Onko kenelläkään hyviä kokemuksia ennustajista/selvännäkijöistä ? Jos on niin kuka olisi hyvä ja halpa..
Ennustaja/selvännäkijä?
saraya
1
102
Vastaukset
- Sen löysin
On kokemusta ja sen sain tilaamalla sähköposti ennustuksen, mitä olen lukenut ties kuinka monta kertaa. Sain vastauksia menneisyyteen, mitkä olivat sitä mitä olivatkin. Sitten sain kuvauksen omasta elämästäni, en ollut kertonut itsestäni kuin synt. ajan ja heittänyt pari kysymystä. Eli siitä se lähti etenemään.
Ei ollut ehkä halpa mutta oli hyvä kuitenkin. Kirjoittajan löysin netistä nimimerkillä Keskiyö tai tuntijasi. Kirjoittelee välillä ennustukset-palstalla mutta ei viime päivinä ole näkyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161