Salakameran paras paikka?

paparazzi.

Mikä olisi huomaamattomin paikka, jos haluaisit salaa kuvata jotakin? Kuinka monta niitä salakameroita pitäisi olla ja mihin ne pitää asentaa?

Ajatellaan vaikka, että poissa ollessasi haluat kuvata koirasi/ kissasi/ hamsterisi vapaata liikkumista kotona. Miten/ mihin sijoitat kamerat?
Minkälainen salakamera on paras?

14

1803

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Periaatteessa kotieläin ei tunnista kameran toimintaa, joten kannattaa valita paikka, sistä kamera kattaa suuren osan huoneesta

• paparazzi.

Kun sirrytään tarkkailemaan kotielukkaa ja kaksijalkaista otusta. Mihin sitten?

• paparazzi.

Varsinaisesi en epäile mitään. Nästä asioista on vaan hyvä olla ajoissa perillä. Voin opastaa kavereitakin tarpeeseen.

• Klingklingklingkling (Hälytyskellot)!!!
      Koiran, kissan tai hamsterin kohdalla ei ole väliä, missä salakamerat ovat. Eläimet eivät ymmärrä kameran funktiota.. Eli asentaisin paikkoihin ja reitteihin, joita eläin käyttää.

MUTTA koska kysyt piilopaikkoja eli huomaamattomuutta, aiot kuvata ihmistä. Toivottavasti kyse on työpaikan varkausepäilystä tai vastaavasta eikä henkilökohtaisista suhteista. Ymmärrät kai, että salakuvaaminen rikkoo raaásti ihmisen yksityisyyttä. JOS kyse on esim. mustasukkaisuudesta, kuvaamisesi ei auta sinua mitenkään. Vaikka kumppanisi ei tekisi nauhalla mitään epäilyttävää, epäilyksesi eivät haihtuisi. Koska olet tuolla tiellä, ne vain kasvaisivat. Ja todennäköisesti ilman syytä. Hae itsellesi apua, vielä ei ole liian myöhäistä. Mustasukkaisuus voi ajaa järjettömiin tekoihin.
      Jos kyse on muusta tirkistelystä, sanoisin että edelleen, tilanteesi on vakava. Ihmisiä ei vakoilla, ilman todella painavaa syytä. Pakkomielteisyyteen voi vaikuttaa!

Jos on kyse turvakameroista, turvakamerafirman henkilöstö osaa kyllä löytää kameran paikat. Se on heidän työnsä.

• errerer
    • Soita Axl Smithille. Se varmaan osaa neuvoa.

• sampo_marjomaa

.

"MYös Sampo osannee # KONSULTOIDA #" suttu-vhs

har!1

.

• sampo_marjomaa kirjoitti:

.

"MYös Sampo osannee # KONSULTOIDA #" suttu-vhs

har!1

.

Sampo? Nyt minulla on vissiin aukko sivistyksessä. :-(

• Asiasta_tiedotettiin

• Miina-smile

minulla on livekamera

sillä näkee vaikkapeffanreiän

• TV:n laitaan snadi kamera mahtuu, oivaan kattolamppuun, koriste ULOS valokylttiin. Kandee myös hankkii pari mikkii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe