Jumalan sanoja Linda Newkirkille

2012 Ennustus

5

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2012 Ennustus

      Antakaa olla... Linda ilmeisesti ennustuksissaan korottaa itsensä Taivaan Kuningattareksi ja jotkut kutsuvat häntä yhdeksi vääristä profeetoista.

    • woa 4 suns, dude

      Joku on näköjään keksinyt heijastuksen. Seuraavaksi hämmästynee omaa peilikuvaansa.
      Lentokoneessa yleensä ainakin tuplalasi ikkunassa. Jos olisi ollut triplalasi, niin siitä varmaan soppa olisi syntynyt.

    • False Prophets Both?

      Näyttää silti että "profeetattarien" eli Elizabeth Elijahin ja Linda Newkirkin välillä on ollut jotakin catfight-tason sanaharkkaa tyyliin "Jumala tulee tappamaan sinut".

      Elizabeth ja miehensä käyttävät piruihin yhdeistettyjä symboleita (ilmeisesti heillä on sellainen menneisyys) ja Linda väitti 9/11:n jälkeen että hän tuhosi kaksoistornit lyömällä sitä sauvalla (koska hänellä on jumalallisia voimia ja koska hän oli vihainen).

      Näyttää siltä, että Linda on jopa vaarallisen hullu mutta ei kummallakaan ole kait kaikki enkelit oikein taivaassa.

    • En mä kestä?

      Eli tuossa Elisabeth Elijahin ennustus:

      http://youtu.be/IfWOjh1S6eU

      Ei vaan kestä, on minulle liikaa! Ihme että pystyin katsomaan niin paljon kun katsoin.

      Ilmeisesti Pyhä Henki joka Elisabethin näyissä nainen, "kertoo" tässä vääristä profeetoista. Video on selvästi editoitu toimimaan kuvien kanssa niin kuin Pyhä Henki näkisi ja kontrolloisi mitä ruudulla näkyy. Sen lisäksi Elisabeth korottaa tässä itsensä "Pyhän Hengen Eliaksi" Pyhän Hengen suulla.

      Tässä mennään jo niin paljon huonon viihteen puolelle että...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe