Salakameran paras paikka?

paparazzi.

Mikä olisi huomaamattomin paikka, jos haluaisit salaa kuvata jotakin? Kuinka monta niitä salakameroita pitäisi olla ja mihin ne pitää asentaa?

Ajatellaan vaikka, että poissa ollessasi haluat kuvata koirasi/ kissasi/ hamsterisi vapaata liikkumista kotona. Miten/ mihin sijoitat kamerat?
Minkälainen salakamera on paras?

14

1876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Periaatteessa kotieläin ei tunnista kameran toimintaa, joten kannattaa valita paikka, sistä kamera kattaa suuren osan huoneesta

      • paparazzi.

        Kun sirrytään tarkkailemaan kotielukkaa ja kaksijalkaista otusta. Mihin sitten?


      • paparazzi.

        Varsinaisesi en epäile mitään. Nästä asioista on vaan hyvä olla ajoissa perillä. Voin opastaa kavereitakin tarpeeseen.


    • Klingklingklingkling (Hälytyskellot)!!!
      Koiran, kissan tai hamsterin kohdalla ei ole väliä, missä salakamerat ovat. Eläimet eivät ymmärrä kameran funktiota.. Eli asentaisin paikkoihin ja reitteihin, joita eläin käyttää.

      MUTTA koska kysyt piilopaikkoja eli huomaamattomuutta, aiot kuvata ihmistä. Toivottavasti kyse on työpaikan varkausepäilystä tai vastaavasta eikä henkilökohtaisista suhteista. Ymmärrät kai, että salakuvaaminen rikkoo raaásti ihmisen yksityisyyttä. JOS kyse on esim. mustasukkaisuudesta, kuvaamisesi ei auta sinua mitenkään. Vaikka kumppanisi ei tekisi nauhalla mitään epäilyttävää, epäilyksesi eivät haihtuisi. Koska olet tuolla tiellä, ne vain kasvaisivat. Ja todennäköisesti ilman syytä. Hae itsellesi apua, vielä ei ole liian myöhäistä. Mustasukkaisuus voi ajaa järjettömiin tekoihin.
      Jos kyse on muusta tirkistelystä, sanoisin että edelleen, tilanteesi on vakava. Ihmisiä ei vakoilla, ilman todella painavaa syytä. Pakkomielteisyyteen voi vaikuttaa!

      Jos on kyse turvakameroista, turvakamerafirman henkilöstö osaa kyllä löytää kameran paikat. Se on heidän työnsä.

    • errerer
    • Soita Axl Smithille. Se varmaan osaa neuvoa.

      • sampo_marjomaa

        .

        "MYös Sampo osannee # KONSULTOIDA #" suttu-vhs

        har!1

        .


      • sampo_marjomaa kirjoitti:

        .

        "MYös Sampo osannee # KONSULTOIDA #" suttu-vhs

        har!1

        .

        Sampo? Nyt minulla on vissiin aukko sivistyksessä. :-(


      • Asiasta_tiedotettiin


    • Miina-smile

      minulla on livekamera

      sillä näkee vaikkapeffanreiän

    • TV:n laitaan snadi kamera mahtuu, oivaan kattolamppuun, koriste ULOS valokylttiin. Kandee myös hankkii pari mikkii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe