En siis vieläkään löydä asetuksiini xp:n näyttöä, missä voisi olla vika, ennen toimi moittetta, ei auta järjestelmän palautus. Joku pikkujuttu, mutta ei, olen yrittänyt vaikka mitä, onko kellään ollut samaa ongelmaa, auttakaa...!
Eli kun avaan:
ohjauspaneeli->
ulkoasu ja teemat->
näyttö->
ulkoasu->
ikkunat ja painikkeet,
ei ole kuin Windows perinteinen, enne oli vielä Windows xp, mikään muu ei ole muuttunut, enkä osaa korjata asiaa, outo, apua!!!
Terv.
Helena
Windows Xp
hellu
3
545
Vastaukset
Kuvakkeet ja kaikki on niinkuin vanhassa windowsissa?
Itelläni kävi kans silleen kun pelasin yhtä peliä ja suljin sen väärin. Autto kun menin peliin ja pelin valikosta quit.- servicien
asetukset. Voi olla, että sinulla ei ole Themes automaatisella.
- servicien
asetukset kunnossa eikä se auttanut ongelmaasi, täältä löytyisi sinulle ladattavaksi XP:n teema.
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,20542,00.asp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792