TÄYDELLINEN NAINEN!!!

Perfect dark

Mietin vaan täs joka ilta, joka minuutti ja joka ikinen sekuntti minkälainen täydellinen nainen kuuluisi olla? Siihen vastauksen saan vain ainoastaan teiltä jätkiltä eli kertokaa ihmeessä, ku teille ei kelpaa kuin kuvan kauniit mallit ja missit, vaikka ehkä te ette olisi koskaan edes ansainnut sellaista tai edes koskaan tulisi saamaan sellaista!(Älkää ottako pahalla!!) Teidän mielestä nainen ei saa olla liian lihava mut ei laihakaan!! Ota sitten siitä selvää!!!
Nyt teil on mahdollisuus avartaa mun ajatuksia..ja tehkää se sit kunnolla!!

9

1791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimavitrta

      Hei!

      Otetaas nyt järkikulta käyttöön. täydellistä naista tai miestä ei oo eikä tuu! Tai jos onkin lähes sellanen se täydellisyys kyllä iän mukana katoaa.

      Mutta kerron näin ukkomiehenä (elämää nähnyt) millainen on täydellinnen nainen:

      Naisen tulee olla ihan tavallinen teeskentelemätön oma itsensä. ette te esikuvia tartte! Elokuvat ja mediat valehtelevat!

      Naisen mitoista:

      Nainen, olet nainen sellaisenaan. Olethan luojan, etkä missimaakareitten luoma! Katsos, jotkut meistä miehistä pitää laihoista, joku hoikista, joku taas pikkasen pullukoista, kuitenkin totuus on! He ovat kaikki Naisia isolla N:llä.

      Siis kaikille suomen naisille. Olkaa vain ja ainoastaan oma itsenne, ilman teeskentelyä. Siinä on täydellinen nainen!

      • maria

        Kiitos noista sanoista :)
        Samaa voisi sanoa miehistä. Tasa-arvo ja toisen huomioon ottaminen toteutuu automaattisesti, jos molempien arvomaailma on kunnossa. Toista on turha lähteä muuttamaan. Sen huomaa melko pian miten toinen ajattelee asioista.
        Ei miestenkään kannata vertailla itseään filmitähtiin ym. Parhaimmillaan mies on vähän jo elämää nähneenä ja kun hänelle on selvinnyt mitä hän elämältään haluaa. Tietysti se sopii naisiinkin.
        Kun mies on rehellinen, oikeudenmukainen ja kunnioittaa muita, ei kenelläkään pitäisi olla valittamista. Kun pidät itsestäsi ja hyväksyt itsesi, on muidenkin helppo pitää sinusta. ;)


      • Alemmuudentuntoinen

        Hei, oli kiva lukea viestisi. Olin ennen ihan vakuuttunut siitä, että minä nainen, rento, oma itseni olen ok ja hyväksytty, kunnes tapasin nykyisen miesystäväni ja hän vertasi minua kauniisiin ilotyttöihin, joita hän oli käyttänyt 15 kpl parin vuoden aikana... (Siis ennen tapaamistamme) Olemme puhuneet tästä paljon mutta vaikka kuinka yritän, en pääse rauhaan. Tunnen alemmuutta, koska en ole yhtä kaunis.


      • voimavirta
        Alemmuudentuntoinen kirjoitti:

        Hei, oli kiva lukea viestisi. Olin ennen ihan vakuuttunut siitä, että minä nainen, rento, oma itseni olen ok ja hyväksytty, kunnes tapasin nykyisen miesystäväni ja hän vertasi minua kauniisiin ilotyttöihin, joita hän oli käyttänyt 15 kpl parin vuoden aikana... (Siis ennen tapaamistamme) Olemme puhuneet tästä paljon mutta vaikka kuinka yritän, en pääse rauhaan. Tunnen alemmuutta, koska en ole yhtä kaunis.

        Hei ystävä kallis! (sorry että sanoin noin).
        Miksi sinun pitäisi näyttää aina nuorelta pimulta?
        Aatteles nyt! Jokaista ihmisen ulkonäköä aika muuttaa, vaikka kuinkka lyödään pakkelia peitoksi niin, rypyt eivät häviä mihinkään. Ne ovat ja pysyvät! Nuo miesystäväsi mainitsevat tytöt ovat kyllä joidenkin mielestä kauniita katsella, mutta ovatko kymmenen-viidentoista vuoden kuluttua? Eiköhän ikä muuta heidänkin ulkonäköään. Tietysti, saadaanhan nykyaikana naama näyttämään vaikka kuinka hehkeältä leikkauksin ja ihonsiir-roin. Mutta se on vain väliaikaista! entäs sitten kun on leikelty ja kiristelty nahkaa niin, ettei paljoa puutu kun naisella on "leukaparta" ja navan kuoppa otsalla!
        Ystävä hyvä! Kaytä sisäistä kauneuttasi ja anna sen tulla aidosti esiin! Varmasti mies-ystäväsi arvostaa sitä enemmän kuin katoavaa ilotytön naamaa! Hänestä tulee nimittäin aikanaan ilonainen ja tyttömäinen hehkeys on ties missä! Anna piupaut ulkokuorelle. En tarkoita ettei meikata voisi. Mutta esikuvien mukaisiksi älä lähde muuntumaan! Ole oma itsesi!
        Minä olen ollut jo reilut 24v avioliitossa ja vaimoni näyttää minusta aivan viehättävältä. Hän on jopa joskus paremman näköinen kuin silloin nuorena. Pieni pyöreys näät! Esittele ja anna miesystäväsi huomata parhaat puolesi ja näytä avoimesti rakkautesi. Jo on kumma jos vielä vertailee nuorempiin!
        Toivon sinulle ja ystävällesi onnellista elämän jatkoa. Olkaa reilusti aitoja, se ei maksakaan niin kamalasti!

        T.Voimavirta


    • Mahoton

      Siis joko normaalipainone tai siit jonkuver yli.
      Normaalipaino vaa heittää semmosel 10kilol.

    • ,luti,tu,uthjh,f,

      Kauneus on katsojan silmissä. Täydellistä on vain niissä silmissä jossa niin tuntuu. Ota opiksesi äläkä tuhlaa tyhmyyksiin aikaa, elämä on liian lyhyt siihen.

    • Pete

      Eihän täydellistä naista olekaan.. tai ketään muutakaan ihmistä! Naisella pitää olla hieman lihaa luiden ympärillä, koska laihat naiset ovat rumia! Mutta, tosiasiahan on se että, kaikkia ei voi miellyttää...
      Tämä onkin kuiten yhden ihmisen mielipide...

    • minä vaan

      Moi!
      Minun mielestäni ihminen etsii itseään, kun hakee rakastaan, eli täydellistä kuymppania.
      Minusta täydellinen nainen on(pitää pohtia):

      Ihminenjoka osaa katsoa asioitaa laaja-alaisesti, elikä esim myös myötä ymmärtää toisen ihmisen mielipiteet ja ajatukset vaikkei olisikaan sitä mieltä
      Ei ajattele liikaa kauneuttaan, missä asennossa sen takapuoli on ja miten se on meikannu, mutta kuitenkin pitää huolta itsestään ja ehostaa itseään hieman enemmän kuin tavallisesti mennessään rakkaansa luo, jotta mies huomaisi että nainen on selvästi nähnyt vaivaa hänen vuokseen.
      Yleensä naiset jotka ovat kokeneet kovia ovat ihania, koska heillä on senmyötä tullut laajemmin elämän kokemusta, eivätkä he enää ole sellaisia kitiseviä pikku teinejä.
      Nainen joka tietää olevansa kaunis, mutta ei löyhyttele sitä, koska ymmärtää jo ettei se todellisia miehiä todellakaanniin suuresti aktivoi.
      Nainenjoka uskaltaa tehdä seksissä aloitteen
      Nainen joka on valmis kokeilemaan estoitta monissa elämän aloissa lapsen mielisesti kaikkea uutta.
      "Nainen" joka ei enää hanki miestä oman itsetuntonsa korottimeksi, vaan rakkautensa tähden.
      Nainen joka ei näe sukupuolisia aitoja
      nainenjoka on puhelias, mutta aina kun huomaa miehen silmien turpoavan sanoamisen halusta, antaa miehen sanoa.
      Nainen joka luottaa mieheensä, eikä kokoajan satuta häntä epäilyillään(jotka myöhemin saavat uskollisimmankin miehen sortumaan kun syytteet on jo saatu)
      Nainenjoka ymmärtää että mieskin voi sanoa ei nyt(eikä heti epäile että siihenolisi joku suuri syy)

      Nainen joka ottaa mukisematta vastaan miehen raukkaudenosoitukset(esim kukat, sävellys), ja antaa niistä läheisyyttä ja palautetta.

      nainen joka kuuntelee miestä, vaikka hänestä tuntuisi että asia on näin piste.
      Nainen joka hyväksyy sen etei mies ole joka päivä samalla tuulella ja edes sama mies.

      Nainen joka ilmaisee selvästi joas jossain vasta hankaa tai jostain jotain puuttuu, eikä sano sitä vasta sitten ku riidellään esim. koskaan et ostanut sitäkään, vaikka kakskyt vuotta on asuttu yhdessä" ja mies siihen:et kysyny

      No jotain tällästä tästä ois mielenkiintosta keskustella lisää, mut eipä sitä näin lyhyessä etti ajassa ja kysymyksennäin yllättäin tullessa osaa 20v. opiskelija mitään suurempaa sanoa.
      t:Pete

      • Anna-Maija

        Kiitos tuo oli kauniisti sanotttu !
        Eipä tuohon ole mitään lisäämistä.
        t. Anna-Maija


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7731
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3754
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1012
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe