auton myynti rahoituskumppani.fi kautta?

pineapplelover

Olen myymässä käytettyä autoa ja ostajaehdokas kysyi mahdollisuutta ostaa autoni rahoituskumppani.fi kautta. Mikä juttu tämä on? Onko kokemuksia?

108

33115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 5

      Ostajan tehtävä on hoitaa omat lainansa.

      Sinun tehtäväsi on hyväksyä vain käteinen raha.
      Välikädet ovat tarpeettomia.

    • Ari Jobb

      Jos kerran kaupaksi saat niin anna mennä, vaikuttaa kuitenkin ihan asialliselta systeemiltä

      Olen pitkään koittanut myydä omaa autoa. Halvin vastaava 19900 e. Minun auto nettiauton halvin 17500 e, eikä mitään kysyntää. Liikkeen ostotarjous 14000 e ei lämmitä..

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Persaukista on helppo jymäyttää kun ei ole malttia.


    • Autoilija00120

      Möin just autoni Rahoituskumppanin avulla. Kaikki meni hienosti ja ennen kaikkea sain hyvän hinnan autostani! Ostaja sanoi, et autoliikkeessä samanlainen olis maksanut melkein pari tonnia enemmän.

      • Anonyymi

        Rahoituskumppani on pelkkää huuhaata. Älkää sekaantuko. Lupailevat kyllä vaikka mitä ja on ostajalle vaivaton. Myyjä vaan ei tunnu saavan rahojaan koskaan . Ilmeisesti idea on pitää myyjän rahoja ikuisesti, ehkä rikosilmoitus auttaa. Palkkasin tänään lakimiehen perimään viivästyskorkoja ”rahoituskumppanilta ” ja rahoja. Enää en viitsi myyjän ominaisuudessa kuunnella rahoituskumppanin edustajan paskapuheita. JP


    • Ettekö huomaa?

      Tämä viestiketju on piilomainos ja tarinat keksittyjä.

      • Anonyymi

        TÄMÄ


      • Anonyymi

        TÄMÄ


      • Anonyymi

        Ottaako koville kun firmastasi tulee totuuksia.


    • Lainaavaim

      En oo aikaisemmin kuullut palvelusta. Eiks savrahoitus tee ton tyyppistä vai onko se sama? Hyvä et on vaihtoehtoja kulutusluotolle...

    • Kokeilkaa
      • persutokkiinsa

        Kohta isomahaisia entisiä myyjiä huutelee kadulla mennyttä suojatyöpaikkaa.
        Onko myyminen työtä?


      • Anonyymi

        Muistakas nyt kusipäät. Raha ja auto vaitavat omistajaa.


    • Olsa

      Varmaan ihan toimiva ratkaisu. Jotain tekemistä taitaa olla A-katsastuksella, rahoituskumppani.fi palvelun kautta kaupantekotilaisuus voidaan pitää lähimmällä A-katsastuksen konttorilla. Ainakin tuo rahoituskorko rahoituskumppanilla on hyvin kohtuullinen, verrattuna tavalliseen kulutusluottoon (jota toki voi myös ottaa auton ostoon).

    • Anonyymi

      Onko kukaan ikinä tehnyt kauppoja rahoituskumppaneiden kautta? Onko varmasti luotettava? Myyjänkin puolelta?

      Autosta luovutaan ja luvataan, että rahat tulee muutaman arkipäivän sisällä. Onko rahoja jäänyt tulematta? jne..

      • Anonyymi

        Ei ole kovin luotettava yhtiö. Rahoista ei tietoakaan eikä vastaa viesteihin eikä puheluihin kun tiedustelisi kauanko rahat kestää tulla. Viikko ei riitä jos jollekin niitä on edes tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kovin luotettava yhtiö. Rahoista ei tietoakaan eikä vastaa viesteihin eikä puheluihin kun tiedustelisi kauanko rahat kestää tulla. Viikko ei riitä jos jollekin niitä on edes tullut.

        Taidat puhua vähän höpöjä.


      • Anonyymi

        Yli viikko kauppojen teosta eikä rahoja näy!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli viikko kauppojen teosta eikä rahoja näy!!

        Onko rahat jo sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rahat jo sinulla?

        Nyt on!


      • Anonyymi

        Olen tehnyt kaupan Rahoituskumppaneiden kautta, rahat tuli tilille vaikkakin muutama pankkipäivä meni juhannuksen takia. Ehdin jo epäillä, mutta tuli ne joka sentti. Ei maksanut myyjälle mitään ja ne hoiti kauppakirjat ja kaikki. Voin suositella.


    • Anonyymi

      www . ostetaanautoja . fi
      Voin suositella!

      • Anonyymi

        Koko "liike" näyttää olevan myytävänä.


      • Anonyymi

        Mikä vitsi!


    • Anonyymi

      Kokemus oli ihan jees. Jätin autoni heille myyntiin ja muutamassa viikossa auto oli myyty, rekisteröinnistä 3 päivää rahat oli tililläni. Ei moitittavaa, paperit tehtiin valmiiksi eikä ylimääräisiä kuluja.

    • Anonyymi

      Vähän erikoiselta kuulosti alussa, kun auto luovutettiin a-katsastuksella ja rahat tulisi perässä... Otin kuitenkin pienen riskin ja se kannatti. Auton luovutin tiistaina, samalla kirjoitettiin paperit. Auto oli rekisteröity keskiviikkona ja rahat minulla torstaina.
      Palvelu rahoituskumppanin myynnissä oli kokoajan hyvää. Minulle ainakin oli positiivinen kokemus.

    • Anonyymi

      En suosittele

    • Anonyymi

      Kuka hullu antaa autonsa pois jollekin onnenonkijalle ja vielä luopuu omistusoikeudesta ja jää hyväuskoisena odottelemaan rahoja?

    • Anonyymi

      Autokauppias huijasi noin 40 auton ostajaa. Autonostajat ovat tehneet poliisille rikosilmoituksen törkeästä petoksesta tai petoksesta, koska katsovat myyjän erehdyttäneen heitä autokaupassa. Asianomistajien kärsimä tappio yhteensä on noin 350 000 euroa. https://autotoday.fi/autokauppias-huijasi-noin-40-auton-ostajaa/

      • Anonyymi

        Kyllähän näitä aina riittänee, joka kaupanalalla. Katsoin rahoituskumppanin tiedot, niin melkeen 40 milliä vaihtoa yhtiössä. Että ei taida ihan pikkutoimijasta olla kyse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän näitä aina riittänee, joka kaupanalalla. Katsoin rahoituskumppanin tiedot, niin melkeen 40 milliä vaihtoa yhtiössä. Että ei taida ihan pikkutoimijasta olla kyse!

        Mitäköhän tietoja oot katsonut..? on kyllä hämärää, kun edes nettisivujen rekisteriseloteessa ei ole y-tunnusta että näkisi mikä yritys tuota pyörittää. Epäilyttävää ja kiertäisin kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän näitä aina riittänee, joka kaupanalalla. Katsoin rahoituskumppanin tiedot, niin melkeen 40 milliä vaihtoa yhtiössä. Että ei taida ihan pikkutoimijasta olla kyse!

        Mistä olet tämän tarkistanut? On niin hämärää työtä, puhelimessa puhutaan mukavia ja lukuja keksitään päästä. Tuskin ovat Rahoituskumppanin liikevaihtoa, ei taida firma toimia yksin, kun ei edes Y-tunnusta löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet tämän tarkistanut? On niin hämärää työtä, puhelimessa puhutaan mukavia ja lukuja keksitään päästä. Tuskin ovat Rahoituskumppanin liikevaihtoa, ei taida firma toimia yksin, kun ei edes Y-tunnusta löydy.

        En kokenut mitään hämärää toiminnassa. Tuskin A-katsastus toimisi hämäräheppujen kanssa? Kaikinpuolin toimiva kokonaisuus, olin itse siis ostava osapuoli. Niin ja isompi konserni siellä on takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kokenut mitään hämärää toiminnassa. Tuskin A-katsastus toimisi hämäräheppujen kanssa? Kaikinpuolin toimiva kokonaisuus, olin itse siis ostava osapuoli. Niin ja isompi konserni siellä on takana.

        Puolesta puhuja selkeästi yrityksen omistaja. Edelleen kumppanin y-tunnus hakusessa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet tämän tarkistanut? On niin hämärää työtä, puhelimessa puhutaan mukavia ja lukuja keksitään päästä. Tuskin ovat Rahoituskumppanin liikevaihtoa, ei taida firma toimia yksin, kun ei edes Y-tunnusta löydy.

        Soitin ja kysyin. (Näkyy myös sivun alhaalla) Mutta kateellinen suomalainen ensin kirjoittaa paskaa nettiin, ennenkuin kysyisi asiasta. Köyrin Pentti kyllä puhui asiaa jacpotissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin ja kysyin. (Näkyy myös sivun alhaalla) Mutta kateellinen suomalainen ensin kirjoittaa paskaa nettiin, ennenkuin kysyisi asiasta. Köyrin Pentti kyllä puhui asiaa jacpotissa.

        Varmasti. Itsekin kysyin y-tunnusta, supliikki mies ei sitä kertonut. En uskaltaisi ottaa riskiä autoni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti. Itsekin kysyin y-tunnusta, supliikki mies ei sitä kertonut. En uskaltaisi ottaa riskiä autoni kanssa.

        https://www.rahoituskumppani.fi/

        Miten tuolta ei joku löydä y-tunnusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolesta puhuja selkeästi yrityksen omistaja. Edelleen kumppanin y-tunnus hakusessa.....

        YTJ:stä sen löytää, ei tarvi kovin etevä olla. 2661196-9.


    • Anonyymi

      Olen sekä myynyt, että ostanut rahoituskumppanin kautta. Molemmat kerrat homma ok. Samalla viikolla oli rahat tilillä, sekä minun myymässä, että siinä minkä ostin.

    • Anonyymi

      Katsoin nettiautosta ja suhteellisen kauan autot seisovat myymättä?

      • Anonyymi

        Näin tekee, kun ei itse omistaja osaa hinnoitella autoa. Rahoituskumppani ei päätä hintaa, vaan itse omistaja. Minun auto meni kolmesta päivässä, mutta katsottiin hinta kohdalleen yhdessä rahoituskumppanin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tekee, kun ei itse omistaja osaa hinnoitella autoa. Rahoituskumppani ei päätä hintaa, vaan itse omistaja. Minun auto meni kolmesta päivässä, mutta katsottiin hinta kohdalleen yhdessä rahoituskumppanin kanssa.

        Haukotus tähän väliin, keltään en ole kuullut positiivista sanaa myynnistä.


    • Anonyymi

      En suosittele kyseistä firmaa kenellekkään. Ihan paska toiminta eivät hoita asioita niinku luvataan. Rahoituskumppani no no no

    • Anonyymi

      En suosittele kyseistä firmaa. Myin auton heidän kautta sai soitella kymmeniä kertoja miks rahani ei ole maksettu lopuksi sanoin otan kuluttajaan yhteyttä sitten vasta maksoivat. Rahoitus firmoja on kymmeniä eri joten joku muu kuin RAHOITUSKUMPPANI

      • Anonyymi

        Olisko ollu parempi se halvalla autoja myyvä pienliike Vantaalla?


    • Anonyymi

      Tätä ketjua kun lukee niin ei voi kun ihmetellä että osaako kukaan lukea? Papereita kun kirjottaa niin suht selvästi lukee että ei oo tarve odottaa rahoja parissa päivässä . Mulla meni viis päivää . Tästä kyllä myös mainittiin puhelussa ennen kauppoja.

      • Anonyymi

        juuri näin. Tietysti jos kokemukset huonoja niin ok antaa huonoa palautetta mutta tahallista trollausta.. Saako siitä jotenkin hyvän mielen?

        Itse yritin löytää kokemuksia rahoituskumppanista kun myin autoni kuukausi sitten. Ostaja halusi ostaa rahoituskumppanin rahoituksella autoni. Mietitytti juuri tuo että luovutat auton pois ja rahat tulee sit joskus perässä. Normaali-ihmiselle nämä ovat isoja rahoja kuiteskin. Kysyin puhelimessa rahoituskaverilta että mikä tae on siitä että rahat sitten joskus tulee ja tämän rahoitusfirman kaveri totesi että no ei me kauaa tätä pyöritettäisi jos rahat jäisi tulematta. Ehkä hieman vakuuttavammin pitäisi asiaa pystyä kommunikoinaan, moni varmaan aprikoi tätä samaa.

        Kaikki meni kuitenkin hyvin ja rahat tuli tilille reilussa viikossa. Hyvä palvelu ja hoitavat kaiken ml. kauppakirjan ja auton uudelleen rekisteröinnin. Uudelleenrekisteröinnissä uudelle omistajalle kesti tarpeettoman monta päivää, otin varmuuden vuoksi luovariin nimen siltä varalta jos olisi sattunut parkkisakkoja tai pönttöpoliisin sakkoja alkaa tulemaan

        voin suositella palvelua, käytännössä varmasn monen suoran kaupan mahdollistaja


    • Anonyymi

      Kaupat on tehty 10 päivää sitten, ja rahat eivät ole vieläkään tilillä. Rahoituskumppaniin kun yritin olla yhteydessä, niin vastasivat "selvitellään". Älkää missään nimessä myykö mitään, ellette saa rahoja kaupantekohetkellä kun luovutatte ajoneuvon.

      • Anonyymi

        Minulla kesti tasan viikko. Möitkö auton? Mitä ne sanoi että kestää ennen kauppoja? Lukiko papereissa mitä? Ite en tajunnu ees lukea niitä papereita kun tein kauppaa... Alkuun huolestutti mutta lopulta kaikki hyvin.


    • Anonyymi

      samaa firmaa autollecomin kanssa ja rahojen saanti on yhtä epävarmaa vaikka auto on viety jo kauan sitten

    • Anonyymi

      Rahoituskumppani on samaa yritystä Autollecom:in kanssa.
      Numeroiden ja yksittäisen ostokokemuksen valossa vaikuttaisi luotettavalta toimijalta. Rahoituskumppani ei välttämättä itse rahoita, vaan joko takaa tai välittää varsinaisen lainanmyöntäjän lainan. Esim. omassa tapauksessa rahoittajana toimi Lähitapiola.

      Hyvät puolet:
      - Myyjälle enemmän ostajaehdokkaita (=ihmiset joilla ei ole kauppasummaa takataskussa, tai takuita inhimilliseen lainaan)
      - Ostajalle mahdollisuus ostaa auto osarilla myös yksityiseltä, eikä vain autoliikkeestä, eli tyypillisesti hieman edullisempi ostohinta.
      - Ostajalle maltillisempi korko (1-5%) kuin vakuudettomassa luotossa ja jopa joissain autoliikkeiden tarjoamissa peruslainoissa.

      Huonot puolet:
      - Myyjä käytännössä luopuu auton omistuksesta ennen kuin rahat ovat tilillä. Rahoituskumppani itse ilmoittaa, että kauppasumma saapuu noin viikossa. Autoa ei toki tarvitse luovuttaa ostajalle ennen kuin rahat ovat tilillä, ellei välttämättä halua.
      - Ostaja joutuu yhtälailla odottelemaan. Autoliikkeestä pirssin saa heti alle, rahoituskumppanin kanssa yksityiseltä kestää noin viikko.
      - Ostajalle korkeat kertakulut. Avaus- ja perustamiskulut ovat jotain 500-600€ luokkaa, kun ne toisaalla on tyypillisesti 200-400€.

    • Anonyymi

      Ihan täyttä paskaa koko firma en suosittele
      Oli ensmäine ja viimine auto minkä noille kusipäille myyn

      • Anonyymi

        Perusteletko hieman? Aika turha kommentti taas ilman mitään itse asiasta... Kuullut palvelusta hyvää, mutta täällä huonoa. Näistä kommenteista päätellen palvelun kautta myyneet, eivät lue papereita mitä kirjoittavat ja sitten tullaan tänne haukkumaan. Tämä on tätä päivää. Itse en siis ole palvelua käyttänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusteletko hieman? Aika turha kommentti taas ilman mitään itse asiasta... Kuullut palvelusta hyvää, mutta täällä huonoa. Näistä kommenteista päätellen palvelun kautta myyneet, eivät lue papereita mitä kirjoittavat ja sitten tullaan tänne haukkumaan. Tämä on tätä päivää. Itse en siis ole palvelua käyttänyt.

        Oletko töissä kyseissä lafkassa tai sisaryhtiössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusteletko hieman? Aika turha kommentti taas ilman mitään itse asiasta... Kuullut palvelusta hyvää, mutta täällä huonoa. Näistä kommenteista päätellen palvelun kautta myyneet, eivät lue papereita mitä kirjoittavat ja sitten tullaan tänne haukkumaan. Tämä on tätä päivää. Itse en siis ole palvelua käyttänyt.

        Juuri näin. Itse myin halvahkon auton ja ostaja halusi hoitaa tämän rahoituskumppanin kautta. Mulle homma ihan ok, kunhan sain myytyä ja autosta haluamasi hinnan. Paperit tuli sähköpostiin, allekirjoitin ne ja lähetin heille sähköpostilla varmenteen sekä tilinumeron. Papereissa maininta, että rahat saapuu 5-8 arkipäivän kuluessa ja tämä mulle ihan fine. Kunhan sain myytyä. Lukekaa sopparit ennen kuin allekirjoitatte, ettei tarvi täällä ruveta kiukkuilemaan.


    • Lyhyt raportti tapahtuneesta.

      Autoni oli Nettiautossa myytävänä. Sain yhteydenoton ja sovittiin kaupoista.
      Sain auton ostajalta tiedon: "Rahoituskumppanit-rahoitusyrityksestä tulee huomenna soitto ja asiat alkavat rullata." Soitto tuli ja sain sähköisesti allekirjoitettavat dokumentit, jotka allekirjoitettuani palautin ne ko. firmalle takaisin.

      Koska autoni katsastuksesta oli kulunut jo 6 kk Rahoituskumppani edellytti autoni katsastamista. Systeemi on ostajankin kannalta erityisen hyvä järjestely, myyjäkin voi olla hyvillä mielin. Katsastutin autoni Rahoituskumppanit-firman piikkiin.
      Kuinka ollakaan samaan aikaan A-katsastusasemalla katsastusmies kuvasi, mittasi, tarkasti ja katsasti Autolle.com-ajoneuvoa edelleen myytäväksi. Rahoituskumppanit on osa Autolle-firmaa.

      Autoni ostaja tuli noutamaan autoa, maksoi nimellisen käsirahan ja poistui tyytyväisenä.

      Yhteyshenkilöni Rahoituskumppaneissa kertoi kauppasumman tulevan tililleni 3-5 vuorokauden kuluessa (kertoi kuinka monen instanssin kautta "paperit" kulkee) "tai voi mennä seuraavallekin viikolle", niinkuin hän sanoi. Raha tuli tänään, ensimmäisenä päivänä "seuraavalla viikolla".

      Vaikka aluksi olin hieman epäileväinen näinä "kaiken maailman huijareiden" aikana, niin kaikki meni oikein hyvin.

      • Anonyymi

        Taidettiin myydä about samoihin aikoihin auto, mulla rahoista ei tietoakaan ja lupailtu on paljon. Luin toki sopimuksen ja tiedän kauanko rahojen tulo kestää sopimuksen mukaan joten taitaa olla vielä päivä tai kaksi ennen kuluttaja-asiamiehen yhteydenottoa.

        Todella kummallista miten kauan voikaan auton siirto kestää heidän nimiinsä ja vielä ihmeellisempää on miten kauan raha vielä tämänkin jälkeen kestää maksaa. Epäilen, että firmassa raha ja paperit kulkee kävellen ympäri Suomen - ihan maksimissaan polkupyörällä. Niin kauan se kestää, että tämä olisi teoriassa mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidettiin myydä about samoihin aikoihin auto, mulla rahoista ei tietoakaan ja lupailtu on paljon. Luin toki sopimuksen ja tiedän kauanko rahojen tulo kestää sopimuksen mukaan joten taitaa olla vielä päivä tai kaksi ennen kuluttaja-asiamiehen yhteydenottoa.

        Todella kummallista miten kauan voikaan auton siirto kestää heidän nimiinsä ja vielä ihmeellisempää on miten kauan raha vielä tämänkin jälkeen kestää maksaa. Epäilen, että firmassa raha ja paperit kulkee kävellen ympäri Suomen - ihan maksimissaan polkupyörällä. Niin kauan se kestää, että tämä olisi teoriassa mahdollista.

        Kyseinen pulju kannattaa kiertää kaukaa.
        Heillä ei ole pääoma kunnossa.


      • Anonyymi

        Raha tulee tilille "ajoissa" niin kuin kuuluu jos rahoitusyhtiö on oikeasti jo hyväksynyt sopimuksen rahoituskumppanin kanssa. Jos ei niin voi voi,saapi odotella.


    • Anonyymi

      Tarjosivat 5400€ lainaan 15% korkoa ja jätkä kehtrasi ihan pokalla vielä väittää, että on ihan varmasti markkinoiden halvin korko :D :D
      Soitin Nordearahoitukseen josta sain 7,3% koron!
      Itse pidän sitä myyjää ihan kusettajana ja säälittää et joku niitä juttuja vielä ihan tosissaan ostaa, mut kyllähän sen tietää, että yksityisen laitoksen pitää oyttaa isompi korko kuin pankkien!

    • Anonyymi

      Ei vittu mikä firma :D

      Auto lähtenyt yli 2 viikkoa sitten, vielä mun nimissä, rahoitusyhtiö lähettää laskua ja rahoista ei tietoakaan.

      Taitaa tämä paskapulju ottaa ostajan rahat heti, ja vitkuttaa myyjän puoleen niin kauan kuin mahdollista, jonka avulla pelaavat kassaan fyrkkaa.

      En suosittele kenellekään tätä, varsinkaan myyjänä.

      • Anonyymi

        Eli autosi myytiin ilman mitään palkkiota ja täällä vingut siitä että rahoja sai ootella sopimuksen mukaisesti 😂😂. Luetun ymmärtäminen on tässä vahvasti läsnä... Mulla meni kolme viikkoa kun oli omaa lainaa jäljellä, ei vähempää voisi kiinnostaa jos muutama viikko menee prosessissa, kunhan pääsi eroon autosta...


    • Anonyymi

      Tuli myytyy 25k arvoinen auto tätä kautta. Auto tsekattiin autotohtorin toimesta enne kauppoja ja tehtiin sit paperi hommat siinä konttorilla ja luovutin auton. Auto myytiin 13.3 ja sopimuksessa luki rahat 5-8 pankkipäivää rekisteröinnistä. Auto rekisteröitiin 15.3 rahoituskumppani nimiin ja sain rahat 25.3..

      Ihan jees fiilis jäi tästä ainoo vaa et rahoja sai kyllä pitkään odottaa...

      • Anonyymi

        Eli kesti 9 siis pankkipäivää luvatun max 8:n sijasta. Ei nyt kauhea aika, mutta toki ei luvattuun päästy näköjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kesti 9 siis pankkipäivää luvatun max 8:n sijasta. Ei nyt kauhea aika, mutta toki ei luvattuun päästy näköjään.

        Kaikesta jaksaa nillittää, taitaa sullaki elämä aika hyvässä jamassa olla :D


    • Anonyymi

      No onko kukaan myyjä nyt jäänyt sitten ilman rahoja kokonaan? Vai onko kaikki kommentit kirjotettu odotusaikana paniikissa? Itsellä olisi käsillä tälläinen tilanne että myyn autoa ja ostaja on tämän rahotusyhtiön asiakas.

    • Anonyymi

      Täällä näitä viiden nollan audi"miehiä", sekä skoda kritisoimassa joka asiaa, mistä ei edes omakohtasia kokemuksia, hahhaa että jaksaa !!!

    • Anonyymi

      Ite myin viime syksynä auton rahoituskumppanin kautta ja ihan hyvä fiilis jäi siitä, voisin kyllä jatkossakin myydä niiden kautta. Vähän aluksi piti mietiskellä asiaa mutta tuttu automyyjä sanoi että heidänkin kautta on moni ottanut sen rahoituksen ja maksavat kyllä. Itsellä taisi mennä reilu viikko myynnistä kun rahat tuli kun heidän edustaja hoiti paperit samantien. Perustelivat odottelua sillä että heidän kirjanpitäjä maksaa aina säännöllisesti tiettyinä päivinä ostajille niin ei joka päivä raha liiku.

    • Anonyymi

      Ei ehkä ihan laadukkain asiakaspalvelu mutta rahat tuli tilille kun vähän patisteli. Annan neutraalin arvosanan. Yrityksenä panostaisin prosessin kehittämiseen ja tiedottamiseen asiakkaiden suuntaan.

    • Anonyymi

      ilmeisesti toimii kaverini myi autonsa sen kautta.homma kuulemma toimi.
      omaani myin kanssa sen kautta mutta ei mennyt kaupaksi.

    • Anonyymi

      Myin viime vuoden lopulla näiden kautta auton ja taas tuli myytyä tätä kautta. Auto oli pitkään myynnissä ja lopulta ostaja löytyi, kun lisäsin Rahoituskumppanin mahdollisuudeksi myynti-ilmoitukseen. Outoa sinänsä, rahoitusyhtiö määräsi hinnan autolle kauppaa tehdessä eli käskivät laskea hintaa muutaman sadan tai maksamaan käsirahaa sen verran. Sikäli itselle oli ok, koska ostaja ei tinkinyt hinnasta yhtään mutta hieman ihmetytti mistä on kyse.

      Rahoja saa taas varmasti odotella pahimmillaan pari viikkoa, mutta tämä ei itselle ongelma koska uusi auto on jo olemassa ja sekin maksettu täysin joten vanhasta jääneet vain ylimääräistä pääomaa. Painotin kyllä puhelimessa, että viimeksi ei mennyt ihan nappiin ja toivoisin että tällä kertaa saataisiin homma maaliin nopeammin. Saa nähdä!

      • Anonyymi

        Ei mennyt nappiin. Möin asuntovaunun tuota kautta. Lupasivat rahat kolmen pankkipäivän sisällä. Eipä niitä vaan ole näkynyt kun viidettä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennyt nappiin. Möin asuntovaunun tuota kautta. Lupasivat rahat kolmen pankkipäivän sisällä. Eipä niitä vaan ole näkynyt kun viidettä mennään.

        Sama homma, mutta alle viikossa rahat kuitenkin tulivat.


    • Anonyymi

      Joo eipä oo kehumista! Itse myin hyvä uskosena auton 19.7 nyt eletään 6.8 ei vieläkään rahoja! siis nyt mennyt 14 pankkipäivää!!!!!!

      • Anonyymi

        Saitko ikinä rahojasi? Onko huijareita?


    • Anonyymi

      Myin moottoripyörän rahoituskumppanien kautta. Rahojen piti saapua 5-8 päivän kuluttua myynnistä. No näin ei käynytkään rahoja vieläkin odotellaan!

    • Anonyymi

      Ei mitään negatiivista sanottavaa! Myin asuntovaununi heidän avustamana. Tiistaina ostaja soitti ja sanoi olevan kiinnostunut vaunusta. Keskiviikkona tyhjensin ja huolsin vaunun. Torstaina käytin katsastuksessa A-katsastuksessa rahoituskumppanin laskuun. Läpi meni! Perjantaina tarkistimme ostajan kanssa myyntikohteen ja löimme kättä päälle.
      Tänään 3pvn päästä rahat tililläni. Voi valita ns. Pikamaksun 59€ tai muuten menee rekisteröintiin max 3pv ja sen jälkeen 5-8 pankkipäivää ennen kuin saa rahat. Selkeää informaatiota, mutta kaikki ei osaa lukea tai ymmärrä sopimusta.
      Mulla toimi erittäin hyvin! Ja eihän tähän ketään pakoteta - voit hyvin olla myymättä ja myydä itse odotellessa käteisostajaa.

    • Anonyymi

      Itse myin juuri ajoneuvon, jonka ostaja osti rahoituskumppanin rahoituksella. Rahat sain kaksiviikkoa kaupanteosta, yhdeksän pankkipäivän jälkeen kyseltyäni niitä rahoituskumppanin asiakaspalvelusta.

      Kieltämättä kahden viikon aikana, ehtii jo alkaa kytemään ajatus että noinkohan apinaa koijattiin. Kuitenkin ostaja vei auton mennessään ja omistusoikeus ajoneuvosta siirtyi heti seuraavana arkipäivänä kauppahetkestä.

    • Anonyymi

      Myin hiljattain Jetin ja ostaja halusi käyttää rahoituskumppani Oy välissä. en ollut koskaan kuullut ja googlailtuani näitä keskusteluja huolestuin. tsekkasin firman taustoja ja olin rehellisesti sanoen skeptinen. kyselin suoraan rahoituskumppanilta ja kun ymmärsin heidän mallin (joka siis olla välittäjä rahoitusfirmojen ja yksityisten myyjien/ostajien välillä) päätin ottaa riskin ja myydä jettini heille ja odottaa rahoja. Ostaja maksaa kaikki kulut ja sain ostajan myös maksamaan €59 maksun pikakäsittelystä, joka takaa että suoritus tulee myyjän tilille 3 pankkipäivän kuluessa. Tein kaupat maanantaina ja tänään klo 13 rahat olivat tilillä.

      Tämä on oma kokemukseni ja mielestäni tämä palvelu on hyvä ja mahdollistaa rahoituksen yksityisten väliseen käytettyyn kauppaan.

    • Viittaan ketjun ensimmäiseen vastaajaan, joka sanoo, että ostajan velvollisuus on kyllä hoitaa omat lainansa.
      Myyjän ei tarvitse hyväksyä kuin käteinen, eikä hänen velvollisuutenaan ole hyväksyä mitään muuta, eikä hänen tarvitse luopua omistusoikeudestaan ennen kuin rahat ovat pöydällä.
      Tämän rahoituksen kulut eivät kuitenkaan liene halvimmasta päästä.

    • Anonyymi

      Tuore kokemus myyjän näkökulmasta tämän Rahoituskumppanin kanssa kun ostaja sitä halusi käyttää.

      Ti 19.4. sovittiin kaupat ja piti ajaa a-katsastuskonttorille että inssi katsoi auton runkonumeron (89€ siitä.)
      Tehtiin paperit sähköpostilla rahoituskumppanille.
      Rahoituksen aloituskulut olivat tuohon vielä 499€ päälle!
      (Hullun hommaa tuollainen velaksi ostaminen.)

      Ke 20.4 tuli tekstiviesti rahoituskumppaneilta kiitokseksi asioinnista ja ajoneuvo on rekisteröity heille.

      Pe 22.4 soitin rahoituskumppanille että mikä tilanne kun ei rahoja näy tilillä. Tässä vaiheessa kuulin ensimmäisen kerran että normaali käsittelyaika on 5-8 päivää.

      27.4 eli tänään soitin uudelleen kun 8 päivää oli kaupanteosta kulunut. Sanoivat että 2päivän päästä pitäisi näkyä tilillä ja käsittely kestää 5-8 ARKIpäivää.

      Yhteenvetona en voi suositella, rahat ovat ehkä tulossa mutta kauan siinä tuntuu kestävän.
      Ei kovin myyjäystävällinen palvelu kun auto lähtee kyllä heti alta mutta rahat saat uuden ostoon vasta 8 arkipäivän päästä.

      En toistakertaa myy autoa tuolla tavalla. Kyllä myyjän kuuluu saada rahat myymästään tuotteesta heti eikä joskus. Tämähän olisi voinut olla hyvin toteutettu huijauskin... tai voi se vieläkin olla.. rahoja odotellessa.

      • Anonyymi

        ''Pe 22.4 soitin rahoituskumppanille että mikä tilanne kun ei rahoja näy tilillä. Tässä vaiheessa kuulin ensimmäisen kerran että normaali käsittelyaika on 5-8 päivää.''

        Oletko oikeasti niin idiootti ettet lue sopimuksia alusta loppuun

        Omaa tyhmyyttäsi velikulta.


    • Anonyymi

      Myin Mercedes Benz Sprinterin.

      Ostaja otti yhteyttä että haluaisi ostaa rahoituskumppanin kautta.

      Rahoituskumppanilta otettiin yhteyttä.

      Auto kävi a-katsastus asemalla tunnistuksessa.

      Ostaja tuli koeajolle ja muuten tutkimaan autoa.

      Kauppat tehtiin ja paperit kirjoitettiin maantaina 30.5.2022

      Rahat tilillä 7.6.2022 normaalilla maksuehdolla 5-8 pankkipäivää.

      Nopeammat vaihtoehdot olisivat maksaneet minulle ja ei ollut hätää että olisin heti tarvinnut rahat seuraavaan kohteeseen.

      Voin suositella.

    • Anonyymi

      Erittäin hyvin onnistu rahotuskumppanin Ilkan kautta tehä kaupat autosta ja rahat tuli sovittuna päivänä yms oikein hyvää ja asiallista palvelua!

      • Anonyymi

        Maksettu mainos?


    • Anonyymi

      Suosittelen rahoituskumppania, aina asiat hoitunut hyvin, todella iso kiitos Ilkalle, Roopelle ja Marille!

      • Anonyymi

        Maksettu mainos?


    • Anonyymi

      Just tehtiin autokaupat rahoituskumppania hyödyntäen. Kaksi yksityihenkilöä oli osapuolina ja rahoituskumppanilta Roope hoiteli käytännössä kaiken, mikä liittyi tuohon kauppaan. Voin omalta osaltani suositella aivan satasella tuota vaihtoehtoa. Roopen toimesta hoitui kaikki just, niinkuin pitikin ja jokaiseen kysymykseen tuli välittömästi vastaus. Äijä vastasi puhelimeen oli huumormees ja tuli tunne, että oltiin autorahoiruksen aallonharjalla. Kiitos Roope..
      Maza

      • Anonyymi

        maineen paikkailua?


    • Anonyymi

      Minä tein kaupat rahoituskumppanin avulla. Alkuun oli tosi epäileväinen, kun auto häviäisi pihasta ennen kuin rahat näkyy. Kaupat tehtiin kuitenkin ja ehdoksi laitettiin että rahojen pitää näkyä tilillä seuraavana arkipäivänä ja näkyihän ne. Omasta puolesta voin suositella :)

      • Anonyymi

        maineen paikkailua?


    • En kyllä voi suositella kyseistä palvelua yksityisen myyjän näkökulmasta. Kokeillut ensimmäisen ja viimeisen kerran. Tulee fiilis että he nimenomaan ovat tarpeeton välikäsi. Esim auton rekisteröinti kestää ja kestää. Selityksiä riittää ja koitetaan pistää muiden syyksi viivyttelyä.

      • Anonyymi

        Myös ostajan näkökulmasta aikaa kuluu prosessissa älyttömän kauan:

        Ostin yksityiseltä auton Rahoituskumppani -palvelun kautta. Paperit allekirjoitettiin kaikki sähköisinä ja maksoin Rahoituskumppanin tilille autosta käsirahan PE 21.10.

        Vieläkään (KE 9.11 eli 12 ARKIPÄIVÄÄ myöhemmin) en ole saanut autoa nimiini Trafissa. Rahoituskumppanin yhteyshenkilön mukaan auton näkyminen "ostajan nimissä" voi ottaa jopa kuukauden, koska auton myyjällä oli siitä velkaa suurempi viimeinen erä eli ns. "jämäri".

        En voi käsittää, ymmärtääkseni aika monella lienee autorahoituksena valittuna ns. suurempi viimeinen erä, varsinkin jos kyseessä on vähänkään kalliimpi auto, tässä tapauksessa reilusti yli 50te käytetty auto.

        Positiivista sen sijaan oli asiakaspalvelu, Rahoituskumppanin yhteyshenkilön asenne sekä yhteydenpito asiassa todella tiivistä. Myöskin rahoitukseen saamani korko oli todella pieni. Varsinkin syksyn / loppuvuoden 2022 maailmanmarkkinoiden korkohärdelliin peilattuna 2,49% autorahoitus oli hyvä tarjous.


    • Minusta tuli kaksi viikkoa sitten yksityiseltä henkilöltä ostetun Kia-auton omistaja Rahoituskumppanin myötävaikutuksella. Kauppa valmistui melko nopeasti ja sujuvasti, kaikki rahaliikenne, asiakirjojen tarkistaminen ja auto, varojen hyvittäminen myyjälle ja auton uudelleen rekisteröinti kesti tasan viikon, jonka jälkeen minusta tuli unelmieni auton onnellinen omistaja. Olen erityisen kiitollinen Jasmin-yrityksen edustajalle, joka vastasi nopeasti kaikkiin kysymyksiin, oli erittäin ystävällinen ja järjesti kaikki palvelut niin, että minun ei tarvinnut huolehtia mistään. Erityisen arvokasta oli Jasmin apu käsirahankoon pienentämisessä ja korosta keskustelemisessa.
      Ollakseni rehellinen, aluksi en harkinnut mahdollisuutta ostaa autoa yksityiseltä henkilöltä, ja aioin ostaa vain autokaupan kautta. Koska yleensä ostaminen yksityiseltä kauppiaalta on kuin kissa säkissä. Aina ei voi olla varma, että ostos onnistuu. Kun kävin läpi autokauppoja, huomasin kuitenkin, että autokauppojen autojen hinnat olivat huomattavasti korkeammat kuin yksityisten omistajien. Lisäksi autokaupassa on melko korkeat lainakorot. Nettiautosta löysin jo pitkään etsimäni KIA-Auton myynti-ilmoituksen maksimaalisessa kokoonpanossa ja miellyttävään hintaan. Rahoittajaksi listattiin Rahoituskumppani. Lähetin rahoitushakemuksen ja sain myönteisen päätöksen aika nopeasti. Rahoituskumppanin edustaja Jasmin kertoi järjestön palveluista, että he huolehtivat autojen tarkistamisesta ja rekisteröinnistä, kauppaan osallistuneiden henkilöllisyyksien tarkistamisesta ja lainan myöntämisestä. Minun piti vain tehdä koeajo varmistaakseni, että kaikki on kunnossa. Itse asiassa auton ostaminen Rahoituskumppanin myötävaikutuksella ei eronnut autokaupasta ostamisesta, paitsi että prosessi alusta loppuun kesti tasan viikon. Mutta samalla sain tarkastetun, katsastetun auton hyvään hintaan ja erinomaisin luottoehdoin. Myyjä sai rahansa kolme päivää sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen.
      Samana päivänä ostamani auto ilmestyi Traficom-tililleni. Olen erittäin tyytyväinen kauppaan ja voin todella suositella Rahastuskumppania luotettavana ja vastuullisena yrityksenä. Kiitos Jasminin.

      • *suositella Rahoituskumppania


      • Anonyymi

        mainos?


    • Anonyymi

      Toimii tää homma, olen ostanut ja myynyt tän kautta 50-70ke autoja joita ei yleensä ilman rahoitusta osteta tai myydä. Myyjänä rahoja saa odotella koska rahoituskumppani odottaa ensin myytävän auton rahoitusfirmalta varmennetta, sit rekisteröidään ja tietty ne odottaa vielä uudelta rahoitusfirmalta että saavat ite rahat tilille ennenkuin maksavat myyjälle. Mulle sinällään aivan Sama jos viikon saa odotella koska myytävän auton kulut on jo loppunut myyntipäivään

      • Anonyymi

        Maksettu mainos?


      • Anonyymi

        Juuri näin, sitä ihmiset ei vain ymmärrä että näissä kaikissa linkeissä mitä tämän kaltaiseen kaupantekoon kuuluu, menee oma aikansa. Yksi linkki kun jumittaa, loppuosa joutuu odottamaan ja sitten täällä nillitetään kuinka on huijattu olo ja firma on paska.
        Myyjät saisi olla iloisia että markkinoilla on myös tämänkaltainen rahoituspalvelu missä ostaja voi ostaa auton yksityiseltä. win win kuitenkin. Mutta suomessahan on todistetusti nyt 600tuhatta vähemmän älykästä itseään polveen ampuvaa persuäänestäjää.


    • Anonyymi

      Ongelmia tulee, jos kyseisen firman kanssa asioi. He ostavat auton myyjältä ja välittävät eteenpäin ostajalle. Jos auto hajoaa, firma pesee kätensä ja käskee olla yksityiseen myyjään yhteydessä ja hoitaa maksut keskenään. Väittävät siis, että he eivät muka myyneet autoa, vaikka todellisuudessa auto käy tämän firman nimissä, jotta voivat myydä ylikalliin rahoituksen. Ongelmatilanteissa röyhkeästi siis väittävät, että "olette tehneet yksityisten välistä kauppaa". Yksityisellä myyjällä kestää jopa yli kuukauden saada rahat tililleen myymästään autosta. En siis TODELLAKAAN suosittele edes katsomaan tätä firmaa kohti, olit sitten myyjä tai ostaja.

      MUISTAKAA: myyjä myy auton rahoituskumppanille ja ostaja ostaa rahoituskumppanilta. !!!Autot käy tämän firman nimissä!!!

      • Anonyymi

        Ylikallis rahoitus? Kannataa vertailla ennenkuin noin väittää, Santander on esimerkiksi paljon kalliimpi.


    • Anonyymi

      Eikö rahoituskumppani myy vain rahoituksia? Tietääkseni ovat tällöin vastuussa vain rahoituksesta eivätkä ostettavasta kohteesta.

      • Anonyymi

        Juurikin näin.


    • Anonyymi

      Epämääräistä touhua kyllä nykyaikana rahat saa heti näkymään tilillä

      • Anonyymi

        Piilokuluja keksitään lisäillä kaikenlaisia maksuja varokaa!! Kuluttajasuojaan vaan yhteyttä loppuu ihmisten petos


    • Anonyymi

      Huijareita liikenteessä. Käyttävät rahoituskumppania täkynä. ”saat rahat sen kautta” Mielellään noutavat auton heti ja tekevät sen viikonloppuisin ”jolloin ei rahansiirtoja tehdä” Saat rahoituskoodin. Noita koodeja nyt tekee pikkulapsikin. Muistakaa, ainostaa luovutatte auton rahaa vastaa, siis näkyvään tositapahtumaan.

    • Anonyymi

      Ihme vouhkaamista täällä, rahalla on aina hintansa. Oon kaks autoa myynyt rahoituskumppani.fi kautta, toinen kallis loppuvelallinen ja toinen halpa käyttöauto. Molemmissa homma toimi hienosti. Kaupan kohde tsekataan katsurin toimesta ja ostaja sekä myyjä saa raportin et kärry on kunnossa. Viimeisin kauppa tehtiin lauantaina ja rahat oli tilillä heti maanantaina. Loppuvelan lunastuksen kohteessa kesti reilu viikon et rahat tuli tilille. Halvassa kärryssä ostaja otti vielä jonku vakuutuksen/ takuun siihen autoon ja hyvä niin koska siitä hajos bensapumppu melkeen heti ja se vakuutus korvas osat ja työn. Omasta kokemuksesta voin suositella ja möykkääjät saa jatkaa täällä vauhkoomistaan

    • Anonyymi

      En suosittele!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe