* NAPS *

Jaska.

että muistat kuka käskee ja kuka on kuka ( 200kg..... )

10

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yarex

      200kg paskaa... Ihanaa Jaska rakas! Me tulemme ja syötämme sinulle 200kg paskaa! Sitten ennätys on nimissäsi!

    • Yarex-HH

      Kivaa, että kopioit minua edelleen ("NAPS!"). Kopiointi on suurinta imartelua. Harmi vain, että järkesi ei taida riittää uuden sisällön tuottamiseen, vaan todellakin joudut kopioimaan minua. Itse en viitsi kopioida sinua. En viitsi alentua homotteluun ja ripulihuumoriin. Jätän sen tuollaisen alhaisemman olion tehtäväksi.

      Mitenkäs muuten Jasu-neidillä on mennyt? Onko kavereita käynyt kylässä? Kenties sellitoveri sörkasta, Jouni, LadyDomina, naiset Tampereelta, Sambo ja FitnessTyttö? Tiedätkö, miten kaikki edellämainitut saadaan mahtumaan kuplavolkkariin Jaskan kanssa? -Jaska menee yksin volkkariin ja samalla siellä on kaikki edellä mainitut henkilöt mukana.

      T:Yarex-HH

    • Jaska.

      * NAPS *

      että muistat jälleen katkeruudessasi kuka on kynis ja natu ja kuka on oikea roinaaja, miesten mies ja vahva.

      200kg......

    • Jaska.

      Mutta kannattaa muistaa myös, että saat käyttää minua yleisenä vessana ja rattopoikana.

    • Jaska.

      taidat olla kunnon h_intti

    • Jaska.

      Huh, nyt pääsi oikea minä kirjoittamaan. Kohta iskee taas toinen minä ja se on menoa. Tosin tykkään jo kakasta, vessan leikkimisestä ja nöyryytettävänä olemisesta kiitos toisen minäni. Edelleenkään en ota lääkkeitä, että pissa ja kakkaleikit pääsevät jatkumaan.

    • Jaska.

      kyllä täällä haisee nyt munat, pyllyt, kakka, satulat, vessat ja varsinkin selkeesti munan perässä juoksevat miehet.....

      sen näkee kuka tahansa noista jutuistasi

    • Jaska Naistenmies.

      *NAPS*

      Että yarex muistaa kuka käskee ja kuka on vahva

      ps. pena 200kg....

    • Ei jännitystä

      Yarex on vienyt näitä keskusteluja 6-0 joten eiköhän nyt kannattaisi lopettaa kun peli on noinkin selvä?

    • Yarex-HH

      Ihan ensimmäisenä muistutus siitä, että penkkisi ei ole 200kg. Sinä olet kerran nostanut 200. Senkin käyttämällä läjäpäin steroideja ja syömällä itsesi ylilihavaksi syöttöporsasihrakasaksi.
      Muistetaan myös se fakta, että uhosit nostavasi vielä 220 penkistä. Mutta kuinka kävikään? Sinä olet hienosti sanottuna ns. alisuorittaja. Toisin sanoen luovuttaja, luopio, paskahousu, neiti. Sinä luovutit heti, kun olisi pitänyt tehdä työtä tavoitteiden eteen. Sinä et koskaan voi mennä peilin eteen suoraselkäisenä ja sanoa että ainakin yritin, tein kaikkeni; vaikka et olisi onnistunutkaan. Sinua katsoo peilistä aina luovuttaja. Joudut aina katsomaan peilistä pientä luovuttaja-hobittia.

      Nimimerkkiisi viitaten, sinä olet täällä mainostanut vetäväsi käteen päivittäin. Miten tuollainen naistenmies muka joutuisi onanoimaan päivittäin?

      Sinähän yhdessä postauksessasi pyysit minua sponsoroimaan sinua, että voit jatkaa tavoitteesi havittelua. Eli sinulla loppui bimmeristä saadut vaihtorahat, kun vaihdoit punaisen bimmerin mopediin. Aloit siis köyhäilemään.

      Varmasti on kuumaa kamaa tuollainen hobitin mallinen luovuttaja köyhä runkkari, joka on kertonut hygienian olevan neitien hommaa.

      Sinällään tuo onanointi on sinulle sopiva harrastus, että se ainakin on halpaa. Tuollainen köyhäilevä hobittikin voi sitä harrastaa.

      HAHAHAHAA!

      T:Yarex-HH

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      296
      2630
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2075
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      158
      1448
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1288
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe