Jumalan sanoja Linda Newkirkille

2012 Ennustus

5

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2012 Ennustus

Antakaa olla... Linda ilmeisesti ennustuksissaan korottaa itsensä Taivaan Kuningattareksi ja jotkut kutsuvat häntä yhdeksi vääristä profeetoista.

• woa 4 suns, dude

Joku on näköjään keksinyt heijastuksen. Seuraavaksi hämmästynee omaa peilikuvaansa.
      Lentokoneessa yleensä ainakin tuplalasi ikkunassa. Jos olisi ollut triplalasi, niin siitä varmaan soppa olisi syntynyt.

• False Prophets Both?

Näyttää silti että "profeetattarien" eli Elizabeth Elijahin ja Linda Newkirkin välillä on ollut jotakin catfight-tason sanaharkkaa tyyliin "Jumala tulee tappamaan sinut".

Elizabeth ja miehensä käyttävät piruihin yhdeistettyjä symboleita (ilmeisesti heillä on sellainen menneisyys) ja Linda väitti 9/11:n jälkeen että hän tuhosi kaksoistornit lyömällä sitä sauvalla (koska hänellä on jumalallisia voimia ja koska hän oli vihainen).

Näyttää siltä, että Linda on jopa vaarallisen hullu mutta ei kummallakaan ole kait kaikki enkelit oikein taivaassa.

• En mä kestä?

Eli tuossa Elisabeth Elijahin ennustus:

http://youtu.be/IfWOjh1S6eU

Ei vaan kestä, on minulle liikaa! Ihme että pystyin katsomaan niin paljon kun katsoin.

Ilmeisesti Pyhä Henki joka Elisabethin näyissä nainen, "kertoo" tässä vääristä profeetoista. Video on selvästi editoitu toimimaan kuvien kanssa niin kuin Pyhä Henki näkisi ja kontrolloisi mitä ruudulla näkyy. Sen lisäksi Elisabeth korottaa tässä itsensä "Pyhän Hengen Eliaksi" Pyhän Hengen suulla.

Tässä mennään jo niin paljon huonon viihteen puolelle että...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2528
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1811
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      127
      1541
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      51
      1521
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1327
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1285
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1208
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1148
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      66
      1105
    Aihe