En oo vuosiin nyt tällä palstalla pyörinyt mutta kun on tota salitaustaa niin tuntuu että kyllä täällä tuntuu olevan vahvaa sakkia,kun ei noilla saleillakaan koskaan näe tommosten tulosten rikkojia vissiin sali missä kuljen on ns kukkakeppien oma sali :)
Vahvoja kavereita tuntuu olevan
3
130
Vastaukset
- 7+20
Tää on kyllä siitä jännä palsta, että suurin osa tänne kirjoittelevista taitaa vetää ihan puuta heinää, mutta silloin tällöin huomaa, että on tänne jotain ihan oikeitakin voimailijoita eksynyt. Sinänsä viihdyttävää settiä poimia täältä tekstejä, joissa ollaan tosissaan ja mitkä on kieli poskella vedettyjä. :D
Minä luumuilen täällä toistuvasti. Olen joskus ajatellut, että onko huumorintajuni jotenkin vinoutunut koska löydän täältä ajoittain hupia ja myös ärsykkeitä.
Olen yrittänyt vaaksoa minulle sopivaa lihaskuntoilupalstaa mutta ei ole sattunut kohdalle.
Tarkoitan 60 ikäisiä ja puntin perustreenejä vetäviä ukkoja.
Käyttämälläni salilla treenaa yksi 63v romuluinen ukko.
Mave 205kg, penkki 130kg. Kyykky on maveen nähden heikko koska ukko ei ole sitä juurikaan tehnyt.
Maven vetää erittäin selkävoittoisesti.
Ukko on vaan niin hiivatin flegmaattinen ja juuttunut sinne rakennusten betonitöihin, että palautusten aikaiset keskustelut eivät juurikaan sisällöllään loista.
Mutta käyhän siellä laaja kirjo nuorempia, molempia sukupuolia.- 11+6
"Minä luumuilen täällä toistuvasti. Olen joskus ajatellut, että onko huumorintajuni jotenkin vinoutunut koska löydän täältä ajoittain hupia ja myös ärsykkeitä."
Samaa teen itsekkin. Eli olen varmaan vähän sekaisin. Olet varmaan jo tutustunut netin tarjontaan, jos vuosia olet palstoja seuraillut. Mutta omaan mieleeni asiapitoisia palstoja ovat Pakkotoisto ja Voimaforum. Voimaforumilla tosin on aika hiljaista, ja pakkiksella homma nyt on aika nuorisokeskeistä, ja keskustelua on kirjaimellisesti perseestä perämoottoriin.
Täällä taas on viihdettä, mutta aika paljon asiasisältö hukkuu ripuliviesteihin, joita jotkut lahopäät jaksaa tänne vuodesta toiseen naputella.
Tuossa esim. yksi ikämiehen lajikokeilu puntin parissa:
http://www.voimaforum.fi/viewtopic.php?t=8140&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.465025- 723142
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3071989Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2631808Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151699Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531286Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951249- 701192
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331167Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137