Moi.
Ajattelin kysyä teiltä kokemuksia postista työpaikkana,tilanne tämä..Postilta soiteltiin ja pyysivät haastatteluun,mietin tässä työaikoja..ilmeisemmin menen kokoaikatyöhön(myös aamu-ja iltatyö)..millasia työ aikoja tulee,ja onko aamuvuorot kuitenkin yleisempiä kuin iltavuorot?Palkkaus?..Kommentteja ja kokemuksia kiitos:)
Posti työpaikkana
6
3940
Vastaukset
- Paljon työtä
Ei sinne kannata mennä. Kaveri oli siellä töissä mutta lopetti koska palkka oli huono ja työolosuhteet surkeat.
- Posteljooni
Palkkauksen voit katsoa esim. postiliiton sivuilta. Sen voin sanoa että senttiäkään et siihen päälle saa ilman tappelua, jos silloinkaan, koska kyllähän työttömiä Suomessa piisaa.
Tiivistettynä sanoisin, että yksi paskimmista työpaikoista missä olen ollut.- ding,dong
oikeessa olet..myöskin mun elämäni kamalin työpaikka..joka päivä toivon et löytys jotai muuta ja tosi nopeesti..
-postinjakaja-
- ex-postilainen
Olipas surkeita kokemuksia joillakin. Itse tykkäsin olla kovasti postilla duunissa. Meillä oli mukava porukka ja lupsakat esimiehet.
Palkka ei ole aluksi todellakaan kummoinen (ks. www.postiliitto.fi) mutta parin kuukauden jälkeen tulee korotus. (ilta/yövuorot nostaa mukavasti liksaa.) Mä luulen että työsi on aikalailla iltapainotteista..!? - KohtaMuissaHommissa
2 vuotta ollu postilla, ja n. kuukausi sitten aloin tosissaan etsiä muita hommia. Palkka aivan järjettömän huono työn raskauteen nähden,varsinkin talvella...! Työkaverit älyttömän mukavia ja työajat tosi hyvät mutta siihen se jääkin, alkaa nykyään tuo postin touhu menee sellaseen suuntaan että en enää siellä yhtään viihdy,valitettavasti :(
- postikuski
8 Vuotta ollut postilla tai Itella Logistics se nykyään on, ajanu paketti ja pulla-autoilla ja nyt oon muuta hommaa etsimässä. Postilla on huonot palkat, liikaa esimiehiä, urakehitys on aivan olematon. Lisäksi kaikkea mitä teet kytätään ja toiminta on muutenkin kankeaa. Työkaverit on mukavia. Palkasta vielä, että postilla saa vaan pelkän peruspalkan ilman mitään lisiä, mutta firmahan ei edes odota että olet siellä töissä eläkkeeseen saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241