. Jos olisin joku slummista revitty kuselta haiseva puoli juoppo niin tuskin edes livenä kelpaisin.
        Kuten sanottu saan yö elämässä seuraa vallan mainiosti mutta nettideiteillä en yhden ainoaa vastausta kattavaan profiiliini ja kuviakin oli kolme. Mielestäni asiallisia ilman aurinkolaseja, paidat päällä ja hymyileviä.
        Joku sanoi että "onpa hyvä profiili" Kun seuraavaksi kysyin jotain olikin hän jo poistanut omansa ja näitä tapahtui usein. Kysyttiin jotain ja kadottiin. Ai kun olivat kiinnostuneita joopajoo...
        Ja kun pidät ongelmanani yksityis elämää niin kerrottakoon sekin että olen vakkari duunissa ollut päivääkään olematta työttömänä jo 15 vuotta, liikun siisteissä vaatteissa ja hampaat ovat hoidetut ja reijättömät, henki ei haise, en tupakoi, harrastan mielekkäitä harrastuksia, on kavereita, asuntolainakin tulee maksettua ensivuoden puolella, uudenkarhee auto alla, mökki järven rannalla jne jne.
        Mutta eipä kuule ketään kiinnosta tutustua treffeillä. Ja huom en mainitse omaisuudestani tai taloudestani muuta kuin kokopäivä töissä ja itsekseen hyvin pärjäävä.
        Joo en kelvannu netin pinnallisille joten oli jalkauduttava yöelämään ja mukavia naisia olen löytänyt. Tällä hetkellä sinkkuna mutta pientä säätöä yllätys baarissa tapaamani naisen kanssa. Mene ja tiedä tuleeko siitä mitä mutta aika näyttää.


      • 1+4
        dfer34576 kirjoitti:

        Miten se ulkonäköasia on sellainen peikko, että "kun minun ulkonäkö ei miellytä, niin mielummin olen yksin kuin sellaisen kanssa joka viehtyy vain komeista uroksista"?

        Te voitte itse vaikuttaa ulkonäköönne ihan helvetin paljon! TE ITSE!

        Älkää nyt v*ttu väittäkö että se on toisten ihmisten pinnallisuutta, jos heidän arvonsa ovat erilaisia kuin teidän, ja kun ette itse halua tehdä itsellenne mitään asian eteen, niin se olisi jotenkin muiden vika.

        Teitä rasvalettejä, epähygieenisiä, sohvaperunoita peräkammarinpoikia on joka mitassa ja pituudessa täällä valittaen, ettette kelpaa kenellekkään, koska naiset haluavat jotain jännämiestä mielummin jne. Kun se että kävisitte suihkussa kerran päivässä, ja siivoatte turpanne joka päivä myöskin tekisi teistä jo ihan tavallisen ja nostaa mahdollisuuksianne tavata edes joku.

        Olen itse TÄYSIN tavis. En vedä edes yhtä leukaa, vaan olen sellanen tuuleen kaatuva hoikka mies, ja silti sain ihan helvetisti treffejä aikaan ja lopulta löysin parini siitä joukosta - vain koska te olitte vain niin paljon paskempia valintoja. Sain loistaa ihan yksinäisyydessäni siinä naisten kanssa.

        Kuulin myös kaikki maailman kauhutarinat teidän treffeistänne, mitä kaikkea nuo naiset olivat kokeneet. Että kannattaa vähän miettiä sitäkin että miten tuotte itsenne tykö.

        Saattaa kuulostaa uskomattomalta, mutta aika moni koki treffinsä siten, kuin olisitte suoraan tokana lauseena sanoneet heille "ehehe, mennääks panee?"

        Ja vaikka tuo on kuvainnollinen tilanne, niin tuo vaikutelma tulee kuulemma kaikista perusjampoista jotka olivat päässeet viesteilemään tai saati sitten treffeille asti.

        Hoitakaa itsenne ensin kuosiin = terveelliset elämäntavat, vaatetus, työpaikka, kehonhuolto
        Sitten hoitakaa sosiaaliset taitonne kuntoon = opetelkaa puhumaan asioista. Ja en tarkoita nyt autojen rasvausta jne.

        Ja tuolla pärjäätte varmasti. Koska osa tämänkin lukevista totetaa että ihan liikaa vaivaa, ja jatkavat elämäänsä kurjuutta valittaen, kuinka se on jonkun muun syy, kun he ovat lihavia tjsp.

        Ei teidän tarvitse olla parhaita, alfauroksia yms. Teidän pitää olla vain parempi ja nopeampi kuin se juuri viereinen kaveri. Se riittää.

        Ihan mielenkiinnosta kysyn että millä deittisivulla dfer34576 saa yhteyden ottoja ja ikäsi. .
        Mie ole suomi24 puolella itä suomessa . Profiili ollut vuoden verran niin ja yhtään aloitetta en ole saanut. Vierailuja on ollut satakunta niistäkin 80 olen ensin kirjoittanut aloitteen ennen kuin on vieraillut. 3 on vastannut. Mullakin on aika perusteellisesti ja naisen avustuksella tehty kuvallinen profiili ja ei toimi.
        Vuoden loppuun asti leikin vielä suomi 24 ja sit riittää. Sit annetaan Venakoille mahdollisuus.


      • dfer34576
        1+4 kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn että millä deittisivulla dfer34576 saa yhteyden ottoja ja ikäsi. .
        Mie ole suomi24 puolella itä suomessa . Profiili ollut vuoden verran niin ja yhtään aloitetta en ole saanut. Vierailuja on ollut satakunta niistäkin 80 olen ensin kirjoittanut aloitteen ennen kuin on vieraillut. 3 on vastannut. Mullakin on aika perusteellisesti ja naisen avustuksella tehty kuvallinen profiili ja ei toimi.
        Vuoden loppuun asti leikin vielä suomi 24 ja sit riittää. Sit annetaan Venakoille mahdollisuus.

        Mulla oli profiili tuossa 2012 jonkun vuoden verran. Muutaman kerran otin profiilin pois viikoksi/kuukaudeksi, kun yritin jotain jonkun kanssa, mutta kun se meni kiville, niin aktivoin profiilin sitten uudelleen.

        Olin täällä S24lla, pienessä kaupungissa (100 000as.) ja tapasin about 100 naista sen aikana kun vielä treffailin.

        Ymmärrän että Itä-Suomessa ei välttämättä ole yhteyksiä tai naisia jotka etsivät siellä asuvia miehiä - mutta se ei tarkoita että jos tiedätte että Helsingissä on naisia, niin ettette voisi lähteä sinnepäin etsimään kohtaloanne. Yksinolo on ihan oma valinta - Jos Lapista ei löydy naista, niin kannattaako sitä etsiä sieltä? Menkää sinne missä niitä on.


      • 1+4
        dfer34576 kirjoitti:

        Mulla oli profiili tuossa 2012 jonkun vuoden verran. Muutaman kerran otin profiilin pois viikoksi/kuukaudeksi, kun yritin jotain jonkun kanssa, mutta kun se meni kiville, niin aktivoin profiilin sitten uudelleen.

        Olin täällä S24lla, pienessä kaupungissa (100 000as.) ja tapasin about 100 naista sen aikana kun vielä treffailin.

        Ymmärrän että Itä-Suomessa ei välttämättä ole yhteyksiä tai naisia jotka etsivät siellä asuvia miehiä - mutta se ei tarkoita että jos tiedätte että Helsingissä on naisia, niin ettette voisi lähteä sinnepäin etsimään kohtaloanne. Yksinolo on ihan oma valinta - Jos Lapista ei löydy naista, niin kannattaako sitä etsiä sieltä? Menkää sinne missä niitä on.

        Yrittäjänä en pysty muuttamaan ja oon niin tylsä etten juo jonka takia baareissakaan en käy. Enkä usko ett 400 kilsan päästä Hesasta ketään sais kun on jo niin vaikea kilpailla jo paikallisten kanssa naisista. Niin täällä on oltava yksin tai hommattava emäntä ulkomailta.


      • sdrwe5234
        1+4 kirjoitti:

        Yrittäjänä en pysty muuttamaan ja oon niin tylsä etten juo jonka takia baareissakaan en käy. Enkä usko ett 400 kilsan päästä Hesasta ketään sais kun on jo niin vaikea kilpailla jo paikallisten kanssa naisista. Niin täällä on oltava yksin tai hommattava emäntä ulkomailta.

        Eräs ensimmäisistä askeleista on tunnistaa/tunnustaa faktat, ja tehdä suunnitelma niiden mukaan.

        Vaikka löytyyhän niitäkin jotka lähtevät takaisin kohti "perähikiää", niin niitä ei kuitenkaan riitä jokaiselle, joka siellä nykyään asuu. Enimmäkseen nuoret (ja vähän vanhemmatkin) naiset suuntaavat kohtia asutuskeskuksia, poispäin "maalta".

        Joten hieno homma että olet tunnistanut ongelman, ja tehnyt b-suunnitelman.


      • 16+7
        dfer34576 kirjoitti:

        Miten se ulkonäköasia on sellainen peikko, että "kun minun ulkonäkö ei miellytä, niin mielummin olen yksin kuin sellaisen kanssa joka viehtyy vain komeista uroksista"?

        Te voitte itse vaikuttaa ulkonäköönne ihan helvetin paljon! TE ITSE!

        Älkää nyt v*ttu väittäkö että se on toisten ihmisten pinnallisuutta, jos heidän arvonsa ovat erilaisia kuin teidän, ja kun ette itse halua tehdä itsellenne mitään asian eteen, niin se olisi jotenkin muiden vika.

        Teitä rasvalettejä, epähygieenisiä, sohvaperunoita peräkammarinpoikia on joka mitassa ja pituudessa täällä valittaen, ettette kelpaa kenellekkään, koska naiset haluavat jotain jännämiestä mielummin jne. Kun se että kävisitte suihkussa kerran päivässä, ja siivoatte turpanne joka päivä myöskin tekisi teistä jo ihan tavallisen ja nostaa mahdollisuuksianne tavata edes joku.

        Olen itse TÄYSIN tavis. En vedä edes yhtä leukaa, vaan olen sellanen tuuleen kaatuva hoikka mies, ja silti sain ihan helvetisti treffejä aikaan ja lopulta löysin parini siitä joukosta - vain koska te olitte vain niin paljon paskempia valintoja. Sain loistaa ihan yksinäisyydessäni siinä naisten kanssa.

        Kuulin myös kaikki maailman kauhutarinat teidän treffeistänne, mitä kaikkea nuo naiset olivat kokeneet. Että kannattaa vähän miettiä sitäkin että miten tuotte itsenne tykö.

        Saattaa kuulostaa uskomattomalta, mutta aika moni koki treffinsä siten, kuin olisitte suoraan tokana lauseena sanoneet heille "ehehe, mennääks panee?"

        Ja vaikka tuo on kuvainnollinen tilanne, niin tuo vaikutelma tulee kuulemma kaikista perusjampoista jotka olivat päässeet viesteilemään tai saati sitten treffeille asti.

        Hoitakaa itsenne ensin kuosiin = terveelliset elämäntavat, vaatetus, työpaikka, kehonhuolto
        Sitten hoitakaa sosiaaliset taitonne kuntoon = opetelkaa puhumaan asioista. Ja en tarkoita nyt autojen rasvausta jne.

        Ja tuolla pärjäätte varmasti. Koska osa tämänkin lukevista totetaa että ihan liikaa vaivaa, ja jatkavat elämäänsä kurjuutta valittaen, kuinka se on jonkun muun syy, kun he ovat lihavia tjsp.

        Ei teidän tarvitse olla parhaita, alfauroksia yms. Teidän pitää olla vain parempi ja nopeampi kuin se juuri viereinen kaveri. Se riittää.

        Mites sitten kun pitää olla pidempi kuin se viereinen kaveri? Aika... Haasteellista... :D Ei ole tarpeen nillittää, mutta aika paljon pituus merkkaa mimmeille etenkin netissä. Se lisää monella huomattavasti homman haasteellisuutta, mutta ei se mitenkään mahdottomaksi asiaa tee. Kaikki naiset eivät vedä ihannekumppaniaan sinne 180 cm, mutta yllättävän moni vetää. Ja kun vastauksia tulee ovista ja ikkunoista, niin se on aika helppo keino rankata pois "ylimääräiset" kun nainen vaikka tekee haut vain omilla ihannekumppanin kriteereillään.

        Joskus seurattiin asiaa leikillään, niin samalla paikkakunnnalla asuva kaverini joka on 196cm sai suunnilleen tyhjällä profiililla ja krapulaisen näköisellä kuvalla aika paljon yhteydenottoja tekemättä itse aloitteita. Itse en saanut alle 170cm miehenä, hyväksi kehutulla profiilitekstillä ja harkiten valitulla kuvalla, juurikaan oma-aloitteisia yhteydenottoja. Tosin ne jotka ottivat yhteyttä olivatkin ihan tosissaan seuran haussa. Kuka sitten minkäkinlaisen seuran, mutta kivoja treffejä niistä syntyi.

        Tosin itsekkin olen siinä mielessä pituusrasista, että pidän eniten 150 165cm naisista. Niin kuin sillä nyt olisi jotain merkitystä oikeasti, mutta jostain nuo aika yleiset käytösmallit vain kumpuaa.


    • asdasdsadsad

      Jostakin kesästä lähtien ollut. Pari sataa profiilivierailua ja onko mulle yksi tai kaksi oikeata aloitetta tehty. Yhdet treffit saanut aikaiseksi, mutta ei jatkoa. Parille kymmenelle kiinnostavalle naiselle olen viestiä laittanut. Harva vastaa takaisin. Täällä oleminen on vähän sama, kuin pitäisi viikoittaista Lotto-arpaa viidellä rivillä ja odottaisi sitä seitsemää oikeata. Mutta eipä tämä toisaalta mitään maksa.

    • Kyllä flaksaa

      Sain viimeksi viestin vuonna 2007; sekin oli viisikymppiseltä närpiöläiseltä lihavalta homolta.

    • m1981

      Mulla on kuvalline profiili ollut kuukauden vierailijoita ensimmäisen 3 viikon aikan 16.
      Sit hommasin plussan ja huudatin 3 kertaa nyt on vierailijoita 67.
      Yhtään viestiä en ole kokoaikana saanut ja huomenna poistun sivuilta.

      • asdf7654

        Toi nyt on ihan paskaa. Kuvallisella profiililla tuli ensimmäisenä iltana yli 150 profiilikatselua jo pelkän etusivulistauksen vuoksi.


    • Jo vuodesta 2006

      Sain jouluna 2007 ekan ja heti perään huhtikuussa 2009 toisen viestin. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa.

      • koe-eläintehdas

        Olen tehnyt pientä kenttätutkimusta. Jokin aika sitten mulla oli profiili, jossa kuvat oli korkeintaan kohtalaisia, mutta tekstissä kirjoitin etsiväni seuraa tositarkoituksella, annoin ymmärtää kaikenlaista hyvää ja auvoa. Vierailuja 2 kuukauden ajalla 71 ja yhteydenottoja 14. Enimmäkseen kuvattomilta ja epätoivoisilta. Aikomuskaan ei ollut viedä juttuja pidemmälle, joten lopulta vain kerroin löytäneeni jonkun, toivottelin hyvät jatkot ja poistin profiilin.
        Sitten tein toisen profiilin, jossa nimimerkki ja kuvat olivat kunnossa. Tekstissä kerroin suoraan ja rehellisesti mitä etsin ja mitä en. Vierailuja 2 kuukauden aikana 204 ja viestejä 2. Ensimmäisessä viestissä kysyttiin haluaisinko seksisuhteeseen varatun naisen kanssa (en) ja toisessa sitä, minkä verran olisin valmis panostamaan suhteesseen (muuttoa, ym).
        Jokainen varmaan osaa vetää johtopäätelmät noista; naiset katsovat sekä pintaa, että syvemmälle. Ovat siis samanlaisia kuin me miehetkin (poislukien molemmissa huoraajat ja muut puutteessa olevat playerit).
        Hypoteesi: jos yhdistäisi hyvät kuvat ja liialliset lupaukset, vierailuja ja yhteydenottoja olisi paljon. Jos taas on huonot kuvat ja inhorealistinen, mielikuvitukseton teksti, vierailuja olis vähän, yhteydenottoja tuskin sitäkään.
        Jokainen voi sitten itse miettiä, onko liikojen lupausten antaminen kannattavaa. Valheesta kun tuppaa jäämään kiinni. Sitäkin kannattaa miettiä, onko itsensä kuvaileminen 'ihan vaan tämmöinen tavallinen mies' -tyyliin itsensä vähättelyä, vai realismia. Kukaan ei ole 'vaan'. Ja kaikki me olemme kuitenkin erilaisia.
        Onnea etsintään ja pitäkää itsenne miehinä ja naisina.
        Anteeksipyyntö 'koekaniineille'.


    • 19+19

      Mulla ei ole viime kirjautumiskertoina tullut juuri edes vierailuja profiiliin, jotenkin kesän jälkeen on vierailut ja viestit vähentyneet ihan täysin. Mietin jo että onko profiili jotenkin viallinen kun en saa edes niitä 3 vierailua vaan on aina 0-1.
      Tuntuu melkein että profiili olisi piilotettuna vaikka näin ei pitäisi olla..

    • Hiljaista on

      Reilu vuosi sitten viestejä tuli minulle Helsingissä asuvalle tuolloin 28v sinkkumiehelle n. 3-5 joka viikko, alussa ehkä hieman enemmänkin. Nyt kun kokeilin suomi24 deittiä uudestaan vuoden jälkeen uudestaan olen saanut kuukauden aikana yhteensä 4 viestiä kuvalliseen profiiliini. Uskon että suomi24 deittiin tehdyt muutokset ovat yksi suurimmista syistä siihen miksei niitä viestejä enää tule niin paljoa kuin aiemmin, en minä nyt ole voinut vuodessa niin paljoa vanheta :D

      • 6+16

        Kuukauden aikana 4 viestiä kuulostaa tosi hyvältä.
        Itse en edes muista milloin olisin saanut viime viestin, ehkä kaksi kuukautta sitten joltakin vähän pullukalta.


    • Aikuinen mies

      Vastauksena sinulle ja koi-eläintehdas -nimimerkille.

      Vierailujen määrä riippuu merkittävästi siitä, miten usein olet kirjautuneena. Monet etsivät vain kirjaantuneita. Jos käyt itse vierailemassa toisten profiileissa (silloin kun ovat kirjaantuneina) saat vastavierailuja. Näin ollen pitkä poissaolo tosiaan vähän muuttaa profiilin "piilotetuksi".

      Viimeisen "uudistuksen" jälkeen ei enää edes näe, että ketkä ovat maksavia jäseniä. Maksavat tulevat aina etualalle, joten ei-maksavat joutuvat senkin takia taka-alalle.

      • Aikainen mies

        Jaa. Mites se selittää sen kun käyn kännykällä varmaan neljästi päivässä profiilissani ja olen vielä maksava asiakas eli jonon kärkipäässä eikä viestejä tule??
        Olisiko sillä naamalla kuitenkin ratkaisevampi merkitys vaikka onkin kattava asiallinen ja hieman huumoriakin profiilissa sekä asiallisia kokovartalo kuvia ilman aurinkolaseja ja hymyilevillä kasvoilla ja viestien määrä silti nolla. Asun kaikenlisäksi Tampereen liepeillä joten naisista ei pitäis pulaa olla.


      • Aikainen mies
        Aikainen mies kirjoitti:

        Jaa. Mites se selittää sen kun käyn kännykällä varmaan neljästi päivässä profiilissani ja olen vielä maksava asiakas eli jonon kärkipäässä eikä viestejä tule??
        Olisiko sillä naamalla kuitenkin ratkaisevampi merkitys vaikka onkin kattava asiallinen ja hieman huumoriakin profiilissa sekä asiallisia kokovartalo kuvia ilman aurinkolaseja ja hymyilevillä kasvoilla ja viestien määrä silti nolla. Asun kaikenlisäksi Tampereen liepeillä joten naisista ei pitäis pulaa olla.

        Niin ja kyllä sen treffit jäsenen näkee niissä hakutuloksissa.


    • Mies 49v kirjoittaa.

      Kyllä se hiljaista on profiilissa. tosi harva nainen lähettää avausviestin, ehkä yksi vuodessa. venäläisia ei lasketa mukaan.
      itse lähetin noin 80 aloitetta kuukaudessa ja noin 20 vastaa jotakin,, tyyliin oot kaukana. tai olen juuri poistamassa profiilin.

      Mutta se viestien laatu. tykkään kirjoittaa paljon ja saan vastauksena rivin tai kahden vastauksia. No seuraavassa viestissä kerrot taas paljon, mutta koska nainen ei anna tarttuma pintaa tulee kerrottua itsestä. naisen vastaus lyhenee. kolmannen kerran jälkeen ei tule sitäkään. Naiset sanoo haluavan muutakin kuin "moi" kirjeitä. ja itse sitten lähettävät sellaisia??

      Haasteellista!

      Tämä juttu jonka juuri tein olisi tyypillinen aloitusviestin pituus. ja vastaus on pari kysymystä johon he ei itse tietenkään vastaa.

      Miksei voi kysyä tyyliin, "Onko sinulla lapsia, itsellä on kolme tyttöä"
      Tämä siis esimerkkinä.. Olen lapseton.

      Tai pidätkö kotieläimistä, itsellä on kolme koiraa ja pari kattia.. Siinä olisi jo heti jutunjuurta seur viestiin. Vastaamalla myös omaan kysymykseen avaa myös juttua avoimeen suuntaan. Tääkin sitten vain esimerkkinä.

      Kivaa talven odotusta kaikille.

    • nirso mies

      Kuvat kuntoon ja teksti jokseenkin kohdilleen.

      Olin vuoden aikana noin 6kk aktiivinen S24:ssa. Yli 2000 vierailua ja sain useitakin aloitusviestejä päivässä. Jouduin tarjoamaan ei oota paljon. Tästä huolimatta naiset vastasivat joihinkin tekemiini aloituksiin melko kehnolla prosentilla. Pk-seutu ja ikää kolkyt ja risat. Juu, varmaan oon sieltä komeemmasta päästä.

      Muutama seksijuttu tuli ja yhden kanssa tapailtiin lopulta jonkin aikaa. Rakastuinkin omalla tavallani, mutta oli liian myrskyisää lopulta.

      Silloin tällöin käyn katsomassa huvikseni, niin yllättäen siellä pyörii samoja naamoja kuin vuosi-kaksi sitten. Lähinnä heitä, jotka eivät koskaan aloituksiini vastanneet tai joiden kanssa jotain diibadaabaa oli mutta neiti ei koskaan lämmennyt tapaamiseen asti. Samoin Tinderissä on tullut nyt vastaan niitä samoja. Mikäs tässä moittiessa, sinkkuna oon itekin, mutta oon ollut pitkiä aikoja pois jos on ollut joku juttu päällä ja muutenkin leipiinnyin nettideittailuun pitkäksi aikaa.

      • 8+19

        Ohhoh, täytyy kyllä ihmetellä mitä vikaa omassa profiilissa on kun olen ollut suomi24treffeissä ihan siitä asti kun se vierailujen käyntilaskuri tuli ominaisuudeksi eli varmasti reippaasti yli tuon 6kk (tietääkö joku milloin käyntilaskuri tuli?) ja vierailuja tähän asti 280 eikä lisäänny vaikka kävisin kirjautumassa sisään.
        Mua on sanottu komeaksi/söpöksi ja kuvan pitäisi olla ok joten ihmettelen miten voi olla noin suuri ero vierailuissa..


    • nn87

      Miehille vinkki: jos kerrotte profiilissanne olevanne positiivinen, huumorintajuinen yms., ottakaa kuva itsestänne, missä kasvo ei ole peruslukemissa...

      • hmm.

        Mulla on juuri tuollainen kuva että kasvo on ihan täysin peruslukemissa mutta kuvaa ottaessa on vaikea hymyillä luontevasti, tulee vain väkinäinen hymy eikä rento hymy :D


    • Joskus muutama vuosi sitten joku kirjoitti jotain.

    • 1-3 viestiä vuodessa tulee naisilta siten että nainen tekee aloitteen. Yleensä nämä yhteydenotot kyllä johtavat livetreffeihin toisin kun silloin jos minä lähestyn naisia. Takamatkaltahan mies joutuu lähtemään, esittäytymään tuntemattomalle naiselle. Ei ole helppoa sekään. Ei ihme ettei noista ole varsinaista parisuhdetta kehkeytynyt.

    • Viiden vuoden aikana yhden ja sekin vain mainosti facebook ryhmää, joka liittyy profiilissani mainittuun harrastukseen.

      (profiilini on kuvallinen ja asun Helsingissä)

      • er45

        Noniin, rohkea, joka esiintyy omalla nimellään ja kuvallaan. Päästään keskustelemaan oikeista asioista.

        Sen verran mitä katsoin tuosta kuviasi, niin huomaan että sinulla on taustat ihan ok. Olet kolmevitonen, sinkku, ja harrastuksina on varmasti jotain mielenkiintoista kun omistat? klassikkomoottoripyörän.

        Entäpä sinä itse? Pidätkö itseäsi naisten mielestä haluttavana vai sellaisena "mene pois siitä" tapauksena?

        Minun mielestä, ja tämä ei siis ole jumalan totuus, vaan ihan minun mielipide, ja varmasti löytyy poikkeaviakin näkökulmia, sinulla on persoonallinen ulkonäkö. Ilmeisesti omien mieltymystesi mukainen. Valitettavasti tuo ei toimi kuin marginaaliseen osaan naisista, ja jos haluat näyttää tuolta, niin suljet itse itsesi pois markkinoilta.

        Jos haluat tehdä itsellesi jotain, niin tässä ohjeet:

        Treenaa, treenaa, ja treenaa. Muuta tuo nörttilook urheilijalookiksi. Sinun ei tarvitse luopua mistään omasta jutusta vaikka kuntoilisitkin - Ainoa ero nykytilanteeseen on, että joudut ehkä katsomaanisompia vaatteita kun hauis ja hartiat kasvavat.

        Vaatetus yleensä. Pukeutuminen vaikuttaa helvetisti. Pukeutumalla oikein, korostat parhaita puoliasi - noita treenattuja käsivarsia esim - jotka sitten vaikuttavat vielä vaikuttavimmilta oikein esiteltynä. Mieti esim ruokaa. Pihvi voi olal lätkäistynä lautaselle kotona ihan miten vain, mutta ravintoloissa annokset rakennetaan ja ruoka NÄYTTÄÄ ja siten myös maistuu paremmalta. Ainekset ovat ihan samat kuin himassa, mutta siellä ravintolassa on vain sitä jotain. (Ellet nyt sitten ole kebabmiehiä, ja kaikkihan tietää miltä paskalta vettynyt kebab näyttää.)

        Hiukset. Semitärkeä asia. Pitkä hiukset on toisille "must", ja useimmille kauhistus. Jos haluat laajentaa omia mahdollisuuksia, siistit lyhyet hiukset on varma valinta. Analogia menee suunnilleen näin. Tuolla on 90 tyttöä jotka pitävät lyhyistä, ja 10 jotka pitävät pitkistä hiuksista. Noista 10stä tytöstä on ehkä 1 joka on sinulle arvoiltaan sopiva, ja noista 90stä on 10 jotka ovat arvoiltaan vastaavasti sopivia - paitsi etteivät pidä pitkistä hiuksista. Kummin luulet, että tapaat tuon yhden tytön, ennenkuin joku nappaa hänet, vai ottaisitko mahdollisuutesi noiden 10 kanssa, vaikkakin se vaatisi että pää olisi siististi leikattu. Ei sovi valittaa, jos kaventaa omia mahdollisuuksia tietoisesti. Mutta mitään pakkoa ei ole tehdä omien näkökulmien vastaisesti, kunhan vain tiedostaa faktat miksi näin tai noin. Oma valinta.

        Siinä se.

        Tuo että olet kolmevitonen on kuumaa kamaa. Tuolal on hirvittävä määrä pitkään opiskelleita sinkkunaisia, joilal biologinen kello tikittää, ja jotka etsivät sitä siemenkonetta tekemään muksuja. Ja he etsivät nimenomaan sitä sinkkua, ei lapsia miestä. Sellaisia ei kuitenkaan ole valtavasti tarjolla.

        Valitettavasti he haluavat niitä "hyvillä geeneillä" varustettuja yksilöitä - ei nörtiltä näyttäviä. eli mene salille pumppaamaan rautaa vuodenksi, syö oikein - Ja vuoden päästä sulla on valtavan paljon kontakteja. Ja hauis. Ja vatsalihakset. Ei voi failata.


      • er45 kirjoitti:

        Noniin, rohkea, joka esiintyy omalla nimellään ja kuvallaan. Päästään keskustelemaan oikeista asioista.

        Sen verran mitä katsoin tuosta kuviasi, niin huomaan että sinulla on taustat ihan ok. Olet kolmevitonen, sinkku, ja harrastuksina on varmasti jotain mielenkiintoista kun omistat? klassikkomoottoripyörän.

        Entäpä sinä itse? Pidätkö itseäsi naisten mielestä haluttavana vai sellaisena "mene pois siitä" tapauksena?

        Minun mielestä, ja tämä ei siis ole jumalan totuus, vaan ihan minun mielipide, ja varmasti löytyy poikkeaviakin näkökulmia, sinulla on persoonallinen ulkonäkö. Ilmeisesti omien mieltymystesi mukainen. Valitettavasti tuo ei toimi kuin marginaaliseen osaan naisista, ja jos haluat näyttää tuolta, niin suljet itse itsesi pois markkinoilta.

        Jos haluat tehdä itsellesi jotain, niin tässä ohjeet:

        Treenaa, treenaa, ja treenaa. Muuta tuo nörttilook urheilijalookiksi. Sinun ei tarvitse luopua mistään omasta jutusta vaikka kuntoilisitkin - Ainoa ero nykytilanteeseen on, että joudut ehkä katsomaanisompia vaatteita kun hauis ja hartiat kasvavat.

        Vaatetus yleensä. Pukeutuminen vaikuttaa helvetisti. Pukeutumalla oikein, korostat parhaita puoliasi - noita treenattuja käsivarsia esim - jotka sitten vaikuttavat vielä vaikuttavimmilta oikein esiteltynä. Mieti esim ruokaa. Pihvi voi olal lätkäistynä lautaselle kotona ihan miten vain, mutta ravintoloissa annokset rakennetaan ja ruoka NÄYTTÄÄ ja siten myös maistuu paremmalta. Ainekset ovat ihan samat kuin himassa, mutta siellä ravintolassa on vain sitä jotain. (Ellet nyt sitten ole kebabmiehiä, ja kaikkihan tietää miltä paskalta vettynyt kebab näyttää.)

        Hiukset. Semitärkeä asia. Pitkä hiukset on toisille "must", ja useimmille kauhistus. Jos haluat laajentaa omia mahdollisuuksia, siistit lyhyet hiukset on varma valinta. Analogia menee suunnilleen näin. Tuolla on 90 tyttöä jotka pitävät lyhyistä, ja 10 jotka pitävät pitkistä hiuksista. Noista 10stä tytöstä on ehkä 1 joka on sinulle arvoiltaan sopiva, ja noista 90stä on 10 jotka ovat arvoiltaan vastaavasti sopivia - paitsi etteivät pidä pitkistä hiuksista. Kummin luulet, että tapaat tuon yhden tytön, ennenkuin joku nappaa hänet, vai ottaisitko mahdollisuutesi noiden 10 kanssa, vaikkakin se vaatisi että pää olisi siististi leikattu. Ei sovi valittaa, jos kaventaa omia mahdollisuuksia tietoisesti. Mutta mitään pakkoa ei ole tehdä omien näkökulmien vastaisesti, kunhan vain tiedostaa faktat miksi näin tai noin. Oma valinta.

        Siinä se.

        Tuo että olet kolmevitonen on kuumaa kamaa. Tuolal on hirvittävä määrä pitkään opiskelleita sinkkunaisia, joilal biologinen kello tikittää, ja jotka etsivät sitä siemenkonetta tekemään muksuja. Ja he etsivät nimenomaan sitä sinkkua, ei lapsia miestä. Sellaisia ei kuitenkaan ole valtavasti tarjolla.

        Valitettavasti he haluavat niitä "hyvillä geeneillä" varustettuja yksilöitä - ei nörtiltä näyttäviä. eli mene salille pumppaamaan rautaa vuodenksi, syö oikein - Ja vuoden päästä sulla on valtavan paljon kontakteja. Ja hauis. Ja vatsalihakset. Ei voi failata.

        Hiuksia tuli lyhennettyä n. 20 cm kesällä. Ja metallipiireissä ei naiset varmaankaan karsasta pitkiä hiuksia. Kuitenkin tilanteet, joissa naisiin tutustuminen tuntuu luonnollisimmalta, ovat alan keikoilla tai baareissa.

        Pitkään opiskelleet korkeakoulutetut sinkkunaiset tuskin kiinnostuvat amislaisista. Tosin, alimman korkea-asteen opintoja löytyy, mutta en ole "vielä" valmistunut. Nettideiteissä tämä vielä varmasti korostuu. Eikä pituuttakaan tunnu olevan tarpeeksi.

        Treenaaminen olisi kyllä kova juttu. Juoksen päivittäin, mutta se ei ihan riitä. Kaikissa takeissa ja paidoissa kasvuvaraa hartioille. Vielä kun saisi ruokailutottumukset uusittua.


      • t5swde
        wlfwd kirjoitti:

        Hiuksia tuli lyhennettyä n. 20 cm kesällä. Ja metallipiireissä ei naiset varmaankaan karsasta pitkiä hiuksia. Kuitenkin tilanteet, joissa naisiin tutustuminen tuntuu luonnollisimmalta, ovat alan keikoilla tai baareissa.

        Pitkään opiskelleet korkeakoulutetut sinkkunaiset tuskin kiinnostuvat amislaisista. Tosin, alimman korkea-asteen opintoja löytyy, mutta en ole "vielä" valmistunut. Nettideiteissä tämä vielä varmasti korostuu. Eikä pituuttakaan tunnu olevan tarpeeksi.

        Treenaaminen olisi kyllä kova juttu. Juoksen päivittäin, mutta se ei ihan riitä. Kaikissa takeissa ja paidoissa kasvuvaraa hartioille. Vielä kun saisi ruokailutottumukset uusittua.

        Paljon erilaisia naisia tavanneena, voisin sanoa, ettei taustoilal ole mitään väliä siihen tapaamisen järjestelyyn. Toki joukosta löytyy aina joku, jolle on väliä, oletko lääkäri vai automekaanikko, ennenkuin hän suostuu edes noteeraamaan sinua.

        Nuo taustaasiat alkavat merkitsemään vasta kun olette jo keskusteluväleissä - koska usein silloin vasta paljastuu se juttujen taso. Jos metallimies puhuu itselelen tärkeästä metallibändistä, ja siihen liityvästä kitaransoitosta kokoajan, eikä häntä kiinnosta italialaisen sienisalaatin maukunyanssit joista nainen yrittää kertoa - ei tuo suhde jatku kauaa.

        Olen itse esim jättänyt naisia sen vuoksi kun heille tulee tyhjä katse siinä vaiheessa kun yritän keskustella Kreikan valtionlainoista. Jos siinä vaiheessa ei saa suutaan auki, kerrottua ettei asia ole tuttu, vaan katse tyhjänä kuuntelee hiljaa ja sitten siirtyy meikkien maailmaan, niin sellaiset saa minun puolesta jäädä. Koska jos joku puhuisi minulle meikeistä, niin itse ainakin yritän osallistua jolalin tasolla - esim kysyen jotain meikkaus järjestyksestä, tai miksi niin ja näin, mitä vaikutusta on sillä ja tällä. Vaikken niistä mitään ymmärräkkään, niin yritän silti kiinnostua.


    • 14+12

      Aika vähän oma-aloitteisia viestejä tuli. Ehkä yksi oma-aloitteinen puolessa vuodessa? Spämmiviestejä ei lasketa. Omiin avauksiin vastausprosentti oli noin 30%. Aloitukset tein yleensä niitä näitä jutellen, ja kysellen vähän lisää jostain jutusta, jonka olin naisen profiilista bongannut. Siihen perään kohteliaat päivän jatkot, ja että olisi mukava tutustua lisääkin. Palaillaan...

      Suurin osa tosiaan kävi vain vilkaisemassa kuka sieltä kirjoitti, ja jättivät vastaamatta. Mikä on ihan ymmärrettävää. Ei mitään järkeä naisilla ruveta näppäilemään sataa, kiitos mutta ei kiitos viestiä, kun saavat usein niistä vain kuraa niskaansa. Radiohiljaisuus ajaa saman asian tehokkaammin ja vaivattomammin.

      Minulla oli myös joskus muinoin ennen tätä uudistunuttta treffipalvelua profiili täällä. Vastauksia tuli huomattavasti paremmin lähes saman tyyppisellä profiililla. Kuten myös oma-aloitteisia viestejä. Ehkä tuo viestimäärän rajoittaminen 5 henkilölle päivässä ehkäisee mimmien vastaamista "turhiksi" kokemilleen viesteille.

      Omat miinukseni nettitreffeillä olivat rajoittunut pituuskasvu ( alle 170cm), ehkä liian lihaksikas monen makuun (Tulee oletuksena Napoleon kompleksinen sikaniska, vaikka ulkomuoto johtuukin vain harrastamastani urheilulajista), "ylipaino" ( painoindeksi päälle 30). Kun nämä oletukset nainen muodostaa päässään kuvan nähtyään, en usko hänen edes jaksavan lukea profiilia loppuun. Yöelämässä pepun puristelijoita on pyörinyt ympärillä ja ulkonäköäkin on kehuttu. Ja moni ihmetellyt, miksei noin mukavalla ja fiksulla miehellä ole naista? :D No ainahan sitä ihmetellä saa. Ei vaan sopivaa ole tullut vastaan. Jos Nainen kiinnostuu minusta, en välttämättä itse tule hänen kanssaan toimeen / kiinnostu hänestä. Ja vielä useammin toisin päin.

      Nyt on tosin niin mukava daami kainalossa, että ei treffimaailma enää maistu. Eipä se vaadi lopulta kuin sen yhden jonka kanssa natsaa. Naisten tilannetta tuolla nettitreffeillä olen joskus mielessäni miettinyt sellaiseksi, että eteen heitetään ämpärillinen lasinpalasia, jossa on kourallinen kristallia ja pari timanttia. Koita sitten siinä valkata, kun kaikki naiset ovat vielä saman ämpärin sisältöä siivilöimässä... :D

      • Tsippailija

        Tilastotietoa: Neljässä kuukaudessa profiiliani on käynyt tsiikailemassa hiukan yli 200 naista. Tänä kyseisenä aikana naisten minulle laittamia keskustelunavauksia on postilaatikkoon pamahtanut 10 kappaletta ja keskimäärin minun lähettämiini viesteihin vastaa edes jollain tavalla joka seitsemäs naikkonen. Plussapalvelua olen käyttänyt kahden kuukauden ajan, mutta esimerkiksi megafoni-toiminnon olen sivuuttanut kokonaan. Konkreettisena tuloksina esittäen sivuston avulla ollaan käyty kahden eri mimmin kanssa treffeillä höpötteleen.

        Työtä, aktiivisuutta ja sinnikkyyttä se on ainakin minulta vaatinut päästä näihin "lukemiin". Kukin vetäköön omat johtopäätöksensä tuosta saldosta. Omasta mielestä suosioni on vielä asiallisella tasolla, kun ottaa huomioon miesten vallitsevan tilanteen deittisivustolla.


    • 432342134

      Olen lähettänyt viestin 300 naiselle vuosien aikana mutta saanut itse viestin vain kahdelta naiselta. Ylipäätään naiset eivät edes käy katsomassa profiiliani paitsi silloin jos olen tehnyt itse vierailun naisen profiiliin. Tuo epäsuhta kertoo selvää kieltä siitä että kolmekymppisen ammatillisen koulutuksen omaavan miehen vaikka olisi kokopäivätöissäkin markkina arvo on 0. Välillä alkaa usko loppua löydänkö ikinä ketään. Olen minä baareissakin käynyt mutta ei niissä ole kuin varattuja ja loput liian nuoria minulle. Sama juttu kuntosalillakin vai pitäisikö minun menneä joogaan:D

      Sen minä olen huomannut että jos nainen on ensimmäisenä vaatimassa kuvaa niin ei kannata edes vaivautua. Saatan olla parantumaton romantikko mutta olen kokemuksien myötä tullut siihen lopputulokseen että ulkonäöllä ei loppupeleissä ole merkitystä. Jos se on naiselle ratkaiseva asia niin meillä taitaa olla muutenkin liian iso ero elämänkatsomuksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe